Şimdi Ara

C4 ALMAK İSTİYORUM LÜTFEN YARDIM (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
4.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tamamen katılıyorum..1.4motordabile 6 havayastığı var!!40.000ytl'lik civicte bile 4 tane!!!
    quote:

    Orjinalden alıntı: mettush

    benim sana tavsiyem ikisininde sürücü koltuğuna otur ondan sonra karar ver. babamda meganeII HB var bende de c4 1.6 SX vardı konfor ve donanım olarak kesinlikle c4 derim megane'da oturum konforu çok zayıf kendimi çok rahatsız hissediyordum. donanım olarakta zaten c4'ün eline çoğu araç su dökemez
  • arkadaşlar herkese selam
    ben 1,87 boyundayım ve citroen c4 almak istiyorum arkasının küçük olduğunu duydum ben arkaya binince kafam tavana değer mi? acaba bana yardım edebilirmisiniz
  • Peki arkadaşlar hiç 1.4 C4 kullanan yok mu gerçekten. 1.6 daha iyi deniyor, biz de tahmin edebiliyoruz onu ama 1.4'ün de verileri -hem tüketim hem performans- fena gözükmüyor.

    Nasıldır acaba bu C4 1.4..?
  • ben yaklaşık 1 aydır c4 1.4 sxi kullanıyorum..
    92 beygirlik mtoru gayet güçlü..ama otobanda ani hızlanmalarda biraz sönük kalıyor..fakat yol tutuşu harika, 150-160 civarında giderken bile içeriye ses almıyor.sanki yere yapışmış gibi insana güven veriyor.belli bir hızda gidersen passat , bmw gibi arabalarla yarışabilirsin.hız yaparken gerçekten çok iyi bir araç..baz versiyonda bile hız sınırlayıcı ve sabitleyici var..uzun yolda çok iyi bir konfor sağlıyor.
    tasarıma bakarsan her yerde ben buradayım diyor..C4'ün içinde olmak insana mutluluk veriyor..
    ayrıca euroncap'ten 5 yıldız almış..
    şehir içi tüketimi 8 litre civarında..şehir dışı 100-120 km de 6 litre civarında yakıyor.
    yol bilgisayarı harika..bir sürü bilgi veriyor.
    aracın tüketimi kullanıma göre değişir diye düşünüyorum.
    çok seri kullanırsan tüketim artıyor..orta karar kullanırsan tüketimi azalıyor.
    bu arabanın içindeyken şehir içinde hız yapma ani kalkışlar falan pek gerekmiyor.
    kendini göstermek için arabayı zorlamaya gerek yok.tasarımı zaten yetiyor.
    içinde kendini güvende ve mutlu hissedeceğin bi araba aramıyorsan bir sürü seçeneğin var, git istediğini al..ama kendini güvende ve mutlu hissedeceğin bir araba arıyorsan sınırlı sayıda seçeneğin var ve bunlardan birincisi bence C4. :)




  • Bencede C4 çok mantıklı bir seçim.Bendede C4 SX 1.6 110 HP HDI var.ve çok memnunum aracın ivmelenmesi çok iyi.bunun yanında kasası sportif ve güvenli orjinal lastikleri 205 55 16 buda genelde performans lastiklerinde genelde kullanlan ebatlar.içine gelince çok ferah ve teknolojik ayrıca farklı.koltukları falanda geniş ve rahat normal ebatlarda bir insanı :d resmen kavrıyor.+ birsürü özellik çift taraflı kokulandırmalı polen filtreli ve iklimlendirmeli dijital kliması harika. ama sonuçta sen biniceksin ve hangisi içini ferah tutarsa onu al yalnz tawsiyem c4 ;)
  • c4 e yönelebilirsiniz bencede megane kesinlikle düşünmeyin derim. motor olarak c4 sizi eminim ki tatmin edecektir. donanım olarakta oldukca caziptir. 90 beygir olanlar kötü değildir ancak 110 luk kadar serimidir tartışılır(ancak ağırlıkları arasında cok fark yok). megane larda kapı kollarının soyulduğundan bahsedilmiş nerdeyse tüm forumlarda. meganedan memnun kalan pek duymadım bu arada. ikinci eldede c4 ü elinizden cok kolay cıkartırsınız ancak megane ı cok cok daha kolay cıkartırsınız. bana kalırsa megane ın tek artısı bu!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    hocam hiç birbirimizi kandırmayalım şimdi...aç bak yeni asır a izmir için c4 satılık en fazla 1 tane ya bulursun ya bulamazsın..peugeot a bak en az 10 tane 307 mutlaka bulursun yani şunu demek istiyorum citroen henüz oturmuş bir marka değil..ikincii eli neredeyse sıfır..parçasını da bulamazsın...daha en az 3-4 sene geçmesi lazzım citroen in 2. ellere de düşmesi için...ikincisi yeni 307 tip oalrak c4 den çok çok daha güzel ve sportif
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin


    quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    yeni 307 tawsiye ederim..c4 ün 2. eli iyi değil ve c4 de arka camlar hala manuel malesef(düşük modellerinde)
    yeni 307 nin tipi çok daha güzel c4 e göre..



    C4 ün 2. eli iyi değilmi? Geçenlerde Citroen bayiinde oturuyoruz 2.EL C4 almaya gelenleri sayamadım bile.Ki 2 tane vardı satıldı. 307 tavsiye ederim deken bi araştırın. C4 ve 307 aynı araba. C4 bi çok özelliği ile daha üstün. C4 Dizel otomatik'teki Şanzıman (MCP) bugün en sorunsuz otomatikleştirilmiş mekanik şanjımandır. Aynı tarz MMT, Easytronic, ASM,AMT gibi bazı markaların kullandığı şanzımanlar sürekli sorun vermektedir.




    arkadaşın mantığına bakarsanız direk şahin doğana yönelmelisiniz cünkü gazetelerde bir tam sayfa şahin doğan bulabilirsiniz




  • C4 dizel kullanan arkadaşlardan bir şey öğrenmek istiyorum bende 1veya 2 ay içinde (0) C4 dizel almayı düşünüyorum bir arkadaşımda benzinlisi var(1.4) onu denedim kabin içerine hiç ses almıyordu o kadar sessizdiki açıkçası hayran oldum fakat ben dizel almayı düşünüyorum ve yalıtıma çok önem veriyorum rolantide veya yüksek hızlarda giderken olsun Dizel C4 ler (92veya 110hp) bu konuda nasıl? birde hangi rengi tavsiye dersiniz şimdiden tşk ediyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kenjero

    C4 dizel kullanan arkadaşlardan bir şey öğrenmek istiyorum bende 1veya 2 ay içinde (0) C4 dizel almayı düşünüyorum bir arkadaşımda benzinlisi var(1.4) onu denedim kabin içerine hiç ses almıyordu o kadar sessizdiki açıkçası hayran oldum fakat ben dizel almayı düşünüyorum ve yalıtıma çok önem veriyorum rolantide veya yüksek hızlarda giderken olsun Dizel C4 ler (92veya 110hp) bu konuda nasıl? birde hangi rengi tavsiye dersiniz şimdiden tşk ediyorum



    Merhabalar. Bende 110 Hp dizel Füme rengi C4 var. Öncelikle araçtan çok memnunum ve tavsiyede ederim.Özellikleri olsun güveirliliği olsun çok iyi.Ayrıca yol tutuşuna hastayım dizellerde standart olan (sanıyorum sadece 110luk dizellerde) ESP ile çok daha güvenli. Ses olayına gelince hiç sessiz diyemem ve günümzde hiç sessiz dizel araba yok.Sadece mercedes bmw grubu içeriye çok çok az ses alıyor onun dışnda tüm dizel arabalarda ses oluyor hepimizin bildiği gibi.Ama C4 tede çok ses yok.Karar sizin hangi araba cazip gelirse onu alın. Ama C4 dizel alırsanızda 110luk alın.110lukların 2.eli çok daha iyi ve zaten donanımdada aracı 110luklar gösteriyor. Sis lambası çelik jant vs. içeride dijital klima + 110luklar daha az yakıyor ve daha az ses var.




