Şimdi Ara

c4, focus, astra, megane, civic, fluence hepsi sıfır izlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün istinye civarındaki bayileri dolaştım.
    Amacım hepsini aynı gün görebilmek ve benim için önemli olan iç mekan konforlarını, koltuğa oturunca görünenleri sıcağı sıcağına test etmekti.
    Sürüş performansları hakkında herkesin detaylı görüşleri var. Forumu izleyenler biliyorlardır.

    Gezme sıramla izlenimlerimi paylaşıyım

    1) Yeni astra, baz donanımda bile vites altında kırmızı ışıklar dikkatimi çekti..kaliteli bir havası var.

    artıları: ön konsol detaylı ve zengin hava vermiş, platik kaliteli baz donanım bile tok hava veriyor. En olarak geniş havası var. Sürücü konum ve koltuklar başarılı, Direksiyon başarılı üzerindeki duğmeler ve genel dizayn başarılı.

    eksileri: arka sırada hava uflemesi yok, o kısımda ve arka kapılarda plastik kalitesi vasat, arka koltuk sırasında yatan bir meknaizma yok, yani masa veya kolcak olarak kullanmak için.
    s
    2) Honda civic belirgin biçinde astradan sonra daha az lüks veya eski görunumlu duruyor.

    artıları: bence pek yok, km göstergesi sanırım teknolojik bir havası var, dar değil ferah sayılır

    eksileri:genel görünüm iç ambians demode, ön konnsol malzeme zayıf, arkalarda keza

    3) C4 baza yakın bir modeldi sanırım pluslı bir donanımdı. İlk aklıma gelen şu: iyi filme diye gidersiniz beklenti yuksek olur ama belediğiniz gibi çıkmaz. İşte c4 bu havayı verdi bana

    artıları:on konsoldaki plastik aksamlar başarılı keza direksiyonda, yumuşak platik havalı ve konforlu, derin orta göz dikkat çekici. Cam tavan ferah yapıyor, vites kolu güzel.

    eksileri: klima, radyo kontrollerinin bulunduğu kısımı başarılı bulmadım, parlak benim hoşuma gitmeyen bir materyalle kaplamışlar bu konuda sadece o orta kısım için astra bence diğerleri daha iyi. ama sanırım asıl sorun c4 te yuksek kapı var ve havası sportiften çok scenic havasında, ve on konsolda çok dik duruyor ve ticari havası veriyor, bu konularda focus ve astranın aksine.

    4)Focus, çok şey söylenebilir. Donanımları arasında çok fark var.

    artıları: tum versiyonlar için koltuklar ve direksiyon iyi göstergeler güzel, on konsol tasarımı guncel

    eksileri: trend ucuz donanım felaket yani vites kısmı plastikleri hepsinde kötü ama focusta trendde bayağı kötü, arka sıra keza kapılar falan pek iyi değil, sanırım astranın ortası iç ambians olarak anca titanyumlu yakalanır. Titanyumdada sadece siyah plastik varki style donanım paketinde bej var. Direksiyon üzerindeki düğmelerde çok kötü pejolardaki gbi ekstra düğme gibi direksiyona ek bir parça yapmışlar felaket. vites kolu ve el freni kötü.

    5)Fluence eh işte, memleketimin arabası asla kötü değil.

    artıları: en geniş araba diyebilirim, arka koltuklar geniş, bagaj iyi. Genel plastik kalitesi astradan kötu focus trendden iyi. Arka koltuk havalandırması var diğerilerine göre artı. C4 te varmıydı bilmiyorum unutmuşum. arka kotuklarda masa gibi yatan orta kolçak mekanizması focus ve astrada yok fluenceda var.

    eksileri:göstergeleri pek beğenmedim meganınki ve sports tourere versiyonunkiler daha iyi, onlarda genel ambians da, fluence göre ufak tefek farklılar hariç aynı olmasın rağme daha iyi gibi.

    6)yeni megan eh işte

    artıları: ön gosterge fluence den iyi, alt versiyonu bence focustan trend seviyesinde ama astradan kötü, c4 ise daha iyi olabilir. Kasvetli değil.

    eskileri: koltuklar ve sürüş pozisyonu astra ve focustan kötü, malzeme kalitesi focus trendddn iyi astra baz seviyesinde (ortalama megan prive değil).


    Sonuç: tüm modelleri alanlar rahat olsun hepsinin iyi yönleri var. Önemli olan kampanyaları izleyip dolu bir aracı ucuza almak. Golf yakınlarda olmadığı için sıfırını yazamadım keza toyotada. Yoksa art niyetim yoktu. yazmadığım donanımlardı oldu ama ben buna özellikle dikkat ettim iyi anlamda da kötü anlamdada dikatimi çekenleri yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 9 Kasım 2011; 10:22:43 >







  • bu 6 model içinde bence en iyisi c4 hatta golf ve auris de olsaydı yine c4 derdim golfün ne yazıkkı çok pahalı en çok ordan puan kaybediyor .
  • c4 astra ve focus u kullandım. üçüde iyi otomobiller. astra turbo kullandım performansı golf kadar olmasa da iyi. bence ne derlerse desinler bu otomobillerin hiç biri golf gibi olamaz.
  • çok gelişigüzel inceleme gibi geldi
  • Ben gelişi güzel olmasına özellikle dikkat ettim. Çünkü zaten otomobil dergilerinde detaylı analizler var. Unutmayalım ilk görüş önemlidir.

    Ben içine girmeden okuduklarımla c4 ve focusun önde olduğunu düşünerek gittim. Astra beklediğimden iyi, C4 eh focus se kötü geldi. Ama bu durum onların zayıf olduğunu göstermez. Her arabanın dolu versiyonu tüm eksiklikleri kapatıyor. Bu nedenle bence kampanyalar çok önemli. Bu arada ülkemizde üretilen fluencenin nerdeyse 40 bin tl ye diğerlerinden fiyat olarak uygun olduğunun altını çizmek lazım. Yani en iyi astra 50 binse benzinli kast ediyorum, fluencedan 10 bin tl artısı kesinlikle yok.
  • Daha cok ic mekan kalitesi, estetik, ic hacim, ergonomi uzerinde durmussunuz. Belirttiginiz noktalar benim genel izlenimlerimle uyumlu. Aslinda bence su anda asil onemlisi de bu ozellikler. Guncel motorlarin hepsi iyi, buyuk olcude sorunsuz. (Elbette ben neredeyse 20 yil once 60 beygir Sahin'lerde, Renault 12'lerde arac kullanmayi ogrendigim icin bana oyle geliyor da olabilir. Simdiki gencleri tatmin etmesi daha zor.) Motor-mekanik acisindan "su da alinir mi yahu?" denecek arac yok gibi bir sey piyasada. Bir de tabii surus konforuna, yol tutusa bakmak gerek.

    Baska araclari da karsilastirmaniza dahil edebilirseniz guzel olur.
  • Civic oldukça gaddar eleştirilmiş.
  • birde arabaların tuhaflıklarını yazıyım isterseniz,

    astra: ilginç arka havalandırma olmaığı gibi o bölümün plastiği inanılmaz kalitesiz, ama inanılmaz kötü, güzelim arka kapı dizaynı ile o plastik ucube orta kısım iğrenç.....

    focus: yahu çuğu kişi style ve trend alacak paraya sahip, on kol dayama yok(ortada) artık bu donanımın olmadığı araba olur mu? Orta plastik (vitesin olduğu kötülükte yarışır astra ile...Fiestanın içine bakın yani aman aman bir fark yok aralarında. Dijtal ekranı astra klasiktem bile kötü. bu arada.

    fluence: meganle göstergeler arasında kalite farkı bariz. Aynı iç mekan ama gidin bakın sports tourer dahakaliyeli ambians var.

