Şimdi Ara

bu tarz kazalı boyalı araç alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F43B8C5E5

    Rica ederim.
    Hocam son olarak su araca da bakar misiniz

    SAHİBİNDEN DEĞİŞENSİZ AİLE ARACI... İlan No: 1065199853https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-degisensiz-aile-araci-1065199853/detay

    Hocam arka sase de sıkıntı yokmuş dediğine göre arkadaşın

    bu tarz kazalı boyalı araç alınır mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370

    Şase hasarlı ben almam , airbag açması problem değil benim için ama şase hasarlı ise almam

    Ayrıca bu c elysde pejo 301 gibi araçlar sıfır yalıtım sıfır yol tutuş sahip bu son yıllarda düzeltiler ama eskileri yolda zıplar at arabasi gibi araçlar 1.2 atmosferik birde


    Bütçe biraz artırıp Fiat Bravo Punto vs bakın bence

    Hocam haklısınız ama inanın bütçem bu kadar, bir de çocuk olunca bagaj çok önemli oluyor. Sürekli memlekete git gel falan iste

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İlana bakmadan önce darkz nin yorumunu okudum. Araç cesetmiş gibi anlatmış. Exper raporuna baktım sonradan. Bana araç çok sıkıntılı gelmedi. Şase iyi duzeltiydiyse her türlü alınır binilir. O fiyatlara temiz araba kalmadı zaten. Hem az yakar, hem basit bir araç. Masraf çıkartacak bir dünya ıvır zıvır yok üzerinde. Bence iyi bir ustaya gösterilip, sağa sola çekme yapmıyorsa alınır binilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Ekspertiz raporunda şasi bilgisi neden yok? Raporun devamı var mıymış? 2013 modelse yıllık ortalama 20 bin km yapmış demektir, ki normaldir, tabi km doğruysa. Pttavm’den km sorgusu yaptınız mı? 5664’e boşluksuz bir şekilde plakasını gönderdiniz mi? Kaç yıllık sahibiymiş ve kaçıncı sahibiymiş satıcı? Bunu sigortacıya da sorabilirsiniz. Rapordakiler doğruysa ve şasi hasar almamışsa temiz gibi değerlendirilebilir.


    Sanayide biri önden ve diğeri arkadan kazalı iki aynı marka model aracı ortadan birleştirip oluşan araç sanki kazasızmış veya büyük kazası yokmuş gibi gösterebiliyorlar. O sebeple de araç içinize sindikten sonra iyi ekspertiz ve şasi kontrolü önemli.


    Bence mutlaka dizel ve Psa grubu bakacaksanız bu araç görülmeye gidilebilir; ama piyasasını bilmediğim için fiyatına yorum yapamam. Satıcının dediklerinin dışında ciddi bir şey çıkarsa ekspertiz ücretini ödemeyi kabul edip etmediğini satıcıya sorun. Kabul etmiyorsa veya yuvarlak konuşuyorsa götürmeyin derim. Aracı düzgün ekspertizlerde lifte kaldırıp şasiyi adam gibi incelerler. Aracın 1.6 olması olumlu, uzun yolda tatmin eder. Ben ekspertizlerin çoğunun yaptığı işe fazla güvenmiyorum. Sanayide tanıdığınız birileri varsa onun vasıtasıyla bulunduğunuz şehirde alanında deneyimli ve düzgün, PSA grubunda uzman oto elektrikçi ve de tamirci bulursanız onlara da en azından bir gösterebilirsiniz. Araç raporda yazdığı gibiyse en azından önemli bir kazası yok demektir, ki bu önemli. Ufak tefek kozmetik sıkıntılar çıkarsa onları önemsemeyin, belki fiyattan düşebilirsiniz ama onlar sorunsuz hallolur. Araca bakmaya gittiğinizde önce mutlaka kendiniz sürün, vites geçişleri nasıl, baskı-balata ne durumda, klimayı açınca gidişi ve rölantisi nasıl etkileniyor, klimayı açınca kesik kesik bir ses geliyor mu gibi. Motorun sesini de kaputu açarak dinleyin. Yağ çubuğunu çekip yağ seviyesini de kontrol edin aracı düz bir zemine park ettikten sonra.


