Şimdi Ara

c4 vs i30 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
2.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim_25

    Sayın arkadaşlar bende bekliyordum e-hdi motordan kim bahsedecek diye...:) Arkadaş 1.6 hdi motor demiş bilmem farkında mısınız..?
    Ayrıca e-hdi motor otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor.... Konu açan arkadaşın otomatik vitesle ilgili bilgi istediğini düşünmüyorum isteseydi belirtirdi... Ben zaten manuel vites olarak belirttim dikkatli okursanız... manuel de i30 ezer geçer..!!!

    Diyelim ki otomatik vitesle ilgili bir kıyaslamaya istedi.. Sizin bahsettiğiniz tork ve beygir değerlerine sahip olan motorlu araç 1.6 e-hdi 72 bin tl den başlıyorken... 1.6 CRDİ AT ise 66 bin tl den başlıyor....

    Evet C4 ün 115 hp 270 nm tork üreten ve 0-100 km hızlanması 11,2 saniye olan moturu var ama 128 hp 260 nm 0-100km hızlanması 11.7 olan İ30 dan 6 bin tl daha pahalı....

    2011 modellerinde 1.6 112hp'lik manuellerde getirtiliyordu. ondada start&stop hariç tüm özellikler vardı. 285 nm tork da buna dahil. etiketlere fazla kafa takmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    donanım,tasarım,garanti süresi,kalite,tip,dayanıklılık açısından i 30 ezer geçer...

    ama yakıt olarak c4 0.5-1 lt falan daha az yakabilir ama diğer özellikler bence daha önemli

    sen hala hyundai fanatikliğine devam mı ediyorsun?bu arada sana herkesin bildiği ama senin gibi fanatiklerin bir türlü kabul etmediği iki küçük sır vereyim.

    1-i30 çok yakar yaktığı kadar gitmez
    2-ix35 e o motor küçük kalıyor,kasayı çekmiyor




  • Forum harbiden garip yukardaki arkadaş iyi yazmış golf mü i30 mu derken i30 söyleniyor şimdide c4 şaka gibi

    c4 ün otomatiği hayatımda gördüğüm en iğrenç otomatik arabada 7 şiddetinde deprem oluyor hadi sarsıntısını geçtim tak tuk tak tuk diye kafa ütüleyen ses geliyor kalkmış bide bunu otomatik şanzıman diye satıyorlar vw bin km de bir dsg patlatsa yine gider dsg alırım en azından düzgün şanzıman golfle c4 ü kıyaslıyan hatta daha iyi olduğunu söyleyen var c4 ün rakibi polo bile değil poloya hakaret olur rakibi lupo dur

    Fransızlar lütfen araba yapmasın az yakıyor diye savunmaya geçiyor millet ncap testi mankeninin bile zorla bindiği araba demeye bin şahit şu döküntüler az yaksa ne yakmasa ne biraz fazla yaksın ama düzgün arabaya binin

    Ülke şartlarında yakıt ekonomisi önemli ama bu kadar abartmayın yarın öbürgün uzun adam nalları diktiğinde (inşallah tez vakitte) ekenomi ayağına aldığınız fransızlar pişman edicek

    Sağlam papuç olsa fransız amerikada satardı amerikada hemen hemen her ülkeden araba var ama ne hikmetse fransız yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    donanım,tasarım,garanti süresi,kalite,tip,dayanıklılık açısından i 30 ezer geçer...

    ama yakıt olarak c4 0.5-1 lt falan daha az yakabilir ama diğer özellikler bence daha önemli

    sen hala hyundai fanatikliğine devam mı ediyorsun?bu arada sana herkesin bildiği ama senin gibi fanatiklerin bir türlü kabul etmediği iki küçük sır vereyim.

