Şimdi Ara

Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
819
Cevap
4
Favori
199.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    İlker Yıldız hayırlı olsun yeni aracınız... kazasız belasız kullanın..... bir tanıdığım da aldı.bizim 2011'e göre arka amortisörleri bayağı bi yumuşatmışlar gibi geldi bana...Sanki makası biraz dahamı aşşağıya çekmişler ne anlamadım... Ses konusunda 1,9la fark olmadığını düşünüyormusunuz hala:)??

    uzun yol ağırlıklı kullansanız da ben dsg de dsg diyorum..benim de % 90 şehir dışı olmasına rağmen komfort için dsgden vazgeçmem... ama bu tercih meselesi tabiki ... hız sabitleyici gerçekten de comfortun en baba özelliğidir... 2.0 TDİ için aylık 100-150 tllik bir vergi artışı tolore edebileceğim bişey değil... 2013'te de 1,6nın bağımsız süspansyonu gelmeyeceğine göre değişim için 1-2 yıl daha beklicez herhalde...


    Bende 2007 caddy vardı, onuda sıfır almıştık, onu sattım 5 ay JETTA'ya bindim 1.6 TDI 105 PS
    jetta konfor açısından çok güzeldi fakat bize gelmedi, alışamadık. Caddy'nin geniş ve ferah iç hacmi
    ve kabini bizi çok etkilemiş anlaşılan jettayı sattık tekrar, ve yeniden sıfır caddy alalım dedik aldık evelAllah
    hamd olsn Allah olmayanlara daha daha iyilerini nasip etsin, eski caddy'e göre hem motor hem yalıtım bakımından
    çok çok sessiz özellikle badallardaki o tokkk sesi beni bitiriyo yani otomobil konforu var resmen araçta :))
    süspansiyonlar eski caddy'e göre daha geliştirilmiş darbeleri daha çok absorbe ediyo, comfortline donanımına diyecek
    bulamıyorum zaten araçta yok yok maşaallah herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş bir ticari araç için.
    DSG'ye gelince, kulübümdeki Mustafa abi ile birlikte aldık caddy'leri ( kapadokyalı nickli ) o comfortline reflex gri DSG
    aldı bende comfortline beyaz manuel aldım, onun aracını sürdüm 7 ileri DSG çok güzel gerçekten çok başarılı ve çok rahat.
    o zaten ankarada kullandığı için DSG aldı, imkanı olan DSG comfort alsın, olmayan ise trend DSG ile comfort manuel arasında
    Seçimini yapacak artık :)))

    2.0 TDI'a gelince bence aylık 100 150 TL'den daha fazla bi fiyat artışı söz konusu olur :)) şu anda 385 TL sanırım bizimkiler
    2.0 TDI'lar 6 aylığı bence 500'ü geçer yani




  • selamun aleyküm forum dh ailesi bende caddy var 2011 trendline şimdi kafam bir şeyde takıldı bu 2012 caddylerin vites topuzuna bakarsanız parlak görürsünüz işte onun aynısından kendi aracıma takma şansın var mı var ise nerden bulabilirim yetkili serviste varmı

    soru 2 : bu 2011 caddylerin jant çapı kaç inç acaba (orjinal jant çapı)

    çok saolun teşkür ederim hepinize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    selamun aleyküm forum dh ailesi bende caddy var 2011 trendline şimdi kafam bir şeyde takıldı bu 2012 caddylerin vites topuzuna bakarsanız parlak görürsünüz işte onun aynısından kendi aracıma takma şansın var mı var ise nerden bulabilirim yetkili serviste varmı

    soru 2 : bu 2011 caddylerin jant çapı kaç inç acaba (orjinal jant çapı)

    çok saolun teşkür ederim hepinize
    caddy-2012 1.6 siyah trendline dsg kullanıcısıyım..araba daha yeni 250 kmde.forumdaki bütün sorunları okudum..umarım benim arabada böyle sıkıntılar olmaz..geerçi söylenilen sıkıntılar bir şekilde hallolur ve büyük sıkıntılar değil gibi..şuana kadar arabadan memnunum şuan test şamasındayım diyebilirim araaba hakkında tam net bir bilgi için bin km görmek lazım..
    buarada kavrama sıkıntısını garanti kapsamında hemen değiştiriyorlar dediler,peki fiyatını bilen varmıdır..merakımdan soruyorum..
    birde araba gazı köklediğinizde süper bir fırlama yapıyor şahlanma diyebilirz,ancak bunu yaparken 1-1,5 sanye gibi bir zaman geçiyor..bu bir sıkıntımıdır yoksa caddynin özelliğimidir..forumdada bunu çok okumuştum..kapı ve cam sorunları benim için önemli değil..gerçi şuana kadar sıkıntı yok..
    forumdaki tüm arkadaşlara bilgileri için teşkkr ederim çok faydalı oldular..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxell37

