Şimdi Ara

c3 1.4 e-HDi 70 HP BMP STT E5 Confort (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
0
Favori
13.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odrin34

    @elcas ş.içi 4,5 litreden bahsediyorsun start stop o kadar tasarruf yapmaz, hele euro5 motor yakıtta daha az yakıyor demek değil. aynı güçteki ve aynı ağırlıktaki zannediyorum 1200 kg vardır bir astra 4,5 litre yaktırabilmek için ortalama hızın en az 65-70 çıkmalı ki bu nasıl ş.içi oluyor onu anlamak güç. herşeyi geçtim önce kışın bile 5,3 yaktığını yazıp. sonra 7,9 olmaz diye tahminde bulunmaya çalışmışsın. yazdıklarından çok daha fazla çıkarımda bulunabilirim ama seviyemi korumak istiyorum...

    hocam neyi çıkarırsan çıkar ama iyi incele ondan sonra çıkar. benim aracım astra değil corsa. astra ile o değerleri yakalayamazsın tabiki de. corsa ile ne yaktığımı bilecek kadar zekaya, yaşa ve mesleğe sahibim. kitaptan okuduğum bilgilerle ilgili yorum yapmam. aracımın fabrika verileri. 3.2 ; 3.7; 4.3 tür. ben de 4.5 yakıyorum şu an. kışın 5.3. 1. yıl bakımından önce sıcak havada 4.7 idi. fabrika verilerine yaklaşan bir çok bilgi ve ilgi sahibi forumdaş var. bu sizi neden rahatsız ediyor ki. euro5 normlarının ne olduğunu iyi araştırmanı öneririm. son güncelleme ile gelen bu normlardaki bütün motorlar en az 1 litre daha az yakarlar. istanbul için; start stop en büyük tasarrufun olduğu yerdir.

    7,9 olmaz diye tahmin ettiğimi zaten yazmıştım. çıkarımların böyle ise ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    ben geçtiğimiz hafta 1 gün boyunca kullandım yaklaşık 100km'den biraz fazla kullandım, fırtınanın çıktığı 18nisan akşamı yoğuuun istanbul trafiği ve yağmur ortalamam şehir içine ve o yoğunluğa göre çok makul ancak BMP şanzıman kafayı yedirtir, çok özürlü bir sistem bu tek debriyaj robotizeler ki ömrüm geçti bu şanzıman ile colt,yaris,corsa, birçoğunda yıllandık Allah sabır versin bu araç hiç 95hp hissiyatı vermiyor belirteyim! 1.6 hdi92'lik ile alakası yok


    Hocam bmp kullanmadım bilmiyorum ama Fiesta 1.4 tdci Asm ve Citroen C4 Mcp'yi yeri geldikçe kullanan biri olarak özellikle Mcp'nin bu forumda abartıldığını düşünüyorum.

    Evet performanslı kullanımda çok ciddi sarsıntı mevcut ama gaza yumuşak davranıldığında sarsıntısız geçişler sunabiliyor Mcp.

    Hem bu sistemlerin adı üzerinde : "otomatikleştirilmiş manuel" vitesler. Bunun bilincinde olup satın almak ve otomatik vitesin sarsıntısızlığını beklememek gerekir.

    Çift kavrama şanzımanlar sorunsuzluk ve maliyet olarak soru işareti yarattığından dolayı dizel otomatik C-B sınıfında Psa grubunun robotize şanzımanları benim için birinci sıradadır.

    Ayrıca 1.6 hdi motorlarla bmp şanzıman gelmedi diye biliyorum. Kullandığınız 68 hp lik 1.4 hdi olmasın. Bu şanzımanlar gücün yola aktarımı konusunda manueller gibidir. Pek bir kayıp olmaz.



    hocam size katılıyorum. mcp , eastronic ile kıyaslanınca çok konforlu. ikisini de test ettim. tam sonuç vermese de aklımda bir fikir ve standart edindirdi. zaten manuel kullanırken de aracı sallıyoruz vites değiştiriken. otomatik vites gibi geçiş yapan manuel olmadığına göre yokuş kalkışı olan bir tek kavrama en mantıklısı. tam otomatik 2 kat yakacak yada çift kavramanın 15 bin lira gibi bir maliyetini karşılayacak kadar lüksü olanlara saygımız sonsuz tabi ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    ben geçtiğimiz hafta 1 gün boyunca kullandım yaklaşık 100km'den biraz fazla kullandım, fırtınanın çıktığı 18nisan akşamı yoğuuun istanbul trafiği ve yağmur ortalamam şehir içine ve o yoğunluğa göre çok makul ancak BMP şanzıman kafayı yedirtir, çok özürlü bir sistem bu tek debriyaj robotizeler ki ömrüm geçti bu şanzıman ile colt,yaris,corsa, birçoğunda yıllandık Allah sabır versin bu araç hiç 95hp hissiyatı vermiyor belirteyim! 1.6 hdi92'lik ile alakası yok


