Şimdi Ara

Bu elektrikli araç, katı hal batarya ile 1.000 km menzil sunuyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    e-araç sempatizanları eminim sizin bu durum için de bir çözüm bulurlar.

    bayramda yola cıkmayın. sakin günlerde gezin, yaşam şeklinizi biraz değiştirin falan diyebilirler.

    yada birisi çıkıp "ben bayramda Bodrum'a gittim, xxx noktadaki şarj istasyonunda hiç kuyruk yoktu" diyebilir.

    Emin olun, size yol gösterecek çok e-araç kullanıcısı çıkacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    doğru. bahane göt gibidir herkesde bulunur .

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Kış demeyelimde 5 derece ve altı diyelim , bu ısılara düştü mü tüketim artıyor yani menzil hissedilir kısalıyor , kalorifer çok yaktığı içinde değil , evet kalorifer ve koltuk ısıtmalar tüketimi artıyor ama kalorifer açmasan da tüketim artıyor çünkü mevcut batarya teknolojisi soğuğu sevmiyor , içten yanmalılar nasıl kışın çok tüketiyorsa elektriklide de benzer durum


    ama kış mevsimi hava 10 derece ve üzeri menzil yaza göre fark edilmeyecek kadar , çok çok az düşüyor yani sıcaklık menzilde çok önemli


    soket sayısında sıkıntı yok , işlek zamanda sıraya 29 ekimdeki bedava dışında denk gelmedim ama sayı hızlı artıyor olmayacak demek de değil ,bu nedenle uzun menzil bu rahatlığı sunuyor

  • Yangın riski bu bataryalı araçlar için büyük soru işareti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Benim tahminim 22 dereceye göre 17 derecelik daha az ısı enerjisi ile orantılı bir düşme oluyor bataryada.

    Yani hava sıcaklığı 5 dereceden 22 dereceye cıktığında 500 kiloluk bataryanın içinde 100 kilo lityum için:

    Lityum ısı kapasitansı x 100 kg x 17 gibi enerji yükleniyor.

    Bu durum benzin için geçerli değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Şöyle oluyor ;

    Yola çıkılıyor çıkmadan hemen önce yemek yeme şansı olmadığı için 2 saate bir durup yemek yeniyor.

    Sonra 1 saat sonra durup çay kahve ve/veya tatlı içiliyor. Sonra 2-3 saat sonra bir daha (4 saat geçmiş oluyor) bir daha yemek yapılabilir.

    Yani bazen yemek için bazende kahve çay tatlı için durulursa hem çocuklar nefes almış oluyor hemde şöförün dikkati toparlanıyor.

    Sonunda da zaten gittiğin yerde otel filan şarj istasyonu olduğundan onuda öyle hallediyorsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    Bizde kurulan yeni DC’lerin hepsi (Tesla hariç) 400 kW standart oldu.

    Eşarj bile en yavaşı 360 kW kuruyor seneye 700 kW kurmaktan bahsediyor şarj firmaları o yüzden bunlar gelinceye alt yapımız mükemmel olacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Bayramda benzin istasyonlarında benzin bitti otobandaki, aynı otobanda dinlenme tesisleri araba almıyordu park yeri kalmadığı için.

    Ben bir keresinde Sabiha Gökçe’nde 5 saat rötar yaptı aynı bekleme alınında 4-5 uçak yolcusu beklediğinden geriye kaçmıştım :)

    Yani o tür durumlarda herşey bozuluyor. O yüzden aklı olan bayram günü herkesle yola çıkmaz. Önceden çıkar ve sonradan gelir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.