Şimdi Ara

C4 comf. plus 1.6 vti vs Golf trend 1.6 (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
8.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba Arkadaşlar,
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum ve işim gereği çok fazla ALmanya' ya seyahat ediyorum. Orda ki firmam her gittiğimde bizim için farklı bir araç kiralıyor, yada farklı araçlar denk geliyor. Bu neden çok farklı araçlar sürme şansına sahip oldum. Bunarlın içerisinde citroen ve golf de vardı.
    Artık neredeyse araba firmalarının tamamı belirli bir kalite standartını yakaladı, özellikle avrupalı ve japon üreticiler. Bundan belki 10 sene önce PSA grubumu VW mi deseydiniz, kesinlike VW derdim ama şu an bu iki marka arasında karar vermeye kalkasam ilk olarak fiyat, ikinci el piyasası, aracın konforu ve parça fiyatları gibi kriterlere bakarım. Evet VW citroen'den daha kaliteli araç yapıyor olabilir ancak bu sizin hissedebileceginiz kadar büyük kalite farkı degildir. Yada o kadar fazla para vermenizi gerektirecek bir fark.
    Bugün PSA grubunun kullandığı PRince motor BMW ile PSA nın ortak geliştirdiği bir motordur. Veya kullandıkları Rail i Winkelmann denen alman firması yapıyor.
    Haa Golf ün tipine aşıksınızdır, gider parayı verir alırsınız, o tamamen farklı bir konu.
    Ama tutup da Golf'le Citroen karşılaştırılmaz, Citroen alınmaz falan gibi ön yargılı yaklaşımlar, tamamen piyasadan anlamayan, teknolojiden bir haber insanların yapacağı tarz da yorumlar olur.
    saygılar.

    hocam güzel cevabınız için teşekkür ederim..2004 golf5 aracımı cıtroen bayisine satıp 2007 yılında cıtroen c4 aldım..golf 5 aracımla 84000 km yaptım ve servise sadece bakım için gittim.golften inip c4 e binmek nasıl?bir duygu onu anlatayım..en başta gofte gördügümüz iç mekan kalitesi c4 te yok.vw beyaz kaliteli tavan kumaşı c4 te sarımsı ve kanarlardan ipler çıkmış adeta.c4 ortadaki yol bilgisayarının kenarındaki plastik torpito sanki falçata ile kesilmiş kenarları tırtırlar kalmış,sanırım o parçayı basan plastic makinesinin kalıpları eskimiş.koltukların golf ile uzaktan yakından alakası yok yan destek diye bişey yok.iç mekan aydınlatma lambası bile dandik kalite hissi yok.ayrıca yan aynalara bugu çözücü bile koymamışlar.sonra çukura girelim c4 ile gerçekten c4 patlayıcı gibi çukurda arkadan bom diye ses geliyor.c4 ile ilk defa yüksek hız yaptım frene bastım fren yok gibi golfün freniyle uzaktan yakından alakası yoktu.vitesinden tutun sinyal ve silecek koluna cam açma dügmelerine kültablasına kadar kalite hissi olmayan bir araba ve 36000 lira verdik sigara içelim dedim çakmagımı unutmuşum neyse araç çakmagıyla yakalım dedim araç çakmagı diye bir olay yok c4 te fabrika koymamış..tamam herşeyden geçtik az yakıyor hızlanması güzel herşeyden geçtik.sonra 2500 km bir ses geliyor motordan, debriyaja basıyorum gidiyor frene basıyorum cızırtı var bunu servise anlattım yapamadılar.serviste ustaya sordum bu araçta intercoler var mı?dedim yok dedi.kafama takıldı başka ustaya sordum var dedi gösterdi.yetkili servis ustaları bile problemli.sonra bir çok saçma sorun için servisin kapısını aşındırdım.golfte 80000 km debriyaj degiştim,şuan jettam 87000 km yeni degiştim c4 te 13000 de bitti garantiye almadılar.ve şanzuman dahil birçok sorun yaşadım.en son 95000 km c4 manual şanzıman sabit hızda 5.viteste senkromeç kırdı otobanda canımızdan oluyorduk.yanılmıyorsam 106000 km fren tutmadı kınalı gişelerden direk geçmek zorunda kaldım ve kaçak geçmekten ceza ödedim kgs okutamadım durmadı çünkü. nedeni westenhovs muş.36000 tl ye aldım 5000 tlden fazla masraf ettim 19500 sattım orjinal bir parça boya var degişen yok.kalite bu mudur?sizce




