Şimdi Ara

BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.126
Cevap
68
Favori
114.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    Evde sarj etmek zorunda değilsin araba kullandıkça kısa zamanda zaten kendi kendini şarj ediyor ayarlayacağın soc değerine kadar şarj eder diye biliyorum.

  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Nissan e-power ile ayni olmasi gerekmez mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Hocam alakaları bile yok. Orda benzin alıyorsun itki tamamen elektrikli motoru besliyor ve elektrik motoru ile gidiyorsun diye biliyorum. Kulağı tersten tutmak gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Burada da benzin motoru her zaman (ariza durumu ve ozel durumlar haric) %80 ini elektrige dondurmeye harciyor… Nissan e-power tek fark olarak %100 unu elektrige dondurmeye harciyor

    Tamam orada tamamen elektrige dondurmeye odakli sistem oldugundan dolayi verimliligin daha yuksek olmasi makul bu kabul, onun 5 litre yaktigi yerde bu aracin da 6 hadi bilemedin 6.5 litre ile takilabilmesi gerekir, 10 litrelere varmasi pek mantikli gelmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 8 Aralık 2024; 14:58:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Yani benim bildiğim orda benzin yoksa elektrikte yok. Elektriğin bir bataryası da yok. Benzin oldukça elektrik çalışıyor ve itki veriyor depolama yok. Sen ne kadar basarsan gaza o kadar benzin daha fazla yanıyor. Ama burda batarya var doluyor boşalıyor benzin yoksa batarya ile gidiyor mu emin değilim ama gider bence bilemedim. :)) sorduğun soruyu ben alınca denerim. 😉

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam, teslim almis buradaki arkadastan da bir test bekliyorum, benim icin cok kritik elektrik dolduramadigim zamanda da verimli olmaya devam edebilmesi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta


    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta


    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta


    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık hocam. Teşekkür ederim ✌🏻💪🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    ama bunlari hep konustuk hocam 😀


    konu takip edilmiyor 😅


    saka bir yana tam bahsettiginiz senaryoda bir kullanimi yukarida yazdim, mesaji bulunca ediylerim.. elektrik tuketimi negatif kw cikmisti. bu demektir ki hedefledigim SOC degerinin altinda bir sarjla yola cikmisim. batarya hem sarj olmus, basladigimdan yuksek bitirmisim, hem de motoru cevirmis.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guguk kullanıcısına yanıt

    dogrudur, tam olarak soylediginiz gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    e-power’in batarya kapasitesi yanilmiyorsam 2.3kw. agirliktan tasarruf ediyor, ama pratikligi alip goturuyor.


    bunun batarya kapasitesi 18.3kw


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    ben oyle seylerle ugrasamam hocam. hem vaktim yok, hem bu “izlemeyi unutmayin abone olmayi unutmayin bi like’inizi alirim” ahalisinin tersine ben rezil olmaktan da korkarim. bakin yurtdisi forumunda menuyle ilgili bir pratik bilgi ogrendim mesela hayatim degisti.


    her araba gibi bu da oyle iki uc gunde bir haftada anlasilacak arac degil. kullanici kilavuzunda da hersey anlatilmiyor. ingilizce ceviriden bakiyorum o bile zayif. biraz zaman istiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt

    pek oyle fotograf meraklisi degilim kusura bakmayin, telefonum da tirt. baska merak ettiginiz bir yeri varsa yrdimci olayim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Valla sen başı çekiyorsun hocam. Tecrübelerini bekleriz her zaman. Çok teşekkürler 😉

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    “simdi zurnanin zirt dedigi yere geliyoruz.


    bu sefer aksam donuste sarj etmedim. %21 sarj ile basladim. SOC degerini 25’te tuttum. surekli HEV modunda gidildi, yani motor hem tahrik verdi hem de hedef SOC icin bataryayi doldurdu. yine suruse hic dikkat etmedim ve uzun yoldan 62 km olarak gittim, suratim 120-140 arasi otoban suratiydi. bu sefer elektrik tuketimi -3kw/100km oldu. yani bataryayi doldurdu bir taraftan motor. diger taraftan da o bataryayi guc kullandi ve benzinli motor da tahrik icin calisti. bataryanin elektrik bakiyesi -3kw. yani arac elektrik uretmis, kapattigimda sarji %25 idi


    asil sasirtici olan 100 km’de ortalama yakit tuketimi ise 6.0lt/100km.. yani yolcularla birlikte 2.3 tonluk 0.34cd surtunme katsayisi olan bir SUV’yi otobanda 120-140kmh tempoda suruyorsunuz, bataryayi da sarj ediyor bir taraftan arti bakiyeyle kapatiyor, ve bu arac 100 kilometrede ortalama 6 litre benzin tuketiyor!!


    oha demek istiyorum izninizle..


    bir ikinci konu da motor sesi. ben bu son seyahatte; ciktigim bir yokusta sadece 10 saniye suresince duydugum 3000-4000 dd’de calisan motor sesi harici motor sesi falan duymadim. orada da sarjim 22 iken SOC 25 idi. yani bataryayi doldururken yokus ciktim ki o yokusta kullandigim 100-110 beygire kadar olan araclar 3. vitese falan dusuyor.


    bu yokus harici bu performans ve tuketimi verirken motor hep sessiz, nerdeyse rolanti veya rolantiye yakin devirlerde calisti”



    galeriyi aradim fotograf cekmemisim. ama bu mesaji sicagi sicagina yazdim, veriler dogru.


    umarim faydali olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Fabrika verisi sadece hybrid olarak 6.4lt, max 7-7.5lt olsun. Avrupa'ya göre göre pahalı olsa da bu fiyata yoğun trafikte 10-11lt gören Tiguan, Tucson dan daha sorunsuz ve donanımlı bir araç. Zamanla 1-2 günde bir şarj etmeye üşenen çok olacaktır yada evde şarj imkanı olmayıp normal full hybrid gibi kullanmak için alan çok olacaktır. Çoğu kişinin marka yaygınlaşana kadar kafasındaki sorular sadece servis ve yedek parça ve ikinci el satış hızı ve değer kaybı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 8 Aralık 2024; 15:44:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt

    Nfc kart verdiler mi. Kartla çalıştırabiliyormusunuz.

  • guguk kullanıcısına yanıt

    hayir. onlar sanirim sedanla gelecek sadece. han’da bile gozukmuyordu yanlis bakmadiysam. sadece sedan’in brosurunde gorunuyor.


    uygulamanin aktif olmasini bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Peki şehir içi kullanım için elektrikl mi alayım yoksa hibritmi karar veremedim hala tavsiyeniz varmı.

  • Bugün canlı görme şansına eriştim. İçine falan bakamadım kilitliydi ama dış görünüş çok iyi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.