Bazı arkadaşlar saçma diyebilir ama ben 1.6 MULTİJET kullanıyorum çok memnunum ama 0.9 tce denemek istiyorum bu yüzden teknik özelliklerini kıyaslama yaptım, sizce 1.6 yı aratırmı 1.6 105 HP 290 tork fabrika verileri Max hız 164 0-100km 13.4sn Yakıt 4.7 ve 6.8 1470kg Mazot:7,30 Mtv :1600 civarı 0.9tce 90hp 140 tork fabrika verileri Max hız 171 0-100 km 12.1 sn Yakıt 4.5 ve 6.5 1200kg Benzin:7,75 Mtv:1050 civarında SİZ OLSANIZ NE YAPARSINIZ PİŞMAN OLURMUYUM < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.6 MULTİJET ile 0.9 tce kıyaslama
-
-
Multijet Doblo mu ? 1470kg yazmışsınız 0.9tce de clio mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2013'te bitcoin 20 dolarken almadığına ne kadar pişman oluyorsan 0.9 tce'ye geçtiğinde o kadar pişman olursun hocam.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mhmmd.239
Multijet Doblo mu ? 1470kg yazmışsınız 0.9tce de clio mu?aynen oyle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kağıt üzerinde 0.9 tce daha hızlı gibi görünsede 1.6 multijet daha atak bir motordur.
Multijet motor sürmesi daha zevkli ayrıca son hız 164 yazdığına bakmayın rahat 190'u görüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mhmmd.239
Multijet Doblo mu ? 1470kg yazmışsınız 0.9tce de clio mu?Evet doblo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CaglarAkcam2013'te bitcoin 20 dolarken almadığına ne kadar pişman oluyorsan 0.9 tce'ye geçtiğinde o kadar pişman olursun hocam.
Sebebinide yazarsanız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sssemih24Kağıt üzerinde 0.9 tce daha hızlı gibi görünsede 1.6 multijet daha atak bir motordur.
Multijet motor sürmesi daha zevkli ayrıca son hız 164 yazdığına bakmayın rahat 190'u görüyor.
Ben sadece fabrika verisi ile yazdım ama tabi ki 210u görüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şehir içinde bizim multijet motorlar gereksiz gürültülü birer baş ağrısı, ama tam bir uzun yol canavarı. Kmnin çoğunu şehir içinde yapıyorsanız ve aşırı yokuş olan bir bölgede yaşamıyorsanız 0.9 tce sizi çok üzmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben tavsiye etmem. Özellikle uzun yol yüklü nefesi çabuk kesilir tork belli 0.9tce nin. 0-100 e bakmayın düz yerde 0-100 o 😎
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mhmmd.239
Ben tavsiye etmem. Özellikle uzun yol yüklü nefesi çabuk kesilir tork belli 0.9tce nin. 0-100 e bakmayın düz yerde 0-100 o 😎Tabiki tork önemli ama sonuçta atmosferik değil o yüzden bir merak sardı birde tabi aracı yenilemek istediğimden...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doblo ile clio kiyaslamak sacma olur.
0.9 tce denen motor sehir icinde dusuk hizlarda hic stabil degil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Du Hast
Doblo ile clio kiyaslamak sacma olur.
0.9 tce denen motor sehir icinde dusuk hizlarda hic stabil degil.Bazı kişilerin saçma diyeceğini tahmin etmiştim zaten
Stabil değil derken daha açıklayıcı yazsanız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım ama ben tercih etmezdim açıkcası hem motor hem iç hacim olarak 1.3 tce li bir model olabilir 140 beygir 260 tork sanırım. Şuan turbo benzin de en çok beğediğim motorlardan 1.5tsı-1.3tce-1.0 tsı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kıyas yaparken bence 0-100 değil de ara hızlanma yani esneklik değerleri daha önemlidir.
mesela bu araçların 60-100 veya 80-120 değerleri nedir onları incelemek lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erka1907 -- 17 Ağustos 2021; 16:10:30 > -
1 senedir 0.9 TCe Clio kullanıyoruz çok memnunuz.
Gerek yakıt gerek performans gayet yeterli.
Multijetle kıyaslayamam da 1.6 Tdci ile kıyaslayayım.
Şehir ici Clioyla uzun yola dizel Focusla gidiyorum.
Aynı kullanımla aynı guzergahta 1.5 Lt fark var sadece.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: özbekli35Sebebinide yazarsanız
Alıntıları GösterHemn yakıttan dolayı hemde uzun süre turbo dizel araç kullandıysanız hızlanma konusunda bi eksiklik hissediyorsunuz. Geçtiğinize pişman oluyorsunuz.
-
1.6 dizel araçla hiçbir küçük hacimli benzinli aracı karşılaştırmam ben. 1.6 dizelin rakibi yine 1.5 1.6 turbo benzindir.
0-100 değerlerine bakmayın, dizelin devir aralığı kısa olduğundan 0-100de yavaş kalıyor, önemli olan düşük devirde seyahat ederken ne kadar tork ürettiğidir. Bunda da zaten dizel ön plana çıkıyor.
Dizelin sadece eksi yönü ses ve titreşim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende clio 4 0.9 tce kullanıyorum. Gayet memnunum. Bir çok kişi kullanmadan yorum yapıyor. 48.000 km yaptım hiç bir sorun yaşamadım çok şükür.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.6 Multijet mükemmel torku gücü iyi motor 👍🏻👏🏻👏🏻
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
2 aracıda test etmiş olarak bi kaç şey karalamak gerekirse 1.6 multijet 120 hp 300 nm torka sahip fiat bravo kullandım gücü, çekişi, ataklığı ile çok keyifli performanslı bir motordur uzun yolda, yokuşta, ani hız gereken sollamada klima açık bile asla üzmez. Geçici bir süre 0.9 tce clio 4 kullandım kasa hafif ve küçük bu yüzden şehir içinde ve yokuşta üzmez. Evim yokuşlu ve trafikli bir semtte dur kalk yapmak zorunda kalıyorum rampada, rahatça zorlanmadan üzmeden kalkıp gidiyor bu yüzden bir çok atmosferiktende iyidir diyebilirim. Bu kıyasta 1.6 multijet açıkça rakibinden önde ve güçlü ama 0.9 tce clio 4 şehir içinde kasa boyutuyla verimli bir motor, bakmayın 0.9 yazıp küçümsendiğine iş yapar şehir içinde iyide kaçar. |
Benzer içerikler
- 7+1 otomobil ruhsatlı araçlar
- araba fan açmıyor hararet yükseliyor
- suzuki neden tutulmuyor
- opel 1.5 dizel motor
- far neden buhar yapar
- honda zrv 2024 fiyat
- toyota c-hr hybrid fiyat
- mercedes eqb 250 yorum
- q4 e tron menzil
- mustang mach-e fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X