Şimdi Ara

BYD seal u ev - geyik testi-KM77

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu test bana göre çok anlamlı değil ve biraz da metodolojik olarak bozuk.


    Diğer taraftan arka aksta kamber açısını bu kadar bozan bir modern otomobile de ilk defa rastlıyorum. teste giren araç 2140 kg'lik ev modeli.


    BYD seal u ev - geyik testi-KM77

    biraz abartıyorum tabii ama bu yükün altında araba leylek bacak spitfire'a dönmüş.

    BYD seal u ev - geyik testi-KM77


    BYD seal u ev - geyik testi-KM77km77.comyoutube
    Lo más destacable del BYD Seal U es su conducción, suavidad de marcha y confort de la suspensión. Es un vehículo ideal para viajar de manera relajada y tranquila y poco recomendable para los que busquen algo ágil y de tacto deportivo. En la esquiva ha mostrado un comportamiento errático, con tendencia a deslizar la parte trasera en varias ocasiones. 00:00 Intro. 00:10 Modelo y neumáticos Michelin e.Primacy 235/50 R19 00:18 Presentación del BYD Seal U 2025. 01:03 Neumaticos Michelin e.Primacy 235/50 R19 01:19 Versiones del BYD Seal U 2025. 02:16 Eslalon del BYD Seal U 2025. 03:09 Esquiva del BYD Seal U 2025. 05:27 Conclusiones del BYD Seal U 2025. Toda la información del BYD Seal U 2025 en: https://www.km77.com/coches/byd/seal-u/2024/estandar/informacion También te recomendamos las siguientes listas de reproducción: Pruebas de coches eléctricos ➡️ https://www.youtube.com/watch?v=4UOaZSr8afc&list=PLrt8jdAATECWaL-5VHCIvdYeAfdm4qaXM Maniobras de esquiva ➡️https://www.youtube.com/watch?v=4UOaZSr8afc&list=PLrt8jdAATECUSFXiGsyO5pW_Nqqgnh3rH Pruebas, fotos, precios y fichas técnicas de coches en https://www.km77.com/ También puedes seguirnos en: Instagram: https://www.instagram.com/km77.com/ Facebook – https://www.facebook.com/km77com Twitter – https://twitter.com/km77com Spotify – https://spoti.fi/3 #bydsealu #bydseal #esquiva77
    https://www.youtube.com/watch?v=mivBwBZBxKo&t=333s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 18 Mart 2025; 9:47:9 >







  • Genel olarak bir emniyet problemi yok bence, bu aracın alıcısının işinin görür ama Avrupalı modellerle ayar olarak gerçekten alakası yok aracın (Dmi modelin). bütün sürüş ayarları çok amatörce, sanki ilk defa otomobil üreten bir firma yapmış gibi. maliyetler düşük, kâr marjları geniş kaynak bol, arabanın iç kalitesine kaportaya trime gömüyorlar parayı, yol ayarlarını falan doğru düzgün yapmak yok.


    Aslında prodrive falan gibi bir mühendislik şirketiyle anlaşıp ayar yaptırsalar kaderi değişirdi aracın.


    Tekerleğin kamber bozulması bence rezil e-primacy lastiklerin jant altına katlanması da olabilir.

  • Bu kütledeki bu yükseklikteki bir araç için hiç de fena değil BYD iyi iş çıkarmış 👏🏿👏🏿

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • koca çinde bi tane düzgün tasarımcı yok mu anlamadım.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Bence ayar probleminden çok arka aksın alt bağlantısının yatay kuvvete karşı zayıflığı ile ilgili bir sorun var.


    Bazı pazarlarda arka süspansiyon bağımsız devam etmesine rağmen tamamen değişmiş. Burada da torsiyona dönüldüğüne/ dönüleceğine dair haberler vardı.


    Bizde hali hazırda satılmakta olan üstteki versiyon. 2 tonluk bir araç için viraj demiri kalınlığında ortasından da eklemeli tek bir kol kullanıyorlar hali hazırda. Altta ise

    bazı pazarlarda yeni sunulmaya başlanan yine bağımsız versiyon var.





    BYD seal u ev - geyik testi-KM77



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 18 Mart 2025; 12:9:1 >




  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt

    Sizin dediğiniz alt kol (lower-arm). viraj demiri onun arkasındaki bükümlü demir. Z-rot falan da incecik, bu ağırlıkta araç için cılız gözüken bir arka aksı var ama bu arabanın problemi kesinlikle ayar. direksiyon elektrik desteği, ESP sistemi yazılımı, süspansiyon damping-rebound, burçlar açılar ve bunların harmonisi vb işi bilen birileri bir kaç test haftası harcasa çok düzelir bu araç.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    alt kol viraj demiri ile aynı kalınlıkta demek istedim.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.