Şimdi Ara

Bugüne kadar karşılaştığınız en pahalı yedek parça hangisi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
14.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Ferrari F430 Debriyaj Baskı balatası : 5.000 Euro
    Frrari F430 Hava akışmetre Çifti : 1.600 Euro

    Corvette Z06 ProCharger kit 12.000 euro

    Corvette ZR-1 Brembo Fren kiti 8.000 Dolar

    Nissan GTR Komple Şanzıman 20.000 dolar (
    ABD)


    bi sirocco parası
  • Benim karşılaştığım en pahalı parça 250 liralık renault 12 dingili..

    Her parçasını 5-10 liraya almaya alışınca bu fiyat çok koyuyo insana..
  • Duyduğuma göre SL65 AMG bi arka stop'u 15.000 tlmiş :D
  • zırhlı renault 25 in ön cam fiyatı 23 milyardı tabi türkiyede zırhlısı yok bu aracın ben sadece listedeki fiyatı görünce ağzım açık kalmıştı
  • bir arkadaşın doğan görünümlü şahini vardı tanponu vurmuş. gittik nalburdan yenisini aldık taktık 50lira gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam
  • megane ın kapı menteşesi altı üstü menteşe 2007 de 120 tl fiyat çekmişlerdi bende s...r çektim.bide değişmesi gerekiyor yalanını uydurmuşlardı.sanayi de ustaya 10 tl sakal attım yapıverdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 21 Nisan 2011; 22:24:26 >
  • 2004 Megane 2'nin kliması mı yoksa klimasının kompresörü mü artık neyse, onun için 1500 TL istemişlerdi. Soğutma yapmıyordu klima o şey çalışmadığında.
  • marea arka tek sol stop 400 tl
    astra g klima gazı 600 tl
    astra g baskı balata ve normal bakımı 700 tl
    lada samara 1500i full bakım 130 tl


    yetkili servis fiyatları
  • Geçen ay serviste Göstergede KM sıfırlama düğmesinin üst plastiğine 40TL verdim.
  • hangi arabanın parçası ucuz, hangisinin pahalı takip etmek lazım aslında..

    herkesin dediği gibi, artık hepsi satarken değil serviste patlatma yoluna gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Geçen ay serviste Göstergede KM sıfırlama düğmesinin üst plastiğine 40TL verdim.


    senınkı ıyımıs yıne

    ben gecenlerde bagaj pandızotunu yukarı kaldıran ıplere 20 tl verdım altı ustu yarım metreye yakın ıpdı ısde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRED BAKER -- 21 Nisan 2011; 22:54:48 >
  • 3 sene önce 2004 Kia Rio aracıma salağın biri virajı alamadığı için çarpıp kaçmıştı. Tam orta direkten geçirmiş. Arka kapı komple değişti. Ön kapının cam mekanizmaları, asansörleri falan değişti. Komple düzeltildi, boyandı. Tabi kaskodan yaptırdım ve servisine yaptırmıştım. Faturayı aldığımda dudağım uçukladı. Hepsi 1.150 TL tutmuştu. O günkü kurla 1100 USD yani. Tabi sonra Kia mı daha fazla sevmiştim
  • 98 Model Polo Classic Teyp çerçevesine servis zamanında 180 TL istemişti. Diğer parça fiyatlarına göre bu bedeva sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    98 Model Polo Classic Teyp çerçevesine servis zamanında 180 TL istemişti. Diğer parça fiyatlarına göre bu bedeva sanırım.


    Teybin çerçevesiymiş daha :)

    Paneli, tuşları, ekranı, hoparlörü, kızağı, duyu, kılı, tüyü, yünü derken 3000 e tamamlarlar onu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    98 Model Polo Classic Teyp çerçevesine servis zamanında 180 TL istemişti. Diğer parça fiyatlarına göre bu bedeva sanırım.


    Teybin çerçevesiymiş daha :)

    Paneli, tuşları, ekranı, hoparlörü, kızağı, duyu, kılı, tüyü, yünü derken 3000 e tamamlarlar onu.




    Çerçevede çatlak vardı, neticede plastik bir parça değiştirelim dedik tabiki fiyatı duyunca çat 2. vitese atıp kaçtık ordan
    Sonrada araç satıldı zaten.

    Yeni bir otomobil alıp garantisi bitince tekrardan sıfır araç alanlara hak vermiyor değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Yeni bir otomobil alıp garantisi bitince tekrardan sıfır araç alanlara hak vermiyor değilim.


    haklısınız. ya sıfır alıp 5 yaşını geçmeden satmak lazım yada bilinen bazı araçları kullanmak lazım. onların da neden kullanıldığını ve bu kadar tutulduğunu çoğu kişi anlamıyor. işte sebep bu başlıkta anlatılanlar. o araçlar:

    - renault 12, 9, clio
    - tofaş şahin doğan, kartal, serçe
    - fiat palio, albea, doblo, uno
    - ford taunus, transit, fiesta
    - hyundai accent
    - geely'nin tüm modelleri
    - dacia logan
    - lada samara, vega

    işte bunlar benim bildiğim parçası rakiplerine göre daha ucuz olan araçlar. hatta bazılarının yedek parçaları diğerleriyle kıyas kabul etmeyecek ölçüde ucuz ve ulaşılabilir. bu saydığım araçların 2. el piyasası da diğerlerine oranla daha iyi olur. alıcısı da daha fazla olur. daha uzun yıllar bakım masrafları düşük olduğu için kullanılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekorasyonankara -- 22 Nisan 2011; 0:34:19 >




  • doblo abs kablosu 225 lira verdim yeni daha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    3 sene önce 2004 Kia Rio aracıma salağın biri virajı alamadığı için çarpıp kaçmıştı. Tam orta direkten geçirmiş. Arka kapı komple değişti. Ön kapının cam mekanizmaları, asansörleri falan değişti. Komple düzeltildi, boyandı. Tabi kaskodan yaptırdım ve servisine yaptırmıştım. Faturayı aldığımda dudağım uçukladı. Hepsi 1.150 TL tutmuştu. O günkü kurla 1100 USD yani. Tabi sonra Kia mı daha fazla sevmiştim


    Normal..
    Bi kapı sacı zaten 450-500 liradır.. Boyası, diğerinin düzeltilmesi, mekanizması şusu busu da üzerine eklenince 1.150 çok normal..
  • 55 amper akü serviste işçilik dahil 265 lira
    özelde mutlu akü 130 lira

    lacetti 1.6sx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    98 Model Polo Classic Teyp çerçevesine servis zamanında 180 TL istemişti. Diğer parça fiyatlarına göre bu bedeva sanırım.


    Teybin çerçevesiymiş daha :)

    Paneli, tuşları, ekranı, hoparlörü, kızağı, duyu, kılı, tüyü, yünü derken 3000 e tamamlarlar onu.




    Çerçevede çatlak vardı, neticede plastik bir parça değiştirelim dedik tabiki fiyatı duyunca çat 2. vitese atıp kaçtık ordan
    Sonrada araç satıldı zaten.

    Yeni bir otomobil alıp garantisi bitince tekrardan sıfır araç alanlara hak vermiyor değilim.

    amirim çat diye takılan 2 değil, 4. vitestir, lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.