Şimdi Ara

C SEGMENT SINIFININ EN iYiSi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
0
Favori
6.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sınıfta en iyisi olmaz, en iyileri olur, bu sınıf otomobiller tek bir şeyi başarmaya çalışmıyor, her konuda iddialı olmak durumundalar. Üreticiler bazı özelliklere daha fazla ağırlık veriyor, bazı üreticiler de ustalaşmış bu sınıfta.

    Superspor otomobil sınıfı olsa veya ağır arazi mevzubahis olsa en iyisi-kötüsünden bahsetmek kolay, tek amaca hizmet ediyorlar.
  • Donanım ve tasarım olarak i30 sınıfının beklentilerinin çok üzerinde bir araç. Motoru ve yol tutuşu hakkında bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EustassKiD26 kullanıcısına yanıt
    Valla bende geniş olsun az yaksın diye fluence aldım, gayet de güzel tamam kalite düşük, yol tutuş akrobatı değil ama, konforu tüketimi ferahlığı yerinde, fiyatıda uygun (du)
  • Bu sınıfın en iyisi demek yerine en iyileri demek daha iyi olur.

    Corolla
    Golf
    Focus
    Civic

    Hangisi size daha çok cevap veriyorsa o sizin için kraldir. Ve şartlar değişim gösterebilir bu durumda kraliniz da değişebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyiyi söylemek için sınıftaki tüm arabaların son modelleri hakkında uzun tecrübe gerekir. Fiyat aralığı, distribütör vs... de diğer etkenler... Bu bakımdan en iyisini ben diyemem. Ama kendi aracımdan, distribütöründen ve servislerinden çok memnunum. Muhakkak benim kullanmadığım markaların son modellerinde çok iyi araçlar vardır. Ancak 3-4 seneye aracımı değiştirirken tüm memnuniyetimi bir yana bırakıp, gerekli olmayan bir riske girip başka markaya yönelmem zor. Memnuniyete dayalı bir müşteri güveni oluşturduğu için buna rasyonel bir marka bağlılığı diyebiliriz. Herkes memnun olduğuna devam etsin. Ben i30'lardan sorunu yok denecek kadar az olduğu sürece şaşmam. Benim için en iyi budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 136hp astra tek gecerim tasarim,donanim,yol tutus,yakit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbardak

    sıralama şöyle bence
    donanım olarak
    Jetta>astra>focus
    Sürüş Dinamikleri+Yoltutuşu
    Astra>Focus>jetta
    Sorun çıkarmama bakımından(elktrnik arıza,ömür falan filan)
    Focus>Jetta>Astra

    Kusura bakmada Yol tutuşu ve sürüş dinamiklerinde segmentinde Focustan iyisi yoktur . Ne kadar çok rally de kullanıldığından anlayabiliriz en basit olarak .

    Rallide yol tutuşu iyi olduğu için mi araç seçiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbardak

    sıralama şöyle bence
    donanım olarak
    Jetta>astra>focus
    Sürüş Dinamikleri+Yoltutuşu
    Astra>Focus>jetta
    Sorun çıkarmama bakımından(elktrnik arıza,ömür falan filan)
    Focus>Jetta>Astra

    Kusura bakmada Yol tutuşu ve sürüş dinamiklerinde segmentinde Focustan iyisi yoktur . Ne kadar çok rally de kullanıldığından anlayabiliriz en basit olarak .

    Rallide yol tutuşu iyi olduğu için mi araç seçiliyor.

    Aracın Şasesi yol tutuşu dönüşlerdeki tutumu için çok önemli . Ayrıca fordun focusta arka tarafta kullandığı süspansiyon sistemi yol tutuşunda çok iyi performans sergiliyor . Şasesi bu kadar iyi olduğu için rally lerde süspansiyonlar ve geri kalan şeyler değiştirilip kullanılıyor . Ama şasesi kötü olan arabayı kullanamazsın rally de virajlarda arkası başka yer gider önü başka yere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkecelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarryBlade


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkecelik

    Forum artık C segmenti konularına doydu bence çünkü artık tartışmadan başka bir şeye yaramamaya başladı. Yine de fikrimi yazayım. Şu an C segment bir araç alacak olsam Golf ya da 308 alırdım. Dizel-DSG kombinasyonuyla golfü tercih ederdim.

