Bu test bana göre çok anlamlı değil ve biraz da metodolojik olarak bozuk. Diğer taraftan arka aksta kamber açısını bu kadar bozan bir modern otomobile de ilk defa rastlıyorum. teste giren araç 2140 kg'lik ev modeli. ![]() biraz abartıyorum tabii ama bu yükün altında araba leylek bacak spitfire'a dönmüş. ![]() ![]() Lo más destacable del BYD Seal U es su conducción, suavidad de marcha y confort de la suspensión. Es un vehículo ideal para viajar de manera relajada y tranquila y poco recomendable para los que busquen algo ágil y de tacto deportivo. En la esquiva ha mostrado un comportamiento errático, con tendencia a deslizar la parte trasera en varias ocasiones.
00:00 Intro.
00:10 Modelo y neumáticos Michelin e.Primacy 235/50 R19
00:18 Presentación del BYD Seal U 2025.
01:03 Neumaticos Michelin e.Primacy 235/50 R19
01:19 Versiones del BYD Seal U 2025.
02:16 Eslalon del BYD Seal U 2025.
03:09 Esquiva del BYD Seal U 2025.
05:27 Conclusiones del BYD Seal U 2025.
Toda la información del BYD Seal U 2025 en: https://www.km77.com/coches/byd/seal-u/2024/estandar/informacion
También te recomendamos las siguientes listas de reproducción:
Pruebas de coches eléctricos ➡️ https://www.youtube.com/watch?v=4UOaZSr8afc&list=PLrt8jdAATECWaL-5VHCIvdYeAfdm4qaXM
Maniobras de esquiva ➡️https://www.youtube.com/watch?v=4UOaZSr8afc&list=PLrt8jdAATECUSFXiGsyO5pW_Nqqgnh3rH
Pruebas, fotos, precios y fichas técnicas de coches en https://www.km77.com/
También puedes seguirnos en:
Instagram: https://www.instagram.com/km77.com/
Facebook – https://www.facebook.com/km77com
Twitter – https://twitter.com/km77com
Spotify – https://spoti.fi/3
#bydsealu #bydseal #esquiva77 https://www.youtube.com/watch?v=mivBwBZBxKo&t=333s< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 18 Mart 2025; 9:47:9 > |
BYD seal u ev - geyik testi-KM77



-
-
Genel olarak bir emniyet problemi yok bence, bu aracın alıcısının işinin görür ama Avrupalı modellerle ayar olarak gerçekten alakası yok aracın (Dmi modelin). bütün sürüş ayarları çok amatörce, sanki ilk defa otomobil üreten bir firma yapmış gibi. maliyetler düşük, kâr marjları geniş kaynak bol, arabanın iç kalitesine kaportaya trime gömüyorlar parayı, yol ayarlarını falan doğru düzgün yapmak yok.
Aslında prodrive falan gibi bir mühendislik şirketiyle anlaşıp ayar yaptırsalar kaderi değişirdi aracın.
Tekerleğin kamber bozulması bence rezil e-primacy lastiklerin jant altına katlanması da olabilir.
-
Bu kütledeki bu yükseklikteki bir araç için hiç de fena değil BYD iyi iş çıkarmış 👏🏿👏🏿
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
koca çinde bi tane düzgün tasarımcı yok mu anlamadım.
-
Bence ayar probleminden çok arka aksın alt bağlantısının yatay kuvvete karşı zayıflığı ile ilgili bir sorun var.
Bazı pazarlarda arka süspansiyon bağımsız devam etmesine rağmen tamamen değişmiş. Burada da torsiyona dönüldüğüne/ dönüleceğine dair haberler vardı.
Bizde hali hazırda satılmakta olan üstteki versiyon. 2 tonluk bir araç için viraj demiri kalınlığında ortasından da eklemeli tek bir kol kullanıyorlar hali hazırda. Altta ise
bazı pazarlarda yeni sunulmaya başlanan yine bağımsız versiyon var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 18 Mart 2025; 12:9:1 >
-
Sizin dediğiniz alt kol (lower-arm). viraj demiri onun arkasındaki bükümlü demir. Z-rot falan da incecik, bu ağırlıkta araç için cılız gözüken bir arka aksı var ama bu arabanın problemi kesinlikle ayar. direksiyon elektrik desteği, ESP sistemi yazılımı, süspansiyon damping-rebound, burçlar açılar ve bunların harmonisi vb işi bilen birileri bir kaç test haftası harcasa çok düzelir bu araç.
-
alt kol viraj demiri ile aynı kalınlıkta demek istedim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X