  • Ben senin yerinde olsam bir daha c4 almam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba Arkadaşlar,
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum ve işim gereği çok fazla ALmanya' ya seyahat ediyorum. Orda ki firmam her gittiğimde bizim için farklı bir araç kiralıyor, yada farklı araçlar denk geliyor. Bu neden çok farklı araçlar sürme şansına sahip oldum. Bunarlın içerisinde citroen ve golf de vardı.
    Artık neredeyse araba firmalarının tamamı belirli bir kalite standartını yakaladı, özellikle avrupalı ve japon üreticiler. Bundan belki 10 sene önce PSA grubumu VW mi deseydiniz, kesinlike VW derdim ama şu an bu iki marka arasında karar vermeye kalkasam ilk olarak fiyat, ikinci el piyasası, aracın konforu ve parça fiyatları gibi kriterlere bakarım. Evet VW citroen'den daha kaliteli araç yapıyor olabilir ancak bu sizin hissedebileceginiz kadar büyük kalite farkı degildir. Yada o kadar fazla para vermenizi gerektirecek bir fark.
    Bugün PSA grubunun kullandığı PRince motor BMW ile PSA nın ortak geliştirdiği bir motordur. Veya kullandıkları Rail i Winkelmann denen alman firması yapıyor.
    Haa Golf ün tipine aşıksınızdır, gider parayı verir alırsınız, o tamamen farklı bir konu.
    Ama tutup da Golf'le Citroen karşılaştırılmaz, Citroen alınmaz falan gibi ön yargılı yaklaşımlar, tamamen piyasadan anlamayan, teknolojiden bir haber insanların yapacağı tarz da yorumlar olur.
    saygılar.

    hocam güzel cevabınız için teşekkür ederim..2004 golf5 aracımı cıtroen bayisine satıp 2007 yılında cıtroen c4 aldım..golf 5 aracımla 84000 km yaptım ve servise sadece bakım için gittim.golften inip c4 e binmek nasıl?bir duygu onu anlatayım..en başta gofte gördügümüz iç mekan kalitesi c4 te yok.vw beyaz kaliteli tavan kumaşı c4 te sarımsı ve kanarlardan ipler çıkmış adeta.c4 ortadaki yol bilgisayarının kenarındaki plastik torpito sanki falçata ile kesilmiş kenarları tırtırlar kalmış,sanırım o parçayı basan plastic makinesinin kalıpları eskimiş.koltukların golf ile uzaktan yakından alakası yok yan destek diye bişey yok.iç mekan aydınlatma lambası bile dandik kalite hissi yok.ayrıca yan aynalara bugu çözücü bile koymamışlar.sonra çukura girelim c4 ile gerçekten c4 patlayıcı gibi çukurda arkadan bom diye ses geliyor.c4 ile ilk defa yüksek hız yaptım frene bastım fren yok gibi golfün freniyle uzaktan yakından alakası yoktu.vitesinden tutun sinyal ve silecek koluna cam açma dügmelerine kültablasına kadar kalite hissi olmayan bir araba ve 36000 lira verdik sigara içelim dedim çakmagımı unutmuşum neyse araç çakmagıyla yakalım dedim araç çakmagı diye bir olay yok c4 te fabrika koymamış..tamam herşeyden geçtik az yakıyor hızlanması güzel herşeyden geçtik.sonra 2500 km bir ses geliyor motordan, debriyaja basıyorum gidiyor frene basıyorum cızırtı var bunu servise anlattım yapamadılar.serviste ustaya sordum bu araçta intercoler var mı?dedim yok dedi.kafama takıldı başka ustaya sordum var dedi gösterdi.yetkili servis ustaları bile problemli.sonra bir çok saçma sorun için servisin kapısını aşındırdım.golfte 80000 km debriyaj degiştim,şuan jettam 87000 km yeni degiştim c4 te 13000 de bitti garantiye almadılar.ve şanzuman dahil birçok sorun yaşadım.en son 95000 km c4 manual şanzıman sabit hızda 5.viteste senkromeç kırdı otobanda canımızdan oluyorduk.yanılmıyorsam 106000 km fren tutmadı kınalı gişelerden direk geçmek zorunda kaldım ve kaçak geçmekten ceza ödedim kgs okutamadım durmadı çünkü. nedeni westenhovs muş.36000 tl ye aldım 5000 tlden fazla masraf ettim 19500 sattım orjinal bir parça boya var degişen yok.kalite bu mudur?sizce

