Şimdi Ara

BRC+mükemmel ustalık ve Prins arasında kaldım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
15.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lpg de italyan malı falan filan biraz ynlış aslında parçalar farklı ülkelerde yapılıyor teleflex mesela , ecu su değişmediyse valeo, enjektör abd malıydı bazıları bosch falan filan yani çok küçük bir kısım o firma tarafından üretiliyor, atiker mesela ecu, regülatör, enjektör, yabancı, geriye birkaç valf elektirik kablosu ve boruları kalıyor :D

    teleflexin en büyük artısı programlanması için yola çıkmanız gerekiyor, brc de filan duran araçta yapılıyor ki buda aracın gerçek değerlerini yakalamayı önlüyor performans kaybı olarak karşınıza çıkıyor, ama tabi işin ekonomik yönü var teleflex en son 2000 lira civarındaydı atiker 950 diğerleri 1200 1600 arasında burda bütçenize göre seçim yapacaksınız ustanız iyiyse montaj sağlamsa ve aracınız için doğru kiti bulduysanız sorun çıkmıyor, yoksa teleflex yada prins gibi markalarda montajı yapan ktüyse muhakak sorun çıkıyor. ki firmalar lpg kaynaklı sorunlara garanti verdiğini söyleselerde zaten araçlar lpgden dolayı değil montaj hataları yüzünden arıza veriyorlar bu durumda da distribitör buna karışmıyor. markaları birbirine vurdurmak saçma, birbirine göre negatif yada pozitif yönleri muhakak var.




  • Merhaba arkadaşlar,
    Aracıma LPG dönüşümü yaptırdım. Hem konuyu bir sonuca bağlamak hemde okuyanların merakını gidermek adına deneyimlerimi aktarmak istiyorum.
    Forumda sorduğum sorulara benzer soruları Prinsin sitesinden yetkili kişilere de sordum daha kesin bilgiler olduğunu düşünüyorum. Görüşmeyi aktarıyorum;
    Ben:
    2010 model Honda Civic otomatik vites aracima LPG taktirmayi düsünüyorum. Bu konu ile ilgili bir çok siteden arastirma yaptim. Su anda Prins VSI ve BRC arasinda kaldim. BRC yi düsünmemim sebebi çok iyi bir ustam bulmamdandir. Prins konusunda da fikirlerim prins takan bir usta ile görüsmemden sonra sekteye ugramistir. Ustanin söyledigine göre arabam 100.000 km ye kadar sorunsuz çalisirmis ancak bu km den sonra elektrik arizasi vermeye baslarmis. Ayrica "20.000 kmde bir subap ayari yaptirdiktan sonra hangi kiti taktirirsan taktir sorun olmaz" demistir. Yaglama aparati konusunda ise simdiye kadar hiç bir arabaya takmadiklarini benim aracim içinde gerekli olmadigini söylemistir. Bu aparat ile birlikte iki markanin kitleri arasinda yaklasik 1000 lira fark olusmaktadir. Bu farki vermeye raziyim ancak Prins + valveCare konusunda tam olarak tatmin olmam lazim. ValveCare konusunda ise bir çok yerde faydali olduğunu okudum ancak bir o kadar da bu işin gereksiz olduğundan, sadece para tuzagi oldugundan bahsedenlerin sayisi da azimsanmayacak seviyededir. Bir başka sorunum ise Ankara'da bu isi hakkiyla yapan, güvenip aracimi birakabilecegim bir usta önerebilir misiniz? Sizden istedigim bu kiti neden taktirmaliyim, neden yaklasik 1000 lira daha fazla vermeliyim. Ayrica Prins paketinin içerisinde tank ve samandiranin gelmedigini söylüyorlar. Prins kendi tankini üretmiyormu?

    Yetkili:
    Öncelikle siz ve sizler gibi araştırıcı ve bu işi cidden kimin daha yaptığını araştırıp ondan sonra o marka ve servisi seçmenizi Prins lpg olarak her zaman destekleyen bir firmayız.
    Aracınız hakkında yapılan görüşlere hemen değinmek gerekirse, Honda bir Japon otomobili olduğu için Toyota- Mitsubishi gibi diğer Japonlar da da bulunana hassas valflere ( siboplara ) sahiptirler.
    Her 20.000 kmde sibopa ayarları uygulaması Prinse ait olan bir özellik olmayıp sadece yanma oranından kaynaklanan bir arıza göstergesidir.
    Prins bu konuda çözüm için Valve care'i üretmiş ve bu grup araçlar için geliştirmiştir. Valve Care fiyatı da normal 4 silindirli kit fiyatına ekstra dan 245 Euro maliyet getir.

