Ne birşey indirebiliyorum ne birşey izliyebiliyorum aylık 55 tl ödüyorum normalmibu değerler arkadaslar
Hayır normal değil aylarca uğraştım
Daha bunlar gibi en az 50 tane daha vardı,çok kafama takılmıştı bu gördükleriniz gene fena değil daha kötüleride vardı HERGÜN ARADIM,HERGÜN KAVGA ETTİM (kavga deyince ne söylediğini bilerek ne yaptığını ne istediğini onlar otomatiğe bağlamışlar zaten misal splitter dediklerinde ben onlara 3 tane splitter denediğimi onlara kaçış yolu bırakmayarak ayrıca bütün telefon kayıtlarını tuttuğumu mahkemeye vereceğimi her defasında söyledim yapmaya ve benden kurtulmaya çalışıyorlar ama ne çareki beceriksizler,en sonunda yine geldiler baktılar modeminiz arızalı dediler modemi teknik servise götürdüm, 2-3 gün kalsın biz bütün testleri yapalım dediler tamam deyip bıraktım eve gelirken yeni bir modem aldım.Tahmin ettiğim gibi sorun devam ediyordu yine aradım bayan vardı telefonun ucunda olayları en başından o güne kadar herşeyi anlattım kadın bizde sorun yok beyefendi diyor bana telefon hattımı kontrol ettirmemi söyledi sinirden saçlarımın diken diken olduğunu hatırlıyorum kadının adını soyadını aldım telefon arızayı aradım sabah bir arkadaş geldi hattı kontrol etti hiç bir problem yok dedi olanı biteni anlattım O BİLGİSAYARIN KALDIRMIYORDUR gibi birşeyler saçmalamaya başladığında evde sandalyeye oturttum önüne kalem kağıt koydum bu hatta problem olmadığına dair imzalı yazı vereceksin dedim,adam paniğe kapıldı şefini aradı ona durumu anlattım 10 dk. müsaade istedi sokağın başındaki kutuya geleceğini söyledi adam 10 dk. sonra aradığında TTNET elemanları ilk sorun olduğunda kutuda hızı düşürmüşler merkezden çıkış doğru adam bunu buldu hatta abi salaklar buradan hızı düşürmüşler ama UNUTMUŞLAR dedi o gün bugündür sorun yok.
Hakkınızı arayın dünyanın parasını alıyorlar doğru dürüst hizmet vermiyorlar.
EDİT: Bu testte bugünkü [simage]
[/simage]
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EĞİNLİ -- 20 Temmuz 2013; 14:30:54 >
Az önce aradım sorunun onlardan kaynaklanmadıgını tamamen benle alakalıoldugunu ayda 69tl ye fiber internete geçebilicegimi söylediler
Merhaba,
Müşteri hizmetlerini arayıp hattınızın kaç mbit olduğunu öğrenebilirsiniz, bazı durumlarda hat kaldırmadığı için hızınızı belli bir hıza sabitleyebilirler. Örneğin benim hızımı 4 mbit'e sınırlamışlardı bana sormadan, arayıp tekrar yükselttim.
quote:
Orijinalden alıntı: Amadeus_M
Az önce aradım sorunun onlardan kaynaklanmadıgını tamamen benle alakalıoldugunu ayda 69tl ye fiber internete geçebilicegimi söylediler
Hiç bir zamankabul etmezler arıza kaydı oluşturun hızınızın düşük olduğunu üzerine basa basa söyleyin
Fiber internet altyapısı varsa hiç beklemeden geç.
Fiber değilde Hiber internetin alt yapısı varmıs ama ttnete güvenmıyorum artık yine bi şekilde bu yavaslıga dönecektir ttnet harici baska bi servis varmı kullanabılecegım
Kullanmış olduğunuz kablolara dikkat edin, bina içi tesisat kablolarınız ne kadar sağlam? Modem ara yüzünden hat zayıflamasına bakın yüksek değerler varsa mutlaka kablo ile alakalıdır.
Telekom'un saha dolabı oturmuş olduğunuz binaya ne kadar uzak? Ben geçen hafta bina içi tüm kabloları yeniledim ve hat zayıflamasını 3.0'a kadar düşürdüm ve doğal olarak hızım istemiş olduğum hıza yükseldi.
Modem ara yüzündeki değerleri kontrol edin. Kablo çekmeniz gerekirse, CAT-5 yada CAT-6 kablo kullanın.
Alıştık artık bu tür hızlara.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme