Şimdi Ara

C4 comf. plus 1.6 vti vs Golf trend 1.6 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
8.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERHABA arkadaşlar bence bu konu biraz dengesiz olmuş çünkü C4 ile golf kıyaslanamaz..golf herşekilde öndedir..
  • @stillman
    niye rolan arkadaş saldırıyosun, ben de oto konularında dolaşıyorum marka fanatikleri, satış temsilcileri belli ediyor kendini. Bu mesajı atmak için mi üye oldun ya da gerçek nikine eleştiri almak istemediğin için mi kullanmayıp kimliğini gizliyorsun yoksa esas hissedar senmisin..
    çok ayıp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stillman

    quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    C4 fransız ve çok kaliteli insanların en iyi bildiği ( oto ) fransızsa ) fransızlara bok atmaktır.

    Ben iş hayatına çok küçük yaşlarda atıldım oto tamirciliği de yaptım ama hiç bir sanayide fransızdan uzak dur allaha yakın cümlesi duymadım.

    Bu forumda alman otomobil fanatizmi nirvana durumunda. mercede bmw audi geriye kalanlar yeni c4 lerden üstün değil. he derseniz ki dsg miz var

    aman ben almıyım ellerinde patlayan patlayana. konfor konusu ise evet mcp bir dsg değil çünkü tek kavrama ama bizim alamancı arkadaşlarımız

    bunuda kavrayamıyorlar...yeni c4 almaya niyetli arkadaşım almaya niyetlendiğin aracı servise gösterirsiniz ok verirlerse alırısınız. hiç değilse güncel

    kasa...

    ""Aracımdaki vites geçişlerinde yaşamış olduğum problem dün sabah çok ciddi bir kaza tehlikesi yaşamama sebep oldu. Aracımı E5 te sürerken vitesler geçmedi ve arabam yolun ortasında hareketsiz kaldı ne yaptıysam vitesleri değiştiremedim. Arkamdan gelen araçlar benim yüzümden zor durumda kaldılar bana çarpmamak için. O panikle hemen yolun ortasında aracımı kapatıp tekrar çalıştırmak suretiyle yoldan ayrıldım ve Citroenle aldığım bayi ile iletişime geçtim. Bayi aracımı görmeleri gerektiğini söyledi. Bunun üzerine aracımı servise istediler ama ben o riske giripo tekrardan ve daha büyük sorun yaşamamak için aracımı çekici vasıtasıyla servise gönderdim. Bugün ilerleyen saatlerde problem belli olacak ama Yol yardımdaki arkadaşlara göre problem Şanzıman Robotuyla alakalı ve şanzıman değiştirilmesi gerekecek."" ..........Bu yazıyı bugün C4 forumunda gördüm allah aşkına bana şu arabayı savunup durmayın yahu....madem marka fanatikliği aklıma gelen bişeyi sizinle paylaşayım, geçen gün bir gazetenin int. sitesine bakıyorum 2011 yılının yeni modelleri diye foto slayt haberi var (insanların citroene bakış açısını görmeniz açısından diyorum) bütün araç markaları var (skoda dahil) 2011 model yeni kasa citroen c4 arabası yok ,insanların bu markaya bakış açısı böyle değişmiyor işte.

    Arkadaşım bunlar kul yapısı değilmi ?
    Araba mekanik ve elektronik aksamdan oluşur ve birde şoförden. şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere, aracınızın şanzumanında oluşan bir arıza söz

    konusu ve servis bunun gereğini yapacak. ve bu arıza sonucunda yaşanan veya yaşanabilicek talihsiz bir sıkıntınız olmuş. peki bu olay bu markayı kötümü

    yapar ? insanlar fransız araçlarına sürekli bişeyler yazar çizer vs vs. iyide bu ülkede hepimiz ilk toroslar springler brodwayler flashlar hatta daha eskiye

    gideyim tsx lerle büyümedikmi ? sonra ne oldu almanyadan gelen gurbetçiler vw larla gelmeye başladı ben o passatları Scirocco larıda iyi bilirim. çünkü

    bir vw tamirhanesinde kalfalık yapıyordum. şimdi millet çıkmış polo golf passat 3 lüsünden başka araba tanımaz oldu. ayrıca benim 2006 da 2001 model

    polo variantım vardı 1.6 benzinli anamdan emdiğim süt burnumdan geldi beyin arızasımı şanzuman arızasımı araç aldığımda da çok kim li değildi, şimdide

    alman alıcak olsam mercedes bmw ikilisinden şaşmam. en son olarakta epey önce forumda bir arkadaş mcp ye alışamadığından bahsediyordu. olabilir

    alışamayabilirsin. keza alırken almadan test etmiyormusunuz...? baktın alışacak gibi değilsin alma o zaman ki o arkadaş da ben önceden dsg kullandım

    diyordu.olabilir alışamamış elden çıkartmak istiyor, yani bu olayı bir kez sayfada görenler hemen yaftayı yapıştırıyor. bende confort plus aracımı kasımda

    aldım şuan 4255 km de çok şükür bir sıkıntım yok. ama olursada garantisi var. ben çok memnunum inşallah aracınızdan sizde memnun kalırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    MERHABA arkadaşlar bence bu konu biraz dengesiz olmuş çünkü C4 ile golf kıyaslanamaz..golf herşekilde öndedir..

