1.0 Tce vs 1.3 Tce
-
-
Ne beklediğine bağlı.
Performans istersen 1.3 Tce. Donanım istersen İcon. -
Bir aracın ruhunu oluşuran şey Motor ve şanzımandır. 1.33 TCE ile beraber gelen Getrag şanzımanı da hesaba katmanız gerek. Çok başarılı bir şanzıman. İki araç maalesef çok farklı yürüyen araçlar. Birisi 3 silindir, 1.33 motor 4 silindir. Tork meselesi de var. 1.33 motor 240 tork. Söylenecek çok şey var ama vakit yok. Ama şunu söyleyip bitireyim. 1.33 ile yollarda şov yaparsınız 😉 -
1.0 TCe lpg uyumlu az yakar eh işte kaçar. 1.3 TCe iyi yakar iyi kaçar. 1.3 TCe 33 cc ile bir üst mtv diliminde kalıyor bu sene çift mtv alındığı seneye en az 2 katına çıkacağı göz önünde bulundurulursa çok can sıkar. Ayrıca touch donanım joyun ekran ve jant eklenmiş hali bir kaçta ıvır zıvır krom eklentiler başka bir fark yok. Hatta ilk touchlarda joy gibi kapak jantlıydı. Renault alıyorsan ya en boşunu alacaksın ya da en dolusunu. Ara paket alınmaz.
-
ikisininde ortak yanı benzini içiyor.
performans beklentim yok sakin sakin giderim diyorsan 1.0 tce.
1.3 tce ile bmw'leri bile avlarsın şaka makinesi.
-
Şöyle bir katkıda bulunayım. 1.33 tce Clio Rs Line sahibiyim. Bayramda Ordu ya gittim ortalamam 5.2 LT idi. Gelirken de 5.3 LT. Geçen Hafta Ankara'dan Nevşehir'e gittim 4.7 LT ortalama. Bu motora benzini içiyor demek haksızlık olur. Bu arada 110 km ile hız sabitleyiciyle seyahatleri gerçekleştirdim.quote:
Orijinalden alıntı: sssemih24ikisininde ortak yanı benzini içiyor.
performans beklentim yok sakin sakin giderim diyorsan 1.0 tce.
1.3 tce ile bmw'leri bile avlarsın şaka makinesi.
-
1.3 TCE ile kimseyi sol şeritte barındırmazlar sürekli tampon yaparlar. Kimse sol şeritte yol vermez sürekli makas atmak insanı yorar. Küçük araba güçlü motor pişmanlıktır. 1.0 TCE alırsın. Yakıt, vergi düşük motor direkt enjeksiyon değil şanzıman çift kavrama değil masrafsız binersin. Reno'ların kavrama masrafı VAG'dan pahalı.
-
1,3 megane icon kullanıcısı olarak düşüncem clio özelinde bence 1,0 icon daha mantıklı.
Benim gibi sakin süren birisiyseniz, aile babasıysanız 130bg gereksiz. 1,0 da Vergi avantajınız da olacak. İcon nimetlerinden de faydalanacaksınız. -
1.0 Dan yana olmaya başladım.Peki 900 bandında icon krom aksesuarlı mı yoksa 800 bandında ekstra sürüş konfor paketli touch mu tercih etmeliyim. iki araçta hatasız 30-45bin km arası.
-
Bütçe varsa 1.3 tce mis gibi olur. Arkadaşımda 1.0 tce var cvt sağ olsun azıcık gideyim diyip bastığında lıkır lıkır içiyor benzini 1.3 den soğutacak şey sizi yakıt olmasın. Ha ben performans istemem aracın içi dolu olsun diyorsanız 1.0 güzel araç mtv diliminden de kaçarsınız. Tek şüphe uzun yol yapıyorsanız 1.0 üzebilir. -
Bence icon istenen paralar kadar dolu değil, konfor paketli touch gayet tatmin eder kalan para da bakım için kenara atılır. -
1.0 Tce versiyonu epey kullandım. Uzun yolda 130-150 bandında kullanmak isterseniz 9.5 lt'leri görebiliyor. Ve 120'den sonra pek istekli gitmiyor.
Şanzımanı CVT, çift kavramaya göre daha masrafsız olabilir ama bana pek keyifli gelmiyor.
1.3 Tce'yi 1 hafta kadar kullandım. EDC şanzıman, direksiyondan kulakçıkları v.s vardı. Şanzıman keyifli. Performansı bu kadar beklemiyordum. Gerçekten şaka makinesi. Uzun yolda 130-150 bandında 8 litrelerde seyrediyor. Şehir içi pek fark etmiyor. (Her ikisi de sakin kullanımda çok sıkışık olmayan trafikte 7-8 lt bandında geziyor)
Normalde donanıma çok önem veren biriyim, Joy veya Touch paket almak istemem. Ama 1.3 Tce için ciddi anlamda düşünürdüm.
-
1.3 Tce alma imkanı varsa tercih edin. LPG takmayacaksanız her yönden daha çok tatmin eder. -
Makyajlı kasa Clio 4 icon sahibiyim. Renault alınacaksa icon'dan gerisi yalan. Renault tüm modellerinde icon donanımını gördükten sonra gerisi yavan geliyor.
-
1.0 var bende 65 hp araç gitmiyor. leon fr'dan geçmek durumunda kaldım, maddi durumumu toparlayınca satıp düzgün bir şey alacağım 1.0 araba alınmaz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X