    alparsan merhaba,
    açık konuşmak gerekirse şu an ki yeni c4 ile golf arasında iç mekan kalitesi arasında pek fark olmadıgını düşünüyorum. Ancak dedigin gibi fren süspansyon olarak golf üstün bir araç bence de. Buarada yan aynalarda buğu çözücüyü citroen c4 kasasında en baz paketde bile kullanmış. DEdigin gibi süspansyön patlayıcı gibi ses çıkartıyor. o benimde dikkatimi çekti. Geçtiğimiz yaz 3 ay Alfa guileatte kullanadım inan bana onunda süspansyonlar takoz gibiydi. Sana biraz worts case araç denk gelmiş, yani baya bir şansızlık aynı anda seni bulmuş. Baya uyuz olmuşsun citroen'e. Benimde başıma gelse, belki senden beter sinir olurdum:) Buarada inanırmısın Alfa nın dizaynına bayılırım, sıfır km Guilietta nın ses gelmeyen yeri yoktu :) ama gaza bastımı gidiyor frene bastımı duruyordu araba. Varmak istediğim nokta şu ki, her araçta bir takım sıkıntılar çıkıyor, bu noktada önemli olan o markanın nekadar ürünün arkadasında durabildiğidir. Buarada başımdan geçen bir olayıda anlatmadan geçemeyecegim. 2010 model E Class otomatik vites ile , ALmanya'nın meşhur A8 otobanı vardır, orda giderken trafik durdu, araç otomatik 1 aldı tabi, sonra gazladım, 2 ye geçmiyor, triptronige aldım, hala geçmiyor, neyse kontagı açtım kapadım aynı. Servis geldi bişiler yaptı, düzeldi araç. HEr arabada dedigim gibi çıkabiliyor, sen baya şansızmıssın :) Senin yerinde olsam bende birdaha citroen' e yaklasamazdım :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba Arkadaşlar,
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum ve işim gereği çok fazla ALmanya' ya seyahat ediyorum. Orda ki firmam her gittiğimde bizim için farklı bir araç kiralıyor, yada farklı araçlar denk geliyor. Bu neden çok farklı araçlar sürme şansına sahip oldum. Bunarlın içerisinde citroen ve golf de vardı.
    Artık neredeyse araba firmalarının tamamı belirli bir kalite standartını yakaladı, özellikle avrupalı ve japon üreticiler. Bundan belki 10 sene önce PSA grubumu VW mi deseydiniz, kesinlike VW derdim ama şu an bu iki marka arasında karar vermeye kalkasam ilk olarak fiyat, ikinci el piyasası, aracın konforu ve parça fiyatları gibi kriterlere bakarım. Evet VW citroen'den daha kaliteli araç yapıyor olabilir ancak bu sizin hissedebileceginiz kadar büyük kalite farkı degildir. Yada o kadar fazla para vermenizi gerektirecek bir fark.
    Bugün PSA grubunun kullandığı PRince motor BMW ile PSA nın ortak geliştirdiği bir motordur. Veya kullandıkları Rail i Winkelmann denen alman firması yapıyor.
    Haa Golf ün tipine aşıksınızdır, gider parayı verir alırsınız, o tamamen farklı bir konu.
    Ama tutup da Golf'le Citroen karşılaştırılmaz, Citroen alınmaz falan gibi ön yargılı yaklaşımlar, tamamen piyasadan anlamayan, teknolojiden bir haber insanların yapacağı tarz da yorumlar olur.
    saygılar.

    hocam güzel cevabınız için teşekkür ederim..2004 golf5 aracımı cıtroen bayisine satıp 2007 yılında cıtroen c4 aldım..golf 5 aracımla 84000 km yaptım ve servise sadece bakım için gittim.golften inip c4 e binmek nasıl?bir duygu onu anlatayım..en başta gofte gördügümüz iç mekan kalitesi c4 te yok.vw beyaz kaliteli tavan kumaşı c4 te sarımsı ve kanarlardan ipler çıkmış adeta.c4 ortadaki yol bilgisayarının kenarındaki plastik torpito sanki falçata ile kesilmiş kenarları tırtırlar kalmış,sanırım o parçayı basan plastic makinesinin kalıpları eskimiş.koltukların golf ile uzaktan yakından alakası yok yan destek diye bişey yok.iç mekan aydınlatma lambası bile dandik kalite hissi yok.ayrıca yan aynalara bugu çözücü bile koymamışlar.sonra çukura girelim c4 ile gerçekten c4 patlayıcı gibi çukurda arkadan bom diye ses geliyor.c4 ile ilk defa yüksek hız yaptım frene bastım fren yok gibi golfün freniyle uzaktan yakından alakası yoktu.vitesinden tutun sinyal ve silecek koluna cam açma dügmelerine kültablasına kadar kalite hissi olmayan bir araba ve 36000 lira verdik sigara içelim dedim çakmagımı unutmuşum neyse araç çakmagıyla yakalım dedim araç çakmagı diye bir olay yok c4 te fabrika koymamış..tamam herşeyden geçtik az yakıyor hızlanması güzel herşeyden geçtik.sonra 2500 km bir ses geliyor motordan, debriyaja basıyorum gidiyor frene basıyorum cızırtı var bunu servise anlattım yapamadılar.serviste ustaya sordum bu araçta intercoler var mı?dedim yok dedi.kafama takıldı başka ustaya sordum var dedi gösterdi.yetkili servis ustaları bile problemli.sonra bir çok saçma sorun için servisin kapısını aşındırdım.golfte 80000 km debriyaj degiştim,şuan jettam 87000 km yeni degiştim c4 te 13000 de bitti garantiye almadılar.ve şanzuman dahil birçok sorun yaşadım.en son 95000 km c4 manual şanzıman sabit hızda 5.viteste senkromeç kırdı otobanda canımızdan oluyorduk.yanılmıyorsam 106000 km fren tutmadı kınalı gişelerden direk geçmek zorunda kaldım ve kaçak geçmekten ceza ödedim kgs okutamadım durmadı çünkü. nedeni westenhovs muş.36000 tl ye aldım 5000 tlden fazla masraf ettim 19500 sattım orjinal bir parça boya var degişen yok.kalite bu mudur?sizce

