Arkadaşlar merhabalar. Öncelikle bu kadar fazla bilginin olduğu bir forumda böyle bir konu açmamak için fazlasıyla direndiğimi belirtmek isterim ancak çok yakın zamanda LPG sistemi taktırmak zorunda olduğum ve halen karar veremediğim (veremeyecek olduğum) için sizlerin fikrini almak istedim. Yaklaşık 1 aydır bir kaç forum üzerinden araştırma yaptım. Prins ve teleflex kalite açısından iyi olduğu bilinen/iddia edilen markalardan ancak taktir edilirki kötü bir işçilikle en kötü markadan bile fazla sorun çıkartabilir. Benim kararsızlığımda buradan kaynaklanıyor. 2010 model Honda civic elegance otomatik vites aracım var ve Ankara da oturmaktayım. Malum durumdan dolayı LPG taktırmak istiyorum. Bu hafta başına kadar Prins + valveCare taktırmayı düşünüyordum. Valve care sisteminin gereksiz olduğu hatta tam tersine subaplar üzerinde kurum tutmasına yol açtığı için zararlı bile olduğunu söyleyenler var. Bu konuları tekrar açmak istemiyorum ancak karar vermemde veya kararsız kalmamda etkileri olduğu için bahsediyorum. Bu hafta başında iki usta ile görüştüm. Birisi sadece BRC montajı yapıyor, diğeri ise prins, brc v.s. montajı yapıyor. Prins montajı yapan usta ile konuştuğumda "ValveCare şu ana kadar kimseye takmadık ama istersen takarız ancak senin arabana gerek yok, karbüratörlü çalışan arabalar için biz manuel olarak yapıyorduk" ... "LPG, arabanın motor kısmında çok fazla bir soruna yol açmaz ancak 100.000 km den sonra elektrik aksamında sorunlar çıkartmaya başlar çünkü LPG arabanın elektrik aksamına yüklenir" ... "sen her 20.000 km de subap ayarlarını, bakımını yaptır, istediğin kiti taktır" ... "200-300 bin km biner misin arabaya, binmezsen hiç gerek yok prins taktırmaya. Prinsin enjektörleri 300 bine kadar dayanıyor, diğerleri de 100 bin sorunsuz gider" dedi.
Bir tarafta benim aracım için bu şekilde yaklaşılan bir prins var, gönlüm prins taktırmaktan yana ancak diğer tarafta da işine çok güvendiğim, işinin sevdalısı bir BRC ustası var ve yaptığı montajda kesinlikle sorun çıkmayacağı garantisi veriyor. Bir tarafta diğerine göre biraz daha sesli çalışan diğer tarafra ise dünyanın en iyileri arasında yer alan bir enjektör var. Bir tarafta 1450 TL diğer tarafta en az 2400 TL (Kit + valveCare (taktırırsam ikisini birden taktırırım)) var. Bir tarafta geniş servis ağı (yeri geldiğinde başka bir şehirden bile arabanın sistemine bağlanarak çözüm üreten), diğer tarafta sadece büyük şehirlerde stabil olmayan müşteri hizmet politikası ile çalışan ustalar...
Bunları bu şekilde daha fazla sıralamak mümkün fakat benim için önemli olanlar bunlardı. Ankara da bu işi yapan en iyi yer olarak Memduh usta ve Ahmet ustayı gösteriyorlar ancak araştırmalarımda en azından Memduh ustadan ağzı yanan insanların da olduğunu gördüm. Taktir edilirki burada önemli olan montajın bittiği günkü müşteri ilgi ve alakası değil, bir sorun ile yanına gittiğinizde gösterdiği alakadır BRC takan yer ise bir sanayi esnafı değil filo araç hizmeti veren bir şirkettir. Bunu söylememdeki sebep bir sorun olduğunda karşımda daha profesyonel bir muhatap bulacağım duygusudur.Yazıyı yeteri kadar uzattığımı düşünüyorum.
Sorumu özetlersem; BRC + mükemmel işçilik + yukarıda saydığım sebepler, Prinsten vazgeçmek için yeterli değil midir? Saygılarımla...
sayın ametamet....yaptığınız araştırlmalar kısmen atlatılmışsada ve saptırılmışsada size biraz bilgi verilmiş..yanlış olan bilgi valve care sistemi uzun süreli lpg ile çalışan araçlarının piston ve sıpaplarında aşınma ve kromlaşma meydana gelir..ve bu japon grubu araçlarda motor yapısından ütürü sıkça görülür...onun için valve care sistemiyle yani yağlama sistemiyle piston ve spapların aşınmasını ve krom tutmasını engeller.....onun dışında belki aracı 10000 km kullanırsınız belkide 5000000 km kullanırsnız..bu mechul..ki hiçbir insanoğlu kendisinin 1 dkk sonrasını garanti edemez. ve yaptığı işide tebcrübelerine dayanarak garanti verebilir...bir tarafta 1450 lt lik bir a markası bir tarafta 2200 art 200 euro luk b cihazı...sizin araçta ortalama 40 ile 45 bin lira arsı olması lazım...ve yakıt değişimine 2400 lük bir rakam hiçte çok değil...aracınızın özeliklerinden biri kendi benzin enjektürlerinin khein olmasıdır..ve prins vsi inde enjektürleri khein dir..bu sizin için avantajdır...onun dışında servsis ağı olarakta en az türkiye genelinde 7 bölgede 7 tane distribütürlük belirnenecek..ve bu 7 distribitür firmanın ustaları sertifikalı eğitimli ustalar tarafından yönlendirilecekler...herhangi bir ilde bayide serviste sorun çıkarsa hangi bölgeye yakın olursa o bölgenin ustası hemen anında araca müdahale edecektir..türkiyede bir ilk tir bu..kimse aksini ida edemez..
ankarada sınız ankarada prinsi ilk türkiyele tanıştıran ve konusunda avrupada eğitim alan memduh usta var..onun dışında kayra otogaz tufan usta..onun dışında turkuaz mühendislik..bunlar prinsin servisleridir...ustalıkları tartışılmaz....unutmayalım ki PRİNS VSİ DÜNYADA EN KALİTELİ LPG DÜNÜŞÜM SİSİTEMİDİR VE TÜRKİYEDE İPRAGAZ GÜVENCESİ VE GARANTİSİ ALTINDADIR...ipragaz çok kısa bir zaman içinde prinsi hak ettiği yere ulaştırcaktır..saygılar diyarbakır ayka otogaz MEHMET USTA
quote:
Orijinalden alıntı: mehmet_usta
sayın ametamet....yaptığınız araştırlmalar kısmen atlatılmışsada ve saptırılmışsada size biraz bilgi verilmiş..yanlış olan bilgi valve care sistemi uzun süreli lpg ile çalışan araçlarının piston ve sıpaplarında aşınma ve kromlaşma meydana gelir..ve bu japon grubu araçlarda motor yapısından ütürü sıkça görülür...onun için valve care sistemiyle yani yağlama sistemiyle piston ve spapların aşınmasını ve krom tutmasını engeller.....onun dışında belki aracı 10000 km kullanırsınız belkide 5000000 km kullanırsnız..bu mechul..ki hiçbir insanoğlu kendisinin 1 dkk sonrasını garanti edemez. ve yaptığı işide tebcrübelerine dayanarak garanti verebilir...bir tarafta 1450 lt lik bir a markası bir tarafta 2200 art 200 euro luk b cihazı...sizin araçta ortalama 40 ile 45 bin lira arsı olması lazım...ve yakıt değişimine 2400 lük bir rakam hiçte çok değil...aracınızın özeliklerinden biri kendi benzin enjektürlerinin khein olmasıdır..ve prins vsi inde enjektürleri khein dir..bu sizin için avantajdır...onun dışında servsis ağı olarakta en az türkiye genelinde 7 bölgede 7 tane distribütürlük belirnenecek..ve bu 7 distribitür firmanın ustaları sertifikalı eğitimli ustalar tarafından yönlendirilecekler...herhangi bir ilde bayide serviste sorun çıkarsa hangi bölgeye yakın olursa o bölgenin ustası hemen anında araca müdahale edecektir..türkiyede bir ilk tir bu..kimse aksini ida edemez..