    Al işte burdan yak.
    Arkası doldurulmamış bir yazı golf her şekilde öndedir...nedir anlatında bizde bilelim bizde parayı ağaçtan toplamıyoruz...!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    quote:

    Orijinalden alıntı: stillman

    quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    C4 fransız ve çok kaliteli insanların en iyi bildiği ( oto ) fransızsa ) fransızlara bok atmaktır.

    Ben iş hayatına çok küçük yaşlarda atıldım oto tamirciliği de yaptım ama hiç bir sanayide fransızdan uzak dur allaha yakın cümlesi duymadım.

    Bu forumda alman otomobil fanatizmi nirvana durumunda. mercede bmw audi geriye kalanlar yeni c4 lerden üstün değil. he derseniz ki dsg miz var

    aman ben almıyım ellerinde patlayan patlayana. konfor konusu ise evet mcp bir dsg değil çünkü tek kavrama ama bizim alamancı arkadaşlarımız

    bunuda kavrayamıyorlar...yeni c4 almaya niyetli arkadaşım almaya niyetlendiğin aracı servise gösterirsiniz ok verirlerse alırısınız. hiç değilse güncel

    kasa...

    ""Aracımdaki vites geçişlerinde yaşamış olduğum problem dün sabah çok ciddi bir kaza tehlikesi yaşamama sebep oldu. Aracımı E5 te sürerken vitesler geçmedi ve arabam yolun ortasında hareketsiz kaldı ne yaptıysam vitesleri değiştiremedim. Arkamdan gelen araçlar benim yüzümden zor durumda kaldılar bana çarpmamak için. O panikle hemen yolun ortasında aracımı kapatıp tekrar çalıştırmak suretiyle yoldan ayrıldım ve Citroenle aldığım bayi ile iletişime geçtim. Bayi aracımı görmeleri gerektiğini söyledi. Bunun üzerine aracımı servise istediler ama ben o riske giripo tekrardan ve daha büyük sorun yaşamamak için aracımı çekici vasıtasıyla servise gönderdim. Bugün ilerleyen saatlerde problem belli olacak ama Yol yardımdaki arkadaşlara göre problem Şanzıman Robotuyla alakalı ve şanzıman değiştirilmesi gerekecek."" ..........Bu yazıyı bugün C4 forumunda gördüm allah aşkına bana şu arabayı savunup durmayın yahu....madem marka fanatikliği aklıma gelen bişeyi sizinle paylaşayım, geçen gün bir gazetenin int. sitesine bakıyorum 2011 yılının yeni modelleri diye foto slayt haberi var (insanların citroene bakış açısını görmeniz açısından diyorum) bütün araç markaları var (skoda dahil) 2011 model yeni kasa citroen c4 arabası yok ,insanların bu markaya bakış açısı böyle değişmiyor işte.

    Arkadaşım bunlar kul yapısı değilmi ?
    Araba mekanik ve elektronik aksamdan oluşur ve birde şoförden. şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere, aracınızın şanzumanında oluşan bir arıza söz

    konusu ve servis bunun gereğini yapacak. ve bu arıza sonucunda yaşanan veya yaşanabilicek talihsiz bir sıkıntınız olmuş. peki bu olay bu markayı kötümü

    yapar ? insanlar fransız araçlarına sürekli bişeyler yazar çizer vs vs. iyide bu ülkede hepimiz ilk toroslar springler brodwayler flashlar hatta daha eskiye

    gideyim tsx lerle büyümedikmi ? sonra ne oldu almanyadan gelen gurbetçiler vw larla gelmeye başladı ben o passatları Scirocco larıda iyi bilirim. çünkü

    bir vw tamirhanesinde kalfalık yapıyordum. şimdi millet çıkmış polo golf passat 3 lüsünden başka araba tanımaz oldu. ayrıca benim 2006 da 2001 model

    polo variantım vardı 1.6 benzinli anamdan emdiğim süt burnumdan geldi beyin arızasımı şanzuman arızasımı araç aldığımda da çok kim li değildi, şimdide

    alman alıcak olsam mercedes bmw ikilisinden şaşmam. en son olarakta epey önce forumda bir arkadaş mcp ye alışamadığından bahsediyordu. olabilir

    alışamayabilirsin. keza alırken almadan test etmiyormusunuz...? baktın alışacak gibi değilsin alma o zaman ki o arkadaş da ben önceden dsg kullandım

    diyordu.olabilir alışamamış elden çıkartmak istiyor, yani bu olayı bir kez sayfada görenler hemen yaftayı yapıştırıyor. bende confort plus aracımı kasımda

    aldım şuan 4255 km de çok şükür bir sıkıntım yok. ama olursada garantisi var. ben çok memnunum inşallah aracınızdan sizde memnun kalırsınız.

