Şimdi Ara

C180 W204 vs İnsignia 1.6 cdti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 cdti sport donanım flexride opsiyonlu insignia ile ilgili soruları da ben yanıtlayabilirim. 30 bin km tecrübe ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes'te sabit donanım paketlerinin üstüne birçok opsiyon alınabildiğinden dolayı şu varsa şu donanımdır deme şansı pek yok; ancak şunu söyleyeyim tatlı sert bir kullanımla 11.5 12 lt tüketim çok olası ve model yılı olarak eski olmasından dolayı arıza çıkarma olasılığı yüksek. Eğer geçmişte düzgün bakılmışsa orası ayrı tabi.

    İnsignia da makyajlı olarak güzel bir araç. Dizel olmasına rağmen yakıt 7.5 8 civarlarında gezer; ancak konfor olarak iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    Mercedes'te sabit donanım paketlerinin üstüne birçok opsiyon alınabildiğinden dolayı şu varsa şu donanımdır deme şansı pek yok; ancak şunu söyleyeyim tatlı sert bir kullanımla 11.5 12 lt tüketim çok olası ve model yılı olarak eski olmasından dolayı arıza çıkarma olasılığı yüksek. Eğer geçmişte düzgün bakılmışsa orası ayrı tabi.

    İnsignia da makyajlı olarak güzel bir araç. Dizel olmasına rağmen yakıt 7.5 8 civarlarında gezer; ancak konfor olarak iyidir.
    vw'de de bir comfort'u opsiyonlarla highline'dan daha zengin yapabilirsin ama genelde bu çok yapılacak bişey değildir, genelde temel donanım paketlerine birkaç donanım eklersin, olur biter. mercedes'te neden farklı olsun? birader de c serisi aldı, standart donanımlardan birini seçti, opsiyon istese aynen vw'de olduğu gibi aylarca bekleyecekti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    vw'de de bir comfort'u opsiyonlarla highline'dan daha zengin yapabilirsin ama genelde bu çok yapılacak bişey değildir, genelde temel donanım paketlerine birkaç donanım eklersin, olur biter. mercedes'te neden farklı olsun? birader de c serisi aldı, standart donanımlardan birini seçti, opsiyon istese aynen vw'de olduğu gibi aylarca bekleyecekti.

    Alıntıları Göster
    Vw ile premium bir markayı karşılaştırmak yanlış. Comfort alan adamın eklediği en baba cam tavan o da çok nadir. Öbür türlü zaten highline alır geçer. Diğer standart markalardaki gibi.
    Mercedes'te öyle değil. Standart açıklanan donanım paketleri yanında bu paketlere eklenen çeşitli opsiyonlar var ve bu araçlar markalarda hazır bulunuyor öyle aylar yıllar beklemeye gerek yok. O yüzden 2. el bmw mercedes alırken araç bazlı değerlendirmek lazım.




  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Hocam 19 jant ve fiyatının cosmoya göre yüksek olmasından ötürü cosmo bakıyordum ben.Genel olarak aracın artı eksilerinden bahsedebilir misiniz?Cosmoya göre konfor olarak jantlardan ötürü eksisi var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan..

    https://forum.donanimhaber.com/aracim-ne-kadar-eder-2013-c180-amg--133000883#133000883