ankarada sınız ankarada prinsi ilk türkiyele tanıştıran ve konusunda avrupada eğitim alan memduh usta var..onun dışında kayra otogaz tufan usta..onun dışında turkuaz mühendislik..bunlar prinsin servisleridir...ustalıkları tartışılmaz....unutmayalım ki PRİNS VSİ DÜNYADA EN KALİTELİ LPG DÜNÜŞÜM SİSİTEMİDİR VE TÜRKİYEDE İPRAGAZ GÜVENCESİ VE GARANTİSİ ALTINDADIR...ipragaz çok kısa bir zaman içinde prinsi hak ettiği yere ulaştırcaktır..saygılar diyarbakır ayka otogaz MEHMET USTA
sevgili mehmet ustaya katılıyorum ...tabi araştırmakta sizin en doğal hakkınız
quote:
Orijinalden alıntı: mehmet_usta
sayın ametamet....yaptığınız araştırlmalar kısmen atlatılmışsada ve saptırılmışsada size biraz bilgi verilmiş..yanlış olan bilgi valve care sistemi uzun süreli lpg ile çalışan araçlarının piston ve sıpaplarında aşınma ve kromlaşma meydana gelir..ve bu japon grubu araçlarda motor yapısından ütürü sıkça görülür...onun için valve care sistemiyle yani yağlama sistemiyle piston ve spapların aşınmasını ve krom tutmasını engeller.....onun dışında belki aracı 10000 km kullanırsınız belkide 5000000 km kullanırsnız..bu mechul..ki hiçbir insanoğlu kendisinin 1 dkk sonrasını garanti edemez. ve yaptığı işide tebcrübelerine dayanarak garanti verebilir...bir tarafta 1450 lt lik bir a markası bir tarafta 2200 art 200 euro luk b cihazı...sizin araçta ortalama 40 ile 45 bin lira arsı olması lazım...ve yakıt değişimine 2400 lük bir rakam hiçte çok değil...aracınızın özeliklerinden biri kendi benzin enjektürlerinin khein olmasıdır..ve prins vsi inde enjektürleri khein dir..bu sizin için avantajdır...onun dışında servsis ağı olarakta en az türkiye genelinde 7 bölgede 7 tane distribütürlük belirnenecek..ve bu 7 distribitür firmanın ustaları sertifikalı eğitimli ustalar tarafından yönlendirilecekler...herhangi bir ilde bayide serviste sorun çıkarsa hangi bölgeye yakın olursa o bölgenin ustası hemen anında araca müdahale edecektir..türkiyede bir ilk tir bu..kimse aksini ida edemez..
ankarada sınız ankarada prinsi ilk türkiyele tanıştıran ve konusunda avrupada eğitim alan memduh usta var..onun dışında kayra otogaz tufan usta..onun dışında turkuaz mühendislik..bunlar prinsin servisleridir...ustalıkları tartışılmaz....unutmayalım ki PRİNS VSİ DÜNYADA EN KALİTELİ LPG DÜNÜŞÜM SİSİTEMİDİR VE TÜRKİYEDE İPRAGAZ GÜVENCESİ VE GARANTİSİ ALTINDADIR...ipragaz çok kısa bir zaman içinde prinsi hak ettiği yere ulaştırcaktır..saygılar diyarbakır ayka otogaz MEHMET USTA
Mehmet ustam ve sayın suicideblue cevabınız için teşekkür ederim. Ben de bu yola çıkarken prins taktırmayı düşünüyordum hatta aklımda BRC bile yoktu açıkcası. BRC yi düşünmemdeki sebep ustanın işçiliğinin çok iyi olması ve arabayı kendisine emanet edecek kadar da güveniyor buna karşılık aynı ustalıkta ve güvende prins takacak bir usta tanımıyor olmamdı. Sonuçta LPG olayı bir kere takılacak bir işlem ve bende aracım için en iyisi olsun istiyorum. Bu yüzden markadan ziyade ustalığı ön planda tuttum. Yarın bahsettiginiz ustalarla görüşmeye çalışacağım. Umarım yeterli güveni verirler.
Saygılarımla...
quote:
Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka
sayın ametamet....yaptığınız araştırlmalar kısmen atlatılmışsada ve saptırılmışsada size biraz bilgi verilmiş..yanlış olan bilgi valve care sistemi uzun süreli lpg ile çalışan araçlarının piston ve sıpaplarında aşınma ve kromlaşma meydana gelir..ve bu japon grubu araçlarda motor yapısından ütürü sıkça görülür...onun için valve care sistemiyle yani yağlama sistemiyle piston ve spapların aşınmasını ve krom tutmasını engeller.....onun dışında belki aracı 10000 km kullanırsınız belkide 5000000 km kullanırsnız..bu mechul..ki hiçbir insanoğlu kendisinin 1 dkk sonrasını garanti edemez. ve yaptığı işide tebcrübelerine dayanarak garanti verebilir...bir tarafta 1450 lt lik bir a markası bir tarafta 2200 art 200 euro luk b cihazı...sizin araçta ortalama 40 ile 45 bin lira arsı olması lazım...ve yakıt değişimine 2400 lük bir rakam hiçte çok değil...aracınızın özeliklerinden biri kendi benzin enjektürlerinin khein olmasıdır..ve prins vsi inde enjektürleri khein dir..bu sizin için avantajdır...onun dışında servsis ağı olarakta en az türkiye genelinde 7 bölgede 7 tane distribütürlük belirnenecek..ve bu 7 distribitür firmanın ustaları sertifikalı eğitimli ustalar tarafından yönlendirilecekler...herhangi bir ilde bayide serviste sorun çıkarsa hangi bölgeye yakın olursa o bölgenin ustası hemen anında araca müdahale edecektir..türkiyede bir ilk tir bu..kimse aksini ida edemez..
ankarada sınız ankarada prinsi ilk türkiyele tanıştıran ve konusunda avrupada eğitim alan memduh usta var..onun dışında kayra otogaz tufan usta..onun dışında turkuaz mühendislik..bunlar prinsin servisleridir...ustalıkları tartışılmaz....unutmayalım ki PRİNS VSİ DÜNYADA EN KALİTELİ LPG DÜNÜŞÜM SİSİTEMİDİR VE TÜRKİYEDE İPRAGAZ GÜVENCESİ VE GARANTİSİ ALTINDADIR...ipragaz çok kısa bir zaman içinde prinsi hak ettiği yere ulaştırcaktır..saygılar diyarbakır ayka otogaz MEHMET USTA
Sizin oraları bilemem ama Karadeniz Bölge Bayisi Özençler'dir, ve en ufak sorunda Özençler arabalarına atlayıp çözüm yerine gelip gerekli işlemleri yapıyorlar. Yine daha önce ki bölge marmara bölge bayisi Faruk Sevgili'de kendi bölgesine hemen çözüm üretiyordu.
