Şimdi Ara

C4 ALMAK İSTİYORUM LÜTFEN YARDIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
4.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR MERHABALAR

    uzun süre araştırma yaptıktan sonra almak istediğim ikinci el araba konusunda iki seçenekte kaldım.
    Birisi MEGANE II DYNAMIQUE 1.6 Diğeri de Citroen C4 sX 1.6xİ (YADA SX 1.4İ)

    Bu noktada iki ana sorum olacak.Cevaplarsanız çok çok sevinirim

    1. ilk düşündüğüm Megane 2 DYNAMIQUE iyi bir araç fakat ikinci eli oldukça düşük. Sizce C4e göre tercih nedeni olabilir mi, neden? 2004 yada 2005 model ve düşük kilometrede birkaç araç buldum fiyatlar 22000-24000 arası.

    2. CITROEN C4 ise olursa 2005 yada 2006 olabilir. Donanım ve özellik olarak C4 oldukça zengin; bu konuda Megane 2 den oldukça önde anladığım kadarı ile ve de çarpıcı yenilikleri var. Tabi fiyatlar 24000-25000 YTL civarında. Yalnız bazı yerlerde süspansiyonların sesli çalıştığından bahsedilmiş. Bu ne kadar doğru? Diğer sorum direksiyondan kumanda ile hangi özellikler mevcut? Bazı araçlarda gaz/fren olduğu yazılı. Bu SXi modellerde mevcut mu?

    Bu soruları ve tercih konusun da yardımlarınızı bekliyorum, lütfen.







  • MERHABALAR,
    H.BACK SINIFINDAKİ MEGANE'DAN BAHSEDİYORSAK GALERİCİ TABİRİYLE SEDANINA GÖRE TUTULMADIĞI İÇİN PEK TERCİH EDİLMEZ..
    C4LERİN HEPSİNDE(EN DÜŞÜK VERSİYONUNDAN EN FULL'ÜNE KADAR HEPSİNDE) CRUISE MEVCUTTUR..BU SİSTEMDE BİR HIZ AYARLANIR VE ARAÇ O HIZA KENDİSİ ÇIKAR VE SABİT KALIR..AYRICA LİMİTÖR DE AYARLADIĞINIZ BİR HIZI GEÇMENİZİ OTOMATİK OLARAK ENGELLER...DİREKSİYONUN SAĞINDA SES KONTROL DÜĞMELERİ MEVCUTTUR..C4LER VE 307 LERİN ÇOĞUNDA MAALESEF BU SÜSPANSİYON PROBLEMİ MEVCUT AMA CANINIZI TEHLİKEYE ATACAK VEYA SIKACAK BİR DURUM DEĞİLDİR..SADECE DARBE EMERKEN NORMALDEN FAZLA BİR SES ÇIKARIR..BENİM ÖNERİM İSE 24-25 MİLYARA 2. EL BİR C4 YERİNE 29.000-YTL'YE 0 BİR C4 1.4 BENZİNLİ ALMANIZDIR..SAYGILARIMLA..
    BU KONUDA KAMİL BEY SİZE YARDIMCI OLABİLİR..
  • Ülkemizde HB versiyonu tutmadığına katılmıyorum.Sadece sedan modeli çok fazla satıyor ki en çok satan araç o. Birde c4'ün donanımı üst donanımlı meganelardan çok daha azdır.
    Çakma değil fabrika çıkışı Xenon far
    6'lı CD changer
    Lastik Basıç Sensörü
    Panoramik Sunroof
    Kol dayama
    Cruise control
    Kaltlanır Ayna vs gibi farkları bilmek lazım.Birde kullanımı daha yumuşaktır.Ben bol makaslı kullanırım diyosan megane sana yaramaz.
  • Akadaşlar öncedlikle teşekkürler. ben öyle hız peşinde değilim. Araç rahat ve biraz da özellikli olsun, fazla problem çıkartmasın ve de satarken zorlanmayayım. Bu durumda megane II HB daha iyi bir seçenek galiba. Bir de sedan fazla aile arabası havasında olduğu için tercih etmem gibi geliyor. Sanırım siz de megane II HB kullanıcısınız. İkilemdeydim, ama megane ağır basıyor sanırım. Ne dersiniz???
  • C4'un 1400 motor olanini tavsiye etmem. bence 1600 motor olanindan al alacak olursan cunku 1400 motor bende var ve pek seri degil. cok kotu demiyorum yanli snlasilmasin iyi yine de ama bazen ozellikle uzun yolda sollamalarda felan yada sehir icinde de bazen agir kaliyor. sanirim 1600 motor bu konuda cok daha iyidir. ha bi de 1400 motor az yakiyor sanma..
  • ilerleyen zamanda satacağını da düşünmelisin,bu komplike bir olaydır

