Şimdi Ara

BYD Seal ve BYD Han'ın Türkiye fiyatları belli oldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
8.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    Halit bolkan dedi byd kendini premium marka olarak konumlandırıyor. Ölü falan da doğmadı hangi markada 3 milyona E segment araç var. Adamlar 3 milyona E segment satıyor. Tekrar söylüyorum E segment! Anlamadiysan yine yazayım E segmet! Tesla da bu segmentte rakip bile yok . Yine bayilerde kuyruk olacaktır.

  • seal u ile aynı fiyat seal satıyorlar byd nin kafası çok başka (kdv ve ötv düşünce aynı fiyata geliyor),


    SEAL de awd ve 800v mimari var(şarj hızı düşük ama )









    ekleme:

    burada şarj hızı 230kw diyor


    https://ev-database.org/car/2067/BYD-SEAL-U-87-kWh-Design


    https://ev-database.org/car/2002/BYD-SEAL-825-kWh-AWD-Excellence


    ekleme:

    burada şarj hızı 230kw diyor


    https://www.auto-in-china.com/product/2025-byd-seal-510km-600km-650km-edition-car-trader-from-china/





  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Seni ciddiye alıp cevap bile vermek istemiyorum ama o zaman ben de Zattiri diye araç çıkartayım, aha bu premium araç 5 milyon fiyatı hadi alın diyeyim. Öyle demekle olmuyor işte. Reeder ben 50.000 liraya telefon çıkardım dese kim alacak? Hadi Reeder'i geçtim millet Oppo'nun, Vivo'nun hatta Xiaomi'nin bile amiral gemisi telefonlarını almıyor, eski model de olsa iPhone en kötü Samsung alıyor.


    Mercedes'in ölüsü de Mercedes'tir Tesla'nın ölüsü de Tesla'dır. 3 milyona istiyorlarsa supersport versinler birkaç sene sonra ikinci elde satsan kaça satacaksın en basidinden? Ağzıyla kuş tutsun isterse, Chery gibi piyasayı tarumar edip efsane olmak varken Doğuş gibi kestane olmayı tercih etti.

  • Elektrikli arabalar dümen işi hala söylüyorum. Çevrecilik tamamen yalan.


    Bir tane 90-100hp 1000km menzilli, satış fiyatı 1 milyon TL altı elektrikli araba gören var mı? Yok.


    Hepsi 500hp, 700hp, hepsi D segment F segment, hepsi 2 milyon TL üzeri ama çevreci oldukları için hepsi 500km altı menzil.


    Tokatçılar.


    Önce 90-100hp 1000km menzilli B-C segment arabalar yapın 1 milyon TL (20.000€) altı.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    BYD premium marka değil öyle bir iddası da olmadı zaten Çin in Premium markaları Zeekr Exceed gibi markalar ayrıca Tesla dan da kaliteli değil daha internet bağlantısı bile olmayan bir araç üstelik  BYD çalışanısınız sanırım  


    BYD nin premium markası yok mu dersen var onunda adı DENZA  

  • masterap M kullanıcısına yanıt

    %10'luk model gelmemesi kötü de ben bu model özelinde konuştum.


    Valla bence piyasada makul düzeyde bir karşılık bulur. bu rakama hiç satmayacak bir araç değil bu. konsept olarak en yakın C43 Amg'dir herhalde, o da 5-6 milyon vardır. tabi buna bakan Model y perf'de bakar ama 1 milyondan fazla fark var.

  • Demekki TOGG T10X'e yeni yıl'da zam geliyor, fiyatlamada dipdibe olursalar hiç şaşmam, böylece T10F için yer açılmış olur.

    Hakikaten iş yapanla yapmayanı, parasını saçanla parasını idareli kullananı ayırmayan bir sistemimiz var, devlet ve millet olarak koltuğa oturunca doğruyu yapanı kovuyor iş yapanı yapamaz hale getirmeye bayılıyoruz.

    Saçma sapan vergi sistemini inciğine cinciğine dokunmadan derin hesaplarla nasıl daha zulmedebiliriz diye geliştirenler için nasılsa cehennem var deyip demekki istihkakı varmış deyip eyvallah ediyoruz ya, yazık be bize.

    Şu fiyatlara bak, şu fiyatları tukaka etmeyen tüketicilere bak. pazar pazar yine yedik tokadı oturduk.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Model S e segment bir araç
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Tmm
  • Stoa kullanıcısına yanıt
    Tesla'yı tasarım ve malzeme kalitesi olarak, torpido dahil herşeyin tabletten yapılması vs beğenmeyen çok var. Otonom sürüş yazılı dışında Tesla'nın rakiplerinden üstün bir tarafı yok, o da Türkiye de işe yaramadığını göre diğer arçalarda farkı kalmıyor. Tesla bataryası Panasonic Li-ion çok kaliteli ama BYD bataryası kadar darbelere ve patlamaya dayanıklı değil. Tüm Dünya gibi emisyona göre vergi olsaydı motor hacmine, motor gücüne göre vergi saçmalığı olmasa daha uygun fiyatla tabiki tercih edilebilir.
  • Bir tek benmi sorun ediyorum.
    500 beygir üzeri araca bineceğim 180km/s hızı geçemeyeceğim.