Demek ki Türkiye'de bir ilk değil bu.
Enjektörün adının kheine olması ne demek? Müşteriye ne gibi bir açıklama getiriyor bu? Hangi teknik özellikleri kheine markasında ön plana çıkmaktadır? Açıklayıcı bilgi de bulunursanız müşteri ne aldığını daha iyi bilir.
quote:
Orijinalden alıntı: ametamet3
Bir tarafta benim aracım için bu şekilde yaklaşılan bir prins var, gönlüm prins taktırmaktan yana ancak diğer tarafta da işine çok güvendiğim, işinin sevdalısı bir BRC ustası var ve yaptığı montajda kesinlikle sorun çıkmayacağı garantisi veriyor. Bir tarafta diğerine göre biraz daha sesli çalışan diğer tarafra ise dünyanın en iyileri arasında yer alan bir enjektör var. Bir tarafta 1450 TL diğer tarafta en az 2400 TL (Kit + valveCare (taktırırsam ikisini birden taktırırım)) var. Bir tarafta geniş servis ağı (yeri geldiğinde başka bir şehirden bile arabanın sistemine bağlanarak çözüm üreten), diğer tarafta sadece büyük şehirlerde stabil olmayan müşteri hizmet politikası ile çalışan ustalar...
Bir Tüketicinin yapması gereken araştırmaların hemen hemen hepsini yapmışsınız, cevapları da bulmuşsunuz.
Prins ile aynı performans ve aynı yakıt sarfiyatı yapacağınıza eminim, yeter ki kaliteli bir ustaya taktırın.
ValveCare yerine Tunap katkı maddesi attırın, tüm BRC bayilerinde mevcut, her 10bin km'de bir 50TL ye mal olur size bu.
3.Şahız mesuliyet sigortasını da güvence olarak bulundurun, içiniz rahat etsin, araca en ufak bir zarar gelmeyecek.
Cekler Caklar ile uğraşmayın, BRC'nin oturmuş bir sistemi ve müşteri memnuniyeti var, diğer firmalar da BRC'nin bu sistemini model alıyorlar, başarabilecekler mi belli değil, umarım başarabilirler.
Ama neden başarılmışı varken daha fazla paraya daha büyük bir risk alıyorsunuz?
Kararınız ne olursa olsun sizin için hayırlısı olsun efendim.
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
quote:
Orijinalden alıntı: ametamet3
Bir tarafta benim aracım için bu şekilde yaklaşılan bir prins var, gönlüm prins taktırmaktan yana ancak diğer tarafta da işine çok güvendiğim, işinin sevdalısı bir BRC ustası var ve yaptığı montajda kesinlikle sorun çıkmayacağı garantisi veriyor. Bir tarafta diğerine göre biraz daha sesli çalışan diğer tarafra ise dünyanın en iyileri arasında yer alan bir enjektör var. Bir tarafta 1450 TL diğer tarafta en az 2400 TL (Kit + valveCare (taktırırsam ikisini birden taktırırım)) var. Bir tarafta geniş servis ağı (yeri geldiğinde başka bir şehirden bile arabanın sistemine bağlanarak çözüm üreten), diğer tarafta sadece büyük şehirlerde stabil olmayan müşteri hizmet politikası ile çalışan ustalar...
Bir Tüketicinin yapması gereken araştırmaların hemen hemen hepsini yapmışsınız, cevapları da bulmuşsunuz.
Prins ile aynı performans ve aynı yakıt sarfiyatı yapacağınıza eminim, yeter ki kaliteli bir ustaya taktırın.
ValveCare yerine Tunap katkı maddesi attırın, tüm BRC bayilerinde mevcut, her 10bin km'de bir 50TL ye mal olur size bu.
3.Şahız mesuliyet sigortasını da güvence olarak bulundurun, içiniz rahat etsin, araca en ufak bir zarar gelmeyecek.
Cekler Caklar ile uğraşmayın, BRC'nin oturmuş bir sistemi ve müşteri memnuniyeti var, diğer firmalar da BRC'nin bu sistemini model alıyorlar, başarabilecekler mi belli değil, umarım başarabilirler.
Ama neden başarılmışı varken daha fazla paraya daha büyük bir risk alıyorsunuz?
Kararınız ne olursa olsun sizin için hayırlısı olsun efendim.
sayın berlin...aynı meslekteniz..sizi anlıyorum..ancak cek cak demeniz hoşuma gitmedi...size bir kaç sorumn olacak yanıtlarsanız ki 2a mühendislik bile cvp veremedi işallah sişz verirsiniz..amacım brc yi kötülemek değil yada kalitesini tartışmak değil ..ancak prins le kıyaslandığı zaman haksızlık çıkıyor ortaya.
1.2a brc nin türkiye distiribürüyse turital brc nasıl getiriyor.. 2..2a nın getişrdiği brc sequnet serisi ile my serisi gerçek italyan ise turitalin brc si nedir neden daha pahalıdır.. 3. brc nin regülatürleri kaliteli ve sağlam ise neden versiyon değişikliğine gittiler ve regülatür arayıp zavolinin de kullandığı zeta tip regülatür aldılar...
4 sistemi oturmuş ise ben neden kendi montaj atölyemde 4 cilindirli sequent ve 6 cilindirli adı herne oluyorsa cihazları söküp prins ve zavoli takıyorum... 5...2 a okadar büyük bir firma ise turital nasıl brc yi getiri,yor.. 6 .okadar iyi oturmuş sistemin neden 10 çeşit versiyonu var..oturmuşsa hangi versiyonla oturmuştur.. 7..kit mtm khein enjektür kullanıyoır ve brc fabrikasının malı brc neden onu türkiyede dışlıyor ...
prins vsi takan bir müşteriden arıza diye bişey duydunuzmu..ben duymadım...ama sayısz brc takılı müşteriler var ..yok arıza lambası yandı yok fazla yakıt yok bilmem ne..çözümü tabikide var am ustalık nerde..2a mühendislik neden her önüne gelene bayilik veriyor....
brc kali,teli allah var..hiçbir zamanda kötülemedim kalityesine laf etmedim..ancak cekler ve caklar demeniz hiç hoş değil ...bahsettiğimiz 2a değil ipragaz..dikatinizi çekerim..hayırlı işler diler selamlar sunarım...
sayın berlin...aynı meslekteniz..sizi anlıyorum..ancak cek cak demeniz hoşuma gitmedi...size bir kaç sorumn olacak yanıtlarsanız ki 2a mühendislik bile cvp veremedi işallah sişz verirsiniz..amacım brc yi kötülemek değil yada kalitesini tartışmak değil ..ancak prins le kıyaslandığı zaman haksızlık çıkıyor ortaya.