    1-i30 çok yakar yaktığı kadar gitmez
    2-ix35 e o motor küçük kalıyor,kasayı çekmiyor

    O motor o kasaya küçük kalıyormuş çekmiyormuş adam sana 3.0 v6 getirse alabilecen mi adam senide yaşam tarzınıda ülkenin şartlarınıda biliyor alabil diye küçük motor getirmiş hyundai da kabahat yok kabahat oy attığınız uzun adamda yaz hyundai usa diye bak oradaki arabalara aradaki farkı gör

    Adamlar amerika avrupaya satıyor zaten Tr gibi 1.3 sonrası vergisiyle cebelleşen çıtır çerez ülkelere satma gibi bir derdi yok Tr hyundai almış almamış adamların umrunda değil adamlar satıcağı kadar satıyor yani Tr almazsa hyundai batmaz merak etme sanada satıyor sadece hyundai kötü marka olsa amerika tercih etmezdi hatta kapıdan içeri almazdı ama amerikada fransız yok :)

    Hadi sen şimdi e hdi c4 al ekonomi yap



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 14 Temmuz 2014; 4:02:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Forum harbiden garip yukardaki arkadaş iyi yazmış golf mü i30 mu derken i30 söyleniyor şimdide c4 şaka gibi

    c4 ün otomatiği hayatımda gördüğüm en iğrenç otomatik arabada 7 şiddetinde deprem oluyor hadi sarsıntısını geçtim tak tuk tak tuk diye kafa ütüleyen ses geliyor kalkmış bide bunu otomatik şanzıman diye satıyorlar vw bin km de bir dsg patlatsa yine gider dsg alırım en azından düzgün şanzıman golfle c4 ü kıyaslıyan hatta daha iyi olduğunu söyleyen var c4 ün rakibi polo bile değil poloya hakaret olur rakibi lupo dur

    Fransızlar lütfen araba yapmasın az yakıyor diye savunmaya geçiyor millet ncap testi mankeninin bile zorla bindiği araba demeye bin şahit şu döküntüler az yaksa ne yakmasa ne biraz fazla yaksın ama düzgün arabaya binin

    Ülke şartlarında yakıt ekonomisi önemli ama bu kadar abartmayın yarın öbürgün uzun adam nalları diktiğinde (inşallah tez vakitte) ekenomi ayağına aldığınız fransızlar pişman edicek

    Sağlam papuç olsa fransız amerikada satardı amerikada hemen hemen her ülkeden araba var ama ne hikmetse fransız yok

    Amaaan, yahu kullanmasam valla inanacagim. Arkadasim sallanirda bu kadar sallanmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hariçten gazel okuyanlara bakmayınız..

    ben 2012 eylül ayından bu güne C4 kullanıyorum. alırken sizin gibi aynı sınıfta i30'u da test ettim, Ceed'i de test ettim.

    Hyundai , chevrolet, kia gibi araçlar kore yapımı olduğundan tüketim ve tasarım açısından sanki birbirlerinin versiyonları gibi.. C4'te avrupayi bir hava var..

    C4 yarı otomatiktir, DSG veya Audi vitesleri gibi geçişleri hissetmemezlik yoktur, geçişlere alışmanız gerekir, alışınca kralı yok..

    Dizel aracı yakıt ekonomisinden dolayı tercih ediyorsanız İ30 şehir içinde 9 lt'den altını görmek zor, C4'ün maks 6,5 gördüğü trafikte..

    üstelik tork kaybı da C4'ün yarı otomatik aktarma organı sebebiyle i30'a göre yaşamazsınız. İstanbul'da kartal köprüsünden otobana bağlanan bir rampa var bilenler bilir.

    bu 3 aracı da bu rampada test ettim, en keyiflisi C4 oldu benim için..

    tek eksi yanının arka amortisörleri olduğunu söyleyebilirim, zira biraz sert ve kasislerde kendisini hissettiriyor. Bunun dışında aracımdan memnunum..

    bir de şu var tabii ; Alırken "i30", satarken "hyundai", veya alırken "ceed" satarken "kia" olmasını istemiyorsanız da C4'ü tercih edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liebermann -- 14 Temmuz 2014; 14:38:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Forum harbiden garip yukardaki arkadaş iyi yazmış golf mü i30 mu derken i30 söyleniyor şimdide c4 şaka gibi

    c4 ün otomatiği hayatımda gördüğüm en iğrenç otomatik arabada 7 şiddetinde deprem oluyor hadi sarsıntısını geçtim tak tuk tak tuk diye kafa ütüleyen ses geliyor kalkmış bide bunu otomatik şanzıman diye satıyorlar vw bin km de bir dsg patlatsa yine gider dsg alırım en azından düzgün şanzıman golfle c4 ü kıyaslıyan hatta daha iyi olduğunu söyleyen var c4 ün rakibi polo bile değil poloya hakaret olur rakibi lupo dur

