Şimdi Ara

BYD Seal ve BYD Han'ın Türkiye fiyatları belli oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
8.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • BYD'nin aralık ayında satışa sunulacağını açıkladığı Seal ve Han modellerinin fiyatları belli oldu. BYD Seal fiyatı 2.440.000 TL olarak açıklandı. BYD Han fiyatı 3.200.000 TL olarak karşımıza çıkıyor.



    BYD Seal ve BYD Han fiyatları
    - BYD Seal BYD Han
    Türkiye 2.440.000 TL 3.200.000
    Almanya 50.990 euro 69.020 euro(2022MY)


    BYD Seal, özellikleriyle neler sunuyor❓



    BYD Seal, toplam 390 kW (530 HP) maksimum güç ve 670 Nm maksimum tork üreten iki elektrik motoruyla dört tekerlekten çekiş özelliğine sahip. 0-100 km/s hızlanmasını 3,8 saniyede tamamlayan modelin azami hızı 180 km/s ile sınırlandırılmış. 0,219 Cd gibi verimli bir rüzgar direncine sahip olan modelde 82,5 kWsa kapasiteye sahip lityum demir fosfat (LFP) batarya ile WLTP'ye göre birleşik kullanımda 520 km'ye kadar menzil vadediliyor.




    Seal; 4800 mm uzunluğa, 1875 mm genişliğe, 1460 mm yüksekliğe ve 2920 mm aks mesafesine sahip. 2185 kg ağırlığa sahip olan modelde 400 litre bagaj hacmi sunuluyor ancak ön kaputun altında 53 litrelik bir depolama alanı daha mevcut. Otomobilin şasisinde CTB (cell-to-body) teknolojisi, değişken sönümleme özelliğine sahip amortisörler, çift salıncaklı ön süspansiyon ve çok bağlantılı arka süspansiyon dikkat çekiyor. Ayrıca, performanslı modelde sabit kaliperlere sahip havalandırmalı fren diskleri kullanılıyor.



    Seal'daki bataryanın nominal gerilimi 550V. Maksimum AC şarj gücü olan 11 kW ile bataryanın %10-100 dolum süresi 8 saat civarında. 150 kW'lık maksimum DC hızlı şarj ile %10-80 arası dolum 37 dakika, %30-80 arası dolum 26 dakika sürüyor. Fabrika verilerine göre Seal'ın birleşik kullanımdaki enerji tüketimi 100 km'de 18,2 kWsa. Isı pompasının standart olarak sunulduğu modelde iki kademeli ayarlanabilen rejeneratif frenleme sistemi de bulunuyor.




    BYD Seal, Türkiye'de Excellence donanım seviyesiyle tercih edilebiliyor. Otomobilde panoramik cam tavan, 19 inç jantlar, elektrikli bagaj kapağı, UV korumalı, ısı ve ses yalıtımlı ön cam, ısıtmalı direksiyon simidi, ısıtmalı ve havalandırmalı ön koltuklar, deri döşeme, çift bölgeli otomatik klima, ritme duyarlı ambiyans aydınlatması, bel desteğine sahip elektrikli ve hafızalı sürücü koltuğu, elektrikli yolcu koltuğu, PM2.5 hava filtresi, 12 hoparlörlü Dynaudio ses sistemi, head-up display, 10.25 inç gösterge ekranı, 15.6 inç multimedya ekranı, sesli komut sistemi, kablosu cep telefonu şarj ünitesi ve kablosuz CarPlay, Android Auto desteği gibi donanımlar karşımıza çıkıyor.



    2023 yılında Euro NCAP'ten 5 yıldız alan modelin güvenlik tarafında ise eğim iniş kontrolü, ön çarpışma uyarısı, otonom acil durum freni, trafik işareti algılama, şerit takip asistanı, acil durum şerit takibi, adaptif hız sabitleyici, kör nokta uyarı sistemi, şerit değiştirme asistanı, kapı açma uyarısı, arka çarpışma uyarısı, geri manevra çapraz trafik uyarısı, 360 derece görüş sistemi, ön çapraz trafik uyarısı ve sürücü dikkat uyarısı teknolojiler görev yapıyor.