1.2a brc nin türkiye distiribürüyse turital brc nasıl getiriyor.. 2..2a nın getişrdiği brc sequnet serisi ile my serisi gerçek italyan ise turitalin brc si nedir neden daha pahalıdır.. 3. brc nin regülatürleri kaliteli ve sağlam ise neden versiyon değişikliğine gittiler ve regülatür arayıp zavolinin de kullandığı zeta tip regülatür aldılar...
4 sistemi oturmuş ise ben neden kendi montaj atölyemde 4 cilindirli sequent ve 6 cilindirli adı herne oluyorsa cihazları söküp prins ve zavoli takıyorum... 5...2 a okadar büyük bir firma ise turital nasıl brc yi getiri,yor.. 6 .okadar iyi oturmuş sistemin neden 10 çeşit versiyonu var..oturmuşsa hangi versiyonla oturmuştur.. 7..kit mtm khein enjektür kullanıyoır ve brc fabrikasının malı brc neden onu türkiyede dışlıyor ...
prins vsi takan bir müşteriden arıza diye bişey duydunuzmu..ben duymadım...ama sayısz brc takılı müşteriler var ..yok arıza lambası yandı yok fazla yakıt yok bilmem ne..çözümü tabikide var am ustalık nerde..2a mühendislik neden her önüne gelene bayilik veriyor....
brc kali,teli allah var..hiçbir zamanda kötülemedim kalityesine laf etmedim..ancak cekler ve caklar demeniz hiç hoş değil ...bahsettiğimiz 2a değil ipragaz..dikatinizi çekerim..hayırlı işler diler selamlar sunarım...
Alıntıları Göster
sayın berlin otogaz..ben burda brc sökerken bilmem ne otogaz nerdeydi..2a firması nerdeydi berlin..6 cilindir opel omega....4 cilindir fıat line tjet ..zeynel ticaret montajıydı..nerde müşteri memnuniyeti..hani nerde ..bana sökülmüş bir prins gösterin..onu geç arızalı olan bir prins...
khein enjektüre gelince...dünya da benzin dizel lpg orjinal enjektür üreten en büyük firma japon khein...özelikleri yüksek devride bile ms leri yakalşayıp acıp kapatan tek sisitem..minimum işmede hızlı ve sağlam tek sisitem..
afedersiniz ama ustalığınıza laf söylemem haddim değildir ...ama insanların beynine yanlış bilgiler yerleştirerek bi yere varamazsınız..yakıştıramadım
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
Bir Tüketicinin yapması gereken araştırmaların hemen hemen hepsini yapmışsınız, cevapları da bulmuşsunuz. Elimden geldiği kadar araştırmaya çalıştım, zamanım olsa bu işi bu kadar kısa kesmezdim ama zamanım yok. Tatile çıkmadan taktırmak istiyorum. İşin acı tarafı ise kendi sağlığımızı bu kadar önemsemiyoruz.
Prins ile aynı performans ve aynı yakıt sarfiyatı yapacağınıza eminim, yeter ki kaliteli bir ustaya taktırın. Aslında benimde ön plana çıkarmak istediğim ve bir çok forumda özellikle vurgulanan, ustanın montajının iyi olmasıydı ancak formdaki ustaların Ankarada ki Memduh ustaya ve diğerlerine güvenleri tam. Gönül isterdi ki onlarla da bu forumlarda tanışalım, bilgi birikimlerinden faydalanalım, kendi kararımızla montaj yaptıralım.
ValveCare yerine Tunap katkı maddesi attırın, tüm BRC bayilerinde mevcut, her 10bin km'de bir 50TL ye mal olur size bu. Bu katkı maddesi ile ilgili çok fazla bir bilgim yok ama bazı forumlarda yine işe yaramadığından ve para tuzağı olduğundan bahsetmişler.
3.Şahız mesuliyet sigortasını da güvence olarak bulundurun, içiniz rahat etsin, araca en ufak bir zarar gelmeyecek. "3.Şahız mesuliyet sigortası" bu konuyu da biraz açarsanız sevinirim. Firmanın garanti mahiyetinde verdiği bir sigorta mı? Diğer markalarda da böyle birşey var mı?
Ama neden başarılmışı varken daha fazla paraya daha büyük bir risk alıyorsunuz? İpragazın arkasında durması aslında geleceği hakkında biraz bilgi veriyor ama tasarruf yapılmak istenen bir alanda yüksek fiyat politikası ile istenen zamanda istenen büyümeyi sağlayabileceğini sanmıyorum.
Kararınız ne olursa olsun sizin için hayırlısı olsun efendim. Çok teşekkür ederim.Sizler de forumdan eksik olmayın. Farklı bakış açılarıyla ufkumuzu genişletiyorsunuz.
Saygılarımla...
quote:
Orijinalden alıntı: ametamet3
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
Bir Tüketicinin yapması gereken araştırmaların hemen hemen hepsini yapmışsınız, cevapları da bulmuşsunuz. Elimden geldiği kadar araştırmaya çalıştım, zamanım olsa bu işi bu kadar kısa kesmezdim ama zamanım yok. Tatile çıkmadan taktırmak istiyorum. İşin acı tarafı ise kendi sağlığımızı bu kadar önemsemiyoruz.
Prins ile aynı performans ve aynı yakıt sarfiyatı yapacağınıza eminim, yeter ki kaliteli bir ustaya taktırın. Aslında benimde ön plana çıkarmak istediğim ve bir çok forumda özellikle vurgulanan, ustanın montajının iyi olmasıydı ancak formdaki ustaların Ankarada ki Memduh ustaya ve diğerlerine güvenleri tam. Gönül isterdi ki onlarla da bu forumlarda tanışalım, bilgi birikimlerinden faydalanalım, kendi kararımızla montaj yaptıralım.
ValveCare yerine Tunap katkı maddesi attırın, tüm BRC bayilerinde mevcut, her 10bin km'de bir 50TL ye mal olur size bu. Bu katkı maddesi ile ilgili çok fazla bir bilgim yok ama bazı forumlarda yine işe yaramadığından ve para tuzağı olduğundan bahsetmişler.
3.Şahız mesuliyet sigortasını da güvence olarak bulundurun, içiniz rahat etsin, araca en ufak bir zarar gelmeyecek. "3.Şahız mesuliyet sigortası" bu konuyu da biraz açarsanız sevinirim. Firmanın garanti mahiyetinde verdiği bir sigorta mı? Diğer markalarda da böyle birşey var mı?