    Fransızlar lütfen araba yapmasın az yakıyor diye savunmaya geçiyor millet ncap testi mankeninin bile zorla bindiği araba demeye bin şahit şu döküntüler az yaksa ne yakmasa ne biraz fazla yaksın ama düzgün arabaya binin

    Ülke şartlarında yakıt ekonomisi önemli ama bu kadar abartmayın yarın öbürgün uzun adam nalları diktiğinde (inşallah tez vakitte) ekenomi ayağına aldığınız fransızlar pişman edicek

    Sağlam papuç olsa fransız amerikada satardı amerikada hemen hemen her ülkeden araba var ama ne hikmetse fransız yok

    http://tr.euroncap.com/tr/results/vw/golf/500.aspx

    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx

    at da biraz düzgün at :) şu arabaya döküntü diyecek adamın alnını karışlarım :)
     c4 vs i30 c4 vs i30




  • donanım,garanti süresi az da olsa fiyat farkı i 30 daha önde ancak yakıt konusunda c4 ezer geçer. araçtan ne beklediğinize göre değişir yani bu kıyas, ikisininde birbirinden iyi olduğu konular var ancak manuel düşünüyorsanız bence i30 un artıları çok daha fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Forum harbiden garip yukardaki arkadaş iyi yazmış golf mü i30 mu derken i30 söyleniyor şimdide c4 şaka gibi

    c4 ün otomatiği hayatımda gördüğüm en iğrenç otomatik arabada 7 şiddetinde deprem oluyor hadi sarsıntısını geçtim tak tuk tak tuk diye kafa ütüleyen ses geliyor kalkmış bide bunu otomatik şanzıman diye satıyorlar vw bin km de bir dsg patlatsa yine gider dsg alırım en azından düzgün şanzıman golfle c4 ü kıyaslıyan hatta daha iyi olduğunu söyleyen var c4 ün rakibi polo bile değil poloya hakaret olur rakibi lupo dur

    Fransızlar lütfen araba yapmasın az yakıyor diye savunmaya geçiyor millet ncap testi mankeninin bile zorla bindiği araba demeye bin şahit şu döküntüler az yaksa ne yakmasa ne biraz fazla yaksın ama düzgün arabaya binin

    Ülke şartlarında yakıt ekonomisi önemli ama bu kadar abartmayın yarın öbürgün uzun adam nalları diktiğinde (inşallah tez vakitte) ekenomi ayağına aldığınız fransızlar pişman edicek

    Sağlam papuç olsa fransız amerikada satardı amerikada hemen hemen her ülkeden araba var ama ne hikmetse fransız yok

    http://tr.euroncap.com/tr/results/vw/golf/500.aspx

    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx

    at da biraz düzgün at :) şu arabaya döküntü diyecek adamın alnını karışlarım :)
     c4 vs i30 c4 vs i30

    Şanzıman, motor nasıldır bilemem ama tasarımı güzel duruyor.




  • UçKutusundakiDelik kullanıcısına yanıt
    şanzıman motor bi yana şu aracın yanına İ30 fotoğrafı koy.aradaki farkı görmemek için kör olmak lazım.arada ciddi kalite farkı var.almadan önce c4'ü inceledim fakat şuanda da doğru kararı verdiğimi görüyorum.şöyle bi durumda var 1.6 CRDİ 128 HP.varsn 3 kuruş fazla yaksın.sen giderken onlar daha yerinde sayıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk3534

    şanzıman motor bi yana şu aracın yanına İ30 fotoğrafı koy.aradaki farkı görmemek için kör olmak lazım.arada ciddi kalite farkı var.almadan önce c4'ü inceledim fakat şuanda da doğru kararı verdiğimi görüyorum.şöyle bi durumda var 1.6 CRDİ 128 HP.varsn 3 kuruş fazla yaksın.sen giderken onlar daha yerinde sayıyor.