    piyasanın kabul etmediği yada az talep gördüğü bazı araçlar vardır
    megane sedan tamam ama hb alırken bayağı bi düşünmelisin bence
    bu konuda c4 çok daha iyi talep görüyor ikinci el de
    standart donanımları ise yukarıda bir arkadaş megane nin daha fazla olduğunu yazmış,en fulünden bahsetmiş
    senin istediğin donanım ne ,önce bunları ayırt etmen gerekir
    c4 ün en boş olanında ,6 airbag
    4 disk fren
    abs
    klima
    cruıse control ve limitör
    soğutmalı torpido
    elk ön camlar
    uz kum merk kilit ve far
    yükseklik ve derinlik ayrlı direksiyon
    kokulandırma sistemi mevcuttur
    üst donanımlarında ise exstr bir takım özellikler vardır,bunlara ne kadar ihtiyacın olacağının tespitini yapman lazım
    sonra ise kolayca karar verebilirsin
  • yeni 307 tawsiye ederim..c4 ün 2. eli iyi değil ve c4 de arka camlar hala manuel malesef(düşük modellerinde)
    yeni 307 nin tipi çok daha güzel c4 e göre..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    yeni 307 tawsiye ederim..c4 ün 2. eli iyi değil ve c4 de arka camlar hala manuel malesef(düşük modellerinde)
    yeni 307 nin tipi çok daha güzel c4 e göre..

    307 yi beğenip tavsiye etmene saygı duyarım
    ancak c4 ün 2.eli iyi değil derken kaç tane alıp sattın diye sormak isterim
    c4 ün arka camları elk olanı da var
    307 dizel 90 hp iken,C4 110 hp olarak daha üstün motor seçeneğine ayrıca dizelde otomatik seçeneğpine de sahip
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    yeni 307 tawsiye ederim..c4 ün 2. eli iyi değil ve c4 de arka camlar hala manuel malesef(düşük modellerinde)
    yeni 307 nin tipi çok daha güzel c4 e göre..



    C4 ün 2. eli iyi değilmi? Geçenlerde Citroen bayiinde oturuyoruz 2.EL C4 almaya gelenleri sayamadım bile.Ki 2 tane vardı satıldı. 307 tavsiye ederim deken bi araştırın. C4 ve 307 aynı araba. C4 bi çok özelliği ile daha üstün. C4 Dizel otomatik'teki Şanzıman (MCP) bugün en sorunsuz otomatikleştirilmiş mekanik şanjımandır. Aynı tarz MMT, Easytronic, ASM,AMT gibi bazı markaların kullandığı şanzımanlar sürekli sorun vermektedir.




  • 2005 model c4 1,6i VTR aldım. Çok memnunum araçtan bende ilk başlarda meganeII HB düşünüyordum ama iç dizayna bakmam özelliklerine bakmam değişikliğe itti beni. Olan üstü sürüş keyfi var. Yakıt konusunda ne cimri nede çok yakıyor. Devrinde kullandığınız zaman gayet hoş hele uzun yolda çok daha memnun edici. İkinci el konusunda şunu söyleye bilirim aldığım yer bir arkadaşımın tanıdığı bir galericiydi. Kaporayı verdikten sonra 2-3 gün kredi için araç bekledi kredi işlemleri bittikten sonra almaya gittim bana senmi arattırıyorsun dedi sürekli senin araba için aradılar dedi. Tanıdık birsi olmasa yalan söylediğini düşünebilirdim. Sonsöz kesinlikle ama kesinlikle c4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbakirtas -- 26 Temmuz 2007; 23:17:25 >
  • değişik bir araç,ilgi çekici,farklı...
  • hocam hiç birbirimizi kandırmayalım şimdi...aç bak yeni asır a izmir için c4 satılık en fazla 1 tane ya bulursun ya bulamazsın..peugeot a bak en az 10 tane 307 mutlaka bulursun yani şunu demek istiyorum citroen henüz oturmuş bir marka değil..ikincii eli neredeyse sıfır..parçasını da bulamazsın...daha en az 3-4 sene geçmesi lazzım citroen in 2. ellere de düşmesi için...ikincisi yeni 307 tip oalrak c4 den çok çok daha güzel ve sportif
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin


    quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    yeni 307 tawsiye ederim..c4 ün 2. eli iyi değil ve c4 de arka camlar hala manuel malesef(düşük modellerinde)
    yeni 307 nin tipi çok daha güzel c4 e göre..