Ama neden başarılmışı varken daha fazla paraya daha büyük bir risk alıyorsunuz? İpragazın arkasında durması aslında geleceği hakkında biraz bilgi veriyor ama tasarruf yapılmak istenen bir alanda yüksek fiyat politikası ile istenen zamanda istenen büyümeyi sağlayabileceğini sanmıyorum.
Kararınız ne olursa olsun sizin için hayırlısı olsun efendim. Çok teşekkür ederim.Sizler de forumdan eksik olmayın. Farklı bakış açılarıyla ufkumuzu genişletiyorsunuz.
Saygılarımla...
Alıntıları Göster
@ametamet3
Katkı maddesi gerçektir, söylenenlerin aksine valfecare de önemlidir, maalesef bunun önemini türkiye'de anlıyacak insan sayısı az. Almanya'da montaj fiyatı alırken aynı zamnada flashlupe yada valfecare yada tunap fiyatı alırlar. Tunap'ın aksamları olmadığı için daha ucuza mal oluyor.
3.Şahıs mesuliyet sigortası; Eğer cidden LPG araçlara zararlı ise ve lpg araca zarar verirse 2A firması bunu karşılıyor. Buna benzer bir güvence sistemi hiç bir firmada yok.
İpragaz arkasında, ipragazın sahibi shv aynı zamanda prins'in de %80 ortağı. Ancak nice büyükler geldi Türkiye'ye tutunamadı gitti, örneğin bir mitsubishi ülkemizde tutunamadı. Firmanın büyük olması demek illa başarılı olacak demek değildir. Umarım İpragaz başarılı olur ve sektöre katkı sağlar, sektöre sahip çıkanlardan biri olur. Benim demek istediğim henüz orta da yaygın bir servis ağı ve uzman bayi ağı sınırlı sayıda, oysa çoğu BRC bayisi alanında tek.
Yüksek fiyat politikası hakkında haklısınız, zaten prins o yüzden lima adıyla ingiliterede sattığı ürünü şuan prins silver adıyla Türkiye pazarına sokuyor, o kimilerin çok övdüğü kheine enjektörler yerine valtek enjektörler kullanıyorlar... Dediğiniz gibi yüksek fiyat yerine kırpılmış özellikli ancak adı iyi olan bir sistem getiriyor. Oysa BRC'de elektronik enjektörler var... Neyse...
İltifatınız için teşekkür ederim!
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
@ametamet3
Katkı maddesi gerçektir, söylenenlerin aksine valfecare de önemlidir, maalesef bunun önemini türkiye'de anlıyacak insan sayısı az. Almanya'da montaj fiyatı alırken aynı zamnada flashlupe yada valfecare yada tunap fiyatı alırlar. Tunap'ın aksamları olmadığı için daha ucuza mal oluyor.
3.Şahıs mesuliyet sigortası; Eğer cidden LPG araçlara zararlı ise ve lpg araca zarar verirse 2A firması bunu karşılıyor. Buna benzer bir güvence sistemi hiç bir firmada yok.
İpragaz arkasında, ipragazın sahibi shv aynı zamanda prins'in de %80 ortağı. Ancak nice büyükler geldi Türkiye'ye tutunamadı gitti, örneğin bir mitsubishi ülkemizde tutunamadı. Firmanın büyük olması demek illa başarılı olacak demek değildir. Umarım İpragaz başarılı olur ve sektöre katkı sağlar, sektöre sahip çıkanlardan biri olur. Benim demek istediğim henüz orta da yaygın bir servis ağı ve uzman bayi ağı sınırlı sayıda, oysa çoğu BRC bayisi alanında tek.
Yüksek fiyat politikası hakkında haklısınız, zaten prins o yüzden lima adıyla ingiliterede sattığı ürünü şuan prins silver adıyla Türkiye pazarına sokuyor, o kimilerin çok övdüğü kheine enjektörler yerine valtek enjektörler kullanıyorlar... Dediğiniz gibi yüksek fiyat yerine kırpılmış özellikli ancak adı iyi olan bir sistem getiriyor. Oysa BRC'de elektronik enjektörler var... Neyse...
İltifatınız için teşekkür ederim!
Alıntıları Göster
@mehmet usta
Mehmet Bey,
sizde bu sorduğunuz soruların cevaplarını biliyorsunuz, sayısız kere cevaplandı ancak yine cevaplayalım size.
1. BRC'nin resmi sitesinde Türkiye için başka distribütör görebiliyormusunuz?
İtalyan bile kendi sitesinde ilan etmiş 2A müh benim distribütörüm diye hala itiraz edenler var, sayın okuyanlar siz burada bir art niyet sezmiyormusunuz?
2. Yine BRC'nin resmi sitesine bakarsanız sequent serisinin son seri olduğunu göreceksiniz. Demek ki Turital eski üretimleri sokuyor memlekete.
3. Değişime ayak uyduran başarılı olur, adamlar yenilikci ve hergün biraz daha iyisi için çalışıyorlar. Ancak Zavoli ile şundan bundan anlamam, tek bildiğim şuanki regülatörü zavolininkinden tamamen farklı.
4. Çorumda da sökülen prinsler var. Aynı zamanda Samsun'da da duydum.
5. Nokia ve Ericsson da büyük firmalar ama grey market dediğimi paralel ithalat yöntemleri var. Şöyle ki, ben 100 adet cep telefonunu kendim ülkeye getirebilirim, buna kimse birşey diyemez, sadece resmi garantisi olmaz, turital kendisi sağlamaya çalışıyor garantiyi, yani en ufak bir parçanın garantiden değişmesi 30 günü rahat geçebiliyor.
6. dördüncü maddede söylediğim gibi, değişime ayak uydurmak gerek, 3 sene önceki aracın teknik özellikleri ile şimdikiler bir değil. Örneğin Euro5 normlu araçları ilk kez 2009 yılında gördü ülkemiz, şimdi değişmeyeceğiz de ne yapacağız?
7. Ivırı zıvırı geçelim mehmet bey, ben size de saygı duyuyorum, bir terbiyesizliğim olduysa af ola. Ancak yiğiti öldür hakkını yeme, bugün BRC ile kıyaslanabilecek cihaz sayısı YOK. Çünkü bir cihazı cihaz yapan sadece kendisi değildir, arkasında duran firma, sahip çıkan bayiler, müşteri memnuniyeti ve yüksek teknoloji. Artık hepsine bir bütün olarak bakmak lazım.
Piyasanın en iyi enjektörlerinden birisi kheine, ancak daha iyileri de var... Vialle enjektörlerini iyi araştırın, yada en basitinden margaz enjektörleri 1.4 ms ile işeyebilen en hızlı enjektörlerdir. Daha önce belirttiğim gibi, "daha büyük", "en büyük" , "en iyisi" gibi soyut kavramları bırakalım, sayısal somut değerler ile müşterilerimize anlatalım neyin ne olduğunu.