    alparsan merhaba,
    açık konuşmak gerekirse şu an ki yeni c4 ile golf arasında iç mekan kalitesi arasında pek fark olmadıgını düşünüyorum. Ancak dedigin gibi fren süspansyon olarak golf üstün bir araç bence de. Buarada yan aynalarda buğu çözücüyü citroen c4 kasasında en baz paketde bile kullanmış. DEdigin gibi süspansyön patlayıcı gibi ses çıkartıyor. o benimde dikkatimi çekti. Geçtiğimiz yaz 3 ay Alfa guileatte kullanadım inan bana onunda süspansyonlar takoz gibiydi. Sana biraz worts case araç denk gelmiş, yani baya bir şansızlık aynı anda seni bulmuş. Baya uyuz olmuşsun citroen'e. Benimde başıma gelse, belki senden beter sinir olurdum:) Buarada inanırmısın Alfa nın dizaynına bayılırım, sıfır km Guilietta nın ses gelmeyen yeri yoktu :) ama gaza bastımı gidiyor frene bastımı duruyordu araba. Varmak istediğim nokta şu ki, her araçta bir takım sıkıntılar çıkıyor, bu noktada önemli olan o markanın nekadar ürünün arkadasında durabildiğidir. Buarada başımdan geçen bir olayıda anlatmadan geçemeyecegim. 2010 model E Class otomatik vites ile , ALmanya'nın meşhur A8 otobanı vardır, orda giderken trafik durdu, araç otomatik 1 aldı tabi, sonra gazladım, 2 ye geçmiyor, triptronige aldım, hala geçmiyor, neyse kontagı açtım kapadım aynı. Servis geldi bişiler yaptı, düzeldi araç. HEr arabada dedigim gibi çıkabiliyor, sen baya şansızmıssın :) Senin yerinde olsam bende birdaha citroen' e yaklasamazdım :D

    tşk ederim hocam..birdaha cıtroen almam kesinlikle.ve bu sorunu yaşayan tek ben degilim.serviste çok insanla tanıştım.ne sorunlar gördüm.adamın 180 ile giderken kaputu açılmış ve bu sorun çok insanın başına gelmiş.bende dikkat ettim 170 den sonra aracın kaputu sallanıyor.bunu araç içinden görebiliyoruz..ayrıca yan aynalarda bugu çözücü yok. bnm aldıgım gün hava yagmurluydu anladım ben bozuk sandım hemen satış temsilcisini aradım adam dedi bu özellik yok .ayna rezistansı yok eminim.almanyadaki araçlarda var olabilir ama türkiyede yok.bizim mühendisimizde peugeot 307 almıştı eskiden oda aynen servisten çıkamazdı.ben alman ve japon araçlardan yanayım.bence fiat ve hyundai fransız araçlardan çok daha sorunsuz.ben şuna kanaat getirdim boş vaktiniz varsa ve bir işiniz yoksa emekli falansanız gidin fransız araç alın.çünkü fransız araçlar insanın başına yeterli iş açıyor...saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba Arkadaşlar,
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum ve işim gereği çok fazla ALmanya' ya seyahat ediyorum. Orda ki firmam her gittiğimde bizim için farklı bir araç kiralıyor, yada farklı araçlar denk geliyor. Bu neden çok farklı araçlar sürme şansına sahip oldum. Bunarlın içerisinde citroen ve golf de vardı.
    Artık neredeyse araba firmalarının tamamı belirli bir kalite standartını yakaladı, özellikle avrupalı ve japon üreticiler. Bundan belki 10 sene önce PSA grubumu VW mi deseydiniz, kesinlike VW derdim ama şu an bu iki marka arasında karar vermeye kalkasam ilk olarak fiyat, ikinci el piyasası, aracın konforu ve parça fiyatları gibi kriterlere bakarım. Evet VW citroen'den daha kaliteli araç yapıyor olabilir ancak bu sizin hissedebileceginiz kadar büyük kalite farkı degildir. Yada o kadar fazla para vermenizi gerektirecek bir fark.
    Bugün PSA grubunun kullandığı PRince motor BMW ile PSA nın ortak geliştirdiği bir motordur. Veya kullandıkları Rail i Winkelmann denen alman firması yapıyor.
    Haa Golf ün tipine aşıksınızdır, gider parayı verir alırsınız, o tamamen farklı bir konu.
    Ama tutup da Golf'le Citroen karşılaştırılmaz, Citroen alınmaz falan gibi ön yargılı yaklaşımlar, tamamen piyasadan anlamayan, teknolojiden bir haber insanların yapacağı tarz da yorumlar olur.
    saygılar.