    Yakıt olarak arada ciddi rakamlar oynamaz korkmayın. Yakıta bakmayın araba performans veya konfor açısından bi zevk yaşatıyosa 2 3 kuruş fazla vermeye değer. Benim düşüncem böyle.
  • UçKutusundakiDelik kullanıcısına yanıt
    aynen kardeşm.dedğim gibi c4 kötü bi araç deil fakat i30 her yönüyle çok bariz önde.yani olay illede yakıta bağlanmış.çok garip gelio bu konu bana.
    almadan önce çok inceledim.şuan çok net gördüklerimi söyleyim; 1.3 astra var bi arkadaşımda almadan önce iyi düşün zayıf araç dedim.şuan aracını satmaya karar verdi(6 ay önce almıştı)
    1.6 golf 105 hp golf kullanan 2 arkadaşımda performansta baş edemedi iç malzeme kalitesinin ve şıklığının enaz golf kadar iyi olduğunu söylüyor.
    bence araç işi zevk meselesi fakat tavsiye istersen:c4 yerine i30u rahatlıkla tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Forum harbiden garip yukardaki arkadaş iyi yazmış golf mü i30 mu derken i30 söyleniyor şimdide c4 şaka gibi

    c4 ün otomatiği hayatımda gördüğüm en iğrenç otomatik arabada 7 şiddetinde deprem oluyor hadi sarsıntısını geçtim tak tuk tak tuk diye kafa ütüleyen ses geliyor kalkmış bide bunu otomatik şanzıman diye satıyorlar vw bin km de bir dsg patlatsa yine gider dsg alırım en azından düzgün şanzıman golfle c4 ü kıyaslıyan hatta daha iyi olduğunu söyleyen var c4 ün rakibi polo bile değil poloya hakaret olur rakibi lupo dur

    Fransızlar lütfen araba yapmasın az yakıyor diye savunmaya geçiyor millet ncap testi mankeninin bile zorla bindiği araba demeye bin şahit şu döküntüler az yaksa ne yakmasa ne biraz fazla yaksın ama düzgün arabaya binin

    Ülke şartlarında yakıt ekonomisi önemli ama bu kadar abartmayın yarın öbürgün uzun adam nalları diktiğinde (inşallah tez vakitte) ekenomi ayağına aldığınız fransızlar pişman edicek

    Sağlam papuç olsa fransız amerikada satardı amerikada hemen hemen her ülkeden araba var ama ne hikmetse fransız yok

    http://tr.euroncap.com/tr/results/vw/golf/500.aspx

    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx

    at da biraz düzgün at :) şu arabaya döküntü diyecek adamın alnını karışlarım :)
     c4 vs i30 c4 vs i30

    2014 c4 mü temiz golf 4 mü deseler golf 4 derim c4 ün ederi en baba 30 bin tl daha üstünü bağlayana üzülürüm fransız otomobili dünyada tek kalmadığı sürece alınmaz

    şu markayada fanboyluk yapılıyorya hey Allahım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk3534

    aynen kardeşm.dedğim gibi c4 kötü bi araç deil fakat i30 her yönüyle çok bariz önde.yani olay illede yakıta bağlanmış.çok garip gelio bu konu bana.
    almadan önce çok inceledim.şuan çok net gördüklerimi söyleyim; 1.3 astra var bi arkadaşımda almadan önce iyi düşün zayıf araç dedim.şuan aracını satmaya karar verdi(6 ay önce almıştı)
    1.6 golf 105 hp golf kullanan 2 arkadaşımda performansta baş edemedi iç malzeme kalitesinin ve şıklığının enaz golf kadar iyi olduğunu söylüyor.
    bence araç işi zevk meselesi fakat tavsiye istersen:c4 yerine i30u rahatlıkla tavsiye ederim

    Benim ufak araçlarla işim olmaz. Ama golf'un piyasası daha canlı.
  • UçKutusundakiDelik kullanıcısına yanıt
    aynen hocam.piyasa konusunda söyleyecek sözüm yok zaten olamazda.dediğm gibi tamamen zevk meselesi. uzun yolda uzun süredir araç kullanan biriyim.i30 bana keyif veren bi araç.tabikide diğer markaların benzer sınıftaki araçlarıda gayet yeterlidir ama bence i30 sadece yeni 308,golf ve astra 1,6 136 hp'lik araçlarla kıyaslanabilir.benim fikrim diğer araçlar daha geride kalıyo sıralamada(c4/fiat bravo/renault megane/seat leon gibi araçlar)
  • Burda liseli çocukların önerilerine kulak asmayin. I30 güzel araç ancak crdi motor 128 beygirin performansını veremiyor. Yakıt olarak otomatik tam facia manuel olan c4'den ortalama 1 litre fazla yakar. Ama tavsiyem exclusive alacaksaniz alin c4 u yada olmadi comfort plus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :)))))) performans diyen vatandaşlar anahtarına istediği yerde istediği zaman görüşelim....1 litre fazla yakcak die korkmadm hiç bi zaman 2 litre 12 litre fazla yaksında rampada 2014 model araçla yanımdan geçenlerin plakasını takip edeyim...gülüyorum ya gerçekten...tamam tamam siz anlıyosunuz...he he c4 kardeş....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Forum harbiden garip yukardaki arkadaş iyi yazmış golf mü i30 mu derken i30 söyleniyor şimdide c4 şaka gibi