    Yerinizde olsam bu paraya temiz 1.4 benzinli/LPG’li Fiat linea bakarım. Bu araçlara bakmazdım. Onların piyasası hem daha iyi, hem parçası daha ucuz, hem yürütme masrafı ve sorunsuzluk anlamında daha iyi, hem bagajı tatmin eder, hem de işçiliği daha uyguna gelir ve anlayanı boldur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 20 Aralık 2022; 20:35:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam yorumunuz için tekrardan teşekkür ederim. çok bilgilendim sayenizde. baya ilan attım size hakkınız helal edin

  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, başka sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin. Bol şans.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam o zaman bir soru daha sorayım, sizin yorumunuz da sonra linea bakmaya başladım, şu ilan ile anlaştım

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-acill-2015-linea-1,3-dizel-95lik-1059819203/onaydetay/

    yalnız ön kaput sök tak var dedi, ama çamurluktan dolayı sıkışmış o yüzden sök tak yapılmış diyor, sizce bu ilerde satarken bir sorun yaratır mı? expertiz raporu yok aracın ama kaza resimleri var


    bu tarz kazalı boyalı araç alınır mı?




  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-memurdan-hatasiz-otomatik-takasli-oluculer-aramasin-940694946/onaydetay/


    bir de bu var hocam. sizce hangisi almak uzun dönem de ve satarken mantıklı olur ? ikiside aynı fiyata bırakıyor?

  • Hocam kendin çok anlamıyorsan ve memleketinde düzgün baktırabileceğin ustan ya da çok güvendiğin ekspertiz vs. yoksa kazalı araçla çok uğraşma derim. 2 parça boya bir sök tak diye alırsın üç araçtan toplanmış legoyu verirler eline. Kazalı araç alınır ama bence özellikle ilk araba alınacaksa mümkün olduğunca temizin almak mantıklı. İki model eskisi olsun ama başını ağrıtmasın.


    Sorun sadece kaporta da değil. mekanik aksam motor vs. de çok önemli. şu zamanlarda sanayide bir dükkandan içeri girip selam versen iki üç binden başlar. sorunlu bir araç alırsan bir dünya masraf edersin.

  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Genel bir ilke olarak, her aracın, “değerinde” olmak kaydıyla alınabileceğini ifade etmek lazım. Yani tırla kafa kafaya çarpışmış araç da kişinin amacına göre alınır, eğer satıcı değerinde satıyorsa. Ben gönderdiğiniz araçların piyasasını bilmediğim için genel yorumlar yapıyorum. Belki adam kazalı veya arızalı aracını normal piyasasının öyle altına veriyordur ki, normalde alınmaz denecek araç alınır. Kazalı aracın açabileceği tüm masrafları layıkıyla yaptırdığınızda cebinizden büyük paralar çıkabilir; ama satarken o masrafları satış fiyatına ekleyemezsiniz çünkü herkes sizin büyük masraf ve zaman harcayarak sorunsuz hale getirdiğiniz araca kazalı fiyatı çeker. Uzun süre bineceğinize eminseniz, kazalı aracı normal fiyatının gerçekten çok aşağısına bırakıyorsa, o zaman belki değerlendirilebilir.


    dizel linea’da çok sayıda kaza var. Kaputun sadece o olaydan ötürü değiştiğini kimse ispatlayamayaz. Belki o olaydan önce veya sonra önden ciddi kazası oldu, neticesinde de kaput değişti? Ben kullanıcı olarak o araca bakmazdım.


    Benzinli lineanın sahibi al-satçı olabilir, ilandaki açıklama bende öyle bir şüphe uyandırdı. Al-satçı ise almayın derim. Galerici veya al-satçının sattığı araba alınmaz. Araca iyi bakma ihtimali yüksek, düzgün biniciden alınır. Onun haricinde araç eğer açıklamada yazdığı gibiyse, düzgün binilmişse, iyi bakılmışsa iyidir. Marşpiyelde ve diğer bölgede lokal boya önemsiz. Satan adam ne kadar süredir aracın sahibi bence önce ona bakın. Bir de linea eskiden taksi olarak çok tercih edilen bir modeldi. Sigortacınız ticari geçmişi var mı kontrol ederse iyi olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 21 Aralık 2022; 0:27:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.