Şimdi Ara

Bu araç pert olur mu.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
12.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim. Hemen okuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence daha inanarak vurursanız pert olur. İstersenız yapamayacağınız şey yok
  • Yok artık.Hepsini açmış.Bence sensörlerde bir sıkıntı varmış.Perte çıkma ihtimali çok yüksek.Bence çıksın içinize sinmez artık binmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, Mersin sahil yolunda yapmışsınız galiba.
  • El frenine bakmaktan fotoğrafa bakamadım.
  • Olmaz.umarımda olmamalı.bu araçta pertlik durum yok.tampon nile yerinde
  • CA18DET kullanıcısına yanıt
    Pert olması daha iyi forumdaşımız için. Normal şartlarda olmasın deriz ama burası Türkiye.. Adam satana kadar neler çeker.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yetkiliye cektirsen fatura kabarik cikacagi icin agir hasar cikarirlar ama aracin final oto tadinda su an



    sifir parasi odenmeyecegi icin de sifirini alirken bi miktar zararin olacak artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Airbagler, kırılan parçadan ziyade, aracın kaza esnasındaki yavaşlama ivmesiyle alakalı bir durum.

    Fakat burada da hasar çok ufak sayılır aslında. Enteresan.
  • Geçmiş olsun olmaz.
  • Sirf hava yastiklari kimbilir kac milyar tutar? Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba içini dökmüş...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serviste adamınız varsa masrafı şişirmelerini rica edebilirsiniz. Değişim gerekmeyecek parçaların da değişmesini istemek gibi. Etik değil ama airbag açan arabada oluşan değer kaybı biraz fazla olabilir.
    Sigorta satışa çıkarırsa alan için kârlı bir araç olacak. Airbag tamirini 1200 TL'ye güzelce yapıyorlar. Geriye kalanlar 1800 TL etmez. Tabi sanayi fiyatları.
  • emniyet kemeri takılı mıydı?
  • Teşekkürler arkadaşlar, Evet kazayı Mersin sahil yolunda yaptım. Emniyet kemerleri takılıydı. Karşı tarafta görünürde çok bir hasar yok, sadece tampon boyanacak ve düzeltilecek. Bu yüzden karşı tarafa cüzzi bir miktar nakit elden vererek seneye benim olası yüksek trafik sigortası masrafını da önlemiş olduk.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    El frenine bakmaktan fotoğrafa bakamadım.

    neden?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulen bu hava yastıklarınında bir ayarı yok mu arkadaş.Adam hokkalı çarpar bir ton hasar olur açmaz,burada yine nerdeyse dokunur hepsi açar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada bilenden çok daha fazla konu hakkında zerre kadar bilgisi olmayanlar yazmış. Servisteki elemanla anlaş masrafı şişirirse perte çıkar diyenden tut, perte çıkmazsa ileride çok zor satarsın diyene kadar olur olmaz fikir beyan edenler var. Bizim insanımızın konular hakkındaki bilgileri genellikle sadece kendinin yada etrafından birinin o da olmadı sadece kulak dolgunluğundan birinin yaşadığı olaya yada maceraya dayanıyor.
    Servisteki elemanla arkadaş olup masrafı şişirterek aracı perte çıkarmanız pek mümkün değildir, çünkü sigortalar 5000 TL'yi geçen hasarlarda alternatif onarım adı altında teklif topluyor. Garanti kapsamındaki araçlar için bu teklifi başka yetkili servislerden topluyor. Yani aracın sahibi Adana'da ikamet ediyorsa ve araç Adana'da bir yetkili servisteyse önce Adana'daki varsa diğer yetkili servisten onarım masrafını istiyor, olmadı Mersin, Konya, Kayseri, yada Gaziantep yetkili servislerinden yani çevre illerdeki yetkili servislerden de fiyat topluyor. Topladığı fiyatlar arasında ciddi fark varsa sizin aracı çektiğiniz yetkili servisten de aracı o fiyata yapmasını istiyor, yapmazsa aracı diğer yetkili servise götürme yolunu seçiyor. Sonuç olarak hepsi üreticinin yada marka distribütörünün yetkili servisi ve yaptıkları iş yine araç üreticisinin yada distribütörünün garantisi ve standartları kapsamında.

    Ayrıca aracın hasarını inceleyen sigorta eksperi hiç mi anlamayacak o hasarın şişirildiğini. Eksper dediğin ayda yüzlerce hasarlı araç bakıyor ve neyin kaça olduğunu ve nasıl yapılacağını bilen kişiler.

    İleride aracı satmanın zorluğu konusuna gelirsek evet, siz aoldukça yüklü hasar kaydı olan bir aracı eğer herhangi bir hasar kaydı olmayan yada çok küçük birkaç kaydı olan araç fiyatından satmaya çalışırsanız satamazsınız yada çok zor satarsınız. Ancak aracın sahibi mesajlarından birinde aracı perte çıkarır tekrar sıfırını alacak olursa en az 15000 TL zararı olacağını belirtmiş. Yani ileride olacak bir değer kaybını baştan kabullenip direk zararı yüklenmenin ne anlamı var? Araç sahibi tek taraflı yani doğrudan gidip kendisinin yaptığı bir kaza neticesinde aracında hasar oluşturmuş, dolayısıyla olayın tüm ve kaybın tüm sebebi kendisi, aracında da fiziksel hasar yok denecek kadar az. Aracı nerdeyse onarım görmeyecek kadar az hasarlı. Ancak parasal masrafı yüksek bir hasar, buna sebep de havayastıları. O araca serviste yeni hava yastıkları takılır, tampon değişir ve yeni far takılırak küçük bir onarım yapılır ve hiç sorunsuzca kullanılır, çünkü araçtaki kaporta hasarı yok denecek kadar az.

    Baştan zararı kabullenip bir dolu masrafa girmeye gerek yok. Sigorta aracınızı yaptırsın gülegüle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 20 Haziran 2017; 12:2:33 >




  • hocam aracı satmak isterseniz bana ulaşırısınız alım yapabılırım
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.