    Hocam bmp kullanmadım bilmiyorum ama Fiesta 1.4 tdci Asm ve Citroen C4 Mcp'yi yeri geldikçe kullanan biri olarak özellikle Mcp'nin bu forumda abartıldığını düşünüyorum.

    Evet performanslı kullanımda çok ciddi sarsıntı mevcut ama gaza yumuşak davranıldığında sarsıntısız geçişler sunabiliyor Mcp.

    Hem bu sistemlerin adı üzerinde : "otomatikleştirilmiş manuel" vitesler. Bunun bilincinde olup satın almak ve otomatik vitesin sarsıntısızlığını beklememek gerekir.

    Çift kavrama şanzımanlar sorunsuzluk ve maliyet olarak soru işareti yarattığından dolayı dizel otomatik C-B sınıfında Psa grubunun robotize şanzımanları benim için birinci sıradadır.

    Ayrıca 1.6 hdi motorlarla bmp şanzıman gelmedi diye biliyorum. Kullandığınız 68 hp lik 1.4 hdi olmasın. Bu şanzımanlar gücün yola aktarımı konusunda manueller gibidir. Pek bir kayıp olmaz.



    hocam size katılıyorum. mcp , eastronic ile kıyaslanınca çok konforlu. ikisini de test ettim. tam sonuç vermese de aklımda bir fikir ve standart edindirdi. zaten manuel kullanırken de aracı sallıyoruz vites değiştiriken. otomatik vites gibi geçiş yapan manuel olmadığına göre yokuş kalkışı olan bir tek kavrama en mantıklısı. tam otomatik 2 kat yakacak yada çift kavramanın 15 bin lira gibi bir maliyetini karşılayacak kadar lüksü olanlara saygımız sonsuz tabi ki.

    Dediğiniz gibi konfor olarak bende herhangi bir rahatsızlık Mcp de hissetmedim.

    Kıyas yaparken kesinlikle tam otomatiklerle bir tutmamak gerekli robotizeleri. Başlı başına apayrı bir gruptalar. Tek ortak noktaları debriyaj pedalı olmaması. Bunun bilincinde olup sürüş karakterinizi ayarladıktan sonra sorun kalmıyor.

    Manueller kadar az yakan, gücü yola manueller gibi aktaran, alırken fiyat farkı çok olmayan ve bakımları diğerleri gibi masraflı olmayan şanzımanlar. Artıları, eksilerine göre çok daha fazla benim için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: odrin34

    @elcas ş.içi 4,5 litreden bahsediyorsun start stop o kadar tasarruf yapmaz, hele euro5 motor yakıtta daha az yakıyor demek değil. aynı güçteki ve aynı ağırlıktaki zannediyorum 1200 kg vardır bir astra 4,5 litre yaktırabilmek için ortalama hızın en az 65-70 çıkmalı ki bu nasıl ş.içi oluyor onu anlamak güç. herşeyi geçtim önce kışın bile 5,3 yaktığını yazıp. sonra 7,9 olmaz diye tahminde bulunmaya çalışmışsın. yazdıklarından çok daha fazla çıkarımda bulunabilirim ama seviyemi korumak istiyorum...

    hocam neyi çıkarırsan çıkar ama iyi incele ondan sonra çıkar. benim aracım astra değil corsa. astra ile o değerleri yakalayamazsın tabiki de. corsa ile ne yaktığımı bilecek kadar zekaya, yaşa ve mesleğe sahibim. kitaptan okuduğum bilgilerle ilgili yorum yapmam. aracımın fabrika verileri. 3.2 ; 3.7; 4.3 tür. ben de 4.5 yakıyorum şu an. kışın 5.3. 1. yıl bakımından önce sıcak havada 4.7 idi. fabrika verilerine yaklaşan bir çok bilgi ve ilgi sahibi forumdaş var. bu sizi neden rahatsız ediyor ki. euro5 normlarının ne olduğunu iyi araştırmanı öneririm. son güncelleme ile gelen bu normlardaki bütün motorlar en az 1 litre daha az yakarlar. istanbul için; start stop en büyük tasarrufun olduğu yerdir.