    hocam aynı sorunu bende yaşadım ben mahmutbey gişelerden geçip büyükçekmece istikametine giderken sol şeritte c4 1.6 hdi aracımın şanzımanı 5 vites senkromeci kırıldı araçtan çok kötü bir ses geldi ve araç sol şeritte istop etti tırların kasasına sıfır şekilde saga yanaştım yanımda teyzemin oglu bembeyaz olmuştu arkada ufak yigenim korkudan hüngür hüngür aglıyordu.ve sabit hızda yaptı bu olayı vites atarken falan degil.sonra 3 defa söküldü yapıldı yine ayar tutmadı sattım kurtuldum.sattıgım adamda aynı sorunu yaşamış.allah belasını versin bu cıtroen ve peugeotun paranla rezil oluyorsun.birde can riski cabası saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    quote:

    Orijinalden alıntı: stillman

    quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    C4 fransız ve çok kaliteli insanların en iyi bildiği ( oto ) fransızsa ) fransızlara bok atmaktır.

    Ben iş hayatına çok küçük yaşlarda atıldım oto tamirciliği de yaptım ama hiç bir sanayide fransızdan uzak dur allaha yakın cümlesi duymadım.

    Bu forumda alman otomobil fanatizmi nirvana durumunda. mercede bmw audi geriye kalanlar yeni c4 lerden üstün değil. he derseniz ki dsg miz var

    aman ben almıyım ellerinde patlayan patlayana. konfor konusu ise evet mcp bir dsg değil çünkü tek kavrama ama bizim alamancı arkadaşlarımız

    bunuda kavrayamıyorlar...yeni c4 almaya niyetli arkadaşım almaya niyetlendiğin aracı servise gösterirsiniz ok verirlerse alırısınız. hiç değilse güncel

    kasa...

    ""Aracımdaki vites geçişlerinde yaşamış olduğum problem dün sabah çok ciddi bir kaza tehlikesi yaşamama sebep oldu. Aracımı E5 te sürerken vitesler geçmedi ve arabam yolun ortasında hareketsiz kaldı ne yaptıysam vitesleri değiştiremedim. Arkamdan gelen araçlar benim yüzümden zor durumda kaldılar bana çarpmamak için. O panikle hemen yolun ortasında aracımı kapatıp tekrar çalıştırmak suretiyle yoldan ayrıldım ve Citroenle aldığım bayi ile iletişime geçtim. Bayi aracımı görmeleri gerektiğini söyledi. Bunun üzerine aracımı servise istediler ama ben o riske giripo tekrardan ve daha büyük sorun yaşamamak için aracımı çekici vasıtasıyla servise gönderdim. Bugün ilerleyen saatlerde problem belli olacak ama Yol yardımdaki arkadaşlara göre problem Şanzıman Robotuyla alakalı ve şanzıman değiştirilmesi gerekecek."" ..........Bu yazıyı bugün C4 forumunda gördüm allah aşkına bana şu arabayı savunup durmayın yahu....madem marka fanatikliği aklıma gelen bişeyi sizinle paylaşayım, geçen gün bir gazetenin int. sitesine bakıyorum 2011 yılının yeni modelleri diye foto slayt haberi var (insanların citroene bakış açısını görmeniz açısından diyorum) bütün araç markaları var (skoda dahil) 2011 model yeni kasa citroen c4 arabası yok ,insanların bu markaya bakış açısı böyle değişmiyor işte.

    Arkadaşım bunlar kul yapısı değilmi ?
    Araba mekanik ve elektronik aksamdan oluşur ve birde şoförden. şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere, aracınızın şanzumanında oluşan bir arıza söz

    konusu ve servis bunun gereğini yapacak. ve bu arıza sonucunda yaşanan veya yaşanabilicek talihsiz bir sıkıntınız olmuş. peki bu olay bu markayı kötümü

    yapar ? insanlar fransız araçlarına sürekli bişeyler yazar çizer vs vs. iyide bu ülkede hepimiz ilk toroslar springler brodwayler flashlar hatta daha eskiye

    gideyim tsx lerle büyümedikmi ? sonra ne oldu almanyadan gelen gurbetçiler vw larla gelmeye başladı ben o passatları Scirocco larıda iyi bilirim. çünkü

    bir vw tamirhanesinde kalfalık yapıyordum. şimdi millet çıkmış polo golf passat 3 lüsünden başka araba tanımaz oldu. ayrıca benim 2006 da 2001 model

    polo variantım vardı 1.6 benzinli anamdan emdiğim süt burnumdan geldi beyin arızasımı şanzuman arızasımı araç aldığımda da çok kim li değildi, şimdide

    alman alıcak olsam mercedes bmw ikilisinden şaşmam. en son olarakta epey önce forumda bir arkadaş mcp ye alışamadığından bahsediyordu. olabilir

    alışamayabilirsin. keza alırken almadan test etmiyormusunuz...? baktın alışacak gibi değilsin alma o zaman ki o arkadaş da ben önceden dsg kullandım

    diyordu.olabilir alışamamış elden çıkartmak istiyor, yani bu olayı bir kez sayfada görenler hemen yaftayı yapıştırıyor. bende confort plus aracımı kasımda

    aldım şuan 4255 km de çok şükür bir sıkıntım yok. ama olursada garantisi var. ben çok memnunum inşallah aracınızdan sizde memnun kalırsınız.

    hocam aynı sorunu bende yaşadım ben mahmutbey gişelerden geçip büyükçekmece istikametine giderken sol şeritte c4 1.6 hdi aracımın şanzımanı 5 vites senkromeci kırıldı araçtan çok kötü bir ses geldi ve araç sol şeritte istop etti tırların kasasına sıfır şekilde saga yanaştım yanımda teyzemin oglu bembeyaz olmuştu arkada ufak yigenim korkudan hüngür hüngür aglıyordu.ve sabit hızda yaptı bu olayı vites atarken falan degil.sonra 3 defa söküldü yapıldı yine ayar tutmadı sattım kurtuldum.sattıgım adamda aynı sorunu yaşamış.allah belasını versin bu cıtroen ve peugeotun paranla rezil oluyorsun.birde can riski cabası saygılar...

    Allah korumuş.
    Peki bu talihsiz olay golfle başınıza gelseydi beddua edermiydiniz ?

    Benim polomunda yolda vites düşürüken ara gazı verirdim ki stop etmesin devir bir anda 500 lere kadar düşüyordu. buda stop etmek demek. ( Beyin

    arızası ) yaptırdım olmadı. mecbur yenisini aldım. daha 1 ay geçmeden ayna mağrudi ötmeye başladı. onu da yaptırdım. ama ödediğim rakamlar beni

    mahfetti ve bu sorunların aynısı kayınpederimin eniştesindeki arçtada varmış. ( Araba sohbeti esnasında lafı geçti )... şimdi bu vw kötümü yapar

    HAYIR...ben şanszılık diyip geçiyorum. ama iş alma konusuna gelince temkinliyim ALMADIM...zaten servislerini söylememe pek gerek yok REZALET ötesi.

    + kazık ta bonusu. o yüzden ön yargılar bizim değişmez gerçeğimiz. DSG leri ile yaşanan sıkıntı çeken ama pekte yiğitliğe b..k sürmeyen araç sahipleri

    ile dolu. o kadar para vermiş birde o araç vw olunca çoğu susar. ve servis yolunu tutar.




  • hocam eskiden transporter aracımız vardı 289000km sattık.araç 1735 kg idi ve biz buaraca 2000kg üzeri malzeme yüklerdik istanbul dışında bu yüklerle bütün duble yol inşaatlarını gördü ve rot kolu dahi degişmeden sattık.ben golf 1.6 aracımı sıfır aldım 84000 km.cıtroen bayisine sattım ve c4 aldım o golfle ozaman askerden önce deli zamanımız neler yaptım ne zor şartlarla servisi bakımdan bakıma gördük.şuan jettam var 86000km bakımdan bakıma gittim.ama c4 2.500 km den itibaren başladı ve ben cıtroenden o transporter yerine jumper aldım onunda egl valfi falan filan yok disk çatlaması saçma sapan sorunlar yani ben daha cıtroen almam.benden uzak allaha yakın olsun.saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    @stillman
    niye rolan arkadaş saldırıyosun, ben de oto konularında dolaşıyorum marka fanatikleri, satış temsilcileri belli ediyor kendini. Bu mesajı atmak için mi üye oldun ya da gerçek nikine eleştiri almak istemediğin için mi kullanmayıp kimliğini gizliyorsun yoksa esas hissedar senmisin..
    çok ayıp



    mesele rolana filan saldırmak değil ,vatandaş o kadar para verip "yiğitliğe halel"gelmesin diye en iyi savunma saldırıdır mantığında körü körüne kendi markasını savunuyor olmasına kızıyorum sadece.. türk insanı olarak biz böyleyiz galiba, herşeyde böyle bu.. evet gerçek nick' ime tepki almamak için yeni nick aldım..şunuda söyliyeyim, bendede yeni c4 var ve şu an bu aracı "hatalı ürün" şeklinde hala kullanıyorum. NERDE SEBASTİAN LOEB NERDE CARLOS SAİNZ?? oysa nede güzel rally kazanırlardı değilmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stillman -- 6 Mart 2012; 22:44:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    hocam eskiden transporter aracımız vardı 289000km sattık.araç 1735 kg idi ve biz buaraca 2000kg üzeri malzeme yüklerdik istanbul dışında bu yüklerle bütün duble yol inşaatlarını gördü ve rot kolu dahi degişmeden sattık.ben golf 1.6 aracımı sıfır aldım 84000 km.cıtroen bayisine sattım ve c4 aldım o golfle ozaman askerden önce deli zamanımız neler yaptım ne zor şartlarla servisi bakımdan bakıma gördük.şuan jettam var 86000km bakımdan bakıma gittim.ama c4 2.500 km den itibaren başladı ve ben cıtroenden o transporter yerine jumper aldım onunda egl valfi falan filan yok disk çatlaması saçma sapan sorunlar yani ben daha cıtroen almam.benden uzak allaha yakın olsun.saygılar...




    hocam bu iş böyle bir araçta sorun yaşadınızmı araçtan, markadan tamamen soğuyorsunuz, citroen ile de 300.000km sorunsuz geçmiş, hala çok memnun kullanıcılar var. şikayetvar.coma bakarsanız vatandaş sirocco almış dsg mi vw mi asla, jetta almış aracı çekici ile dolaştırmaya utanıyorum beş kere servise gitti sonuç yok, focus almış aracı su bastı ford asla, astra almış tavandan su almış vs. vs.. her markada bunlarla karşılaşılabiliyor %0,01 gibi ihtimal de olsa.

