Bildirim
Bu araç pert olur mu.. (3. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Skandalek
Bende buna benzer kaza yaptım hava yastıkları açılmadı. Fakat benim bayağı hasar vardı. 23 bin hasar çıktılar. Piyasa değeri Civic 76bindi ve Pert çıkmadı. Senin hasarda yaklaşık 20 bin civarlarında olur ve Pert çıkmaz diye düşünüyorum.
Aynen dediğiniz gibi oldu. 20000 tl hasar çıktı ve onarım kararı alındı. Madem arabama bineceğim yarın gidip sadece uç tarafı eğilen motor kaputunu degiştirmemelerini , düzeltip gerekiyorsa orayı boyamalarını söyleyeceğim. Anahtar biraz eğilmişti, Onu da yazmayın düzeltin diyeceğim. Maksat hasar kaydını biraz olsun düşürmek.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Pert kaydi agir hasar kaydi olmuyor muydu zaten?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam gecmis olsun.basliginizi takip ediyordum
Perte ciksa sevinecektiniz ama nasip.sikmayin caninizi.malda yalan mulkte yalan gel birazda sen oyalan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu Final Oto'yu araç bakarken bende görmüştüm. Az hasarlı araçları çok uyguna veriyorlar, nedir bunların olayı? -
Ağır hasarlı araçları makyajlayıp çıtır hasarlı diye iteliyorlar. Photoshopla tekeri olmayan araca teker takan tipler. -
Benim kaput kağıt gibi katlanmıştı ve düzeltilip boyandı. Seninkinde hiç bişey yok ya bence düzeltilsin. Değişen görünmez ki çok basit düzelmesi benimki berbattı ya.
Hocam arabadan soğuyacak neden yok. Benim zaten ön taş izi doluydu yeniledim İşin şakası o kadar zengin değiliz sıfır aldık binecegiz uzun bir süre. İnş devam edersiniz mutlu bir şekilde
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 22 Haziran 2017; 22:9:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla beni bayağı rahatlattınız, arabadan öcü gibi soğumuştum.Teşekkür ederim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dışarıda sanayide 5-6 bin tl tamir ettirseniz, kaput ucunda lokal boya bulunmaktadır, hasar kaydı yoktur diyerek ederinin 4-5 bin altına aracınızı rahatlıkla satabilirsiniz.Kasko ile serviste yaptırdığınızda 20 bin hasar kayıtlı araç , kaputta değişirse en az 10 bin değer kaybeder.En azından kaputu değiştirmeyin,ikinci el fiyat kaybı az olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: jack33
Valla beni bayağı rahatlattınız, arabadan öcü gibi soğumuştum.Teşekkür ederim.
Hocam fiyat uygun gelirse tamirden sonra alabilirim binmelik. Yaptırmadan satarsanız da alma ihtimalim olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladim hocam, ama ilginc bir sekilde inanilmaz hizli bir donusum var. Surekli araclar degisiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Brskcr
Pert kaydi agir hasar kaydi olmuyor muydu zaten?
ağır hasar kaydında aracın %60'ından düşük bir mebla oluyor.Pert kaydında %60'dan fazla -
-
quote:
Orijinalden alıntı: The Anonymous
quote:
Orijinalden alıntı: jack33
Valla beni bayağı rahatlattınız, arabadan öcü gibi soğumuştum.Teşekkür ederim.
Hocam fiyat uygun gelirse tamirden sonra alabilirim binmelik. Yaptırmadan satarsanız da alma ihtimalim olabilir.
Aracı kullanmayı düşünüyorum ama iyi bir teklif gelirse neden olmasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: mbulur
Burada bilenden çok daha fazla konu hakkında zerre kadar bilgisi olmayanlar yazmış. Servisteki elemanla anlaş masrafı şişirirse perte çıkar diyenden tut, perte çıkmazsa ileride çok zor satarsın diyene kadar olur olmaz fikir beyan edenler var. Bizim insanımızın konular hakkındaki bilgileri genellikle sadece kendinin yada etrafından birinin o da olmadı sadece kulak dolgunluğundan birinin yaşadığı olaya yada maceraya dayanıyor.