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
Piyasanın en iyi enjektörlerinden birisi kheine, ancak daha iyileri de var... Vialle enjektörlerini iyi araştırın, yada en basitinden margaz enjektörleri 1.4 ms ile işeyebilen en hızlı enjektörlerdir. Daha önce belirttiğim gibi, "daha büyük", "en büyük" , "en iyisi" gibi soyut kavramları bırakalım, sayısal somut değerler ile müşterilerimize anlatalım neyin ne olduğunu.
Bu konuda haklısınız. Mehmet ustayı tenzih ederim (yanlış anlaşılmasın), teknik anlamda yetersiz bilgi ile marka fanatizmi yapan arkadaşlar var. Aynı şekilde ustalar konusunda da övgü ile söz edenlerin yanı sıra aşırı duygusallıkla yerden yere vuranlar var. Olaylara objektif yaklaşılmaması okuyucuların karar vermesini zorlaştırmaktadır.
Vialle konusunda teknik olarak çok fazla bir bilgiye sahip değilim ancak fiyat/performans etkisi de düşünülmesi gereken bi durum. Forumda bir yerlerde montajının yaklaşık 3.500 TL civarında tuttuğundan bahsedenler var ki böyle bir durumda aracı satıp dizel almak tasarruf anlamında daha mantıklı gibi görünebiliyor.(Dizel motor seçeneği olmayan araçlar konu dışı tabiki de.)
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
@mehmet usta
Mehmet Bey,
sizde bu sorduğunuz soruların cevaplarını biliyorsunuz, sayısız kere cevaplandı ancak yine cevaplayalım size.
1. BRC'nin resmi sitesinde Türkiye için başka distribütör görebiliyormusunuz?
İtalyan bile kendi sitesinde ilan etmiş 2A müh benim distribütörüm diye hala itiraz edenler var, sayın okuyanlar siz burada bir art niyet sezmiyormusunuz?
2. Yine BRC'nin resmi sitesine bakarsanız sequent serisinin son seri olduğunu göreceksiniz. Demek ki Turital eski üretimleri sokuyor memlekete.
3. Değişime ayak uyduran başarılı olur, adamlar yenilikci ve hergün biraz daha iyisi için çalışıyorlar. Ancak Zavoli ile şundan bundan anlamam, tek bildiğim şuanki regülatörü zavolininkinden tamamen farklı.
4. Çorumda da sökülen prinsler var. Aynı zamanda Samsun'da da duydum.
5. Nokia ve Ericsson da büyük firmalar ama grey market dediğimi paralel ithalat yöntemleri var. Şöyle ki, ben 100 adet cep telefonunu kendim ülkeye getirebilirim, buna kimse birşey diyemez, sadece resmi garantisi olmaz, turital kendisi sağlamaya çalışıyor garantiyi, yani en ufak bir parçanın garantiden değişmesi 30 günü rahat geçebiliyor.
6. dördüncü maddede söylediğim gibi, değişime ayak uydurmak gerek, 3 sene önceki aracın teknik özellikleri ile şimdikiler bir değil. Örneğin Euro5 normlu araçları ilk kez 2009 yılında gördü ülkemiz, şimdi değişmeyeceğiz de ne yapacağız?
7. Ivırı zıvırı geçelim mehmet bey, ben size de saygı duyuyorum, bir terbiyesizliğim olduysa af ola. Ancak yiğiti öldür hakkını yeme, bugün BRC ile kıyaslanabilecek cihaz sayısı YOK. Çünkü bir cihazı cihaz yapan sadece kendisi değildir, arkasında duran firma, sahip çıkan bayiler, müşteri memnuniyeti ve yüksek teknoloji. Artık hepsine bir bütün olarak bakmak lazım.
Piyasanın en iyi enjektörlerinden birisi kheine, ancak daha iyileri de var... Vialle enjektörlerini iyi araştırın, yada en basitinden margaz enjektörleri 1.4 ms ile işeyebilen en hızlı enjektörlerdir. Daha önce belirttiğim gibi, "daha büyük", "en büyük" , "en iyisi" gibi soyut kavramları bırakalım, sayısal somut değerler ile müşterilerimize anlatalım neyin ne olduğunu.
Alıntıları Göster
@ Mehmet Usta Ayka ;
Yukardaki sorularınıza Sayın Berlin o kadar net ve güzel cevap vermiş ki daha fazla söze gerek yok.Anlayana sivri sinek saz ...
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
Çünkü bir cihazı cihaz yapan sadece kendisi değildir, arkasında duran firma, sahip çıkan bayiler, müşteri memnuniyeti ve yüksek teknoloji. Artık hepsine bir bütün olarak bakmak lazım.
Benim kararsız kalmamda ki en büyük iki sebeptir. Halen (bazı işletmeler tarafından) müşteri memnuniyeti ürünün alımı esnasında ki memnuniyet olarak algılanıyor. Oysa ki bir kaç yıl sonra bile gitsem, beni ilk günkü gibi karşılayacak, ürününe, hizmetine ilk günkü gibi sahip çıkabilecek ustaların olmasını isterim. Burası Türkiye çok şey mi istiyorum? Profesyonel insan yetiştirmek ve hizmet vermek bu kadar zor olmasa gerek.
quote:
Orijinalden alıntı: ametamet3
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
Çünkü bir cihazı cihaz yapan sadece kendisi değildir, arkasında duran firma, sahip çıkan bayiler, müşteri memnuniyeti ve yüksek teknoloji. Artık hepsine bir bütün olarak bakmak lazım.
Benim kararsız kalmamda ki en büyük iki sebeptir. Halen (bazı işletmeler tarafından) müşteri memnuniyeti ürünün alımı esnasında ki memnuniyet olarak algılanıyor. Oysa ki bir kaç yıl sonra bile gitsem, beni ilk günkü gibi karşılayacak, ürününe, hizmetine ilk günkü gibi sahip çıkabilecek ustaların olmasını isterim. Burası Türkiye çok şey mi istiyorum? Profesyonel insan yetiştirmek ve hizmet vermek bu kadar zor olmasa gerek.
Alıntıları Göster
Dostum sana basit bir soru sorayım.Enjektörünü bayiisini bir kenara koy. Bir mal alacaksın biri Hollanda malı diğeri İtalyan malı sen hangisini tercih edersin? Yanlış anlaşılmasın ben bir tüketiciyim.
+1
quote:
Orijinalden alıntı: ametamet3
quote:
Orijinalden alıntı: _Berlin_
Çünkü bir cihazı cihaz yapan sadece kendisi değildir, arkasında duran firma, sahip çıkan bayiler, müşteri memnuniyeti ve yüksek teknoloji. Artık hepsine bir bütün olarak bakmak lazım.
Benim kararsız kalmamda ki en büyük iki sebeptir. Halen (bazı işletmeler tarafından) müşteri memnuniyeti ürünün alımı esnasında ki memnuniyet olarak algılanıyor. Oysa ki bir kaç yıl sonra bile gitsem, beni ilk günkü gibi karşılayacak, ürününe, hizmetine ilk günkü gibi sahip çıkabilecek ustaların olmasını isterim. Burası Türkiye çok şey mi istiyorum? Profesyonel insan yetiştirmek ve hizmet vermek bu kadar zor olmasa gerek.
quote:
Orijinalden alıntı: murats123
Dostum sana basit bir soru sorayım.Enjektörünü bayiisini bir kenara koy. Bir mal alacaksın biri Hollanda malı diğeri İtalyan malı sen hangisini tercih edersin? Yanlış anlaşılmasın ben bir tüketiciyim.