    BYD Han, özellikleriyle neler sunuyor❓




    BYD Han, toplam 380 kW (517 HP) maksimum güç ve 700 Nm maksimum tork sunan iki elektrik motoruyla dört tekerlekten çekiş özelliği sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 3,9 saniyede tamamlayan modelin son hızı da diğer BYD modelleri gibi 180 km/s ile sınırlı. 0,233 Cd'lik rüzgar direnci Seal'dan biraz fazla ancak 85,4 kWsa'lik LFP batarya ile WLTP menzili kardeşiyle (521 km) aynı.



    iF Tasarım Ödülü'ne sahip olan BYD Han; 4995 mm uzunluğa, 1910 mm genişliğe, 1495 mm yüksekliğe ve 2920 mm aks mesafesine sahip. Kardeşi Seal'dan uzun olmasına rağmen aks mesafesi aynı. 2250 kg ağırlığa sahip olan modelin bagaj hacmi (410 lt) Seal'dan biraz fazla ancak ön tarafta ekstra bir bagaj bulunmuyor. Elektronik ayarlanabilen amortisörlere sahip modelde McPherson ön süspansiyon, çok bağlantılı arka süspansiyon, Brembo kaliperler ve havalandırmalı fren diskleri görev yapıyor.




    Han'ın LFP bataryası 569V nominal gerilime sahip. 11 kW AC şarj ile %0-100 arası dolum 9 saat sürerken 120 kW'lık maksimum DC hızlı şarj ile %10-80 arası dolum 48 dakika, %30-80 arası dolum 30 dakika sürüyor. Markanın açıkladığı verilere göre Han'ın birleşik kullanımdaki enerji tüketimi 100 km'de 18,5 kWsa. Isı pompasının standart olarak sunulduğu modelde araç enerji paylaşım özelliği (V2L) ve iki kademeli ayarlanabilen rejeneratif frenleme özelliği de mevcut.



    Executive donanım seviyesiyle satın alınabilen BYD Han'da elektrikli açılabilir panoramik cam tavan, UV korumalı, ısı ve ses yalıtımlı ön cam, elektrikli bagaj kapağı, 19 inç jantlar, LED farlar, ısıtmalı deri direksiyon simidi, otomatik kararan iç dikiz aynası, havalandırmalı ve ısıtmalı koltuklar, ritme duyarlı ambiyans aydınlatması, elektrikli ön-arka koltuklar, üç bölgeli otomatik klima, 12.3 inç gösterge ekranı, 15.6 inç dokunmatik multimedya ekranı, arka kol dayamada 7 inç kontrol paneli, 12 hoparlörlü Dynaudio ses sistemi, sesli komut sistemi, kablosuz CarPlay ve Android Auto gibi özellikler mevcut.




    Han'ın güvenlik tarafında araç içi kamera, 360 derece görüş sistemi, geri manevra çapraz trafik uyarısı, arka çarpışma uyarısı, kapı açma uyarısı, kör nokta uyarı sistemi, şerit değiştirme asistanı, adaptif hız sabitleyici, acil durum şerit takibi, şerit takip asistanı, trafik işareti algılama, ön çarpışma uyarısı, otomatik acil durum freni gibi özellikler karşımıza çıkıyor.











  • Seni ciddiye alıp cevap bile vermek istemiyorum ama o zaman ben de Zattiri diye araç çıkartayım, aha bu premium araç 5 milyon fiyatı hadi alın diyeyim. Öyle demekle olmuyor işte. Reeder ben 50.000 liraya telefon çıkardım dese kim alacak? Hadi Reeder'i geçtim millet Oppo'nun, Vivo'nun hatta Xiaomi'nin bile amiral gemisi telefonlarını almıyor, eski model de olsa iPhone en kötü Samsung alıyor.


    Mercedes'in ölüsü de Mercedes'tir Tesla'nın ölüsü de Tesla'dır. 3 milyona istiyorlarsa supersport versinler birkaç sene sonra ikinci elde satsan kaça satacaksın en basidinden? Ağzıyla kuş tutsun isterse, Chery gibi piyasayı tarumar edip efsane olmak varken Doğuş gibi kestane olmayı tercih etti.

    Elektrikli arabalar dümen işi hala söylüyorum. Çevrecilik tamamen yalan.


    Bir tane 90-100hp 1000km menzilli, satış fiyatı 1 milyon TL altı elektrikli araba gören var mı? Yok.