    Bu sıkıntıları yaşadıysanız bir daha bu markalara yaklaşmamanız çok normal, aynı şekilde toyota, vw ne olusa olsun benzer durumda bu markalara kaka diyenler var, hep de olacak. Mercedes BMW gerisi yalan desem onlarda bile ne şikayetler var oran daha düşük olsa da..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    hocam eskiden transporter aracımız vardı 289000km sattık.araç 1735 kg idi ve biz buaraca 2000kg üzeri malzeme yüklerdik istanbul dışında bu yüklerle bütün duble yol inşaatlarını gördü ve rot kolu dahi degişmeden sattık.ben golf 1.6 aracımı sıfır aldım 84000 km.cıtroen bayisine sattım ve c4 aldım o golfle ozaman askerden önce deli zamanımız neler yaptım ne zor şartlarla servisi bakımdan bakıma gördük.şuan jettam var 86000km bakımdan bakıma gittim.ama c4 2.500 km den itibaren başladı ve ben cıtroenden o transporter yerine jumper aldım onunda egl valfi falan filan yok disk çatlaması saçma sapan sorunlar yani ben daha cıtroen almam.benden uzak allaha yakın olsun.saygılar...




    hocam bu iş böyle bir araçta sorun yaşadınızmı araçtan, markadan tamamen soğuyorsunuz, citroen ile de 300.000km sorunsuz geçmiş, hala çok memnun kullanıcılar var. şikayetvar.coma bakarsanız vatandaş sirocco almış dsg mi vw mi asla, jetta almış aracı çekici ile dolaştırmaya utanıyorum beş kere servise gitti sonuç yok, focus almış aracı su bastı ford asla, astra almış tavandan su almış vs. vs.. her markada bunlarla karşılaşılabiliyor %0,01 gibi ihtimal de olsa.

    Bu sıkıntıları yaşadıysanız bir daha bu markalara yaklaşmamanız çok normal, aynı şekilde toyota, vw ne olusa olsun benzer durumda bu markalara kaka diyenler var, hep de olacak. Mercedes BMW gerisi yalan desem onlarda bile ne şikayetler var oran daha düşük olsa da..

    degerli arkadaşım istisnalar kaideyi bozmaz.şöyle işi bilen insanlara sorarsanız fransız araçlarının kalitesizligini size söylerler.vw 1000 araçtan 10 tanesinde problem var ise cıtroen ve pejonun 1000 aracından 500 arıza vermiş geri kalanda heran patlayacak bomba gibidir.içine girmeden anlayamazsın.alıcaksın arıza yapıcak servise gidiceksin serviste ustalarla ve diger müşterilerle tanışacaksın ve fransız araçların dandikligini anlıycaksın.ve birde 220 km hızla alman c sınıf araçla tek elle kullanmak var.bir cıtroenle 160 geçtikten sonra iki elle direksiyona sarılıp duramama korkusu var.ayrıca bir dönem cıtroen kaporta bölümünde yüksek hızda kaputu açılan c4 doluydu.170 ten sonra kaput bnm araçtada sallanıyordu allaha şükür açılmadı.yani umarım anlamışsınızdır..