    hocam güzel cevabınız için teşekkür ederim..2004 golf5 aracımı cıtroen bayisine satıp 2007 yılında cıtroen c4 aldım..golf 5 aracımla 84000 km yaptım ve servise sadece bakım için gittim.golften inip c4 e binmek nasıl?bir duygu onu anlatayım..en başta gofte gördügümüz iç mekan kalitesi c4 te yok.vw beyaz kaliteli tavan kumaşı c4 te sarımsı ve kanarlardan ipler çıkmış adeta.c4 ortadaki yol bilgisayarının kenarındaki plastik torpito sanki falçata ile kesilmiş kenarları tırtırlar kalmış,sanırım o parçayı basan plastic makinesinin kalıpları eskimiş.koltukların golf ile uzaktan yakından alakası yok yan destek diye bişey yok.iç mekan aydınlatma lambası bile dandik kalite hissi yok.ayrıca yan aynalara bugu çözücü bile koymamışlar.sonra çukura girelim c4 ile gerçekten c4 patlayıcı gibi çukurda arkadan bom diye ses geliyor.c4 ile ilk defa yüksek hız yaptım frene bastım fren yok gibi golfün freniyle uzaktan yakından alakası yoktu.vitesinden tutun sinyal ve silecek koluna cam açma dügmelerine kültablasına kadar kalite hissi olmayan bir araba ve 36000 lira verdik sigara içelim dedim çakmagımı unutmuşum neyse araç çakmagıyla yakalım dedim araç çakmagı diye bir olay yok c4 te fabrika koymamış..tamam herşeyden geçtik az yakıyor hızlanması güzel herşeyden geçtik.sonra 2500 km bir ses geliyor motordan, debriyaja basıyorum gidiyor frene basıyorum cızırtı var bunu servise anlattım yapamadılar.serviste ustaya sordum bu araçta intercoler var mı?dedim yok dedi.kafama takıldı başka ustaya sordum var dedi gösterdi.yetkili servis ustaları bile problemli.sonra bir çok saçma sorun için servisin kapısını aşındırdım.golfte 80000 km debriyaj degiştim,şuan jettam 87000 km yeni degiştim c4 te 13000 de bitti garantiye almadılar.ve şanzuman dahil birçok sorun yaşadım.en son 95000 km c4 manual şanzıman sabit hızda 5.viteste senkromeç kırdı otobanda canımızdan oluyorduk.yanılmıyorsam 106000 km fren tutmadı kınalı gişelerden direk geçmek zorunda kaldım ve kaçak geçmekten ceza ödedim kgs okutamadım durmadı çünkü. nedeni westenhovs muş.36000 tl ye aldım 5000 tlden fazla masraf ettim 19500 sattım orjinal bir parça boya var degişen yok.kalite bu mudur?sizce

    alparsan merhaba,
    açık konuşmak gerekirse şu an ki yeni c4 ile golf arasında iç mekan kalitesi arasında pek fark olmadıgını düşünüyorum. Ancak dedigin gibi fren süspansyon olarak golf üstün bir araç bence de. Buarada yan aynalarda buğu çözücüyü citroen c4 kasasında en baz paketde bile kullanmış. DEdigin gibi süspansyön patlayıcı gibi ses çıkartıyor. o benimde dikkatimi çekti. Geçtiğimiz yaz 3 ay Alfa guileatte kullanadım inan bana onunda süspansyonlar takoz gibiydi. Sana biraz worts case araç denk gelmiş, yani baya bir şansızlık aynı anda seni bulmuş. Baya uyuz olmuşsun citroen'e. Benimde başıma gelse, belki senden beter sinir olurdum:) Buarada inanırmısın Alfa nın dizaynına bayılırım, sıfır km Guilietta nın ses gelmeyen yeri yoktu :) ama gaza bastımı gidiyor frene bastımı duruyordu araba. Varmak istediğim nokta şu ki, her araçta bir takım sıkıntılar çıkıyor, bu noktada önemli olan o markanın nekadar ürünün arkadasında durabildiğidir. Buarada başımdan geçen bir olayıda anlatmadan geçemeyecegim. 2010 model E Class otomatik vites ile , ALmanya'nın meşhur A8 otobanı vardır, orda giderken trafik durdu, araç otomatik 1 aldı tabi, sonra gazladım, 2 ye geçmiyor, triptronige aldım, hala geçmiyor, neyse kontagı açtım kapadım aynı. Servis geldi bişiler yaptı, düzeldi araç. HEr arabada dedigim gibi çıkabiliyor, sen baya şansızmıssın :) Senin yerinde olsam bende birdaha citroen' e yaklasamazdım :D