    500 beygirle 300km hız yapmam lazım. Pil menzil kısalacaksa kısalsın bana motoru kilitli getirmeyin tam devir sürebileyim.

    Tüm elektrikli araçlarda bu var. 2024 model 500 beygir araca binicem 180 km hızı geçemeyeceğim.

    A3 var bende 245km hızla gidebiliyırum keşke az daha bassa dediğim yer çok oluyor
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Audi az olmuş Byd rakibi bentley ve rollsroyce hatta f35
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    tesla rakiplerine 100, üst segment merso bmw audilere 10 basar. lütfen kullanmadan üstün bir tarafı yok demek çok yanlış. tr şartlarına göre durum bu.
    + tesla servis bedava. sizin diğer rakipler dediğiniz elektrikli olsa bile sizi servise çağırıyor paranızı alıyor. tesla servisi 80,000 km bedava veriyor neredeyse. tıkırdayan gıcırdayan parçayı bedava değiştiriyor. bunun neresi sadece yazılım üstünlüğü.
    + fabrikadan satış, direk alıyorsunuz, bayi doyurmuyorsunuz, kapora beyaz istedin mor geldi falan yok. 3 ay dedik 5 ay oldu yok. satın almada üstünlük. sadece yazılımmı bu?
    + aynı fiyata rakiplerinin yarısını alırsınız. 4x4 400-500bg araba 10 milyon tl. fiyat üstünlüğü var. 570km giden pors cip 7milyon tl. telefon kontrol yok. eqs eqe alt paketler suni deri.
    + donanım rakiplerinin 2 katı neredeyse, telefondan "araç takip" hız lokasyon dışarının derecesi içerinin derecesi lastik basıncı, arkada 3 koltuk ısıtma 2 değil. orta koltuğa oturan içinde ısıtma mevcut. watsaptan 1 mesajla istediğiniz kişiye arabayı kullanma hakkı veriyorsunuz, 9 kamera kayıt savcılıkta delil sayılıyor, tek düğmeye istediğinizi söyleyerek bütün özellikleri açma kapama, düğme aramaya gerek yok, düğmeye gerek yok. daha sayarım. donanım üstünlüğü rakiplerinin 2 katı.
    + menzil listede ne yazıyorsa onu gidiyor. rakipleri gibi 500 diyip 300 gitmiyor. 500 gidiyor. dürüstlük üstünlüğü.
    + ön bagaj pikap gibi kullan meyve dök, inşaat malzemesi taşı hortumla yıka, arka bagaj altı uçak bagajı gibi medium large beden bagaj sığıyor, bagaj üstünlüğü.
    + 2. elde en çabuk satılacak en iyi elektrikli. 2. el üstünlüğü.
    + arka koltuk hacmi s400 gibi bacak bacak üstüne at ön koltuğa değmez, makam arabası diye kullan. üstü komple cam ferah. arka koltuk üstünlüğü.
    + aks mesafesi range rover en büyük arabası defender kadar. nissan xtrail nissanın en büyük cipinden daha büyük diye biliyorum. hem konfor hem iç hacime katkısı var. dışı large beden, içi xlarge beden gibi düşünün. siz polo parası veriyorsunuz, içi golf gibi bir üst sınıf araba alıyorsunuz gibi düşünün. fiyat/performans üstünlüğü.

    bunları hangi araba hangi şirket veriyor? hepsi kullanıcıyı yolma derdinde. fabrikadan satış yok başka markada. o bayidekilerin maaşını siz veriyorsunuz, bayi kiralarını elektrik faturalarını bayi giderlerini siz ödüyorsunuz yetmiyor birde cam filmi seramik gibi dandik avantalarınıda veriyorsunuz. yinede araba yok çekiyorlar. 5 yıl böyle geçti. teslaya laf yok. herkes kendi tuvaletine baksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 1 Aralık 2024; 13:37:47 >




  • İstan34bul kullanıcısına yanıt
    Tek vites olmalarından ötürü böyle. Çin’de hız sınırlaması daha vahim bizden otobanlar bile daha düşük. O yüzden dert değil onlarda.

    Avrupalılar Porsche taycan ile çift vites yüksek hız veriyor, birde Mercedes seneye gelecek olan modelinde kullanacak oda 210 mu ne olacak.
  • Normal şartlarda BYD'nin bu fiyat politikasıyla tek bir adet bile araba satmamaması lazım türkiye'de bakın tek bir adet bile.

