Şimdi Ara

burada ne demek istiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
74
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://www.meta-lol.com/league-of-legends-runler/yucelik

    burada Fazlalık Bekleme Süresinde Azalma, Yetenek Gücü veya Saldırı Gücü (değişken) olarak kazanılır.

    yazıyor bu ne demek tam olarak

    aynı şekilde burada da
    http://www.meta-lol.com/league-of-legends-runler/surat

    İlave Hareket Hızı değerine göre fazladan Saldırı Gücü beya Yetenek Gücü (değişken) kazanırsın.







  • "Bekleme süresinde azalma"nın en üst limiti, %40. (Rünle %45 olabiliyor)
    Bu limite ulaştıktan sonra, daha da bekleme süresinde azalma kazanamayacağın için, fazlalık olan bekleme süresinde azalmayı Yetenek Gücü/Saldırı Gücüne ÇEVİRİYOR.

    Diğerinde ise, Taban hareket hızı dışında kazandığın hareket hızını, ekstradan saldırı gücü/yetenek gücü olarak EKLİYOR.

    ilki çeviriyor, 2. si ise ekliyor.
  • Bekleme süresinde azalma maksimum %45 oluyor diye biliyorum. Yani 100sn dolum süresi olan bir skil en fazla %45 azalıp 55 saniyeye düşüyor.

    Eğer sen bir şekilde itemlerle rünlerle vs bu yüzde 45 sınırını aşarsan mesela yüzde 60 yaparsan fazlalık 15 ad veya apye dönüşüyor.





    Hareket hızıda aynı şekilde mesela çizmelerden itemlerden gelen hareket hızı bonus harket hızı sayılıyor ve belli bir yüzdesi ad veya apye dönüşüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PureWhite

    Bekleme süresinde azalma maksimum %45 oluyor diye biliyorum. Yani 100sn dolum süresi olan bir skil en fazla %45 azalıp 55 saniyeye düşüyor.

    Eğer sen bir şekilde itemlerle rünlerle vs bu yüzde 45 sınırını aşarsan mesela yüzde 60 yaparsan fazlalık 15 ad veya apye dönüşüyor.





    Hareket hızıda aynı şekilde mesela çizmelerden itemlerden gelen hareket hızı bonus harket hızı sayılıyor ve belli bir yüzdesi ad veya apye dönüşüyor.
    Neye göre AP ye veya AD ye dönüştürüyor, yani net kriter ne bu konuda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • patatessiz patso kullanıcısına yanıt
    Buildine göre değişiyor.

    AP ağırlıklı kastıysan AP, AD ağırlıklı kastıysan AD'ye dönüşüyor.
  • patatessiz patso kullanıcısına yanıt
    3 Ap = 2 Ad kuralı var, yaklaşık bu değerlerde bişey olsa gerek.

    Eşitliğin hangi tarafı ağır basıyorsa, değişken hasar kaynağı o birime dönüşüyor.

    Misal 30 Ap 15 Ad varsa, Ap'ye dönüşüyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ne kadar garip insanlar var
    8 yıl önce açıldı
    Bu dekont ne anlatmak istiyor.
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.