    tşk ederim hocam..birdaha cıtroen almam kesinlikle.ve bu sorunu yaşayan tek ben degilim.serviste çok insanla tanıştım.ne sorunlar gördüm.adamın 180 ile giderken kaputu açılmış ve bu sorun çok insanın başına gelmiş.bende dikkat ettim 170 den sonra aracın kaputu sallanıyor.bunu araç içinden görebiliyoruz..ayrıca yan aynalarda bugu çözücü yok. bnm aldıgım gün hava yagmurluydu anladım ben bozuk sandım hemen satış temsilcisini aradım adam dedi bu özellik yok .ayna rezistansı yok eminim.almanyadaki araçlarda var olabilir ama türkiyede yok.bizim mühendisimizde peugeot 307 almıştı eskiden oda aynen servisten çıkamazdı.ben alman ve japon araçlardan yanayım.bence fiat ve hyundai fransız araçlardan çok daha sorunsuz.ben şuna kanaat getirdim boş vaktiniz varsa ve bir işiniz yoksa emekli falansanız gidin fransız araç alın.çünkü fransız araçlar insanın başına yeterli iş açıyor...saygılar..

    kardeşime yeni astrayı mı, yeni c4ü mü alsam diye düşünen birisi olarak sizin c4 pişmanlığınızı okuyunca astraya biraz daha yaklaştım doğrusu! çevremdeki birçok kişi de astranın herşeyiyle c4 ten daha iyi olduğunu söylüyor.tabi ne kadar objektif yorumlar meçhul!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba Arkadaşlar,
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum ve işim gereği çok fazla ALmanya' ya seyahat ediyorum. Orda ki firmam her gittiğimde bizim için farklı bir araç kiralıyor, yada farklı araçlar denk geliyor. Bu neden çok farklı araçlar sürme şansına sahip oldum. Bunarlın içerisinde citroen ve golf de vardı.
    Artık neredeyse araba firmalarının tamamı belirli bir kalite standartını yakaladı, özellikle avrupalı ve japon üreticiler. Bundan belki 10 sene önce PSA grubumu VW mi deseydiniz, kesinlike VW derdim ama şu an bu iki marka arasında karar vermeye kalkasam ilk olarak fiyat, ikinci el piyasası, aracın konforu ve parça fiyatları gibi kriterlere bakarım. Evet VW citroen'den daha kaliteli araç yapıyor olabilir ancak bu sizin hissedebileceginiz kadar büyük kalite farkı degildir. Yada o kadar fazla para vermenizi gerektirecek bir fark.
    Bugün PSA grubunun kullandığı PRince motor BMW ile PSA nın ortak geliştirdiği bir motordur. Veya kullandıkları Rail i Winkelmann denen alman firması yapıyor.
    Haa Golf ün tipine aşıksınızdır, gider parayı verir alırsınız, o tamamen farklı bir konu.
    Ama tutup da Golf'le Citroen karşılaştırılmaz, Citroen alınmaz falan gibi ön yargılı yaklaşımlar, tamamen piyasadan anlamayan, teknolojiden bir haber insanların yapacağı tarz da yorumlar olur.
    saygılar.

    hocam güzel cevabınız için teşekkür ederim..2004 golf5 aracımı cıtroen bayisine satıp 2007 yılında cıtroen c4 aldım..golf 5 aracımla 84000 km yaptım ve servise sadece bakım için gittim.golften inip c4 e binmek nasıl?bir duygu onu anlatayım..en başta gofte gördügümüz iç mekan kalitesi c4 te yok.vw beyaz kaliteli tavan kumaşı c4 te sarımsı ve kanarlardan ipler çıkmış adeta.c4 ortadaki yol bilgisayarının kenarındaki plastik torpito sanki falçata ile kesilmiş kenarları tırtırlar kalmış,sanırım o parçayı basan plastic makinesinin kalıpları eskimiş.koltukların golf ile uzaktan yakından alakası yok yan destek diye bişey yok.iç mekan aydınlatma lambası bile dandik kalite hissi yok.ayrıca yan aynalara bugu çözücü bile koymamışlar.sonra çukura girelim c4 ile gerçekten c4 patlayıcı gibi çukurda arkadan bom diye ses geliyor.c4 ile ilk defa yüksek hız yaptım frene bastım fren yok gibi golfün freniyle uzaktan yakından alakası yoktu.vitesinden tutun sinyal ve silecek koluna cam açma dügmelerine kültablasına kadar kalite hissi olmayan bir araba ve 36000 lira verdik sigara içelim dedim çakmagımı unutmuşum neyse araç çakmagıyla yakalım dedim araç çakmagı diye bir olay yok c4 te fabrika koymamış..tamam herşeyden geçtik az yakıyor hızlanması güzel herşeyden geçtik.sonra 2500 km bir ses geliyor motordan, debriyaja basıyorum gidiyor frene basıyorum cızırtı var bunu servise anlattım yapamadılar.serviste ustaya sordum bu araçta intercoler var mı?dedim yok dedi.kafama takıldı başka ustaya sordum var dedi gösterdi.yetkili servis ustaları bile problemli.sonra bir çok saçma sorun için servisin kapısını aşındırdım.golfte 80000 km debriyaj degiştim,şuan jettam 87000 km yeni degiştim c4 te 13000 de bitti garantiye almadılar.ve şanzuman dahil birçok sorun yaşadım.en son 95000 km c4 manual şanzıman sabit hızda 5.viteste senkromeç kırdı otobanda canımızdan oluyorduk.yanılmıyorsam 106000 km fren tutmadı kınalı gişelerden direk geçmek zorunda kaldım ve kaçak geçmekten ceza ödedim kgs okutamadım durmadı çünkü. nedeni westenhovs muş.36000 tl ye aldım 5000 tlden fazla masraf ettim 19500 sattım orjinal bir parça boya var degişen yok.kalite bu mudur?sizce