    Ama Kapısında kuyruk olursa şaşırırmıyım tabiki de hayır. Adamlarda bunu biliyor tüketiciye/pazara göre davranıyorlar..
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Evet yine geldi uzman vatandaş. Yüz milyarlarca dolarlık yatırımlar boşa yapılıyor. Bu arkadaş akıllı, hemen bu arkadaşımızı dinleyin otomobil markalarının ceoları. Şu an bırakın bütün pil, elektrikli araç yatırımlarınızı

    Eğer sen ata eşeğe biniyorsan evet, elektrikli araçtan daha çevreci bir ulaşım şekline sahipsin. Ama içten yanmalı araçla kiyasımızı yapiyorsak elektrikli araçlar kesinlikle ama kesinlikle DAHA CEVRECİ, bunu büyük yazıyorum. Sağlamasını kendin yapmak istersen e5 trafiğinde camı aç, kafanı hafifçe uzatıp derin bir nefes çek ciğerlerine, anlayacaksın.

    Elektriki araç 90-100 beygir olmaz, zaten 500 beygir bir elektrik motoru üretmekle 100 beygir elektrik motorunu üretmek arasında maliyet farkı pek yok. maliyetler içten yanmalı motorlardaki gibi artmıyor. Ve elektrikli aracın pil sebepli daha ağır olmasından dolayı 100 beygir aracı çekemez. Sen Türkiye'de yaşıyorsan zaten 130 beygir 1.5 motorlara dünyadaki en uçuk vergiyi veren ülkesin, elektrikli araç senin için çölde bir vaha.benzinlide 130 beygir parasına elektriklide 220 beygir alıyorsun.Abd de yaşıyor olsam ben de gider 3 litre benzinli dev bir suv alıp binerdim. Burada bunu yapabilir miyim?
    Bugün Türkiye şartlarında 1 milyona aldığın sıfır bir benzinli araçla, 1,5 milyona alabildigin elektrikli arasında donanım, kalite,motor gücü, teknoloji, yakit- bakimdan doğan yürütme maliyetleri açısından yüz yıl fark var.




  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    Benjamins denen türk markası geldi aklıma dediğiniz gibi ben premiumum alın dedi influencerlara bedavaya dağıttı storylerden görüp yabancı premium marka sanıp alanlar sahibi başarı hikayesini anlatmak için youtube kanallarına konuk olunca markanın türk ve sahibinin adının bünyamin olduğunu öğrenince bir daha giymedi. 300 yıldır tekstil işinde olan italyan bir ailesindir artık forbes 100e girip müşterilerinden bile zengin olup paraya ihtiyacın kalmayınca kırk yılda bir birkaç çanta üretirsin bunların maliyeti ne olursa olsun belki milyon dolara satılır premium marka budur. Arabalarda da premium markaların hepsinin adının italyan bir ailenin soyadından gelmesi ve 100 yıllık olmaları tesadüf değil.

  • FBcoskunFB F kullanıcısına yanıt

    2 adet elektrikli araç aldım kullandım. Birisi Mercedes EQA diğeri Tesla Y


    İkisi de uğraşılacak çile değil.


    E5'de ki dumanı içine çekerek çevre kirliliğini ölçen burnun, patentlenip Dünya'ya tanıtılmalı, keza mangal dumanı da insanları rahatsız ediyor.


    Pil dediğin ürün başlı başına çevre düşmanı bir ürün. Pilin içinde ki maddelere temas etmek direkt kanser sebebi, pilin üretim aşaması çevreye ekstra bir zarar.


    Teknoloji dediğin ne, otonom 3 denen aptallık mı yoksa 500 tane kamera olması mı? Hoş 500hp olsa ne olacak 215km'de elektrik kesiyor. Çünkü daha fazlasında patlama ihtimali çok yüksek.


    Turbosuz 500hp benzinli araçlar ise 330km hıza ulaşıyor.


    Amaç çevrecilik ise dediğim gibi, içten yanmalı ile aynı veya daha ucuza satış fiyatı, minimum 1000km menzil şuan için. Bunları sağlayabilen yok, konuşmaya da gerek yok.





  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Türkiye’ye hangisi gelecek tam net değil.
  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Yahu 13-14 ay Tesla Y sahibiydim, ne anlatıyorsun sen? Ne ikinci eli? 40 gün ilanda kaldı bir tane arayan olmadı, en son bir tane lavuk aradı arabayı şehir dışı uyuyarak kullanıyormuş, bir virajda sistem arıza yapıyor pert etmiş aracı, elinde E180 vardı takas yapalım dedi de öyle zar zor verdim aracı 1 yılda bana minimum 400.000TL zarar ettirdi.


    Frenleri yetersiz sürekli yanık kokusu veriyor, 500hp araca 200hp araçlık disk takmışlar. Direksiyon hissi usb logitech gibi ne sürdüğünü anlamıyorsun.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.