    C4 ün 2. eli iyi değilmi? Geçenlerde Citroen bayiinde oturuyoruz 2.EL C4 almaya gelenleri sayamadım bile.Ki 2 tane vardı satıldı. 307 tavsiye ederim deken bi araştırın. C4 ve 307 aynı araba. C4 bi çok özelliği ile daha üstün. C4 Dizel otomatik'teki Şanzıman (MCP) bugün en sorunsuz otomatikleştirilmiş mekanik şanjımandır. Aynı tarz MMT, Easytronic, ASM,AMT gibi bazı markaların kullandığı şanzımanlar sürekli sorun vermektedir.




  • Nasıl parçası bulunmaz anlamıyorum zaten çoğu parçası pejo ile ortak değilmi bu arabanın.. 3-4 sene oturmaz diyorsun ki hadi öyle olsun zaten aldığın arabayı 3-4 sene içinde satacakmısın ?
  • arakdaşım bir aracın 2. el piyasasını öğrenmenin çok kolay bir yolu war oda açarsın yeni asır ı citroen bölümünde kaç araba var bakarsın genelde buda 3-4 arabyı geçmez..peugeot un ise 20-30 araba olur genelde!
    quote:

    Orjinalden alıntı: bbakirtas

    Nasıl parçası bulunmaz anlamıyorum zaten çoğu parçası pejo ile ortak değilmi bu arabanın.. 3-4 sene oturmaz diyorsun ki hadi öyle olsun zaten aldığın arabayı 3-4 sene içinde satacakmısın ?
  • olaya bide şöyle bir boyut getirelim...

    Yeni Asır egede satılan bir gazetedir. Bir otomobilin piyasasını o gazeteyle sınırlamak ne kadar akıllıca olur? Ayrıca 10 tane 307 satılıyor olunabilinir. Belki sahipleri memnun olmadıgından satıyordur. Ayrıca ne kadar cok satıldıgı değil ne kadar cok alındıgı onemlidir. 10 tane 307 den biri satılıyorsa, bir c4 ten biri satıldıgında; birisinin satılma oranı %10 ken birisi %100 oranında satış yapmış olur. Daha Türkçe'si 9 307 sahibi madurken madur olan C4 sahibi yoktur.

    Tasarım konusu güzellik göreceli bir kavram olduğu için kişiden kişiye değişir. Bırakın alacak kişi beğensin. Yedek parca konusuna gelince, bizde xsara var coğu parcası 306 yla aynıdır. C4'de de 307 ile ortak kullanılan parcaların oranı %70 civarıdır. C4 un parcası yoksa 307 ninde parcası yoktur. Hem bugune kadar parca sıkıntısı cekmedik biz.

    Sonuç olarak gazeteler 2. el piyasası takip edebileceğiniz yerler değildir. Milletimizin gazete okumadığı bilinen bir gercektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 31 Temmuz 2007; 14:30:25 >




  • bnce tek akıllıca söylencek şey C4 ün tutmadığıdır
    quote:

    Orjinalden alıntı: AlperAkbilgi

    olaya bide şöyle bir boyut getirelim...

    Yeni Asır egede satılan bir gazetedir. Bir otomobilin piyasasını o gazeteyle sınırlamak ne kadar akıllıca olur? Ayrıca 10 tane 307 satılıyor olunabilinir. Belki sahipleri memnun olmadıgından satıyordur. Ayrıca ne kadar cok satıldıgı değil ne kadar cok alındıgı onemlidir. 10 tane 307 den biri satılıyorsa, bir c4 ten biri satıldıgında; birisinin satılma oranı %10 ken birisi %100 oranında satış yapmış olur. Daha Türkçe'si 9 307 sahibi madurken madur olan C4 sahibi yoktur.