    alparsan merhaba,
    açık konuşmak gerekirse şu an ki yeni c4 ile golf arasında iç mekan kalitesi arasında pek fark olmadıgını düşünüyorum. Ancak dedigin gibi fren süspansyon olarak golf üstün bir araç bence de. Buarada yan aynalarda buğu çözücüyü citroen c4 kasasında en baz paketde bile kullanmış. DEdigin gibi süspansyön patlayıcı gibi ses çıkartıyor. o benimde dikkatimi çekti. Geçtiğimiz yaz 3 ay Alfa guileatte kullanadım inan bana onunda süspansyonlar takoz gibiydi. Sana biraz worts case araç denk gelmiş, yani baya bir şansızlık aynı anda seni bulmuş. Baya uyuz olmuşsun citroen'e. Benimde başıma gelse, belki senden beter sinir olurdum:) Buarada inanırmısın Alfa nın dizaynına bayılırım, sıfır km Guilietta nın ses gelmeyen yeri yoktu :) ama gaza bastımı gidiyor frene bastımı duruyordu araba. Varmak istediğim nokta şu ki, her araçta bir takım sıkıntılar çıkıyor, bu noktada önemli olan o markanın nekadar ürünün arkadasında durabildiğidir. Buarada başımdan geçen bir olayıda anlatmadan geçemeyecegim. 2010 model E Class otomatik vites ile , ALmanya'nın meşhur A8 otobanı vardır, orda giderken trafik durdu, araç otomatik 1 aldı tabi, sonra gazladım, 2 ye geçmiyor, triptronige aldım, hala geçmiyor, neyse kontagı açtım kapadım aynı. Servis geldi bişiler yaptı, düzeldi araç. HEr arabada dedigim gibi çıkabiliyor, sen baya şansızmıssın :) Senin yerinde olsam bende birdaha citroen' e yaklasamazdım :D

    tşk ederim hocam..birdaha cıtroen almam kesinlikle.ve bu sorunu yaşayan tek ben degilim.serviste çok insanla tanıştım.ne sorunlar gördüm.adamın 180 ile giderken kaputu açılmış ve bu sorun çok insanın başına gelmiş.bende dikkat ettim 170 den sonra aracın kaputu sallanıyor.bunu araç içinden görebiliyoruz..ayrıca yan aynalarda bugu çözücü yok. bnm aldıgım gün hava yagmurluydu anladım ben bozuk sandım hemen satış temsilcisini aradım adam dedi bu özellik yok .ayna rezistansı yok eminim.almanyadaki araçlarda var olabilir ama türkiyede yok.bizim mühendisimizde peugeot 307 almıştı eskiden oda aynen servisten çıkamazdı.ben alman ve japon araçlardan yanayım.bence fiat ve hyundai fransız araçlardan çok daha sorunsuz.ben şuna kanaat getirdim boş vaktiniz varsa ve bir işiniz yoksa emekli falansanız gidin fransız araç alın.çünkü fransız araçlar insanın başına yeterli iş açıyor...saygılar..

    kardeşime yeni astrayı mı, yeni c4ü mü alsam diye düşünen birisi olarak sizin c4 pişmanlığınızı okuyunca astraya biraz daha yaklaştım doğrusu! çevremdeki birçok kişi de astranın herşeyiyle c4 ten daha iyi olduğunu söylüyor.tabi ne kadar objektif yorumlar meçhul!!!

    inşallah hayırlısı olur.astra senelerin aracı sonuçta bir mazisi var.çevrenizdeki insanlar dogru söylemiş astra çok daha iyidir.tekrar hayırlısı olması dilegiyle..