Dostum öncelikle ilgilendiğin için teşekkürler ancak bu şekilde değerlendirmek bence yanlış olur. Sonuçta tek parçadan oluşan bir sistem gibi düşünülmemeli ve bu sistem içerisinde en önemli unsur da bence satış sonrası destek, servis ve hizmet kalitesidir. Basit bir örnek vereyim, çoğumuzun başına gelmiştir; ben Ankara'dan başka bir ilde oturan bir yakınıma "A" firmasından bir gömlek aldım ve bedeni küçük geldi diyelim. Bu "A" firmasının bir şubesi yakınımın oturduğu ilde yok ise değişim yapmam mümkün olmayacaktır değil mi? İkinci olarak Mercedes firması yaptığı araçların motorunu Fransadan alıp takmış olsaydı, Sadece Alman malı diyemezdik bu ürüne ve değerlendirirken Fransa yı da hesaba katardık. Bu yüzden sistemin bütün unsurlarını hesaba katmak gerekli diye düşünüyorum.Burada yanlış anlaşılmasın herhangi bir markanın savunucusu değilim sadece her iki markanın da artıları ve eksiklerini tartarak bir sonuca ulaşmaya çalışıyorum ve forumdaki ustalardan ve arkadaşlardan tatmin edici açıklamalarla yardım istiyorum. Saygılarımla...
DEĞERLİ FAROM OKUYUCULARI VE DEĞERLİ MESLEKTAŞLARIM...GÖRÜYORUM Kİ LAF DALAŞINDAN BAŞKA BİR YERE VARAMAYIZ..DEDĞİM GİBİ BRC NİN KALİTESİNE BİŞEY DEMEM..KİMSENİN USTALIĞINA BİLGİSİNE LAF ETMEM HADDİM DEĞİLDİR...HERKES KENDİ ÇAPINDA ÜN ALMIŞTIR ..AŞİKARDIR.. ... 2A NINDA MALININ ARKASAINDA NE DENLE DURDUĞUNU BİLİYORUM..VERSİYON DEĞİŞİKLİĞİNİN KARŞISINDAYIM..MEVCUT VERSİYONU GELİŞTRİMEK TEKNOLOJİK OLARAK DAHA VERİMLİ HALE GETİRMEKTEN YANAYIM..BU VERSİYON 2000 ÖNCESİ BU 2010 DUR DEMEMEMLİ..BİZ ZAVOLİNİN İLK MALINI BU GÜNKÜ SIFIR PROGRAM İLE BAĞLANABİLİYORUZ..BU 3,4,56,8,12 CİLİNDİRLİ ARAÇLAR DA BİLE..PROGRAM FARKLILIKLARI YOKMU TABİ VAR GELİŞMİŞ HER YÖNÜYLE AMA VERSİYON YOK. BAŞKA PROGRAM YOK BAŞKA FARKLI MAL YOK...HERŞEY TEK SİSİTEMİN ÜSTÜNE KURULMUŞ DİNAMO GİBİ İŞLİYOR..BU GÜN BAKTIĞIMIZDA BRC DE DÜZ VERSİYON YANİ TURİTALIN BRC Sİ..SEQUENT ÇEŞİTLERİ MY VERSİYONLARI..BEN BUNU YANLIŞ BULUYORUM BENCE GELİŞMEK DEĞİLDRİ BU..MEVCUT VERSİYONU GELİŞTİRSELERDİ BENCE..BİLDİĞİM KADARIYLA PROGRAMLARIDA BİR BİRİNE UYMUYOR..
LİMA SİLVERLİNE İLE BİR ALAKASI YOK..O SADECE LİMA FİRMASI KEDNİ İSMİ ALTINDA PRİNSİN DE MALZEMELERİNİ ALDIĞI FİRMADAN PATENTLE BERABER ALIYOR VE KULLNIYOR..VE BUNU PRİNS İN İSMİNİ KULLANARAK YAPIYOR..
BRC DE AVRUPADA MTM OLARAK SATTIĞI MALI TÜRKİYEDE KİT MTM OLARAK VE KHEİN ENJEKTÜR KULLANARAK PRİNS VE VİALE YE RAKİP OLARAK ÇIKARTTI..
BİLDİĞİM KADARIYLA BRC DE VALTEK ENJEKTÜR KULLNIYOR..HATTA FİYATIDA 950 LİRAYMIŞ ..FARUK SEVGİLİ NİN FORMUNDA OKUMUŞTUM..NE KADAR DOĞRU BİLEMEM..
BRC LPG DÜNYASINDA ADINI KANITLAMIŞ KALİTESİNİ KANITLAMIŞ VE BİLDİĞİM KADARIYLA TÜRKİYEYE İLK GİREN CİHAZLARDAN BİRİ...AMA BU DEMEK DEĞİLDİR Kİ DAHA KALİTELİLERİ YOKTUR.
SİZ CE BRC BENCE PRİNS ..FİYATLAR ORTADA KALİTE ORTADA BEN KENDİ GÖRÜŞÜMÜ SÖYLERİM VE SAYGI BEKLERİM ..HERKESİN DÜŞÜNCESİNE DAVRANIŞINA SAYGI DUYARIM..LÜTFEN HERKES SAYGI ÇERÇEVESİNDE KENDİ CİHAZLARINI OLUMLU VE OLUMSUZ YARGILASIN VE AKTARSIN..BEN BRC DEN ANLAMAM HİÇ TAKMAMIŞIM AMA ÇOK SÖKMÜŞÜM O AYRI..
BEN BUNDAN ÖNCEYE DEĞİL BUNDAN SONRAYA YORUM YAPIYORUM..İPRAGAZ İLKLERLE GELİYOR ..BAŞTA DENEYİMLİ KALİTELİ BAYİ AĞI...MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ..SİLVER LİNE İÇİN ERKEN ..SIVI PÜSKÜRTME TÜRKİYEDE ŞUAN İÇİN ASKIDA...İPRAGAZ ŞUANDA PİYASAYA MAL VERMİYOR..SADECE BAYİ AĞINI VE DİSTRİBİTLERİNİ SEÇİP EĞİTİYOR...BUDA BÜYÜK BİR GELİŞMEDİR..SİGORTA HEMEN HEMEN BÜTÜN FİRMALARDA GEÇERLİ..TABİ BÜYÜK FİRMALAR..ZAVOLİ BİLE EKÜSÜNDEN KAYNAKLANAN ARIZADA ARACI SATIN ALARAK MÜŞTERİYE LPG Lİ AYNI ARAÇTAN VERMİŞTİR...PRİNS CİHAZDAN KAYNAKLANAN ARIZAYI KENDİSİ KARŞILIYOR...BAYİLERDE MONTAJ HATASINDAN ÖTÜRÜ ÇIKAN ARIZAYI KABULLNMEK VE KARŞILAMAKLA ZORUNLU KILIYOR..BU BAYİLERLE SÖZLEŞMEDE VAR...