    Valve Care Teknik Çalışma prensibi; Benzinde bulunan subapları, valfleri ve valf yataklarını yağlama katkı maddesini, Lpg de kullanırken ki dozajlama görevidir.
    Aracın silindir , karışım ve beygir gücüne göre zamanlası olup enjektörlerden sonra emme yolu ile her bir silindire tek tek püskürtme yapar. Aynı zamanda da biten bir valf care yağ haznesinin araç içi lpg düğmesi ile uyarması ve herhangi bir hortum da kaçak meydana gelmesi durmunda da benzine otomatik olarak geçmesi de mümkündür.

    Tank ve şamandıra konsunda ; Prins bir Holanda firması olup kendisi üretim yapmayan bir mühendislik firmasıdır. Diğer bütün firmalar kendi fabrikalarında üretim yapan firmalardır. Örenğin, Prins lpg nin 4 ana parçalarından Regülatör Almanya, Ecu Hollanda, Enjektör Japonya tarafından üretildiği için ve zaten Hollanda depo ve şamandıra sistemleri Türkiye deki Pompa larla eşleşmediği için Prins in kendine ait bir şamandrası bulunmamaktadır. Depo konusunda bügünlerde bir kaç firma Yerli firmalarla anlaşıp üzerine kendi logolarını bastırmaktadır.

    Ama şunuda eklemek isterim , Prins LPG SÖzleşme yaptığı İpragaz A.Ş. ile de Kendi Tankını İstanbula bulunan gene İpragazın, Prins LPG nin şirketi ve tank üreticisi olan EVAS ile de kendi tankını yakında üretmeye başlayacaktır.

    Ben:
    *Tank olarak Step marka tank taktırmamı söylemişti bir tanıdığım, diğerlerine göre daha fazla basınca dayanıklı dedi.(Step tankı 67 bara kadar Samçelik Tankı 30 bara kadar test ediliyormuş, sitelerinde yazıyor.) Bu konuda sizin öneriniz nedir?
    *Dün görüştüğüm ustalardan birisi LPG ayarının kesinlikle hareket halinde iken yapılması gerekir, diğeri ise rölantide yapıyoruz ama isterseniz yolda da yapabiliriz dedi. En sağlıklı kalibrasyon nasıl yapılmalı. Rölentide ayar yapılması yeterli olur mu?
    *Bu hafta içerisinde LPG montajını yaptırmam gerekiyor. Yapım aşamasında ve test aşamasında nelere dikkat etmem gerekiyor?


    Yetkili:
    *Her tankın standartı ECR67 oldğu için hepsinin güvenirliği aynıdır. benim gözeümde değişen bişey yok. Ama Kimisi kalın boya ve mat , kimisi basit boya ile parlak oluyor oda bayiinin seçimidir.
    *Tabiki yolda yapılması en sağlıklısıdır ama yolda yapılabilmesi içinde sizin aracınızın lambda sensörlerinin çok sağlıklı ( 0km ) araç gibi olması gerekir.
    *Dikkat etmeniz gereken bizim bayiilerimiz için geçerli bir durum değildir. Biz neyi gönderirisek onu takarlar ama bayiiye arka depo ve şamandıra nın ne kullandıklları bilgisini sorabilirsiniz.