    c4: on konsolda dğmelerin olduğu parlak kısım cool değil kamyoncu zevkine uymuş, diğer bölgelerdeki kaliteli yumuşaklığın yanında sırıtıyor. Birde nered o eski astralar gibi dik tasarım güzel olmamış, yüksek sürüş pozisyonu van havası veryor birde ilginç kapıyı açınca yerden bukadar yuksek bir koltuk!!!!

    sonuç: astra iç mekanın galibi, focus trend donanımıyla şi acaip zor, ancak şirketlere, sürüş zevki güzel ama bu kadar konforsuz olmaz, fluence fayda/değerde, fiyat performansta bence önde, C4 cam tavan falan iyi hoşda beni bu konularda tatmin etmedi dolu ama bence pahalı.

    asıl sonuç bu arabalar bence benzinlilerde asla 50 milyar etmez heleki a3 veya bmw 1 25 euro aşağı yukarı biri 55 diğeri 65 e satılırken. En iyisi kampanyalardan araba almak bugun bile yeni kasa 2011 c4 e 33 e almış işte o paralar iyi bu arabalar. Gerisi yanlış olur kanımca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 9 Kasım 2011; 16:27:17 >




  • honda: ön konsol müthiş demode ve kalitesi plastikten. Göstergeler bir nebze bu havayı yumuşatıyor ama yetersiz. İyi koltuklara rağmen iç ambians demodeliği hmn hissediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 9 Kasım 2011; 16:31:20 >
  • ben de dolu dolu bir oto-kritik beklemiştim. tamamen üstün körü. maalesef...
  • üstünkörü ama ben zaten bunun altını çizmiştim. Siz eğer astranın orta plastiği çok kaliteli derseniz haklısınız. Ama sanırım demezsiniz.
    Ben bunları yazmadan bir araştırma yaptım, isterseniz karşılaştırma bölümüne bakın hiç bu tarz bir çalışma yapılmamış. Sitenin genelindede yok, marka bölümlerine fanatikler hakim ve onlara göre en iyisi o araçlar.
    tabii araştırmalar derinlemesine detaylı ve fanatik.

    Zaten ben aynı gün kısa bir zaman diliminde tüm arabaları görmek ve fikir sahibi olmak istedim.

    ütün körülüğe gelince top gear programında da bu tarz bir çok bölümün olduğunu ve özellikle iç mekanla dalga geçildiğini hatılıyorum. Örnek il merceds jeepin berbatlığı vites kolunun olduğu kısım yerinden sökülmeye çalışılması ile kanıtlanmıştı. Ben forumu sevme yanım bu basiy müşteri görüşlerinin çok önemli olmasıdır. Biraz olsun insanlara fikir verebildiysem benim için yeterlidir.




  • golf ve seati gezdim ekliyorum.

    golf: hala iyi.

    artıları: iç mekan geniş ve konforlu hala ambiansı en iyisi diyebilirim. Astra sadece arka kısımda kötü golfe nazaran. Örneğin vites kolunun bulunduğu kısım bu araçtada kötü ama dizayn daha derli toplu yapılmış. Bu kriterde en iyi araç olan astranın bile arka kısımdan görülen plastik kalitesi hem kötü hemde tasarımı yok denecek kadar az. Bu kısım golfte mesela daha derli toplu.

    eksileri: bagaj yok gibi, ön konsol demode şekilde dik bir yapısı var.....Klima ve rasyo kontrolleri eski yüzlü görünüyorlar malzeme değil ama tasarım açısından


    seat: sandığımdan iyi, (çok kötü diye düşünmüştüm?

    artıları:koltukları iyi,

    eksileri, genel tasarım eski suratlı, hiç bir albenisi yok koltuk hariç mesela focus ve astrada yeni yüz ve yeni tasarım iç mekanda belirgin biçimde hissediliyor. Honda ile yarışır ancak




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.