Merhaba hangi aracı almalıyım kullananlar varsa yardımcı olabilirmi https://www.sahibinden.com/s/WwI4qE9n https://www.sahibinden.com/s/0wSwgls7 https://www.sahibinden.com/s/k8x4WIxG < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bu arabalardan hangisini önerirsiniz
-
-
Merhaba,
Opele girmeni tavsiye etmem. Opel motorları yüksek sıcaklıklarda çalışır bu nedenle zamanla motor yanlarındaki çoğu sensörü ve kabloları bozar. Sonra devir dalgalanması ile sanayiye gider, boğaz kelebeğini felan değiştiren ustalar görürsün, sıkıntı yaşarsın.
Ayrıca Opel gri ve koyu renkli araçlarda güneş yanığı kroniktir. Yaşın genç sanırım tabiri caizse hafif faça arabalar bakmışsın. Oynanmamış araç bakarsan zamanla kendin birkaç değişiklik yaparsın. Attığın ilanlarda en alınabiliri 409k fiyata sahip symbol, temiz duruyor, daha sorunsuz binersin.
-
Merhaba Opel Corsa D aracımda 2 gündür devir dalgalanması başladı. Rölantide devir düşüp kendi kendine gaz veriyor. Ayrıca vites geçişlerinde araba dalgalanmaya başladı.Ustayla konuştuğumda boğaz kelebeği dedi Başka bir ustayla konuştum o da ateşleme bobini dedi. Şöyle bir şey farkettim hava filtresine gelen bir boru var o biraz gevşemiş o boruyu biraz daha sıkıştırıp tekrar arabayı çalıştırdığımda herhangi bir dalgalanma olmadı. Siz biliyorsanız eğer nedir sorun ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GaiusJuliusCaesar -- 2 Ocak 2025; 16:56:53 > -
Merhaba,
Kolaylıklar dilerim. Devir dalgalanmasının onlarca sebebi vardır. En maliyetli olanı boğaz kelebiğidir. Bu tür sorunları net olarak ustalarda bilmez, deneme yanılma yoluyla ilerlerler. Senin de çokca paran gider psikolojin bozulur.
Öncelikle;
Benzin filtresi kontrol edilmeli
Akü kontrol edilmeli
Buji ve bobinler kontrol edilmeli
Katalizör kontrol edilmeli
Egr kontrol edilmeli
Boğaz kelebeği kontrol edilmeli
Ek olarak, Opel parça seçer. Japon ve Kore araçları gibi değildir. Mutlaka orijinal parça kullanmalısın, yan sanayi parçalarda opel sorun çıkartır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: oldbeerMerhaba,
Kolaylıklar dilerim. Devir dalgalanmasının onlarca sebebi vardır. En maliyetli olanı boğaz kelebiğidir. Bu tür sorunları net olarak ustalarda bilmez, deneme yanılma yoluyla ilerlerler. Senin de çokca paran gider psikolojin bozulur.
Öncelikle;
Benzin filtresi kontrol edilmeli
Akü kontrol edilmeli
Buji ve bobinler kontrol edilmeli
Katalizör kontrol edilmeli
Egr kontrol edilmeli
Boğaz kelebeği kontrol edilmeli
Ek olarak, Opel parça seçer. Japon ve Kore araçları gibi değildir. Mutlaka orijinal parça kullanmalısın, yan sanayi parçalarda opel sorun çıkartır.
Map,maf sensörleri de mutlaka kontrol edilmeli, ilk bakılması gereken maliyetsiz yerler olarak ve boğaz kelebeği hassastır, dokunmaya bile gelmez, ayarı kaçarsa, tekrar adaptasyon gerekir.
-
Hava kaçağı varsa yeterli hava alamadığında devir dalgalanır, boru gevşemiş olabilir, delik olabilir vs. Bu şekilde kullan aracı, tekrarlayacak mı kontrol edin. 5 liralık çözümü olan bir soruna 100 binlerde harcayabilirsin, devir dalgalanması öyle bir şey. Önemli olan sorunu bulmak, en ufak bir şeyden bile devir dalgalanır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldbeer -- 2 Ocak 2025; 17:6:53 > -
quote:
Orijinalden alıntı: oldbeerMerhaba,
Kolaylıklar dilerim. Devir dalgalanmasının onlarca sebebi vardır. En maliyetli olanı boğaz kelebiğidir. Bu tür sorunları net olarak ustalarda bilmez, deneme yanılma yoluyla ilerlerler. Senin de çokca paran gider psikolojin bozulur.
Öncelikle;
Benzin filtresi kontrol edilmeli
Akü kontrol edilmeli
Buji ve bobinler kontrol edilmeli
Katalizör kontrol edilmeli
Egr kontrol edilmeli
Boğaz kelebeği kontrol edilmeli
Ek olarak, Opel parça seçer. Japon ve Kore araçları gibi değildir. Mutlaka orijinal parça kullanmalısın, yan sanayi parçalarda opel sorun çıkartır.
Yanıtınız için çok teşekkür ederim.
Akü ekim 2024 yılında değiştirmiştim.
Buji değişimini yağ bakımında yapmıştım daha yağ bakımına 8 bin kilometre var.
Bobin, katalizör ve EGR konusu olabilir.
Map ve maf sensöründen başlayarak ilerleyeyim ben en iyisi.
Dediğiniz gibi parça seçiyor o yüzden Opel parçacısından alıyorum parçaları hatta orijinal olsun diye yurt dışından getirttiğim bile oldu.
Ama artık Opelden tiksinti gelmeye başladı 2003 Palio var 21 yaşında araba olmasına rağmen bu kadar sanayiye gitmedim. Hatta Trink sat 460 bin lira teklif veriyordu. Arabayı satıp aynı paraya farklı bir araç alasım bile geldi.
-
Benim tahmin ettiğim o hava filtresine gelen borunun gevşemiş olması belki orada kelepçe vardı belki o düştü Ama herhangi bir iz de göremedim kelepçe olduğuna dair. Çünkü o boruyu içeriye doğru ittirdikten sonra herhangi bir sorunum kalmadı rölanti sabit çalışıyordu. Ama şimdi de Silecek suyu haznesi delindi :D onu yaptıracağım bu hafta sonu inşallah :D
-
quote:
Orijinalden alıntı: GaiusJuliusCaesarBenim tahmin ettiğim o hava filtresine gelen borunun gevşemiş olması belki orada kelepçe vardı belki o düştü Ama herhangi bir iz de göremedim kelepçe olduğuna dair. Çünkü o boruyu içeriye doğru ittirdikten sonra herhangi bir sorunum kalmadı rölanti sabit çalışıyordu. Ama şimdi de Silecek suyu haznesi delindi :D onu yaptıracağım bu hafta sonu inşallah :D
Umarım sorununuz ondandır ve çözülmüştür. Hava ve yakıt karışımı ayarlanmaz ise, fakir ya da zengin karışımdır devir dalgalanır. Eğer sorun tekrarlarsa, sensörler ile başlayabilirsiniz. Ek olarak opeli elden çıkarmanızı ruh sağlığınız için size tavsiye ederim :D
-
o bütçeyle 1.3 d aveo kovalanmalı.
-
Hocam peki punto bulursam bu civarlarda önerirmisiniz benzinli onlardada kronik City modu falan var deniyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brt200 -- 2 Ocak 2025; 19:24:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Punto değil de Clio bakabilirsin. LPG li olmasın. Örnek link bırakıyorumhttps://www.sahibinden.com/s/3IKYItFT
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X