Şimdi Ara

Bu nedir hizmetiniz bu mu? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
0
Favori
4.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Ben ne istediğimi çok iyi biliyorum zaten şuan senin de ne istediğini anladım iyi forumlar hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alman gereken hız 100 megabit alınınan 2 megabit, arada 50 kat fark var.


    Bunlara ne kadar ceza kesiliyor bilmiyorum fakat fatura başına 50 kat ceza kesilse ne güzel olur?

  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Bir günlüktü o günden sonra internetim gitti arızam hala giderilmedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TÜRK TELEKOMA geçmezsen hizmet yok.

    Geçersen de ilk seferinde ayarlarlar birşeyler sonrasında bozulur gene hizmet yok...

  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba, sorunun çözümü için ekiplerin çalışması devam ediyor. Arızanın önceliğini teknik arkadaşıma da ilettim. Kontrol ederek bilgi verecek.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Abi valla yeter yapma 1 aydır devam ediyor ya 1 aydır öncelik 1 aydır bilgi veriyorsunuz lütfen çözüme ullaştırın beni

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt

    Yaşadığınız sorun için üzgünüm. Maalesef bazı arızalarda çözüm süresi uzayabiliyor. Ama çözümü adına yakından takip ediyoruz.

  • EVET 29UNDAN BERİ ÇÖZÜMLENMESİNİ BEKLEDİĞİM ARIZA KAYDIM HİÇ BİR ÇÖZÜM VEYA ÇABA GÖSTERİLMEDEN ONAYIMSIZ KAPATILMIŞ bunun açıklaması nedir çözün artık sorunumu yeter!! Bu nedir hizmetiniz bu mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hala haber yok gelen giden yok bravo

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hep işlem Önceliği iletilmiş iletilmese napıcaktık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FistArrow

    Hocam eğer yapamıyorsa bırakacak bu işi. Sözü geçmiyorsa milleti mağdur etmenin bir anlamı yok. Ben hizmetimi TÜRKNET ten alıyorsam ve TÜRKTELEKOM da bana muhatabım değilsin diyorsa ve arama sağlayamıyorsam yada TÜRKTELEKOM ekipleriyle iletişime geçemiyorsam bu TÜRKNETin sorunu. Gerekirse kulağından çeke çeke Türktelekomu getirmesi lazım normal şartlarda.


    3 hattım var 3ünüde taşıyacağım artık bunalttılar beni.

    Sen davanda sonuna kadar haklısın türknet servis sağlayıcısı olarak müşteri alıyorsa fatura kesip para tahsilini sadece türknet alıyorsa yaşanan sorunda bütün sorumluluk onlardadır.


    Burda bir diğer haklı olanda Türk Telekom doğru diyor adamlar sonuçta onların müşterisi değilsin ellerinde aboneliğinle ilgili hiç bir kayıt yok o yüzden sizi dışlamaları normal.


    Gelişmiş ülke olsak bu sorunların hiç birini yaşamayız sorun anında çözülür kimseyi muhtaç etmezler. Zaten fazla şikayet gelirse o şirkete gereken yaptırım ilgili kurumlar tarafından anında yapılır.


    Bizim gibi kurumları göstermelik olan ülkelerde ise yaşadığınız sorunda şirketlerin insafına kalırsınız.

    Ya sorununuzu kısa sürede çözerler ya da sizin yaşadığınız gibi aynı robot mesajlarla oyalarlar ve sonuçta elinizdekine razı ederler çünkü bizim gibi ülkelerde bu tip şirketlere yaptırım uygulayan yoktur.


    Aslında kabahatin büyüğü sizde ben sizin yerinize olsam bu kadar oyalamalarına müsama göstermem en fazla 1 hafta bekleyip şansımı başka bir şirketle denerdim.

    Sonuçta taahüt yok bu yüzden kimsenin keyfini beklemeniz gerekmiyor.





  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızayı bir çok kez yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak çözüm sürecin uzaması üzerine önceliğini üst birime ilettim. Bu konuda bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Peki bana verdiğiniz arıza referans kodunu sorgulattığımda arıza kaydı neden kapalı gözüküyor?Türk telekoma göre kapanmış bir arıza kaydı için mi bekletiliyorum, eğer öyleyse yenisini felan oluşturun da çözülsün artık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Oim üzerinden de belirttim ama dönüş yapan yok günlerdir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiç alınmaca gücenmece yok yaşadığınız sorunu saat saat paylaşıp mızmızlanacaksanız türktelekoma abone olacaktınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starborn -- 12 Ekim 2020; 19:5:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarımdan gelen bilgide sürecin uzaması üzerine yerleşik operatör ile mail üzerinden yazışma başlatıldığı arızanın bir an önce çözümlenmesi için ellerinden geleni yapacaklarını iletti. Konu üst birim tarafından takip ediliyor. Ayrıca ben de yakından takip ediyorum.
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt
    2 hafta önce değiştireceğim demiştiniz neden hala uğraşıyorsunuz anlamıyorum. Abonelik feshi ve başka iss'ye geçmek maksimum 10 gün sürer, siz 2 haftadır kendinizi paraladınız burada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adanavalısi kullanıcısına yanıt
    Zaten iptali vermiştim 1 2 gün sonra geri döndüm fikrimden ama bu haftada düzelmesin yapıcak birşey yok cumadan vericem mailden evrakları tekrardan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende de hata var ne bekliyorum ki birde zırlıyorum burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uğraşmaya değmez yani, ben uğraştım oradan biliyorum -_-

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.