  • Ben Prins derim ama....cok güvenilen bir USTA varsa

    PRINS-BRC-LAVATO-KME......ne marka olursa olsun hic fark etmez!
  • Kendi deneyimlerime gelecek olursam;
    15 gün önce Memduh ustadan Prins + valveCare i 2500 TL ye taktırdım. Montajı 1,5 gün sürdü. İkinci gün sabah erkenden gittim, ayarlamayı nasıl yaptıklarını kendim görmek istiyordum. Rölantide bir ayar yapıldı ve daha sonra yola koyulduk. İstanbul yolunda araçların arasında 120 KM hıza kadar çıkabildik yaklaşık 5 dakika sonra testin bittiğini söylediler. Dönüşte arabayı ben kullandım bu sürüş sırasında arabanın performansında bir değişiklik farkedemedim. Değişiklik varsa bunu en iyi her zaman gittiğim yolda anlayabileceğimi tahmin ediyordum ve izin dünüşü test ettiğimde bir kayıp farkedemedim. Montajı gayet başarılı buldum özellikle dolum ağzı konusunda şaşırttılar, birçok firmanın tamponu alttan delip oraya monte ettiğini görmüştüm ben nereye takacaklarını sorduğumda o kadar pahalı bir parçayı delmenin gereksiz olduğunu tamponun hemen bittiği yere yapacaklarını söylemişlerdi, gayet güzel yapmışlar. İznim sırasında 2000 KMnin üzerinde yol yaptım(düz, virajlı yollar derken 320 TL civarında bir yakıt alımım oldu(Aynı zamanda en az 200 TL civarında bir tasarrufum oldu) Çok sağlıklı ölçümler yapmadığım ve daha önce gitmediğim yollardan gittiğim için yaklaşık bilgiler verebiliyorum). Arıza ışığı yanmadı, performansla ilgili de bir şikayetim olmadı. Ancak şamandırada bir uyumsuzluk var sanırım;150-160 KM gittikten sonra kırmızı yandı ve kırmızı yandıktan sonra yaklaşık 300 KM gittim uzun yolda. Bu hafta sonu yağlama sisteminin ayarının tekrar kontrolu için gideceğim bu sırada bu sorunumu da dile getireceğim.
    Konu ile ilgili ustadan öğrendiğim beni çok şaşırtan birkaç bilgiyi de aktarmak istiyorum:
    1) Katkılı otogaz kullanımını öneriyor musunuz?
    Usta: Bu konuda insanlar yanlış bilgileniyorlar, Her seferinde farklı yerlerden almak koşulu ile (yani illa totalden almak istiyorsanız total-> opet-> total-> milangaz-> total şeklinde) alabilirsiniz hatta bu şekilde daha iyi olur demişti.
    2) Bir çok sitede benzin kesici bir aparat taktıklarını okudum siz takıyormusunuz?
    Usta: O aparat içerisindeki bir röle ile çalışıyor ve röleler zamanla bozulabiliyor. Örneğin bir araba sollamaya kalktığınızda LPG biterse ve röle çalışmazsa araba orada yığılır kalır bu durumda hiç bir şey yapamazsınız; o yüzden Prins böyle bir şeyi önermiyor, illa yaptırmak isteyen olursa kitinin takılmasına izin vermiyor. Yani o aparat ile prins kendi kitinin takılmasını istemiyor.
    3) Yukarıda ki mesajımda da belirttiğim gibi diğer markalarda olduğu gibi (140 TL civarında bir masraf olan) subap ayarına gerek kalmıyor(yağlama sistemi sayesinde). Filtre değişimi KMsine bir kaç forumda farklı cevaplar okumuştum; Prinsin klavuzunda ilk değişim 25.000 KM diyor ancak usta bana 30.000 KM sonra gel değişime dedi(Tecrübe ile sabit anlaşılan)
    Bu arada yağlama aparatının sıvısı 10.000 KM de bitecek şekilde ayarlama yapıyorlar. Bu sıvının fiyatıda yanılmıyorsam 40 TL civarında. Taktıracak arkadaşlar bunu da hesaba katsınlar.
    Konu ile ilgili aktaracaklarım şimdilik bu kadar. Bu konu başlığı altında yorumlarını esirgemeyen bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
    Saygılarımla.




