Şimdi Ara

C segmentinin en iyi yol tutan aracı hangisi ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
134
Cevap
0
Favori
23.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki

C segmentinin en iyi yol tutan aracı hangisi ?


(En Son Oy Tarihi: 29.9.2024)
Giriş
Mesaj
  • Standart sunmuyor ya o nedenle K kasaya eksi puan 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki sence kendisini yenilemesine gerek mi var ? O diğer saydığın firmalar 10 kere yenilese alt takım düzenlerini giuliettanın başarısına ve rijitliğine anca ulaşırlar aynı 2000 lerdeki e39 un 2010 yılında üretilmeye başlamış f10 dan daha iyi yol tuttuğu gibi

    Hatta bu forumda vardı giulettada focusta kullanan birisi. İki aracıda gerçekten zorladığını focusta bazen korku yaşadığını ve esp yaktığını ama giulettada resmen pistteymişim gibi tutuyordu ve gram korkmuyordum diyodu.

    Bi kullanıcının yorumu daha;

    c segmentte kullanmadığım bir araç kalmadı.. Golf ten tutunda,focusun sedanı hb,a180 cdi, bmw 1, v40 ından giuilettasına kadar..

    Yol tutuş, direksiyon tepkisi olarak birinci sıra alfa romeo nundur.. O direksiyon un tadı hala damağımda. Araba rijit bir kere, çok net.. Nereye kırarsan arkası hemen geliyor,. Frenler çok kaliteli, benim en çok beğendiğim direksiyon ve fren giuiletta daydı.. Yarışçı ruhu var diyince doblo direksiyonu var diyen tiplere aldırma.. Bu araba direksiyonundan frenine, motor sesinden hızlanmasına torkuna, keskinliğine kadar özel bir araba. Focus rakip olamaz.. kötü mü focus? Hayır çok rahat bir araba, güven veren bir araba.. Ama guiletta virajlarda yargı dağıtıyor öyle bir araba..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    Hiç şüphesiz Focus. Golf diyenlerin kafasını yaşamak isterim.









    Kesinlikle golf focusdan iyi yol tutar demiyorum, focus C sinifi yol tutusun kralidir lakin 16inc jantli 1.0 bagimli suspansiyon golf ile 18inc janti st line golf videosu kiyas olur mu ya? Bari 1.4 tsi bagimsiz suspansiyonlu olani koysaydinjz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Kendini acilen yenilemesine gerek var. Her şey direksiyon yol tutuş değil. C segment in en kullanışsız aracıdır giuletta. Totale baksan son sıralarda yer alır. O yüzden artık yenilenmeli.

    Giuletta 3 kere test ettim, bir gün kiraladım. Kendi aracım da giu ile aynı platform olan lancia delta modeli.

    Yorumlara da çok bakmayın. İnsanların duyguları düşüncelerinin önüne geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yenilenince zaten Türkiyede binemiycez malesef. Arkadan itişli olcak artık ve giulia kadar iddaalı geleceği içinde donanım olarak falan Türkiyede satamaz. Ön yargılardan yüzünden. Yoksa o yeni guilettadan ne şaka makinası olur bütün 1 serisi a3 cü a200 cü genç piyasasının moralini bozarsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist308

    Kesinlikle golf focusdan iyi yol tutar demiyorum, focus C sinifi yol tutusun kralidir lakin 16inc jantli 1.0 bagimli suspansiyon golf ile 18inc janti st line golf videosu kiyas olur mu ya? Bari 1.4 tsi bagimsiz suspansiyonlu olani koysaydinjz

    Alıntıları Göster
    Bu cevabı bir sayfa önce başkasına vermiştim:



    Buyrun 2.0 Golf GTI. Yine sonuç aynı berbat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 14 Eylül 2019; 19:7:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Tok kapı sesi +20 beygir. Eee ne de olsa Das Auto !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jetta
    Neden koymadin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Güncel versiyonu egea parasına veriyorlar ama yine satamıyorlar.
  • Guiletta,focus, jetta, astra... Turkiye pazarinda ben oyumu bunlara kullanirim. Octavia demeyin gardasim nolur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Territory kullanıcısına yanıt
    3 sene kullandım.jazz kullandın mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Şöyle arttırayım
    Ds5 diye bir araç var
    Farklı mı farklı
    Özellikle 2. Elde fiyatlar çok iyi
    Dizel motoru malum
    İçi uçak gibi dersin ya
    Bilmeyen adam 300 binlik araba sanar öyle bir şey

    Arabanın orta bölümünde su şişesi koyacak yer yok
    Uzun yola çıktın içecek koyacak yer yok
    Termos koyacak yer yok

    Adamlar resmen yapmamış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    O da d segmentin en kullanışsız aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Benim araç giulettaya göre daha kullanışlı. İçi falan daha geniş. Ona rağmen bir sürü rahatsız eden şey var.