    ilginizi çekerse
    Amg olmasa(süspansiyon sertliğinden düşünmüyorum) tam aradığım araçtanmış tabi fiyatı da bir miktar fazla bana göre :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alemdar22 A kullanıcısına yanıt
    Cosmoya hiç binmediğim için konfor kıyaslaması maalesef yapamayacağım. Ancak cosmo ile sport arasında hatrı sayılır donanım farkları var sport lehine detayını hatırlamıyorum katalogdan bakabilirsin. Benim tavsiyem sport donanımlı ve flexride opsiyonlu bir araç ara. Flexride çok nadir bulunuyor ancak ben özellikle flexride aradım alırken. Flexride opsiyonlu araçlarda süspansiyon sistemi standarttan farklı. Elektronik kontrollü süspansiyon. Tour modunda tam bir gemi misali yaylana yaylana gidiyorsun. Sport modunda süspansiyon neredeyse hiç esnemiyor. 19 jant ve bu opsiyon ile konfor ve özellikle de yol tutuşundan çok memnunum. Aracın eksileri neler diye sorarsan beni en uyuz eden şey plastik aksamlardan bozuk yollarda ses geliyor. Buna ek olarak göreceli bir biçimde yakıtı fazla gelebilir. Şehir içinde kullanacaksanız pek tavsiye etmem. Hem boyut hem yakıt olarak sıkıntı yaratıyor dar yerlerde. C180 den uzun bir araç. Son olarak da motordan ziyade şanzıman 0-100 sürelerinde pek memnun etmez onun dışında 100 sonrasında kesinlikle tatminkar. Tam bir uzun yol arabasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    Vw ile premium bir markayı karşılaştırmak yanlış. Comfort alan adamın eklediği en baba cam tavan o da çok nadir. Öbür türlü zaten highline alır geçer. Diğer standart markalardaki gibi.
    Mercedes'te öyle değil. Standart açıklanan donanım paketleri yanında bu paketlere eklenen çeşitli opsiyonlar var ve bu araçlar markalarda hazır bulunuyor öyle aylar yıllar beklemeye gerek yok. O yüzden 2. el bmw mercedes alırken araç bazlı değerlendirmek lazım.

    Alıntıları Göster
    neden karşılaştırmayayım? cam tavan herkes istiyor, ben de istiyordum, o an olsaydı alacaktım, yani öngörün hatalı. comfort'a da highline'a da eklenebilecek tonla opsiyon var. mercedes'te de tonla opsiyon var. binlerce farklı mercedes konfigürasyonu oluşturabilirsin. bu kadar hazır nasıl bulunacak? hele ki passat kadar satmayan c serisinde. onbinlerce c serisini hazır tutsa da yine de olacak iş değil.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    İkisinin de Alman markası olması dışında ortak bir yanı yok. Vw Passat alacaksan gider 2-3 donanımdan birini seçersin üstüne de 1 2 opsiyondan birini eklersin oldu bitti. Premium markalarda donanım haricinde çeşitli varyasyonlarla araçlar oluyor. Mesela anahtarsız çalıştırması olan ve olmayan AMG paketler var. Daha fazla uzamasın sonuç olarak mercedes gibi markalarla vw, Ford gibi markaların donanım kıyaslaması farklı yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    İkisinin de Alman markası olması dışında ortak bir yanı yok. Vw Passat alacaksan gider 2-3 donanımdan birini seçersin üstüne de 1 2 opsiyondan birini eklersin oldu bitti. Premium markalarda donanım haricinde çeşitli varyasyonlarla araçlar oluyor. Mesela anahtarsız çalıştırması olan ve olmayan AMG paketler var. Daha fazla uzamasın sonuç olarak mercedes gibi markalarla vw, Ford gibi markaların donanım kıyaslaması farklı yapılır.
    tamam, uzamasın da mercedes de aldık diyoruz. vw'deki konfigüratöre gir bak, ordan vw alıyor insanlar. senin söylediğin tarzda araç seçenler dediğin gibi passat alıyor (ben öyle alırım), envaye türlü donanım da seçen var. vw'nin de mercedes gibi donanım seçme özgürlüğü vermesi neden rahatsız etti anlamadım.