DEĞERLİ FAROM OKUYUCULARI VE DEĞERLİ MESLEKTAŞLARIM...GÖRÜYORUM Kİ LAF DALAŞINDAN BAŞKA BİR YERE VARAMAYIZ..DEDĞİM GİBİ BRC NİN KALİTESİNE BİŞEY DEMEM..KİMSENİN USTALIĞINA BİLGİSİNE LAF ETMEM HADDİM DEĞİLDİR...HERKES KENDİ ÇAPINDA ÜN ALMIŞTIR ..AŞİKARDIR.. ... 2A NINDA MALININ ARKASAINDA NE DENLE DURDUĞUNU BİLİYORUM..VERSİYON DEĞİŞİKLİĞİNİN KARŞISINDAYIM..MEVCUT VERSİYONU GELİŞTRİMEK TEKNOLOJİK OLARAK DAHA VERİMLİ HALE GETİRMEKTEN YANAYIM..BU VERSİYON 2000 ÖNCESİ BU 2010 DUR DEMEMEMLİ..BİZ ZAVOLİNİN İLK MALINI BU GÜNKÜ SIFIR PROGRAM İLE BAĞLANABİLİYORUZ..BU 3,4,56,8,12 CİLİNDİRLİ ARAÇLAR DA BİLE..PROGRAM FARKLILIKLARI YOKMU TABİ VAR GELİŞMİŞ HER YÖNÜYLE AMA VERSİYON YOK. BAŞKA PROGRAM YOK BAŞKA FARKLI MAL YOK...HERŞEY TEK SİSİTEMİN ÜSTÜNE KURULMUŞ DİNAMO GİBİ İŞLİYOR..BU GÜN BAKTIĞIMIZDA BRC DE DÜZ VERSİYON YANİ TURİTALIN BRC Sİ..SEQUENT ÇEŞİTLERİ MY VERSİYONLARI..BEN BUNU YANLIŞ BULUYORUM BENCE GELİŞMEK DEĞİLDRİ BU..MEVCUT VERSİYONU GELİŞTİRSELERDİ BENCE..BİLDİĞİM KADARIYLA PROGRAMLARIDA BİR BİRİNE UYMUYOR..
LİMA SİLVERLİNE İLE BİR ALAKASI YOK..O SADECE LİMA FİRMASI KEDNİ İSMİ ALTINDA PRİNSİN DE MALZEMELERİNİ ALDIĞI FİRMADAN PATENTLE BERABER ALIYOR VE KULLNIYOR..VE BUNU PRİNS İN İSMİNİ KULLANARAK YAPIYOR..
BRC DE AVRUPADA MTM OLARAK SATTIĞI MALI TÜRKİYEDE KİT MTM OLARAK VE KHEİN ENJEKTÜR KULLANARAK PRİNS VE VİALE YE RAKİP OLARAK ÇIKARTTI..
BİLDİĞİM KADARIYLA BRC DE VALTEK ENJEKTÜR KULLNIYOR..HATTA FİYATIDA 950 LİRAYMIŞ ..FARUK SEVGİLİ NİN FORMUNDA OKUMUŞTUM..NE KADAR DOĞRU BİLEMEM..
BRC LPG DÜNYASINDA ADINI KANITLAMIŞ KALİTESİNİ KANITLAMIŞ VE BİLDİĞİM KADARIYLA TÜRKİYEYE İLK GİREN CİHAZLARDAN BİRİ...AMA BU DEMEK DEĞİLDİR Kİ DAHA KALİTELİLERİ YOKTUR.
SİZ CE BRC BENCE PRİNS ..FİYATLAR ORTADA KALİTE ORTADA BEN KENDİ GÖRÜŞÜMÜ SÖYLERİM VE SAYGI BEKLERİM ..HERKESİN DÜŞÜNCESİNE DAVRANIŞINA SAYGI DUYARIM..LÜTFEN HERKES SAYGI ÇERÇEVESİNDE KENDİ CİHAZLARINI OLUMLU VE OLUMSUZ YARGILASIN VE AKTARSIN..BEN BRC DEN ANLAMAM HİÇ TAKMAMIŞIM AMA ÇOK SÖKMÜŞÜM O AYRI..
BEN BUNDAN ÖNCEYE DEĞİL BUNDAN SONRAYA YORUM YAPIYORUM..İPRAGAZ İLKLERLE GELİYOR ..BAŞTA DENEYİMLİ KALİTELİ BAYİ AĞI...MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ..SİLVER LİNE İÇİN ERKEN ..SIVI PÜSKÜRTME TÜRKİYEDE ŞUAN İÇİN ASKIDA...İPRAGAZ ŞUANDA PİYASAYA MAL VERMİYOR..SADECE BAYİ AĞINI VE DİSTRİBİTLERİNİ SEÇİP EĞİTİYOR...BUDA BÜYÜK BİR GELİŞMEDİR..SİGORTA HEMEN HEMEN BÜTÜN FİRMALARDA GEÇERLİ..TABİ BÜYÜK FİRMALAR..ZAVOLİ BİLE EKÜSÜNDEN KAYNAKLANAN ARIZADA ARACI SATIN ALARAK MÜŞTERİYE LPG Lİ AYNI ARAÇTAN VERMİŞTİR...PRİNS CİHAZDAN KAYNAKLANAN ARIZAYI KENDİSİ KARŞILIYOR...BAYİLERDE MONTAJ HATASINDAN ÖTÜRÜ ÇIKAN ARIZAYI KABULLNMEK VE KARŞILAMAKLA ZORUNLU KILIYOR..BU BAYİLERLE SÖZLEŞMEDE VAR...
maalesef Türkiye de lpg firmalarının pek çoğu kurumsallıktan uzak.Garantiden parça değiştiriliyor ve pek çok firma parçanın kargo bedeli ve değişim işçiliği müşteriden alıyor.İpragaz lpg montaj sektörüne kurumsallık getirecektir.
quote:
Orijinalden alıntı: RSRSRS
maalesef Türkiye de lpg firmalarının pek çoğu kurumsallıktan uzak.Garantiden parça değiştiriliyor ve pek çok firma parçanın kargo bedeli ve değişim işçiliği müşteriden alıyor.İpragaz lpg montaj sektörüne kurumsallık getirecektir.
BU KONUDA HAKLISINIZ MALESEF SEKTÖRÜN GENEL SORUNU BU ŞEKİLDE FAKAT ZAVOLİ VE ROMANO MARKALARINDA BU SIKINTI YAŞANMIYOR MARKA VE FİRMA OLARAK ÜRÜNLERİN ARKASINDA ÇOK İYİ DURUYORLAR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SÜREKLİ ÖN PLANDA TUTUYORLAR İPRAGAZ'IN BU SEKTÖRE GİRMİŞ OLMASI KALİTE VE KALİTELİ HİZMET GETİRECEKTİR.