  • Ben yeni c4 le 185 lere kadar çıktım tek elle dahada giderdi ama gerek görmedim...( Titreme yok )
    toyota 1.4 d4 dizelleri çoğunda yağ yakma sorunu var ama zamanında ki sorunsuzluğunun ekmeğini yiyiyor.
    ( bir şahıs arabamın bagajında yağ taşımak ağrıma gidiyor diye zelzenişte bulunuyordu ) ama genelinde bu sıkıntı çok olmamakla birlikte var serviside evet dizeller yağ yakar diyor iyide benim aracımda daha eksilme olmadı.
    Benim yaşadığım polo sorunlarıda beni bir daha vw almamaya itti. ve yakın bir arkadaşımada meganIII aldık ama hala der ben nasıl citroene gitmedim...!
    ( Aceleci davrandı )ama aracından memnun. ama ya şu dsg lere ne demeli her vw sahibinin yaptığı aracını 2+2 yıl garantiyi uzatmak acaba neden ...? bu şunu gösteriyor vw nin çift kavramalı şanzumanları kronik durumda otomobil geneli araştırısanız en fanatihi cihanair arkadaşımızın yaşadıkları ve kendi söylemleri hal böyle oluncada dsg den uzak durulması gerekiyor. ama yazdığım bu markalar kötümü hayır değil. her yeni teknolojiye geçişlerdeki yaşanan sıkıntılar. neden vw 2 yıl garanti veriyor. versin ya hundai gibi honda gibi uzun garanti yılları. beğenmediğiniz fransız renault bile 3 yıl veriyor. şuan bizim c4 başlığında araç sahiplerinin çok az bir kısmı bir takım aksiliklerle karşılaşıyor ama burda garantisi devreye giriyor. aynı dgs li şanzumanların değişimleri gibi, ben çok memnunum allaha şükür. konforsa konfor sürüş zevki dizayn güvenlik donanım ekonomi tam bir f/p aracı.iyi geceler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    hocam eskiden transporter aracımız vardı 289000km sattık.araç 1735 kg idi ve biz buaraca 2000kg üzeri malzeme yüklerdik istanbul dışında bu yüklerle bütün duble yol inşaatlarını gördü ve rot kolu dahi degişmeden sattık.ben golf 1.6 aracımı sıfır aldım 84000 km.cıtroen bayisine sattım ve c4 aldım o golfle ozaman askerden önce deli zamanımız neler yaptım ne zor şartlarla servisi bakımdan bakıma gördük.şuan jettam var 86000km bakımdan bakıma gittim.ama c4 2.500 km den itibaren başladı ve ben cıtroenden o transporter yerine jumper aldım onunda egl valfi falan filan yok disk çatlaması saçma sapan sorunlar yani ben daha cıtroen almam.benden uzak allaha yakın olsun.saygılar...




    hocam bu iş böyle bir araçta sorun yaşadınızmı araçtan, markadan tamamen soğuyorsunuz, citroen ile de 300.000km sorunsuz geçmiş, hala çok memnun kullanıcılar var. şikayetvar.coma bakarsanız vatandaş sirocco almış dsg mi vw mi asla, jetta almış aracı çekici ile dolaştırmaya utanıyorum beş kere servise gitti sonuç yok, focus almış aracı su bastı ford asla, astra almış tavandan su almış vs. vs.. her markada bunlarla karşılaşılabiliyor %0,01 gibi ihtimal de olsa.

    Bu sıkıntıları yaşadıysanız bir daha bu markalara yaklaşmamanız çok normal, aynı şekilde toyota, vw ne olusa olsun benzer durumda bu markalara kaka diyenler var, hep de olacak. Mercedes BMW gerisi yalan desem onlarda bile ne şikayetler var oran daha düşük olsa da..

    degerli arkadaşım istisnalar kaideyi bozmaz.şöyle işi bilen insanlara sorarsanız fransız araçlarının kalitesizligini size söylerler.vw 1000 araçtan 10 tanesinde problem var ise cıtroen ve pejonun 1000 aracından 500 arıza vermiş geri kalanda heran patlayacak bomba gibidir.içine girmeden anlayamazsın.alıcaksın arıza yapıcak servise gidiceksin serviste ustalarla ve diger müşterilerle tanışacaksın ve fransız araçların dandikligini anlıycaksın.ve birde 220 km hızla alman c sınıf araçla tek elle kullanmak var.bir cıtroenle 160 geçtikten sonra iki elle direksiyona sarılıp duramama korkusu var.ayrıca bir dönem cıtroen kaporta bölümünde yüksek hızda kaputu açılan c4 doluydu.170 ten sonra kaput bnm araçtada sallanıyordu allaha şükür açılmadı.yani umarım anlamışsınızdır..

    Hocam ford, citroen, vw, toyota, hyundai,kia,fiat,opel,ford,chevrolet,bmw,mercedes,jaguar,audi vs. pekçok araca bindim, çok farklı markalarda otomatik, yarı otomatik,manuel araçlar kullandım, hala da kullanıyorum,bazılarını yurt dışında kiralıyorum, araçlarda işçilik ve malzeme kalitelerini,sürüş farklarını mesleğim gereği anlayabiliyorum, hepsi hakkında aşağı yukarı bilgim var ve c4,avensis,captiva,era,civic,marea,clio,elentra,blue,i30 hala sık kullandığım araçlar arasında. Saydıklarımın hiçbiri c4 kalitesinde değil ne malzeme ne işçilik olarak, c4'e yakın olanlar var, sadece avensisin sürüşü daha güvenli bunların içinde. 220 ile tek elle kullanmak gibi özellikler istiyorsanız bişey diyemem bence bmw,mercedes ya da en kötü D sınıfı olmalı. Ben c sınıfı araçla 220 ile gitmem, tercih meselesi. vw bu konuda daha başarılı olabilir, direksiyon hisssinin vw için çok iyi olduğu testlerde vurgulanıyor.
    Ancak dediğiniz gibi biri 10/1000, diğeri 500/1000 olamaz, başarısız seri olabilir, seri hata için recall yapılır,100.000km/garanti süresi sona ermişse müşteriden çıkarırlar malesef bu serilere de doğal olarak başarısız, sorunlu denir.. Sanayide/serviste sorarsanız abi bunların hepsi böyle derler, sanayiye bakım dışında ciddi sorunla gelen araç sayısı toplam üretimin yarısı olmaz hiçbir zaman. Böyle olsaydı eski c4ü bırakıp yeni c4 bakacaklarına golf vs. bakarlardı, her citroen,reno,peg. sahibi bidaha bu marka araç almazdı. Peg. 308 için de çok memnun arkadaşlarım var, hiç şikayet duymadım. Ama 307 için aynı şeyi söyleyemeyeceğim,memnun olan olduğu gibi olmayan da çok arkadaşım var.. Fiattaki bravo serisi de gayet iyidir.
    Ciddi sıkıntılar yaşamışsınız, umarım yeni araçlarınızda yaşamazsınız, görüşünüze saygı duyuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stillman