  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Eski aracım 2014 Insignia 1.6 170 idi.
    Çıtırtılar gösterge panelini saran ince dekor trimi, kül tablasından aşağı uzanan vites konsoluna kadar devam eden plastik kaplamalardan geliyor, kendim uğraşarak hepsini çözmüştüm servisler ciddi emek sarfetmiyor genelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Nasıl çözmüştünüz ? Benim aklıma multimedyayı saran ince siyah trim için slikon spreyi geldi ama o da sıcakta işlevini kaybeder diye denemedim. Malum sesler zaten yazın artıyor sıcaktan dolayı. Bende bir de gösterge panelinin camını saran trimden ses geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Nasıl çözmüştünüz ? Benim aklıma multimedyayı saran ince siyah trim için slikon spreyi geldi ama o da sıcakta işlevini kaybeder diye denemedim. Malum sesler zaten yazın artıyor sıcaktan dolayı. Bende bir de gösterge panelinin camını saran trimden ses geliyor.
    Gösterge paneli ve vites konsolunu komple sökmüştüm.
    Gösterge camının geçiş tırnakları ile klima sıcaklık ayar panelinden kol dayamaya kadar olan her parçayı söküp montaj noktalarını temizleyerek gene geçiş noktalarına çok ince ama yırtılmaya dirençli bir kumaş türü (ne olduğunu şuan hatırlamıyorum) sararak geri toplamıştım.
    Aracın genel mekanik kalitesinin aksine dediğim kısımlarda gözle görülmeyen noktalar ilginç derecede özensiz ve basit malzemelerden oluşuyor, bu yüzden ses yapan noktalar gevşek ve çıtırtılı, benim işlemlerimden sonra gevşeklik biraz azalmıştı, ses ise tamamen kesilmişti ama epey uğraşmıştım, özellikle kül tablası kısmı içerde üst üste binen neredeyse kredi kartı inceliğinde çoklu parçalardan oluşuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amg olanında lastikler ince yanaktır ve amortisorler serttir. Bu da aracın esnemesini engeller, virajlarda rezonans durumu olmaz ve dolayısıyla aracın yol tutuşunu artırır. Amg olanı sürdüğünüzde aracın tren gibi gittiğini yoldan sapmadığını farkedeceksiniz.

    Amg de konfor düşüktür, sert bir araçtır ama uzun yolda sürüş keyfi maksimumdur. O kapsamda imal edilmiş başka marka model hangi araç var bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes in havası yeter be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W204'ler 2011'de makyajlandı. İlk seri makyajlılar 1.8 CGI ve 7 ileri vitese sahip. Start-Stop özelliği yok. 2012'de ilk 6 ayda 1.6 kompressor motorlu 5 ileri vitesliler geldi. Bunlarda da start stop yok. 2012 ikinci yarıdan kasa bitimine kadar da 1.6 CGI ve 7 ileri vitesliler geldi. Start-stop özelliği sadece 1.6 CGI olanlarda var. Konsolda dörtlü flaşörün yanında eco yazan bir düğme ile ayırt edebilirsiniz. Anahtarsız çalıştırma opsiyon, standart gelen özellik değil. Ya araç siparişi sırasında istenilmiş ki pek denk gelmedim, ya da Selection, selection plus gibi özel donanımlarda başkaca şeylerle paket olarak sunulmuştu bir dönem. Fascination, AMG, AMG Selection vs donanımlı arabalara da baksanız vites önünde hep avantgarde yazacaktır. Araç sahipleri de araç arayanlar da donanımlar konusunda yeteri bilgiye sahip değil, kafa karışıklı yüksek. İlanları ararken kategorize etmeyin çünkü çoğu yanlış. Kısaca Avantgarde araçlarda yarı deri, 3 kollu direksiyon, panjurda yıldız olurken cam tavan ve bi xenon yok. Fascinationda bi xenon ve cam tavan var. Amg'de ise ek opsiyon yoksa fascinationdan farklı olarak bir donanım yok. Görsel farklılıklar ve spor fren diskleriyle amg süspansiyon var. Çok çok az sayıda olmakla birlikte amg görsel paketli ama donanımı avantgarde olan araçlar da var.

    Eksantirik dişli problemi M271 ailesinde görülen bir sorun. 1.8 CGI'ler bu konuda daha riskli, sanıyorum kullanıcıların tamamı bir şekilde bu problemden muzdarip oldu. 1.6 CGI'ler M274 kodlu yeni motorlar. 195 000 km ile Türkiyedeki en yüksek km'li m274 kullanıcılarından biriyim diye düşünüyorum. Ne başkalarından duydum ne de yaşadım. Kronik olarak karşılaşılacak sorunlar termostat, direksiyon açı sensörü vs şeyler. M271 ailesinin termostatları ucuz ( 450 liraya kaliteli malzemeler var ), işçiliği basit. M274(CGI) olanlarda yan sanayi bulamazsın, orijinali de 150 Euro'dur. İşçiliği de diğerine göre biraz zahmetlidir. Direksiyon açı sensörü bozulmasını 75 000 kmdeyken yaşadım. Her araçta yaşanmasa da yaygın olarak görülebiliyor. Tamir edilebilir bir sorun, 450 liraya tamir ettirmiştim sene önce. Cam değişimi için garantisi bitmiş, yıllardır servise uğramayan aracımın garanti kapsamında devirdaim ve birkaç parçasını daha değiştirdiler. Sanıyorum tasarım hatalı bir parçaydı ki servis bülteni ile yenisi takılsın diye talimat verilmiş. Bunun dışında periyodik bakım ve ömürlü malzeme yenilemeleri dışında özel bir sorun olmadıkça kronik bir değişim/tamir gerekmeyecektir.