    Arka taraf c segmentin en geniş aracı. Ayak ayak üstüne at. Arka koltuklar ileri geri kayıyor. En ilerideyken golf kadar diz mesafesi, en gerideyken de bagaj hacmi var. Arka koltuk yatabiliyor. Birçok araca bindim bunun kadar güzel yatan fazla yok. Cam tavan ön arkada iki tane, öndeki açılıyor. Koltuklar falan alcantara karışım deri. Çok rahat. Ambiyans aydınlatma, bagajda güç çıkışı vs var Bunlara bakınca adamlar özenmiş, ucuza kaçmamış diyorsun. Sonra ön tarafa bir geçiyorsun her şey değişiyor. Bardaklıklar küçük küçük, bir şey sığmıyor. Bir şey koyuyorsun dökülüyor. Kahve döktük iki üç kere, koyacak yer yok. Bardaklığa telefon da koyamıyorsun. Telefon koyacak yer yok araçta. Telefon bacaklarımın arasında genelde. Yan cepler minik minik. Bir şey sığmıyor. Torpido rezalet. Kol dayamanın altına soğutucu bölüm yapmışlar, sadece su şişesi giriyor :) ince, derin bir soğutucu. Klimayı çalıştırınca çalışıyor, bağımsız kullanamıyorsun.

    Böyle güzel araçları nasıl bu kadar kullanışsız hale getiriyorlar anlamak güç. Araçlardaki potansiyel çok daha üst seviyede aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Şaka gibi işte
    Ön tarafı öyle olan bir araçla yolculuk eziyet maalesef

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mesele yol tutuşu, direksiyon tepkimeleri, frenler ve limitler olduğunda, c sınıfında dynamic moda alınmış bir guilietta’yla yanyana koyabileceğiniz bir araba yoktur. Bmw 1 serisi üzerinden konuşulabilir ancak astra, focus gibi arabalarla bu konuda bu arabayı yan yana koymak yanlıştır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertgraph1979

    Mesele yol tutuşu, direksiyon tepkimeleri, frenler ve limitler olduğunda, c sınıfında dynamic moda alınmış bir guilietta’yla yanyana koyabileceğiniz bir araba yoktur. Bmw 1 serisi üzerinden konuşulabilir ancak astra, focus gibi arabalarla bu konuda bu arabayı yan yana koymak yanlıştır.
    Birazdan 1.0 apaçi Leoncular seni linç edecek hocam

    Ayrıca dediklerinizin altına imzami atarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Roland Deschain kullanıcısına yanıt
    Ben kullandım Focus u. 1 2 ay önce çıkanı değil ama. Astra J Hb ten geride virajlardaki hakimiyeti. Bütün gün Focus üzerindeki arkadaş ta dedi bu viraja 80 le girilmez tretuara girersin diye. Ki viraj çıkışında benim araçta ESP devreye girdi bi sağ sol yaptı toparladı. İstanbul Halkalı Opet e giren yol. Bilen varsa diye yazayım.

    Ben araç değiştirecek olsam inanın Astra J gibi araç yok. 1.6 136 bg sunroof lu alabilirim ama aynı araca neden bineyim diyorum. Ya A3 olmalı yada A180 ki şimdiki aracımı aramayayım. Onlara da bütçe yetmiyo :) 6 yılı devirdik sorunsuz. Değiştirmeyi de düşünmüyorum zaten.

    Volvo olabilir bide. Onda 4 süspansiyon da bağımsız. Astra J den iyi olabilir. Bi onu kullanmadım heralde. Astra da watts var diye virajlarda üstüne araç yok şuan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andreoni -- 17 Eylül 2019; 10:26:32 >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Astra J kullanmış mı o test eden :)
  • Audi a3 aslında 1 numara bu segmentte, 1 serisi ve guli peşinden gelir.Bazı araçlar çok kıvrak hissettirir şehir içinde ama otobanda 160 180le tedirgin eder,aero ve şase özellikleri buralarda öne çıkar.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.