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    @stillman
    niye rolan arkadaş saldırıyosun, ben de oto konularında dolaşıyorum marka fanatikleri, satış temsilcileri belli ediyor kendini. Bu mesajı atmak için mi üye oldun ya da gerçek nikine eleştiri almak istemediğin için mi kullanmayıp kimliğini gizliyorsun yoksa esas hissedar senmisin..
    çok ayıp



    mesele rolana filan saldırmak değil ,vatandaş o kadar para verip "yiğitliğe halel"gelmesin diye en iyi savunma saldırıdır mantığında körü körüne kendi markasını savunuyor olmasına kızıyorum sadece.. türk insanı olarak biz böyleyiz galiba, herşeyde böyle bu.. evet gerçek nick' ime tepki almamak için yeni nick aldım..şunuda söyliyeyim, bendede yeni c4 var ve şu an bu aracı "hatalı ürün" şeklinde hala kullanıyorum. NERDE SEBASTİAN LOEB NERDE CARLOS SAİNZ?? oysa nede güzel rally kazanırlardı değilmi?

    Rolanın birçok mesajını okumuştum c4 formunda, memnun olunan bir ürünü savunmak doğal bişey bence, aracın hatalarını kapatmıyor ki, mesela çok yakıyor da yakmıyormu demiş, tıngıntı pronblemleri var da olamaz mı demiş, mcp için tam otomatik kadar hızlı vites mi değiştiriyor demiş..
    Bunu bırakalım da hangi model, ne probleminiz var, çözülmüyor mu, biz de bilelim, bizim de başımıza gelebilr, kaç km. oldu?
    Benim 14.000km. çok şükür sıfır problem, çevremdeki berlingo araçlarından 3yıl/80.000 kullananlar bakım dışında hiç servise gitmemişlerdi.
    Konuyu açmak istemiyorsanız özel mesaj atarmısınız, merak ettim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    Ben yeni c4 le 185 lere kadar çıktım tek elle dahada giderdi ama gerek görmedim...( Titreme yok )
    toyota 1.4 d4 dizelleri çoğunda yağ yakma sorunu var ama zamanında ki sorunsuzluğunun ekmeğini yiyiyor.
    ( bir şahıs arabamın bagajında yağ taşımak ağrıma gidiyor diye zelzenişte bulunuyordu ) ama genelinde bu sıkıntı çok olmamakla birlikte var serviside evet dizeller yağ yakar diyor iyide benim aracımda daha eksilme olmadı.
    Benim yaşadığım polo sorunlarıda beni bir daha vw almamaya itti. ve yakın bir arkadaşımada meganIII aldık ama hala der ben nasıl citroene gitmedim...!
    ( Aceleci davrandı )ama aracından memnun. ama ya şu dsg lere ne demeli her vw sahibinin yaptığı aracını 2+2 yıl garantiyi uzatmak acaba neden ...? bu şunu gösteriyor vw nin çift kavramalı şanzumanları kronik durumda otomobil geneli araştırısanız en fanatihi cihanair arkadaşımızın yaşadıkları ve kendi söylemleri hal böyle oluncada dsg den uzak durulması gerekiyor. ama yazdığım bu markalar kötümü hayır değil. her yeni teknolojiye geçişlerdeki yaşanan sıkıntılar. neden vw 2 yıl garanti veriyor. versin ya hundai gibi honda gibi uzun garanti yılları. beğenmediğiniz fransız renault bile 3 yıl veriyor. şuan bizim c4 başlığında araç sahiplerinin çok az bir kısmı bir takım aksiliklerle karşılaşıyor ama burda garantisi devreye giriyor. aynı dgs li şanzumanların değişimleri gibi, ben çok memnunum allaha şükür. konforsa konfor sürüş zevki dizayn güvenlik donanım ekonomi tam bir f/p aracı.iyi geceler...

    hocam senin araç kaç km de?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    bence bu arkadaşı muhatap alıp ciddi ciddi mesaj yazmayın.tamam deyin.

    adamın birisi kabzımal'a "o adam kabzımal ciddiye almayın" demiş..o kabzımal arkadaşta o adamım diye geçinen adama "evet ben kabzımalım HIYAR dan da ARABA danda anlarım diye cevap vermiş..(anlayana)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: stompanato

