Şimdi Ara

Bu balatalar bitik mi bi bakar mısınız ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
6.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Bu balatalar bi 15.000 daha giderdi hiç değilse. Hangi servis bu işi yapan?

    opel gerçek otomotiv. beşiktaşta. bir daha da gidersem yetkili servise ne olayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçi kullanıcıya ve durumlara göre fark gösterir ama otomatik için 30-35.000km normal sayılır.


    Servis balata bitmiş diyor ise; 5-7.000km daha gideri vardır. Bazıları için bu km'ler 6-8 ay eder.

    Ve serviste balata değşitirilmez, sanayide parçacıdan balatalar alınır ve araç ile ilgili bir yerde işçilik karşılığı yaptırılır, daha az fiyata mal edilir.
  • o balatalar en fazla 5 bin km gidecek gibi duruyor bana göre. Bence değişmesi iyi olmuş bir daha ki bakıma kadar yapacağınız km de balataların diske zarar vereceğini düşünüp değişmişlerdir. Sizde bir daha servise gitmekten kurtuldunuz bence bi de opellerin balatalar çabuk bitiyor diğer araçlara göre

    edit: dışarıda alacağınız orjinal balatalar yetkili servis parça fiyatı ile aynıya geliyor. Yan sanayi taksanız da ötme koku ses ve performans sorunları oluyor. O yüzden balata disk yetkili servis haricinde değiştirmeyin sakın. Dışarıda satılan Gm balatalar da var ucuz mesela corsa için made in india olanlar var ucuz ama ses yapıyor ötüyor. Arabanın ilk üstünde gelen balata ile alakası bile yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mob411 -- 11 Kasım 2017; 19:37:50 >
  • Değişmesi için biraz daha zamanı varmış . Ama garantiye almış oldunuz. Sebebi eğer balata kompla biterse bu sefer diskleri çiziyor. Sonra disk değiştirmek zorunda kalıyorsunuz.
  • Bi sonraki bakıma kadar idare ederdi o balatalar.

    I20 otomatik aracımın 30 bin bakımı için servise gittim balataların değişmesi lâzım dedi.bende şu an müsait değilim 15gün içerisinde gelip değişimi yapalım dedim tamam dediler.

    Hemen sanayideki mekanikçi arkadaşa gittim kontrol ettirdim 15 bin km si var bu balataların dedi.

    Artık gerisini siz düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut12344


    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Fren balatasinin standartı yok ki kimi 20 binde bitirir. Kimi 100bin den fazla kullanır.

    Kullanım şekli kullanım yeri çok ömrü belirleyen faktörler

    Ama siz 30 bin km de bu halde getirdiginizi varsarsak bir sonraki bakıma kadar rahat rahat giderdi.

    kendimi biliyorum, öyle sert fren yapan biri değilim. sakin araç kullanırım bi anda frene basmaktansa yavaş ve uzun süreli frene basarım. buna rağmen 30 bin deyince şaşırdım açıkçası. balatalar duruyor yani bide baktım dikkatli hiç farklı bir erime filan yok. gayet pürüzsüz ve eşit erimişler.

    ben tam tersini biliyorum, frene uzun basmak yerine kesik kesik basmak ideal diye biliyorum. tam sebebini bilmiyorum ama balatalar ısınmasın diye olduğunu sanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeybek1982 -- 11 Kasım 2017; 21:27:20 >




  • Bu opel servisleri hiç düzgün çalışmıyor. Eaystronic şanzıman için kullanım klavuzunda 2 yılda bir değişir yazmışlar servisi arıyorum o değişmez biz onu değiştirmiyoruz diyorlar.



    O kadar servis gördüm ama otosay (citroën) gibi kaliteli servis görmedim. Araba 2009 model olmasına rağmen halen yetkili servise gidiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bitmemiş ama asıl mesele bi sonraki bakım periyotuna kadar kullanılabilirmi.bence kullanamayabilirsin, bu bakımdan servis değiştirmekle iyi etmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son resimdeki hariç diğerleri bir süre daha götürürmüş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az 15 bin gideri varmış benimkiler biraz daha azdı servis balata daha 10 bin gider değiştirmeyelim dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feylesof2150 -- 11 Kasım 2017; 22:2:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut12344


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Daha çok giderdi bu balatalar. Erken değişim olmuş.

    Not: Ustanızı değiştirin bence. Para almak için yapmayacakları yok.

    yetkili servis değiştirdi. 30 bin km otomatik astra aracım. şimdi şikayet etmek istiyorum eğer böyle bir durum var ise. balatalar daha giderdi bana da öyle geldi. yani belli daha yarısı duruyor nerdeyse. doğru düşünüyorum değil mi ?

    Evet doğru düşünüyorsunuz. Dolandırıcı herifler. Mesele bir tek parada değil. İsraf yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    Balata bitip diski çizse bu seferde servis benim balatalarımı neden değişyirmedi olcak, değişmesi iyi olmuş

    Bu balata daha çok götürür arkadaşım. Rahat 45 50 bini görürdü. Özellikle arkalarda bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN

    Bi sonraki bakıma kadar idare ederdi o balatalar.

    I20 otomatik aracımın 30 bin bakımı için servise gittim balataların değişmesi lâzım dedi.bende şu an müsait değilim 15gün içerisinde gelip değişimi yapalım dedim tamam dediler.

    Hemen sanayideki mekanikçi arkadaşa gittim kontrol ettirdim 15 bin km si var bu balataların dedi.

    Artık gerisini siz düşünün.

    hyundai serivisi opel den iyi , balatayı ve diski ölçüp ona göre söylüyorlar hocam bir daha ki bakıma kadar kurtarmayacağı için demişlerdir 15 bin gideceğini sanmıyorum ama bilemedim bir yanlışlık var gibi duruyor. Diskleri çizmeyin de önemli olan o


    bana da opel serivisi diskler için 3-4 balata daha çıkartır dedi ama klavuzda 2 balatada bir disk değişimi yapılması gerektiği yazıyor. Şuan yeni balata ama bitmek üzere olan diskle kullanıyorum aracı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mob411 -- 11 Kasım 2017; 23:59:34 >




  • Opel yetkili servisi pismanliktir şikayet var a bakin adamlar şikayete cvp bile yazmiyor.50tl lik parça için komple 3500 tl lik göbeği söküyorlar yenisini takiyorlar.Adamlarin amaci serviste öpmek...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aykut12344 kullanıcısına yanıt
    bakımı nerede kaça yaptırdın?
    neler yapıldı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    bakımı nerede kaça yaptırdın?
    neler yapıldı?

    30 bin bakımı artı ön ve arka balata değişimi hepsi 1850 tl tuttu. extra motor temizlik hediye ettik dediler de sallamadım.



    opel gerçek oto beşiktaşta yaptırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cetvel kalınlığına gelene kadar kullanılıyor diye biliyorum.
  • aykut12344 kullanıcısına yanıt
    çok tutmuş, ön-arka balatalar tahminimce 850 tl olsa standart bakım için 1000 tl de çok.
  • bu balatalar için 30 000 km çok az
    daha o kadar giderdi , 55 000 yapardı ,
  • Yıl olmuş 2017 hala Opel yetkili servisine giden var!!! Müstehaktır bunlar size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.