|
Bu elektrikli araç, katı hal batarya ile 1.000 km menzil sunuyor (2. sayfa)
-
-
doğru. bahane göt gibidir herkesde bulunur .
-
Kış demeyelimde 5 derece ve altı diyelim , bu ısılara düştü mü tüketim artıyor yani menzil hissedilir kısalıyor , kalorifer çok yaktığı içinde değil , evet kalorifer ve koltuk ısıtmalar tüketimi artıyor ama kalorifer açmasan da tüketim artıyor çünkü mevcut batarya teknolojisi soğuğu sevmiyor , içten yanmalılar nasıl kışın çok tüketiyorsa elektriklide de benzer durum
ama kış mevsimi hava 10 derece ve üzeri menzil yaza göre fark edilmeyecek kadar , çok çok az düşüyor yani sıcaklık menzilde çok önemli
soket sayısında sıkıntı yok , işlek zamanda sıraya 29 ekimdeki bedava dışında denk gelmedim ama sayı hızlı artıyor olmayacak demek de değil ,bu nedenle uzun menzil bu rahatlığı sunuyor
-
Yangın riski bu bataryalı araçlar için büyük soru işareti
-
Benim tahminim 22 dereceye göre 17 derecelik daha az ısı enerjisi ile orantılı bir düşme oluyor bataryada.
Yani hava sıcaklığı 5 dereceden 22 dereceye cıktığında 500 kiloluk bataryanın içinde 100 kilo lityum için:
Lityum ısı kapasitansı x 100 kg x 17 gibi enerji yükleniyor.
Bu durum benzin için geçerli değil.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X