Şimdi Ara

C sınıfı en yumuşak amortisörlü en rahat araba?? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
2.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Bağımsız süspansiyonlu Golf nasıl diye soran arkadaş olmuş, hemen cevap vereyim; Golf 6'dan kat kat daha iyi.

    iyi mi? Yumuşak mı?
    İkisi arasında anlam farkı var çünkü.
    Golf 7 ile ilgili sık eleştri alan konulardan biri de sertleştirilmiş süspansiyonu, ve ben bundan nefret ediyorum mesela.



    Öncelikle Golf 7'nin yol tutuşu, Golf 6 ile karşılaştırılamayacak derecede iyi. Bana çok daha fazla güven veriyor, 3 senelik Golf 6 deneyimimden sonra 2 haftalık Golf 7 deneyimimde bunu kesinlikle söyleyebilirim.

    Süspansiyon iyi mi yumuşak mı anlam farkına girmeden önce şöyle bir genelleme yapayım. Daha iyi bir yol tutuş yapmalarına rağmen konfordan kesinlikle ödün vermemişler ve Golf 7'nin darbe emisyonları Golf 6'dan yine çok daha iyi. Beni Golf 6'dan daha az yoruyor, arada kesinlikle büyük bir fark var ama bunun ne farkı olduğunu ben hala tam olarak çözemedim. Golf 7 TSI olunca belki benzinli arabanın konforu başka geliyor bana Golf 6 dizelden sonra ama kesinlikle söylemeliyim ki bazen Golf 6 ile çıkıyorum evden, Golf 7 çok daha konforlu, sürüşü daha yok, süspansiyonların darbeleri sönümlemesi mükemmel diyebilirim.

    Sizin kullandeığınız 1.4 Tsi'dı sanırım değil mi?
    Bağımsız süspansiyonlu yani.
    Aslında Golf'ü kesinlikle DCC opsiyonu ile birlikte almak gerek.
    Aslında sormak istediğim buydu bazı araçlar yumuşaktır ama yorar,bazı serttir gerekten rahatsızdır.
    Bazıları orta sertlikte olmasına rağmen sert hareket etse de rahatsız etmez, Golf 7 böyle bir araç o zaman.

    Aynen hocam, böyle özetleyebiliriz sanırım.

    Evet aracım 1.4 tsi 122 hp'lik motor.

    Torsiyonlarda durum nasıl onu tam olarak bilemiyorum, Golf 7 dizelde kullandım ama epeyi kısa mesafeydi yine de illa ki fark olacaktır diyorum ve Golf'ü alanlar ne yapıp ne edip bağımsız süspansiyonlu olan versiyonlarından birisinin alınmasını gerektiğini düşünüyorum.




  • EVET HOCAM VARSA 90 BİN TL GOLF 7

    YOK DERSEN PARAMI ÇÖPE ATMAYIM 30 BİN TL SİDE BANA KALSIN BANKAYA YATIRAYIM GETİRİSİ İLEDE YAKITI BEDAVAYA GELSİN DERSENİZ 60 BİN TL YE YENİ KIA CEED ALABİLİRSİNİZ.... BU ARACI TEST ETMEDEN ARAÇ ALMAYIN DERİM... VE O 80 90 BİN TL OLAN ARAÇLARDAN ÇOK DAHA DONANIMLI...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.