  • SANIRIM BU GİRİŞİMİNİZ BU DENLE ÜSTÜNDE DURARAK ARAŞTIRMALAR YAPMANIZ VE AYNI ZAMANDA MONTAJCI FİRMALAR TARAFINDAN FARKLI FİKİRLERLE TARTIŞMA KONUSU YARATMANIZ BİR ÇOK KİŞİYE YOL GÖSTERCEK NİTELİKTEDİR..BİZİM TEMENİMİZ HER VATANDAŞIMIZIN SİZİN GİBİ ARAŞTIRMASI VE SONUNDA MUTLU YOLA ULAŞMASIDIR...AYRICA SİZE TEŞEKÜR EDER..VE TEBRİKLERİMİ SUNARIM..HAYIRLI UĞURLU OLASUN...NİCE GÜZEL GÜNLERDE BOL TASARUFLAR DİLERİM...MEMDUH USTAM GERÇEKTEN ÖZÜ SÖZÜ BİR GERÇEK NEYSE ONU KONUŞAN BİR USTAMIZIDR...PRİNSLE ARACINIZA GÜÇ KATTIĞINIZ İÇİN ÇECRE ADINA SİZİ TEKRAR TEBRİK EDERİMM. saygılar mehmet usta
  • slm arkadaşlar,...
    bu kadar ustayı burada görüpde soru sormadan geçmek olmaz dimi
    benim 2006 clio HB 1.4 clio aracım var malumunuz 18.000 civarında fiyatı var
    ve lpg kiti taktırmak istiyorum lakin düşündüğüm prins veaya teleflex di....
    şimdi mehmet usta ayka 'nın 40-45 binlik araba 2400'lük kit fazla değil demesi
    kafamı karıştırdı.acaba clio 'ya bu seçtiklerim değermi,çok mu seçici davranıyorum.
    not olarak belirtmek istiyorum aracımı sifir aldım ve 5 sene daha allahın izni ile
    değiştirmeye hiç niyetim yok gerek madi gerek manevi,... ilk arabamda

    bu konuda bir yorumda bulunursanız inanın çok sevinirim,şimdiden teşekkür eder sağlık ve esenlikler dilerim...




  • sayın ikmalci..aracınıza prins , teleflexs çok güzel uyum sağlar..ancak dediğimiz gibi clio araçlara bu kadar pahalı bir cihaz takmanın anlamı yok...size önereceğimiz güzel orta sınıf bir avrupa cihazıdır..başta zavoli tabiki..ancak taktıracağınız yer yani montajcınız iyi usta olmalı..ve seçeceğiniz cihazın türkiye işletmeleri bayi ağı vs gibi uygulamaları sık olmalıdır..saygılar sunarım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikmalci

    slm arkadaşlar,...
    bu kadar ustayı burada görüpde soru sormadan geçmek olmaz dimi
    benim 2006 clio HB 1.4 clio aracım var malumunuz 18.000 civarında fiyatı var
    ve lpg kiti taktırmak istiyorum lakin düşündüğüm prins veaya teleflex di....
    şimdi mehmet usta ayka 'nın 40-45 binlik araba 2400'lük kit fazla değil demesi
    kafamı karıştırdı.acaba clio 'ya bu seçtiklerim değermi,çok mu seçici davranıyorum.
    not olarak belirtmek istiyorum aracımı sifir aldım ve 5 sene daha allahın izni ile
    değiştirmeye hiç niyetim yok gerek madi gerek manevi,... ilk arabamda

    bu konuda bir yorumda bulunursanız inanın çok sevinirim,şimdiden teşekkür eder sağlık ve esenlikler dilerim...



    SLM .... : İKMALİCİ
    ARACINIZ CLİO GÜLE GÜLE BİNMEK NASİP ETSİN SİZE TAVSİYEM İSTANBULDA POLARİS LPG ZAVOLİ İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ -- VE KAHVECİOĞLU A.Ş. KME-ROMANO VE EURAKA4 TÜRKİYE TÜRKİYE DİSBİRİTARÜ NÜNÜ ADRES VE TELEFONLARINI YAZIYORUM ONLARLA BİR GÖRÜŞÜRSENİZ HEM ÜRÜNLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİ ALIRSANIZ HEMDE LPG HAKKINDA AKLINIZA TAKILAN TÜM SORULARI SORABİLİRİSNİZ

    ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN
    TEMİZ BİR ÇEVREYE KATKIDA BULUNACAĞINIZ İÇİN


    Polaris Lpg Bölge Müdürlüğü Bostancı Yolu Beyit Sokak No:66/1 Yukarıdullu İst. Anadolu Ümraniye 0216 466 93 33

