Şimdi Ara

Bu da benim E63 AMG (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
537
Cevap
11
Favori
55.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzhz

    e63 amg motorlarının el yapımı olduğu söyleniyor, bir kaç haftada mühendisler otorup yapıyorlarmış.Doğru mu acaba?


    Ferrarilerin motorlarını da sadece 1 tane mühendis topluyor. Ve parçaların bir araya getirilip motorun bütün haline gelmesi 25 saat sürüyor.

    Şimdi bu mühendisin önemini bir düşünün. En ufak hatası Ferrari'nin tüm marka imajına mal olabilir. Yani dünyadaki en kaliteli mühendislerden birisi. Aksi takdirde dünyanın en prestijli motorunu toplama işini alamazdı.

    Şunu da ekleyeyim: Ferrari fabrikasından çıkan bir araç, zorlu test parkurunu her şart altında tamamlamadan önce araca Ferrari amblemi basılmıyor...

    Yani teknik olarak "sıfır km." bir Ferrari alabilme şansınız yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 11 Eylül 2011; 16:05:48 >




  • abi bu arabayı bana bir tur attırır mısın saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glory Glory

    Karar verdiniz mi ne alacağınıza ?


    1-2 sene beklicem piyasalar düzelinceye kadar, nasip olursa kafaya koydum güzel bi araç olucak Stuttgart tarafından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    abi bu arabayı bana bir tur attırır mısın saygılar


    @all

    tşk ederim

    Birde uzatmalı garantiden bahsetmemişim, 4. seneden sonra AMG nerdeyse fiyatı ikiye katladı şu anda senelik 1490€ ödüyorum.

    @ckt

    tabii neden olmasın hemde kendin direksiyona geçersin ,
    bnm ufak oğlanda ara sıra kullanıyor yanlız alışkın olmadığından hızlı gidince öndeki araca mesafe uzakda olsa erken frenliyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    abi bu arabayı bana bir tur attırır mısın saygılar


    @all

    tşk ederim

    Birde uzatmalı garantiden bahsetmemişim, 4. seneden sonra AMG nerdeyse fiyatı ikiye katladı şu anda senelik 1490€ ödüyorum.

    @ckt

    tabii neden olmasın hemde kendin direksiyona geçersin ,
    bnm ufak oğlanda ara sıra kullanıyor yanlız alışkın olmadığından hızlı gidince öndeki araca mesafe uzakda olsa erken frenliyorlar



    çok sağol abicim fakat ben onu şaka maksadıyla sormuştum yine de çok iyisin abi böyle lüks bir arabayı başkası olsa gel sür demezdi.




  • güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    abi bu arabayı bana bir tur attırır mısın saygılar



    @ckt

    tabii neden olmasın hemde kendin direksiyona geçersin ,
    bnm ufak oğlanda ara sıra kullanıyor yanlız alışkın olmadığından hızlı gidince öndeki araca mesafe uzakda olsa erken frenliyorlar


    vay arkadaş, forumda millet arabası için birbirini yerken böyle paylaşımcı mesajlar görünce duygulanıyorum, helal olsun abi, kazasız belasız sağlıklı mutlu günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123


    quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzhz

    e63 amg motorlarının el yapımı olduğu söyleniyor, bir kaç haftada mühendisler otorup yapıyorlarmış.Doğru mu acaba?


    Ferrarilerin motorlarını da sadece 1 tane mühendis topluyor. Ve parçaların bir araya getirilip motorun bütün haline gelmesi 25 saat sürüyor.

    Şimdi bu mühendisin önemini bir düşünün. En ufak hatası Ferrari'nin tüm marka imajına mal olabilir. Yani dünyadaki en kaliteli mühendislerden birisi. Aksi takdirde dünyanın en prestijli motorunu toplama işini alamazdı.

    Şunu da ekleyeyim: Ferrari fabrikasından çıkan bir araç, zorlu test parkurunu her şart altında tamamlamadan önce araca Ferrari amblemi basılmıyor...

    Yani teknik olarak "sıfır km." bir Ferrari alabilme şansınız yok.

    "teknik olarak" "0" km araç almak zaten imkansız fabrikada test ediliyorlar ama test sonrası sıfırlanıyor ancak gemiden tıra, tırdan plazaya indirip bindirme sırasında kullanılıyor zaten 0 km araç almayı şahsen istemem, büyük bir sorun varsa baştan farkedilip düzeltilmeli

    ancak bazı markalarda aracın km sıfırlama tuşunun ilk basımında toplam kilometre de sıfırlanıyor, ford'da duymuştum sanırım, km'yi sıfırlayıp teslim ediyordu bayii, bence her markada olması gereken bir özellik ancak ülkemizde servisteki çalışanlar bunu artniyetli kullanabilirler, tırdan inen arbaya günlerce binerler, test aracı yaparlar 2 hafta sonra vitrine sıfırlayıp koyarlar, türkiye burası, aslında onun da önlemi kolay, km sıfırlanmadan toplamda 5 km'yi geçmeyecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 18 Kasım 2011; 17:14:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    abi bu arabayı bana bir tur attırır mısın saygılar



    @ckt

    tabii neden olmasın hemde kendin direksiyona geçersin ,
    bnm ufak oğlanda ara sıra kullanıyor yanlız alışkın olmadığından hızlı gidince öndeki araca mesafe uzakda olsa erken frenliyorlar


    vay arkadaş, forumda millet arabası için birbirini yerken böyle paylaşımcı mesajlar görünce duygulanıyorum, helal olsun abi, kazasız belasız sağlıklı mutlu günler

    Sağol canım inş. Nazara gelmeyiz, tabii bilgil yönünden hiç biryerde bu kadar detay bilgi bulamasın




  • ex-diesel bilginiz epey fazla,mercedes konusunda.