    7,9 olmaz diye tahmin ettiğimi zaten yazmıştım. çıkarımların böyle ise ...

    Euro 5 motor daha az co2 salınımı degil miydi ?




  • ezber bozan bilgileriyle elcası; aracına ş.içi 4,5 litre , kışın 5,3 litre mazot yaktırarak benim hayal gücümün gelişmesine
    yaptığı katkılardan dolayı tebrik etmek istiyorum.

    mümkünse ss (ortalama hız vs.)istiyoruz, görelim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odrin34 -- 23 Nisan 2012; 1:43:45 >
  • Beyler, bu bmp sanziman arıza yapar mı? Yaparsa sanzimani kaça değiştirirler?

    Selamlar....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razorback

    Beyler, bu bmp sanziman arıza yapar mı? Yaparsa sanzimani kaça değiştirirler?

    Selamlar....

    "bmp" dediğiniz "MCP" oluyor sanırım, mcp vitesi sarsıntısız kullanmayı öğrenirseniz vites hakkında pek arıza şikayeti olmadığını görürsünüz. MCP otomatikleştirilmiş şanzımanlar arasında en sorunsuzlarındandır tek kusuru çift kavramalı olmadığından belirgin vites değişimleridir.Piyasada da adam akıllı çift kavrama olmadığını düşünürsek en alınası vites seçeneklerindendir.
  • Donanım olarak bmp yazıyor ama mcp degil... Farkı var mıdır??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razorback

    Donanım olarak bmp yazıyor ama mcp degil... Farkı var mıdır??

    Araştırırken bir satış temsilcisinin yorumunu kopyalıyorum. "arada çok bi fark yok isim değişikliğide diyebiliriz ama bi fark istiyosanız senkromeçler farklıymış. onun dışında yeni araca ilave esp,hillholder,stt,yağmur sensörü,far sensörü ve park sensörü" demiş, yani klasik mcpnin geliştirilmişi diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Razorback

    Donanım olarak bmp yazıyor ama mcp degil... Farkı var mıdır??

    Araştırırken bir satış temsilcisinin yorumunu kopyalıyorum. "arada çok bi fark yok isim değişikliğide diyebiliriz ama bi fark istiyosanız senkromeçler farklıymış. onun dışında yeni araca ilave esp,hillholder,stt,yağmur sensörü,far sensörü ve park sensörü" demiş, yani klasik mcpnin geliştirilmişi diyebiliriz.

    hocam ben tam tersini biliyorum. mcp, bmp nin gelişmiş hali diye biliyorum. zaten C4 e mcp, C3 e ve 208 e bmp koymalarından belli. ancak bmp yi hiç denemediğim için hangisi daha iyidir tam bilmiyorum.

    odrin34 hocam için ise : bir şeyi ispatlama uğraşında değilim. inanıp inanmamak sizin inisiyatifinizde.

    teknik bilgiler: 15000 km ve 1. bakımdan sonra için ; ort hız 30 km, menzil 650 km, hava sıcaklığı ort 20 derece az yoğun sadece şehir içi trafik 4.5 litre/100km, gidilecek km 200 (çeyrek depo hala dolu, yakıt fullun %25 indirimli yakıtı, 21 martta aldım yakıtı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Razorback

    Donanım olarak bmp yazıyor ama mcp degil... Farkı var mıdır??

    Araştırırken bir satış temsilcisinin yorumunu kopyalıyorum. "arada çok bi fark yok isim değişikliğide diyebiliriz ama bi fark istiyosanız senkromeçler farklıymış. onun dışında yeni araca ilave esp,hillholder,stt,yağmur sensörü,far sensörü ve park sensörü" demiş, yani klasik mcpnin geliştirilmişi diyebiliriz.

    hocam ben tam tersini biliyorum. mcp, bmp nin gelişmiş hali diye biliyorum. zaten C4 e mcp, C3 e ve 208 e bmp koymalarından belli. ancak bmp yi hiç denemediğim için hangisi daha iyidir tam bilmiyorum.

    odrin34 hocam için ise : bir şeyi ispatlama uğraşında değilim. inanıp inanmamak sizin inisiyatifinizde.

    teknik bilgiler: 15000 km ve 1. bakımdan sonra için ; ort hız 30 km, menzil 650 km, hava sıcaklığı ort 20 derece az yoğun sadece şehir içi trafik 4.5 litre/100km, gidilecek km 200 (çeyrek depo hala dolu, yakıt fullun %25 indirimli yakıtı, 21 martta aldım yakıtı)

    Valla bende ne desem emin olamıyorum, ben direk satış temsilcisinin yorumunu aldım yapıştırdım. Belki yeni bir sistem olduğu için yada maliyeti düşük olduğu için şimdilik alt segmentte kullanılıyor olabilir. Yada dediklerimizle tamamen bağımsızdır, bunu en iyi gidip bayi ile konuşmak lazım.