    caddy-2012 1.6 siyah trendline dsg kullanıcısıyım..araba daha yeni 250 kmde.forumdaki bütün sorunları okudum..umarım benim arabada böyle sıkıntılar olmaz..geerçi söylenilen sıkıntılar bir şekilde hallolur ve büyük sıkıntılar değil gibi..şuana kadar arabadan memnunum şuan test şamasındayım diyebilirim araaba hakkında tam net bir bilgi için bin km görmek lazım..
    buarada kavrama sıkıntısını garanti kapsamında hemen değiştiriyorlar dediler,peki fiyatını bilen varmıdır..merakımdan soruyorum..
    birde araba gazı köklediğinizde süper bir fırlama yapıyor şahlanma diyebilirz,ancak bunu yaparken 1-1,5 sanye gibi bir zaman geçiyor..bu bir sıkıntımıdır yoksa caddynin özelliğimidir..forumdada bunu çok okumuştum..kapı ve cam sorunları benim için önemli değil..gerçi şuana kadar sıkıntı yok..
    forumdaki tüm arkadaşlara bilgileri için teşkkr ederim çok faydalı oldular..

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar. Ben de dizel Nissan kullanıcısıyım.1.5 Renault motorunun torkundan ve ekonomisinden çok memnundum. Şimdi aracı biraz büyüteyim diye Caddy düşünüyorum. Büyük araç, sarfiyatın artması demek ama ne kadar artar onu öğrenmek istiyorum. Mesela benim aracım uzun yolda en fazla 0.18,şehiriçinde de 0.25 yakaıyordu. Bu değer sizin arabalarda ve manuel viteste ne alemde acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: divino

    Merhaba arkadaşlar. Ben de dizel Nissan kullanıcısıyım.1.5 Renault motorunun torkundan ve ekonomisinden çok memnundum. Şimdi aracı biraz büyüteyim diye Caddy düşünüyorum. Büyük araç, sarfiyatın artması demek ama ne kadar artar onu öğrenmek istiyorum. Mesela benim aracım uzun yolda en fazla 0.18,şehiriçinde de 0.25 yakaıyordu. Bu değer sizin arabalarda ve manuel viteste ne alemde acaba?

    Bizde 2008 caddy 1.9 TDI var, şuanki ortalama 5.8 lt / 100 km. Ağırlıklı şehiriçi kullanım yapıyoruz. 22-23 kuruş yakıyor. 1,6 TDI daha az yakabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: divino

    Merhaba arkadaşlar. Ben de dizel Nissan kullanıcısıyım.1.5 Renault motorunun torkundan ve ekonomisinden çok memnundum. Şimdi aracı biraz büyüteyim diye Caddy düşünüyorum. Büyük araç, sarfiyatın artması demek ama ne kadar artar onu öğrenmek istiyorum. Mesela benim aracım uzun yolda en fazla 0.18,şehiriçinde de 0.25 yakaıyordu. Bu değer sizin arabalarda ve manuel viteste ne alemde acaba?

    Bizde 2008 caddy 1.9 TDI var, şuanki ortalama 5.8 lt / 100 km. Ağırlıklı şehiriçi kullanım yapıyoruz. 22-23 kuruş yakıyor. 1,6 TDI daha az yakabilir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 2012 model aracımda bulunan RCD310 cd çalarımı satıyorum, Beyaz ışıklandırmalıdır ve Türkçe menülüdür
    2011 caddy sahipleri önkonsolda renk uyumu yakalamak için düşünebilirler, göstergelerle aynı renkte ışık veriyo sonuçta
    link aşağıdadır, ilana gidip bakabilirsiniz, kredi kartına 3 taksit imkanıda yapıyorm bilginiz olsun saygı ve sevgilerimle herkese

    İLANA GİTMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: divino

    Merhaba arkadaşlar. Ben de dizel Nissan kullanıcısıyım.1.5 Renault motorunun torkundan ve ekonomisinden çok memnundum. Şimdi aracı biraz büyüteyim diye Caddy düşünüyorum. Büyük araç, sarfiyatın artması demek ama ne kadar artar onu öğrenmek istiyorum. Mesela benim aracım uzun yolda en fazla 0.18,şehiriçinde de 0.25 yakaıyordu. Bu değer sizin arabalarda ve manuel viteste ne alemde acaba?

    Bizde 2008 caddy 1.9 TDI var, şuanki ortalama 5.8 lt / 100 km. Ağırlıklı şehiriçi kullanım yapıyoruz. 22-23 kuruş yakıyor. 1,6 TDI daha az yakabilir.

    Çok teşekkürler. Uzun yolda ölçüm yaptınız mı yahut yapan üyemiz oldu mu? İyi akşamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: divino

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    quote:

    Orijinalden alıntı: divino

    Merhaba arkadaşlar. Ben de dizel Nissan kullanıcısıyım.1.5 Renault motorunun torkundan ve ekonomisinden çok memnundum. Şimdi aracı biraz büyüteyim diye Caddy düşünüyorum. Büyük araç, sarfiyatın artması demek ama ne kadar artar onu öğrenmek istiyorum. Mesela benim aracım uzun yolda en fazla 0.18,şehiriçinde de 0.25 yakaıyordu. Bu değer sizin arabalarda ve manuel viteste ne alemde acaba?