    Hepsi 500hp, 700hp, hepsi D segment F segment, hepsi 2 milyon TL üzeri ama çevreci oldukları için hepsi 500km altı menzil.


    Tokatçılar.


    Önce 90-100hp 1000km menzilli B-C segment arabalar yapın 1 milyon TL (20.000€) altı.

    Sırf Elektrikli olacak diye BYD'ye kazıklanmaya gerek yok. 2.5-3 mlyna Audi, BMW, Mercedes ne arabalar var. Varsın benzinli olsun. Elektrikli olacaksa ekonomik olacak. Ekonomik, geniş ve full dolu elektrikli isteyen Citroen eC4X alsın, kompakt ekonomik isteyen Mg4 alsın, büyük pil isteyen Kia ev3 alsın, hem güç hem hacim hem de dolu bir araç isteyen model Y SR alsın. Bitti gitti. Ama bunların yüzüne bu fiyatlar ile bakılmaz.
  • aaa az olmuş . 5,999 olsaydı ya tüh  

  • Demek ki alt vergi dilimine girmesi için motor gücünü kısmayacaklar. Beklenti böyle değildi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sen 160 kw yazılımla dusurmezsen bu aracı tesla varken nasıl satacaksın

    Sealin 150 kw lık motorlu aracı var sen getirme ülkemiz.


    TESLA BUNLARA FARK ATAR




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 1 Aralık 2024; 11:25:46 >
  • Yurtdışında Seal'ın 61 kWh bataryalı 150 kW gücünde arkadan itişli, Han'ın ise aynı güçte 60 kWh bataryalı önden çekişli modelleri mevcut. Onları da getirebilseler %10 vergi dilimine uygun daha cazip seçenekler olurdu.

  • kartalaraz kullanıcısına yanıt

    Tesla şu model 3'ü getirebilseydi hepsini sıra dayağına sokardı :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 çeker 530hp versiyon 2440tl? gayet uygun değil mi?


    Mtv'den kan kaybedecek ama düz teknik veri/fiyat endeksinde bakarsak avantajlı göründü.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Bu koşullarda uygun ama herkes %10 ötv'ye girecek kombinasyonu bekliyordu. Dolayısıyla piyasada karşılık bulamayacaktır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Mesele bu değil ortak. Tamam getir sat istersen bu modeli 3 milyona sat.

    Ama insanların alabileceği yazılımla düşür motoru teslanın model y sinden daha uyguna satki helal olsun diyelim.

  • Bundan ucuzdu en son. Tesla varken çakma teslaya neden daha çok para verilsin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ölü doğdu

  • Stoa kullanıcısına yanıt

    Biri d diğeri e segment araçlar. Tesladan çok daha luksler .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna karşılık Tesla model 3 ü getirmeli

  • isimsiz755 kullanıcısına yanıt

    Ölü falan doğmadı .Adamlar E segment ultra lüks modeli 3 milyona satıyor. Şuan a3'ü bile o fiyata zor alırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Lüks falan değiller Model Y ve Model 3 zaten D segment araçlar

    Model S ve X ise E segment onlar sadece ABD de üretildiği için extra vergi yüzünden gelemiyor  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de %10 vergi dilimine girmeyen bydyi almaz kimse. özellikle 3 milyona  bütçemi azıcık daha arttırıp audi a4 2.0 alırdım ben.

  • Apsny A kullanıcısına yanıt

    Byd han modeli e segment. Türkiye'ye de geliyor. Fiyatı 3 milyon . Bu fiyata dediğim gibi A3 bile zor alırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isimsiz755 kullanıcısına yanıt

    Byd de premium marka. Rakibi de Audi , BMW falan zaten. Ama sorun şu BMW de falan 3 milyona ancak D segment araç alabilirsiniz. Byd aynı fiyata ultra lüks E segment modelini satıyor. Ölü falan doğmadı yani. Bayilerde kuyruk olacaktır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Byd tesladan daha kaliteli bir marka. Adamlar E segment aracı 3 milyona satıyor. Tesla da E segment araç bile yok .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BYD ölü doğdu zaten. Bu fiyatlarla maksat araç satmak değil milleti düdüklemek. Ayrıca premium marka falan değil, Çin'in VW'si kıvamında. Premium araç iç mekana ekran koymakla, arabanın boyutunu uzatmakla olmuyor.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.