27.09.2014 tarihinde içerenköy carrefoursa daki teknosa dan htc one max aldım. yaklaşık 1,5 sene sorunsuz kullandım telefonum arızalanınca kutusundaki garanti belgesinde Brightstar garantili olduğunu gördüm firmayı aradım fakat ingilizce konuşan telesekretel çıktıgı için ulaşamadım garanti belgesinde teleservisin numarası vardı aradım onlara da ulaşmak mümkün olmuyor,zar zor ulaştıktan sonra teleservis ataşehir e göndermemi istediler, brightstar ve teleservise ulaşmak başlı başına bir sorun fakat sorun bunda sonra başlıyor.bunların çalışma stili diger firmalardan farklı buradan editörlerimize sesleniyorum bizler telefon yada başka birşey alırken sizlerin öneri ve tavsiyelerinize önem veriyoruz lütfen ürünleri incelerken satış ve satış sonrası hizmetlerinide arştırırsanız. 16.03.2016 tarihinde telefonun kutusuna faturası ayrıntılı arıza bilgisi ve sevk adresi telefonun kutusuyla birlikte iyi bir ambalaj yapıp samandıra(işyerimden) yurtiçi kargoya ambar tesellüm fişi ile teslim ettim 18 mart saat 09.00 da teleservisren 323838217 nolu servis nımarası ile kayıt altına alınmıştır diye sms geldi. 22.03.2016 saat 10.30 da323838217 numaralıcihazınız gönderilmek üzere kargoya verilmiştir diye sms geldi 23.03.2016 tarihinde kargom yurtiçi kargo tarafından ümraniye ademyavuz mahallesi magosa sokak a bırakılmış, bırakılan adreste kiler kargonun yanlış geldigini anlayınca beni aradı ve kargonun yanlışlıkla buraya bırakıldıgını söyledi.bende yurtiçi kargoyu aradım gönderinin yanlış adrese bırakıldıgını belirtim adresten tekrar alındı, sevk adresini belirttim. telefonda görüşmemiz kapandı tekrar arayıp adresi verdim. sonrada teleservisi arayıp ben kargoyu samandıradan teslim ettim ve kargonun içine telefonun faturası detaylı arıza bilgisi ve sevk adresini yazdım dedim.sevk adresini tekrar teleservise yazdırdım düzelteceklerini söylediler. 24.03.2016 tarihinde yurtiçi kargoyu arayıp kargomu sorunca teleservise iade edildiğini söylediler.bunun üzerine teleservisi aradım onların bir suçu olmadıgını yurtiçi kargonun verdigi adrese gönderdiklerini sorunu onlarla çözmemi istediler.yurtiçi kargoyu aradım onlar gönderiyi teleservise gönderdiklerini sorunu onlarla çözmemi istediler. bunun üzerine defalarca aradıktan sonra zar zor brightstar firmasına ulaştım orada da selçuk beyle görüşüp kargo fişini ve faturayı ona whatsapp üzerinden gönderdim kendisi gerekli yazışmaları yaptıktan sonra 25.03.2016 tarihinde mesajlaştık ve telefonun gün içinde benimle irtibata geçilip adresime gönderilecegini söyledi. benim suçum parasını ödeyerek satın aldıgımız ürünün halen elimde degilde başkalarında olması ayrıca brightstar ın getirdigi htc marka telefon almak ve onun anlaştıgı teleservise göndermek onlarda yurtiçi kargoyla çalışıyorlarmış ve ben bu üç firma arasında yaşadıgım telefon ve stres trafiği cabası bu sorun ne zaman ve nasıl çözülecek bilemiyorum.htc markasını alırken benim düştügüm hataya düşmeyin eger sorun yaşamak istemiyorsanız bu markadan uzak durmanızı öneririm. satın aldıgınız ürünün satış ve satış sonrası agını sorun ona göre almaya çalışın.
sades-sadesS
kullanıcısına yanıt
Yorumunuzu okurken başları iyiydi de sonu pek olmamış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
olmamış dediginiz bölümü yazarsanız sevinirim
tamam bundan sonra almıyoruz bilgilendirdiğin için sağol