    Ben yeni c4 le 185 lere kadar çıktım tek elle dahada giderdi ama gerek görmedim...( Titreme yok )
    toyota 1.4 d4 dizelleri çoğunda yağ yakma sorunu var ama zamanında ki sorunsuzluğunun ekmeğini yiyiyor.
    ( bir şahıs arabamın bagajında yağ taşımak ağrıma gidiyor diye zelzenişte bulunuyordu ) ama genelinde bu sıkıntı çok olmamakla birlikte var serviside evet dizeller yağ yakar diyor iyide benim aracımda daha eksilme olmadı.
    Benim yaşadığım polo sorunlarıda beni bir daha vw almamaya itti. ve yakın bir arkadaşımada meganIII aldık ama hala der ben nasıl citroene gitmedim...!
    ( Aceleci davrandı )ama aracından memnun. ama ya şu dsg lere ne demeli her vw sahibinin yaptığı aracını 2+2 yıl garantiyi uzatmak acaba neden ...? bu şunu gösteriyor vw nin çift kavramalı şanzumanları kronik durumda otomobil geneli araştırısanız en fanatihi cihanair arkadaşımızın yaşadıkları ve kendi söylemleri hal böyle oluncada dsg den uzak durulması gerekiyor. ama yazdığım bu markalar kötümü hayır değil. her yeni teknolojiye geçişlerdeki yaşanan sıkıntılar. neden vw 2 yıl garanti veriyor. versin ya hundai gibi honda gibi uzun garanti yılları. beğenmediğiniz fransız renault bile 3 yıl veriyor. şuan bizim c4 başlığında araç sahiplerinin çok az bir kısmı bir takım aksiliklerle karşılaşıyor ama burda garantisi devreye giriyor. aynı dgs li şanzumanların değişimleri gibi, ben çok memnunum allaha şükür. konforsa konfor sürüş zevki dizayn güvenlik donanım ekonomi tam bir f/p aracı.iyi geceler...

    hocam senin araç kaç km de?

    4280 km oldu...




  • hocam senin güzel veya kötü demen için daha çok erken allah sorun yaşatmasın.ama degişik bir marka araçla peugeot ve cıt. özel servisine gidin ustalarla bir konuşun size önermezler pejo ve cıtroeni.
  • fransada fransızlar bile alman araçlarının kalitesine toz kondurmuyor.ve alman araçları çok fazla bir şekilde fransada talep görüyor neden acaba?bu soruyu kendimize soralım.ve şuan vw golf ve jetta 1999 ve 2000 modeller 20000tl civarı para ediyor.ve 12 yaşındaki araç sıfır gibi sanki peugeot ve cıtroene bakalım 12 yaşında kaçtane saglam bulabilirsin bulsan alırmısın almazsın çünkü sanayiden çıkamazsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    hocam senin güzel veya kötü demen için daha çok erken allah sorun yaşatmasın.ama degişik bir marka araçla peugeot ve cıt. özel servisine gidin ustalarla bir konuşun size önermezler pejo ve cıtroeni.

    Hiç yoğurtçuya yoğurdun ekşi diye sorulurmu ?
    Ben bu araç yerine golf veya astra da alabilirdim ama almamam için geçerli sebeplerim vardı.
    Yani uzun süre araştırılıp alınmış bir araç,markaların bayileriyle yaşadıklarım anlatsam fıkra olur. bundan önce meganII vagon kullandım.
    Tam 5 yıl, lpg yide kendim taktırdım. polo aracımdan sonra beni çok mutlu etti. hal böyle oluncada kararımı c4 ten yana verdim. zaman neyi gösterir
    bilemem onuda zamana bırakalım ve aracın keyfini sürelim.
  • MErhaba Arkadaşlar,
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum ve işim gereği çok fazla ALmanya' ya seyahat ediyorum. Orda ki firmam her gittiğimde bizim için farklı bir araç kiralıyor, yada farklı araçlar denk geliyor. Bu neden çok farklı araçlar sürme şansına sahip oldum. Bunarlın içerisinde citroen ve golf de vardı.
    Artık neredeyse araba firmalarının tamamı belirli bir kalite standartını yakaladı, özellikle avrupalı ve japon üreticiler. Bundan belki 10 sene önce PSA grubumu VW mi deseydiniz, kesinlike VW derdim ama şu an bu iki marka arasında karar vermeye kalkasam ilk olarak fiyat, ikinci el piyasası, aracın konforu ve parça fiyatları gibi kriterlere bakarım. Evet VW citroen'den daha kaliteli araç yapıyor olabilir ancak bu sizin hissedebileceginiz kadar büyük kalite farkı degildir. Yada o kadar fazla para vermenizi gerektirecek bir fark.
    Bugün PSA grubunun kullandığı PRince motor BMW ile PSA nın ortak geliştirdiği bir motordur. Veya kullandıkları Rail i Winkelmann denen alman firması yapıyor.
    Haa Golf ün tipine aşıksınızdır, gider parayı verir alırsınız, o tamamen farklı bir konu.
    Ama tutup da Golf'le Citroen karşılaştırılmaz, Citroen alınmaz falan gibi ön yargılı yaklaşımlar, tamamen piyasadan anlamayan, teknolojiden bir haber insanların yapacağı tarz da yorumlar olur.
    saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.