  • beyler ben araba alamicakmıyım yaw??

    bir türlü karar veremiyorum.... olmuyor...
  • ben 1.4 HDİ ile (peugeot 207) 100 kilometrede 3.1 ortalama yakıt tüketimiyle istanbul-izmit arası gitmiştim ortalama hızım 70 idi ayrıca aracım e-HDİ değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    Hyundai i20 1.4 CRDi 90 HP ISG modeline de bakabilirsiniz

     c3 1.4 e-HDi 70 HP BMP STT E5 Confort




    Siz gerçekten fanatiksiniz, adam c3 sormuş gelip hyundai'yi reklam ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razorback

    beyler ben araba alamicakmıyım yaw??

    bir türlü karar veremiyorum.... olmuyor...


    Araba alım süreçleri gerçekten zor oluyor, kolaylıklar dilerim.

    Ancak düşündüğünüz araç bence güzel bir araç. Bir önceki kasa benzinli tam otomatik(BVA) C3 eşimde var. Araç 7. yılını doldurdu ve pek sorun çıkarmadı.
    Tavsiye edebilirim. Ancak gidip test sürüşü yapın, hatta birkaç kez yapı ve kafanızdaki tüm sorulara yanıt bulun. Tamam dediğiniz anda alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam
    ...

    Fanatik olsam bir dünya arabayı araştırıp,
    yakıt, beygir, hızlanma, emisyon verilerini, boyutlarını karşılaştıran
    bir liste yapıp ihtiyacı olan arkadaşların kullanımına sunmazdım.
    Aveo, c3 denirken listeye baktım ve
    90 beygir, start stoplu i20 nin yakıt verilerininde c3'e yakın gördüm.
    O yüzden de " Hyundai i20 1.4 CRDi 90 HP ISG modeline de bakabilirsiniz " dedim.
    İlgili arkadaş bakar bakmaz onun bileceği iş.
    Bahsedilen araçları övmedim de, yermedim de.


    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam
    ...

    Fanatik olsam bir dünya arabayı araştırıp,
    yakıt, beygir, hızlanma, emisyon verilerini, boyutlarını karşılaştıran
    bir liste yapıp ihtiyacı olan arkadaşların kullanımına sunmazdım.
    Aveo, c3 denirken listeye baktım ve
    90 beygir, start stoplu i20 nin yakıt verilerininde c3'e yakın gördüm.
    O yüzden de " Hyundai i20 1.4 CRDi 90 HP ISG modeline de bakabilirsiniz " dedim.
    İlgili arkadaş bakar bakmaz onun bileceği iş.
    Bahsedilen araçları övmedim de, yermedim de.


    Saygılarımla



    Kusura bakmayın,
    araştırmadan her başlığa gelip hyundai önerenlerdensiniz diye öyle dedim.




  • Bugun bu aracı kullanmaya basladım bı senelık kıralıdım , daha once elysee vardı bugunku fıkrıme gore sankı elysee daha az yakıt harcıo arkadaslar . Sızler c3 un yakıtınınasıl buluyorsunuz ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 model 1.4dizel comfort aracı 5 aydır kullanıyorum.Yakıt ekonomisi konusunda son derece memnunum.Özelliklede benzinli araçtan sonra ilaç gibi geldi.1 depo ile şehirlerarası yolda 900 km yol yaptım.Gösterge 135 km daha gideceğini gösteriyordu.Yani düz hesap 1000 km.Depoyu 220 TL'ye doldurdum.Yolda 110-120 km/h hız ile gittim.Araçta 5 kişiydik ve bagaj doluydu.Çok yüksek performans aramıyorsanız araç sizi memnun edecektir.120 ile başladığım rampa tırmanışı ortalara gelmeden 110km/h lere düştü.Sollamalarda sıkıntı yaşamadım.Yol sesi ve lastik sesi konusunda rahatsız edici bir durum yoktu.Araç içinde birbirimizi rahatlıkla duyabiliyorduk.Bagajın yetersiz gelmesi ve arka koltuk diz mesafelerinin kısa olması nedeniyle sıkışıklık yaşanması dışında konfor konusunda problem yaşamadık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.