    AMG websitesini inceliyordum.Mercedes Euro normları gereği,yakıt sarfiyatı vs turbo motorlara geçiyor.
    6.2lt V8 yerini 5.5lt biturbo V8 alacak.Turbo motor diğer segmentlere de yayılacak,öyle görünüyor.

    Daha önceki 6.2lt atmosferik motor 5.5lt V8 kompresörün yerini almıştı.
    Ben kompresörle turbo olayına taktığım için,6.3lt atmosferik motorla,5.5lt V8 komp.motorun devir/tork eğrilerini karşılaştırdım.
    Kompresör motorun torku,atmosferik motora göre daha yüksek,daha geniş devir maksimum tork veriyor.Fakat üst devirlerde tork birden düşüyor.Atmosferik daha yüksek devire çıkıp yüksek tork değerini koruyabiliyor.
    Ayrıca atmosferik motor daha fazla devir yapabiliyor,yani devir aralığı daha geniş.
    5.5lt V8 biturbo devir/tork eğrisini bulamadım,resmi sitede.Ama amaçlananın,daha geniş devir aralığında maksimum torku sağlamak olduğu açık.Yani iki motorun pozitif yönlerini biturbo ile sağlamak mümkün.

    Burada kafama takılan birkaç soru var:
    1-atmosferik ve turbolu motorlarda 7G çok kavramalı şanzıman uygulanabilirken; kompresör motorlarda 5ileri otomatik şanzıman dışında alternatif yok.Bunun nedeni kompresör motorun çoklu kavramalı şanzımanla uyumsuz olması mıdır ve neden uyumsuzdur?
    2-V8 Kompresör motor G55 ve ML63 de kullanmaya devam edeceğinden ve bu araçlarda zor koşulların aracı olduğundan,Kompresör, turbolu motorlara göre daha az arıza,daha az sorun,daha mukavemetli(dayanıklı) motordur diyebilir miyiz?

    3-Mercedesin memleketimizdeki anlamı, ağır araba(zengin işi anlamında)/sağlam araba/sorunsuz araba'dır
    Turbo motorlar acaba sorunsuz/dayanıklı marka imajını zedeleyecek midir?

    4-G55 ve ML63 de kullanılacak olan V8 kompresor motor,eski E55 V8 Kompresör motoru mudur,eğer öyleyse, siz Aracınızın şanzımanını değiştirmiştiniz,E55 daha yüksek tork gücüne bağlı olarak,E63'e göre şanzıman arızası daha sık verir diyebilir miyiz;yoksa,7G olmadığı için 5ileri otomatik şanzıman bu handikapı yaratmıyor mu?




  • @tecno_sih

    Bu günlerden pek vakdim yok kısa zamanda inş. cvp yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Hocam çok güzel araç, güle güle kullanın.

    Bu arada T harfine bir antipatiniz mi(andipadi) var?


    Sağol, Türkçeyi forumlarda iyi kötü öğreniyoruz yoksa yazma olarak pek Türkçe kullanmıyorum ama ikaz etmenizde hoşuma gidiyor

    Değerli Üstad,

    Bir ara elin değerse başlığı da değiştiriver lütfen.
    "Buda" yazılmaz, dahi anlamındaki de ayrı yazılır; yani doğrusu "Bu da benim E63 AMG" olacak.
    Yukarıda bir arkadaşa imla için teşekkür ettiğini görünce uyarayım dedim.




  • @derfgt

    Değişmişdir Tşk

    Tarih 26.12.2011 son durum

  • Hocam yeni bir BMW M5 bekliyoruz artık senden.
  • Vay be bir gün bende böyle araba alabilir miyim acaba? Aracınız çok güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamurat28

    Vay be bir gün bende böyle araba alabilir miyim acaba? Aracınız çok güzel.

    İnşallah bineriz çünkü bugün ben E39 5.28i'ye bindim. ağzım açık kaldı. hem de 170.000km'deydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Hocam yeni bir BMW M5 bekliyoruz artık senden.

    İnan son zamanlarda düşündürmeye başladı yanlız Piyasaların durumundan dolayı biraz daha sabır etmeliyim
  • göstergelerdeki kocaman saati dışında süpermış
  • bu kadar resim niye :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    bu kadar resim niye :)

    Nasıl bi cvp bekliyorsun ?
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.