    KAHVECİOGLU OTO OTOGAZ 0212 481 18 80 TOZKOPARAN MH. ALİRIZA GÜRCAN CD. NO:12 TOZKOPARAN GÜNGÖREN

    KAHVECİOGLU OTO OTOGAZ 0216 365 87 97 4. ESENŞEHİR MH. NATO YOLU CD. NO:207/2 Y.DUDULLU




  • Lpg karşı olan biriydim.lakin son yapilan zam lardan sonra pes ettim.ve araştırmaya başladım.tüm forumlari gezdim yazilanlari okudum.brc prins arasinda kaldım.servis ağı yönünden brc iyi benim brc tercih etmeme sebebim aracima uyum saglamamasi ar acim pegeot 307 ben prins pegeot taktirdim.cok memnunum ariza isigi yanmadi hic cekiste performans hic bir dusus olmadi ses denen bir sey yok prins bu isin prensi diyorlar bosu bosuna demiyorlarmis.usta bu iste onemli Ben ist floryada prins bayisi olan omerusta oto gaz taktirdim ilgi alaka iscilik on numara umarim yazdiklarimla bazi arkadaslara yardimci olmusumdur.
  • bu yeni uye olup hemen LPG taktırıp hemen ustasının ismini falan verenlere hiç inanasım gelmiyor nedense...
  • ben de az cok arastırdım.prins takmak isterdım ama 2300tl cok idi.bu kadar para lpg ye verdıgıme neden dizel almadım dıye dıye kullanacaktım herhalde.anladıgım kadarıyla brc de fena degıl.valla bugun arabayı aldım goturdum atılım otogaza gursel usta ile oglu bakı ustaya teslım ettım.brc takacaklar.bugun yarın gıder alırım.bakacaz inş memnun kalırız.taktırdıktan sonra izlenimlerimi lpg taktırmayı dusunenlerle paylasacam.
    bir de brc ye ve gürsel ustaya faruk sevgılı bey kefil oldu.bakacaz gorecez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasperskygs

    Lpg karşı olan biriydim.lakin son yapilan zam lardan sonra pes ettim.ve araştırmaya başladım.tüm forumlari gezdim yazilanlari okudum.brc prins arasinda kaldım.servis ağı yönünden brc iyi benim brc tercih etmeme sebebim aracima uyum saglamamasi ar acim pegeot 307 ben prins pegeot taktirdim.cok memnunum ariza isigi yanmadi hic cekiste performans hic bir dusus olmadi ses denen bir sey yok prins bu isin prensi diyorlar bosu bosuna demiyorlarmis.usta bu iste onemli Ben ist floryada prins bayisi olan omerusta oto gaz taktirdim ilgi alaka iscilik on numara umarim yazdiklarimla bazi arkadaslara yardimci olmusumdur.



    Öncelikle hyrlı olsun bende aracıma prins lpg taktırdım ve gerçekten kalitesini hissettiriyor. Usta seçimi ile ilgili size bi eleştri gelmiş sanırım ama bende ömerustaya taktırdım ve ilgi alaka ve işçilik konusunda sölediklerinize sonuna kadar katılıyorum sölediklerinizin fazlası var eksigi yok gerçekten işini hakkıyla yapan kişiler istanbulda prins taktıracak kişilere kesinlikle ömerustayı öneriyorum




  • ben de 3-4 gun once brc taktırcım atılım otogazda.sımdılık memnunum ama kalıteyı zaman belırleyecek tabi.gursel ustayla beraber gıttık ılk gazı koyduk.yaklasık 20 km gezdık.arıza ısıgının yandıgını hıc gormedım.cekıste bır fark gormedım.ses yok.ama bu 50 kmdekı deggerlendırme,ilk izlenımler.ıyımı kotu mu sonra bellı olacak.gursel usta cok iyi karsıladı cok alakadar oldu.sag olsun.ustalıga gelınce ılk ızlenım ıyı.ama kesın konusmak ıcın ıkı tur 50 km yada 3-4 gun bence erkendır.daha sonra tekrar izlenımlerımızı burada paylasacaz.cunku ben de cok kararsızdım.ve kullanıcıların fıkırlerıne ıhtıyacım vardı.selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musabenes

    ben de az cok arastırdım.prins takmak isterdım ama 2300tl cok idi.bu kadar para lpg ye verdıgıme neden dizel almadım dıye dıye kullanacaktım herhalde.anladıgım kadarıyla brc de fena degıl.valla bugun arabayı aldım goturdum atılım otogaza gursel usta ile oglu bakı ustaya teslım ettım.brc takacaklar.bugun yarın gıder alırım.bakacaz inş memnun kalırız.taktırdıktan sonra izlenimlerimi lpg taktırmayı dusunenlerle paylasacam.
    bir de brc ye ve gürsel ustaya faruk sevgılı bey kefil oldu.bakacaz gorecez...