    c4 ün otomatiği hayatımda gördüğüm en iğrenç otomatik arabada 7 şiddetinde deprem oluyor hadi sarsıntısını geçtim tak tuk tak tuk diye kafa ütüleyen ses geliyor kalkmış bide bunu otomatik şanzıman diye satıyorlar vw bin km de bir dsg patlatsa yine gider dsg alırım en azından düzgün şanzıman golfle c4 ü kıyaslıyan hatta daha iyi olduğunu söyleyen var c4 ün rakibi polo bile değil poloya hakaret olur rakibi lupo dur

    Fransızlar lütfen araba yapmasın az yakıyor diye savunmaya geçiyor millet ncap testi mankeninin bile zorla bindiği araba demeye bin şahit şu döküntüler az yaksa ne yakmasa ne biraz fazla yaksın ama düzgün arabaya binin

    Ülke şartlarında yakıt ekonomisi önemli ama bu kadar abartmayın yarın öbürgün uzun adam nalları diktiğinde (inşallah tez vakitte) ekenomi ayağına aldığınız fransızlar pişman edicek

    Sağlam papuç olsa fransız amerikada satardı amerikada hemen hemen her ülkeden araba var ama ne hikmetse fransız yok

    http://tr.euroncap.com/tr/results/vw/golf/500.aspx

    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx

    at da biraz düzgün at :) şu arabaya döküntü diyecek adamın alnını karışlarım :)
     c4 vs i30 c4 vs i30

    2014 c4 mü temiz golf 4 mü deseler golf 4 derim c4 ün ederi en baba 30 bin tl daha üstünü bağlayana üzülürüm fransız otomobili dünyada tek kalmadığı sürece alınmaz

    şu markayada fanboyluk yapılıyorya hey Allahım

    Dostum, ben fanboy değilim. sadece c4 kullanıcısıyım..

    Ama sen FİAT kullanıcısı olarak C4'ü kötülemeye ve direkt "beter" damgası vurmaya hakkın yok.. kaç kez oturdun C4'ün koltuğuna ve kaç km kullandın.

    Ben de kabul ediyorum; vw, citroen'den hem teknoloji hem de albeni olarak daha iyidir. Golf ile C4'ü kesinlikle karşılaştırmıyorum.

    ancak f/p açısından alınabilir ve ulaşılabilir fiyatlardadır.

    Highline golf dizel otomatik 90.000 TL ile alınacak yerde 72.000'e c4 tercih edilebilir diyorum.

    üstelik bu konu İ30 ile C4 arasında, golf'e nerden geldi onu anlayamadım :D




  • ksk3534 kullanıcısına yanıt
    He sen diyon fabrika verileri hikaye yani.c4 un 0~100 ile i30 un 0~100 u,ortalama yakit tuketimlerini muhendisler oturup bi yerlerinden uydurmuslar yani.bunlar bos adamlar yani.bu fabrikalar araclari senin gibi iki makasciya verip kurtulsalar ya.sonrada sonuclari ogrenseler.binlerce km test ediyorlar bosuna onca masraf ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk3534

    aynen hocam.piyasa konusunda söyleyecek sözüm yok zaten olamazda.dediğm gibi tamamen zevk meselesi. uzun yolda uzun süredir araç kullanan biriyim.i30 bana keyif veren bi araç.tabikide diğer markaların benzer sınıftaki araçlarıda gayet yeterlidir ama bence i30 sadece yeni 308,golf ve astra 1,6 136 hp'lik araçlarla kıyaslanabilir.benim fikrim diğer araçlar daha geride kalıyo sıralamada(c4/fiat bravo/renault megane/seat leon gibi araçlar)

    yeni 308 ile C4 arasındaki 7 farklılığı söylermisiniz :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.