    Iyi niyet garantisinden dsg degissin ben olsam c sinifinda c4 alirdim.

    Onlarda hiç gitmiyor diye duydum ya :D Ben zaten bu saatten sonra dizel alacak olsam BMW'den aşağı alamam bünye performansa alıştı. Babamın arabasını falan kullanınca sıkıntı geliyo bana :D

    bmw motorlu 1.6 thp ye bin gitmiyorsa geri getir .
    Çift şarjla roccoyu yir




  • Golf ve Astra. Geri kalanına hiç ısınamadım. Özellikle i30 a.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astra
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Yakıt ve motor konusunda gerçekten çok ama çok iyi fluence buna laf söylemek olmaz haklısınız fakat sıfırı için fiyat alırken çokta bir uygunluk göremedik biz sorduğumuzda neyse konu dağılmasın. Güle güle,iyi günlerde kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rotary eXperimental-7 R kullanıcısına yanıt
    Örnek olarak şu video yu izlemeni tavsiye ederim sonunda gösterdiği Opel Vectra yı özellikle

  • EustassKiD26 kullanıcısına yanıt
    Şu an bu fiyatlarla fluence almak mantıksız, zamanında fiyatına göre iyiydi. Özellikle Opel astra sedan eskiden olduğu F/P ye gidiyor gibi şu anda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbardak

    sıralama şöyle bence
    donanım olarak
    Jetta>astra>focus
    Sürüş Dinamikleri+Yoltutuşu
    Astra>Focus>jetta
    Sorun çıkarmama bakımından(elktrnik arıza,ömür falan filan)
    Focus>Jetta>Astra

    Kusura bakmada Yol tutuşu ve sürüş dinamiklerinde segmentinde Focustan iyisi yoktur . Ne kadar çok rally de kullanıldığından anlayabiliriz en basit olarak .

    Rallide yol tutuşu iyi olduğu için mi araç seçiliyor.

    Aracın Şasesi yol tutuşu dönüşlerdeki tutumu için çok önemli . Ayrıca fordun focusta arka tarafta kullandığı süspansiyon sistemi yol tutuşunda çok iyi performans sergiliyor . Şasesi bu kadar iyi olduğu için rally lerde süspansiyonlar ve geri kalan şeyler değiştirilip kullanılıyor . Ama şasesi kötü olan arabayı kullanamazsın rally de virajlarda arkası başka yer gider önü başka yere

    Fordun Ralli olayı sponsorlukla ilgilidir altında başka şey arama.Onun dışında rallide her türlü araç kullanılır zaten.Paliosundan tut pejosuna kadar...Fordun arka süspansiyon oalyı bağımsız olması meselesidir.Bundan yıllar önce c segmentinde ilk ford kullandı diye biliyorum bağımsız süspansiyonu.Ama bugün çoğu araçta olan bir şey artık bir özelliği kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Örnek olarak şu video yu izlemeni tavsiye ederim sonunda gösterdiği Opel Vectra yı özellikle




    Opeli hiç bir zaman sevememişimdir zaten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Golf'den ötesi yalan. Kalite ve tasarım ne ararsan var.

    opel astra da kalite ve tasarım yok mu?


    bizim pazarda en çok satılan hb araç yıllardır niçin opel astra?

    Benim görüşüm bu Golf sınıfında en kalitelisi.

    Sürekli benim mesajlarımı alıntılamanıza gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Golf'den ötesi yalan. Kalite ve tasarım ne ararsan var.

    opel astra da kalite ve tasarım yok mu?


    bizim pazarda en çok satılan hb araç yıllardır niçin opel astra?

    Benim görüşüm bu Golf sınıfında en kalitelisi.

    Sürekli benim mesajlarımı alıntılamanıza gerek yok.


    Senin düşüncen seni bağlar. kaliteli bir araç sorunsuz değil ise ne anladım ben o kaliteden

    istediğim kişiyi alıntılarım katılmadığımı da belirtirim

    bloklayabilirsin




  • İşime hangisi geliyorsa O...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.