Servisteki elemanla arkadaş olup masrafı şişirterek aracı perte çıkarmanız pek mümkün değildir, çünkü sigortalar 5000 TL'yi geçen hasarlarda alternatif onarım adı altında teklif topluyor. Garanti kapsamındaki araçlar için bu teklifi başka yetkili servislerden topluyor. Yani aracın sahibi Adana'da ikamet ediyorsa ve araç Adana'da bir yetkili servisteyse önce Adana'daki varsa diğer yetkili servisten onarım masrafını istiyor, olmadı Mersin, Konya, Kayseri, yada Gaziantep yetkili servislerinden yani çevre illerdeki yetkili servislerden de fiyat topluyor. Topladığı fiyatlar arasında ciddi fark varsa sizin aracı çektiğiniz yetkili servisten de aracı o fiyata yapmasını istiyor, yapmazsa aracı diğer yetkili servise götürme yolunu seçiyor. Sonuç olarak hepsi üreticinin yada marka distribütörünün yetkili servisi ve yaptıkları iş yine araç üreticisinin yada distribütörünün garantisi ve standartları kapsamında.
Ayrıca aracın hasarını inceleyen sigorta eksperi hiç mi anlamayacak o hasarın şişirildiğini. Eksper dediğin ayda yüzlerce hasarlı araç bakıyor ve neyin kaça olduğunu ve nasıl yapılacağını bilen kişiler.
İleride aracı satmanın zorluğu konusuna gelirsek evet, siz aoldukça yüklü hasar kaydı olan bir aracı eğer herhangi bir hasar kaydı olmayan yada çok küçük birkaç kaydı olan araç fiyatından satmaya çalışırsanız satamazsınız yada çok zor satarsınız. Ancak aracın sahibi mesajlarından birinde aracı perte çıkarır tekrar sıfırını alacak olursa en az 15000 TL zararı olacağını belirtmiş. Yani ileride olacak bir değer kaybını baştan kabullenip direk zararı yüklenmenin ne anlamı var? Araç sahibi tek taraflı yani doğrudan gidip kendisinin yaptığı bir kaza neticesinde aracında hasar oluşturmuş, dolayısıyla olayın tüm ve kaybın tüm sebebi kendisi, aracında da fiziksel hasar yok denecek kadar az. Aracı nerdeyse onarım görmeyecek kadar az hasarlı. Ancak parasal masrafı yüksek bir hasar, buna sebep de havayastıları. O araca serviste yeni hava yastıkları takılır, tampon değişir ve yeni far takılırak küçük bir onarım yapılır ve hiç sorunsuzca kullanılır, çünkü araçtaki kaporta hasarı yok denecek kadar az.
Baştan zararı kabullenip bir dolu masrafa girmeye gerek yok. Sigorta aracınızı yaptırsın gülegüle kullanın.
Ben yaşadığımı yazayım.Siz de bu işlerin bazen ne kadar laçka olabileceğini görün.
2007 yılında bir kaza yaptım. Araçta sadece kaporta hasarı vardı. Sol çamurluk, sol far, kaput, tampon.
Aracı kendi yürür vaziyette en yakındaki yetkili servise götürüp bıraktım.
Ne bir arıza ışığı ne de bir çalışma bozukluğu vardı.
Eksper raporu geldiiii
Enjeksiyon beyni
ABS ünitesi
Sağ far
Vs
vs
vs
Hemen servisi arayıp itiraz ettim. Eksperi aradım. Şikayetçi olacağımı söyledim.
O tarihte 8.000 küsür olan hasar 3.000 küsürlere inivermişti.
Buyur buradan yak.
-
Araç yeni olduğu için kasko değeri yüksek/masraf göreceli düşük olduğundan perte çıkmaz. -
2007 yılından bugüne çok şeyler değişti. Geçtiğimiz 5 yılda devlet sigorta şirketleri ne istediyse verdi. O yıllarda değil alternatif onarım, haar için başka yerlerden teklif toplama diye birşey bile yoktu. -
Aracın onarım kararı verildikten sonra kaputunun değişim yerine eğilen uç tarafının düzeltilip lokal boyanmasını istemiştim ancak usta kaputun bütünüyle boyanması gerektiğini, çünkü çekiçle düzeltme yaparken bazı hassas yerlerden macun atacağını(yanlış anlamadıysam) söyledi. Bunun doğruluk payı varmı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X