  • Astra H sahibi arkadaşım geri vitese takınca nadiren araba ileri gidiyordu, 3yıl gibi önceydi olay, düzeltemediler, ogünlerde astra ile birinin bilerek uçurumdan atladığı haberi vardı gazetelerde,intihar etti diye yazıyordu, bizim aklımıza ilk geri vites konusu gelmişti.
    Aynı araç arkadaşları ile piknikteyken yağmur yağması sonucu su almıştı, nasıl mı, ön tarafta tavanın sarktığını farkediyor ve tavanı ileri geri elle yokluyor, biriken bütün su ön panele dökülüyor, aracın ön paneli mahvolmuştu, isyan etmişiti, yok pahasına satıp kurtulmuştu, hangi kaliteden bahsediyoruz.
    Astra ile ilgili benzer su alma problemlerini şikayetvarcomda da görebilirsiniz.
    Ayrıca astra h hatchback bende kullandım, şanzımanı en sorunlu viteslerden biriydi, kararsızlık hat saffada idi, bizim araçta başka sıkıntı olmamıştı, 50.000km.sonra satıp başka araca geçildi. MCP bariz astra yarı otomatiğinden iyi, bunu hem ben yem de aracın sahibi deneyerek gördük.

    Eski c4ü 300.000km üstü kullanıp, hala kullanmaya devam eden, bana c4 için almamı öneren arkadaşlarım var, bakım dışında servise gitmeyen. Bu aracı kimin kullandığı belli değildi ve sadece turbo bir kere değişmişti, bu kadar özensiz kullanılan her araçta olabileceği gibi.

    Şimdi astra j kötüdür, alınmaz denir mi, ayrıca astra j bu sorunları asla yaşatmayabilir, tıpkı eski c4 ile sorunları olanların yenisinde yaşamayabilecekleri gibi. Eski c4 sahipleri memnun olmasalar yenisini niçin alıyorlar. Yenisi ile eskisi arasındaki malzeme kalite farkı da çok bariz..




  • C4 alma derim bende var çünkü donanım tatmin eder sürüş tatmin eder ama malzeme kalitesi olarak Golf gibi değildir. Belki sürüş olarak çok zevkli bir araçtır C4 ama ufak tefek sorunu pek bitmiyor gerçi 2011 modelmiş uzun süre genelde arıza vermemesini umarım yeni araçtan ama hayırlısı bana kalırsa alma.

    http://www.youtube.com/watch?v=rF3fubdDxcg


    Bunu C4 e yap elinde kalır arkadaşım.

    Ha bu arada fiyat olarak Golf biraz uçmuş gibi geldi, yanlış anlaşılmak istemem aracım daha baskı balata değişiminden başka bir motor sorunu yaşatmadı onu da motor sorunu olarak saymıyorum zaten de malzemesi golf gibi oturaklı değil C4 ün yeni kasayı da gördüm güzel görünüyor ama uzun bir müddet kullanmak gerek yenisini alma demek için yine de Tip olarak Golf ten çok daha güzeldir C4 hatta eski kasası daha da güzel yenisi astraya benziyor.

    Bu golf alma demek değil tabi bence golf al ama pazarlık yap biraz düşür o fiyatı uçmuşlar bence o fiyatı isterken ne içmişse sende iste kendine pazarlığa otur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redstone78 -- 20 Mart 2012; 19:14:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    hocam senin güzel veya kötü demen için daha çok erken allah sorun yaşatmasın.ama degişik bir marka araçla peugeot ve cıt. özel servisine gidin ustalarla bir konuşun size önermezler pejo ve cıtroeni.

    banada opel plaza da satış danışmanı opele okadar para vereceğine git abi aveo al dedi ona bakarsan :) benim şahsi fikrim kalite : aracın km yaktığı yakıt ile belli olur araç sorunları kişilerin kullanımıa bağlıdır 80 km hızla çukurlarda dolaşırsan yavaşlamadan herşey olur her araçta

    yoksa i30 beyenmeme rağmen 100 km 10 lt yakıt yaktıktan sonra el freni elektronik olsa ne olur olmasa ne olur bunlar tırıvı şeyler benim için

    ......arabanın kaputu açılmış 170 le giderken falan bana göre hepsi hikaye aracı aldığımızın 3cü günü 95 beygir araba ile 167 km hız yaptık istesem direksiyonu burnumla bile tutardım

    not: burnum büyük değildir :)




  • Bir tarafta dijital gösterge,karartılmış arka ve yan camlar,Cruise control,çelik jant,tavan bilgi sistemi,408 L bagaj bir tarafta bunların hepsinden yoksun arabalar


    C4 bir ideal,yaşam tarzıdır Higl Golf donanımına denk gelen Comf . 1.6 120hp motorla 50.000 Tl ye alınabilirken aynı Golf 70.000 Tl...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.