    Müşterilerimizinde, Tüm LPG kullanıcılarınında yanındayız, Ben kefil olduysam gönlünüz rahat olsun .

    Şimdiden kitiniz hayırlı olsun.
  • cok tesekkurler faruk bey.300 km,20 gun falan oldu.cok sukur bır sıkıntı yok ve memnunum.sadece arkadan sanırım tanktan olacak 2 defa tak dıye yuksek bır ses duydum.dedım tekrar ederse ustunde duracam.ama bır daha duymadım çok sukur.ıyıkı lpg taktırmısım.benzıllıden yaktıgı paradan baska hıcbır fark goremedım.
  • İyi günlerde kullanın efendim
    quote:

    Orijinalden alıntı: musabenes

    cok tesekkurler faruk bey.300 km,20 gun falan oldu.cok sukur bır sıkıntı yok ve memnunum.sadece arkadan sanırım tanktan olacak 2 defa tak dıye yuksek bır ses duydum.dedım tekrar ederse ustunde duracam.ama bır daha duymadım çok sukur.ıyıkı lpg taktırmısım.benzıllıden yaktıgı paradan baska hıcbır fark goremedım.
  • slm arkadaşlar bende 2002 model mercedes w211 kasa e 240 eleganse var 6 silindir 2600 motor ve 175 hp olması gerek,aracım malumuznuz akar yakıt fiyatları nedeni ile çok yakıyor,daha önce tüpe karşı biri olarak sıralı sistem lpg kitlerine mecburen yakın dan inceliyorum ,genel olarak mercedes sınıf araçlara PRİNS öneriyorlar biraz pahalıymış ama problem yaşamazsın diyorlar ben araştırmalarıma göre ustanında en az marka kadar önemli olduğunu gördüm buna göre sorularım var;

    1.aracıma sıralı sistem lpg kiti taksam pişman olurmuyum?
    2.bu marka sizce prins mi olmalı
    3.SAMSUN da bu işi yapan en iyi ,montaj sonrası ilgili yardım sever alakalı :)) usta ve servis hangisidir?
    4.olmadı sıkıntı yaşadım kiti çıkarmaya karar verdim eski haline zararsız (kite verdiğim para hariç) dönebilirmiyim mekanik olara?

    bu konuda çok acemi olduğum için bilgili arkadaşların fikirlerine danışmak istedim yardımcı olursanız sevinirim saygılar...




  • OOOO BÜTÜN USTALAR BURADAYMIŞŞŞŞ. BENDE SORAYIM O ZAMAN. 2007 MODEL PORSHE CAYENNE 3.2 V6 JEEPE TÜP TAKTIRMAK İSTİYORUM VE HEP DÜŞÜNÜYORDUM BRC Mİ YOKSA PRİNS Mİ? NEDEN ? VE BUNLAR BANA KACA PATLAR... USTALARIM BENİ AYDINLATIRSA SEVİNİRİM...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çıtırabi

    OOOO BÜTÜN USTALAR BURADAYMIŞŞŞŞ. BENDE SORAYIM O ZAMAN. 2007 MODEL PORSHE CAYENNE 3.2 V6 JEEPE TÜP TAKTIRMAK İSTİYORUM VE HEP DÜŞÜNÜYORDUM BRC Mİ YOKSA PRİNS Mİ? NEDEN ? VE BUNLAR BANA KACA PATLAR... USTALARIM BENİ AYDINLATIRSA SEVİNİRİM...




    FAZLA SÖZE GEREK YOK KALİTE PRİNSTEN SORULUR. PRİNS + VALVE CARE MONTAJI İLE SORUNSUZ KULLANIRSINIZ.

     BRC+mükemmel ustalık ve Prins arasında kaldım




  • Sayın, çıtırabi
    PORSHE CAYENNE 3.2 V6 FİYAT 3400 10 TAKSİT WEB SAYFAMIZDAN BAKINIZ MONTAJ BÖLÜMLERİNE

     BRC+mükemmel ustalık ve Prins arasında kaldım


     BRC+mükemmel ustalık ve Prins arasında kaldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prins Recep -- 18 Ağustos 2011; 22:38:44 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.