    Ankara için karma kullanımda yol bilgisayarım 8.3 l/100 km; şehirler arasında da 6-6,5 l/100 km gösteriyor. Bayramda Ankara'dan Kuşadası'na 4 yetişkin, yolun %40'ında klima açık, %75 dolu bagaj ile gidiş geliş 92 litre yakıt ile 1337 km yol yaptım.

    Bu araçlarla ilgili bir de LPG olayı var ki insanların tam olarak bilmediği konuların başında geliyor. Hangisi uyumlu, hangisine ne takılır, nasıl çalışır, hangisinin riski nedir konularında bilgili birilerine rast gelmeniz zor.

    Kısaca durum bu, başkaca sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.




  • MecEngineer M kullanıcısına yanıt
    Garip gelebilir ama 2014 de donanım ve opsiyonları hakkında tatminkar cevaplar alamadığım için C serisi almaktan vazgeçtiğim olmuştu; o sene gelen C serisinde cd çalar yoktu, markalar arasında cd çalar kullanımı azalıyordu ve gerek bayide gerek forumda birkaç yerde ilerde gelecek C lerde ilave donanımlar ve de muazzam bir cd çalar vs vs olacağı söyleniyordu.
    Sizin gibi detaylara hakim birine danışabilseydim keşke.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 9 Haziran 2019; 23:4:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MecEngineer M kullanıcısına yanıt
    Bilgiler için çok teşekkür ederim son derece aydınlatıcı olmuş.Şimdi benim önceliğim konfor olduğu için fascination bakıyorum.Bu paket 1.6 cgi lerde start stop standart mı?125 bin tlye kazasız km 100 bin civarı,135 bin tlye de kazasız km 50 bin civarı 1.6 cgi fascination bulabiliyorum(ek donanım yok) siz hangisini önerirsiniz 50 bin km için fazladan 10 bin verilir mi?Vites önünde avangarde yazısı standart demişsiniz,bazı araçlarda göremiyorum onu sonradan çıkartılmış o halde.Bir de Avangarde donanımlı ancak cam tavan olan araçlar var bunları Fascinationdan ils far sayesinde ayırt edeceğim anladığım kadarıyla.Ancak gündüz iç mekanda bu far sisteminin olduğuna dair araçta bir tuş yazı vs var mı?Fotoğraflardan da ayırt edebilmem için.Son olarak sırasıyla civic hb 1.8,astra k 150 hp araçlar kullanmış biri olarak bana c180 önerir misiniz?Önceliğim konfor ve 2-3 yıl sorunsuz kullanabilmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    Amg olanında lastikler ince yanaktır ve amortisorler serttir. Bu da aracın esnemesini engeller, virajlarda rezonans durumu olmaz ve dolayısıyla aracın yol tutuşunu artırır. Amg olanı sürdüğünüzde aracın tren gibi gittiğini yoldan sapmadığını farkedeceksiniz.

    Amg de konfor düşüktür, sert bir araçtır ama uzun yolda sürüş keyfi maksimumdur. O kapsamda imal edilmiş başka marka model hangi araç var bilmiyorum.
    Önceliğim konfor olduğu için amg paketten uzak duruyorum.Ancak kimle konuştuysam amg almamı öneriyor.Satarken de kolay satılacağını söylüyor.Umarım hata yapmıyorumdur.Aslında sertlik düzeyini bilebilsem belki de amg tercih edicem ama her çukurda pat küt ediyorsa diye korkuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.