Şimdi Ara

Bunu Ticketi Bana cewirimsniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hail, ***!
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team. We appreciate you taking the time to contact us.

    I apologize but unfortunately I am unable to change your account information at this time. Because your account is a GamersFirst created account the feature to change this information is not available. We are currently looking into offering this feature in the future so please check the official game forums for more information. I am sorry for any inconvenience this may cause.

    Should you require any further assistance, please feel free to submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in Knight Online!

    Regards,

    Knight Online Customer Support



  • Online şövalyeyle bağlantı kurmak için teşekkür ederim müşteri destek takım. Sizi takdir ederiz bizle bağlantı kurmak için zamanı ayırdınız.

    Af dilerim fakat maalesef bu zamanda hesap bilginizi değiştiremem.Hesabınız bir gamersfirst yaratılan hesapır olduğu için bu bilgiyi değiştirmek için özellik mevcut değildir.Halen bunu teklif etmeyi inceliyoruz çok lütfen gelecekte önemli rol al daha fazla bilgi için resmi oyun forumla kontrol et. Bunun neden olabildiği zahmeti için üzgünüm.

    Siz daha fazla gerektirmelimisiniz . Teşekkür ederim tekrar bizle bağlantı kurmak için. Online şövalyede tecrübenizden hoşlanmak için sizin devam ettiğinizi umarız!

    Itibar edin!

    şövalye online müşteri destek!



    kusura baqma knka buna benzer bi cvp almışın
    yardımcı olduysam ne mutlu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 5Lahmacun1Ayran -- 3 Mayıs 2008; 14:32:03 >




  • Ty
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.