    Tasarım konusu güzellik göreceli bir kavram olduğu için kişiden kişiye değişir. Bırakın alacak kişi beğensin. Yedek parca konusuna gelince, bizde xsara var coğu parcası 306 yla aynıdır. C4'de de 307 ile ortak kullanılan parcaların oranı %70 civarıdır. C4 un parcası yoksa 307 ninde parcası yoktur. Hem bugune kadar parca sıkıntısı cekmedik biz.

    Sonuç olarak gazeteler 2. el piyasası takip edebileceğiniz yerler değildir. Milletimizin gazete okumadığı bilinen bir gercektir.




  • tuttu tutmadı bilemem ama gördüğüm gerçek istanbulda en çok gördüğüm araç.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    bnce tek akıllıca söylencek şey C4 ün tutmadığıdır
    quote:

    Orjinalden alıntı: AlperAkbilgi

    olaya bide şöyle bir boyut getirelim...

    Yeni Asır egede satılan bir gazetedir. Bir otomobilin piyasasını o gazeteyle sınırlamak ne kadar akıllıca olur? Ayrıca 10 tane 307 satılıyor olunabilinir. Belki sahipleri memnun olmadıgından satıyordur. Ayrıca ne kadar cok satıldıgı değil ne kadar cok alındıgı onemlidir. 10 tane 307 den biri satılıyorsa, bir c4 ten biri satıldıgında; birisinin satılma oranı %10 ken birisi %100 oranında satış yapmış olur. Daha Türkçe'si 9 307 sahibi madurken madur olan C4 sahibi yoktur.

    Tasarım konusu güzellik göreceli bir kavram olduğu için kişiden kişiye değişir. Bırakın alacak kişi beğensin. Yedek parca konusuna gelince, bizde xsara var coğu parcası 306 yla aynıdır. C4'de de 307 ile ortak kullanılan parcaların oranı %70 civarıdır. C4 un parcası yoksa 307 ninde parcası yoktur. Hem bugune kadar parca sıkıntısı cekmedik biz.

    Sonuç olarak gazeteler 2. el piyasası takip edebileceğiniz yerler değildir. Milletimizin gazete okumadığı bilinen bir gercektir.






  • daha önceki modellere oranla C4 çok iyi sattı arkadaşlar!izmirde yollarda istemediğiniz kadar görebilirsiniz!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    hocam hiç birbirimizi kandırmayalım şimdi...aç bak yeni asır a izmir için c4 satılık en fazla 1 tane ya bulursun ya bulamazsın..peugeot a bak en az 10 tane 307 mutlaka bulursun yani şunu demek istiyorum citroen henüz oturmuş bir marka değil..ikincii eli neredeyse sıfır..parçasını da bulamazsın...daha en az 3-4 sene geçmesi lazzım citroen in 2. ellere de düşmesi için...ikincisi yeni 307 tip oalrak c4 den çok çok daha güzel ve sportif
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin


    quote:

    Orjinalden alıntı: mahmutosmancabbar

    yeni 307 tawsiye ederim..c4 ün 2. eli iyi değil ve c4 de arka camlar hala manuel malesef(düşük modellerinde)
    yeni 307 nin tipi çok daha güzel c4 e göre..



    C4 ün 2. eli iyi değilmi? Geçenlerde Citroen bayiinde oturuyoruz 2.EL C4 almaya gelenleri sayamadım bile.Ki 2 tane vardı satıldı. 307 tavsiye ederim deken bi araştırın. C4 ve 307 aynı araba. C4 bi çok özelliği ile daha üstün. C4 Dizel otomatik'teki Şanzıman (MCP) bugün en sorunsuz otomatikleştirilmiş mekanik şanjımandır. Aynı tarz MMT, Easytronic, ASM,AMT gibi bazı markaların kullandığı şanzımanlar sürekli sorun vermektedir.





    HOCAM BANA KALKIP Bİ DEMİRBAŞ FİKİRMİŞ GİBİ 307 DAHA TİPLİ SPORTİF DEME. GÜZELLİK GÖRECELİDİR SANA GÖRE 307 TİPLİ OLABİLİR.BANA GÖRE İĞRENÇ




  • Arkadaşlar C4 1.4 motor kullanan varmı?perf. nasıl?verilerde hızlanma ve son hız fena gözükmüyor..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.