  • Renk olarakta 0 alcaksanız ve arabaya ayıracak zamanınız varsa siyah alın ama çizikler sizide benim gibi sinir ediyosa Metalik Füme alın. benimkisi metalik füme.Tabikide siyahtaki asalet yok ama çok hoş duruyo. Bide aynalı film çekersiniz 10 numara olur :)
  • internette aynı model yılındaki C4,307 ve megane fiyatlarına bakarsanız hangi aracın daha çok tutulduğunu ve prim yaptığını anlayabilirsiniz. günümüzde üretilen tüm araçlar çok benzer özelliklere sahiptirler. ancak yine de C4 ü diğerleriyle karşılaştırmak anlamsız.
    sedan araçlara gelince. elbette zevk meselesidir ancak genellikle az gelişmiş ülkelerde sedan araçlar batı ülkelerine nazaran daha çok tercih edilir. örnek olarak clio symbol, honda city v.s.. araçlar sadece ortadoğu, kuzey afrika v.s. ülkelere ihraç edilmek üzere üretilirler.
    ben park kolaylığı, bagaj kullanışlılığı, yol tutuş ve de tasarım özellikleri sebebi ile HB tercih ediyorum.
    siyah renk temizken iyi duruyor ama kullanışlı değil.
  • C4 1,6 alalı 5 gün oldu 2000 km yaptım şu ana kadar fazla methini yapmak istemiyorum ama araçta ne isterseniz var.2.el tercih ettim umarım ileride sorun çıkarmaz. 2.elini hiç düşünmeden donanımı göz önünde bulundurarak aldım. Bende megane ile ikisi arasında kaldım. C4 aldıktan sonra megane bana çok yavan geldi. Ama megane'nın da birçok artısı var mesela 2. eli
  • benim görüşüm eğer c4 alınacaksa dizel hdı alınmalı...92 yada 110 beygirliği farketmez kağıt üzerinde 18 beygir fark görünsede kullanıldığında bu fark hissedilmiyor bile ikiside performans açısından üstün ve çok ekonomikler.
  • Konuyu hortlatmışsınız ama genel bir konu olduğundan bende şunu yazayım, yakında 2008 paris otomobil fuarında yeni Megane III tanıtılacak. C4 meganedan zaten iyidir bunu 2008 model C4 110hdi sahibi olarak rahatça söyleyebiliyorum ama şuda varki 2. eli C4'ün malesef zarar ettiriyor o da ayrı bir gerçek.

    http://arabam.milliyet.com.tr/haber.aspx?PID=681&HID=1&haberID=283286#
  • görünümü yeter :)
  • Arkadaşlar cahilliğime verin, C4 ler öndenmi yoksa arkadan çekişlimi??şu nedenle soruyorum dağ bayır gideceğim yerlerde çok sık olacak,rahat tırmanması açısından soruyorum???önden çekişliler daha iyi tırmanıyormuş renaultlar gibi....
  • Aslında C4 almak için sorulan bir başlık ama daha çok marka model karşılaştırmasına dönüşmüş.
    Bende 307 ile yaşadıgım macerayı aktarmak istedim.
    İkinci araç olarak eşime 2005 yılında 0km 307 1.6 otm. aldım. Arka amortisör takozları, benzin otomatigi, kornası değişti. Vites geçişlerindeki sorunlar yüzünden 3 defa yazılım yüklendi, şehir içinde 11.5 lt yakan bir benzin canavarıydı. 2006 sonunda sattım ve yerine 2007 Honda civic 1.6 otm. aldım. şehir içinde 8.5 lt. yakıyor 12000 km oldu, hiç sorun çıkarmadı.

    Ben şirket aracı olarak megane 1.5dci 100 bg kullanıyorum ve genel olarak memnunum, özellikle yakıtından.
    Kendi aracım ise C4 grand picasso MCP, megandan inip picassoya binince kendiniz jumbo jet kullanan kaptan pilot gibi hissediyorsunuz, tam bir keyf makinası .

    Kısacası bence C4 alınır, üstelik 307 den de meganeden de iyidir. Zaten hepside fransız üstelik ikisi aynı fabrikanın malı.




  • zaten arkadan itişli bulabilceğin arabalar ya mercedes ya bmw trde:)
    yada opel gt honda s2000 gibi markaların spor arabaları. diğer arabaların alayı öncen çeker 4*4 olmayanların. hatta 4*4lerinde (honda crv toyota rav4 opel antara) büyük bir kısmı (suv değilde bir küçük sınıf artık crossovermı dersiniz bilmem:))) normal yol koşullarından önden çekişlidir.
    önden çekişli araçlar daha iyi viraj alır limitlerde kullanıldığında. şaftı arkaya kadar uzatma gerekliliği ve maliyeti yoktur. ama arkadan itiş çok daha dinamik bir araç olarak ortaya çıkar. bmw o yüzden vazgeçmiyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: aslan82

    Arkadaşlar cahilliğime verin, C4 ler öndenmi yoksa arkadan çekişlimi??şu nedenle soruyorum dağ bayır gideceğim yerlerde çok sık olacak,rahat tırmanması açısından soruyorum???önden çekişliler daha iyi tırmanıyormuş renaultlar gibi....




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.