    Bizde 2008 caddy 1.9 TDI var, şuanki ortalama 5.8 lt / 100 km. Ağırlıklı şehiriçi kullanım yapıyoruz. 22-23 kuruş yakıyor. 1,6 TDI daha az yakabilir.

    Çok teşekkürler. Uzun yolda ölçüm yaptınız mı yahut yapan üyemiz oldu mu? İyi akşamlar.

    1.6 TDI o kadar çok gözünüzde büyütmeyin arkadaşlar, 1.9 TDI'ya göre yakıt sarfiyatı yok gibi, aynı hemen hemen
    ayrıca 1.6 TDI çok zor yani 5.8 litre ortalama yakalamak. 2,5 aydır kullanıyorum şehir içi 6.8 lt yakıyo benim araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    selamun aleyküm forum dh ailesi bende caddy var 2011 trendline şimdi kafam bir şeyde takıldı bu 2012 caddylerin vites topuzuna bakarsanız parlak görürsünüz işte onun aynısından kendi aracıma takma şansın var mı var ise nerden bulabilirim yetkili serviste varmı

    soru 2 : bu 2011 caddylerin jant çapı kaç inç acaba (orjinal jant çapı)

    çok saolun teşkür ederim hepinize

    biri bizim derdimize çare bulamayacak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    selamun aleyküm forum dh ailesi bende caddy var 2011 trendline şimdi kafam bir şeyde takıldı bu 2012 caddylerin vites topuzuna bakarsanız parlak görürsünüz işte onun aynısından kendi aracıma takma şansın var mı var ise nerden bulabilirim yetkili serviste varmı

    soru 2 : bu 2011 caddylerin jant çapı kaç inç acaba (orjinal jant çapı)

    çok saolun teşkür ederim hepinize

    biri bizim derdimize çare bulamayacak mı?


    2011 ile 2012'nin vites topuzlarını hiç karşılaştırma fırsatım olmadı o yüzden o konuda bişi söyleyemicem ama
    vites topuznun üstündeki kısım sökülüyo ve orası değiştirebiliyo, bi önceki eski caddy'imde ben o vites kolunun üst
    kapağını LİFE ile değiştirmiştim ordan biliyorum.

    diğer bir konu ise caddy'nin jant ölçüleri 15 inch, lastik ebatlarıda 195x65 15 jant




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    selamun aleyküm forum dh ailesi bende caddy var 2011 trendline şimdi kafam bir şeyde takıldı bu 2012 caddylerin vites topuzuna bakarsanız parlak görürsünüz işte onun aynısından kendi aracıma takma şansın var mı var ise nerden bulabilirim yetkili serviste varmı

    soru 2 : bu 2011 caddylerin jant çapı kaç inç acaba (orjinal jant çapı)

    çok saolun teşkür ederim hepinize

    biri bizim derdimize çare bulamayacak mı?


    2011 ile 2012'nin vites topuzlarını hiç karşılaştırma fırsatım olmadı o yüzden o konuda bişi söyleyemicem ama
    vites topuznun üstündeki kısım sökülüyo ve orası değiştirebiliyo, bi önceki eski caddy'imde ben o vites kolunun üst
    kapağını LİFE ile değiştirmiştim ordan biliyorum.

    diğer bir konu ise caddy'nin jant ölçüleri 15 inch, lastik ebatlarıda 195x65 15 jant

    abi bravo işte bana vitesin üst kısmı lazım onu nerden bulabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    abi bravo işte bana vitesin üst kısmı lazım onu nerden bulabilirim


    Servisteeeen :)) ben servisten almıştım, o viteslerin yazılı olduğu kısım sadece, ordaki kapak.
    vites topuzunu komple aldım sanma sakın :)) 15 TL'ye almıştım ufacık yuvarlak plastiği
    bi de fatura falan kesmişlerdi :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    abi bravo işte bana vitesin üst kısmı lazım onu nerden bulabilirim


    Servisteeeen :)) ben servisten almıştım, o viteslerin yazılı olduğu kısım sadece, ordaki kapak.
    vites topuzunu komple aldım sanma sakın :)) 15 TL'ye almıştım ufacık yuvarlak plastiği
    bi de fatura falan kesmişlerdi :)))

    Abi hangi servisten aldın acaba bu atada tüm forum Dh ailesini bayramı kutluyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    Abi hangi servisten aldın acaba bu atada tüm forum Dh ailesini bayramı kutluyorum


    Trabzon Bahadır'dan almıştım ben o kapakları, daha doğrusu orda bi arkadaş göndermişti servisten alıp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    Abi hangi servisten aldın acaba bu atada tüm forum Dh ailesini bayramı kutluyorum


    Trabzon Bahadır'dan almıştım ben o kapakları, daha doğrusu orda bi arkadaş göndermişti servisten alıp

    Alıntıları Göster
    Bir yakınımın 1,9'unun ortalama yakıtını gördüğümde inanamamıştım. 5,8 ... bizim ortalama yakıtlar ise 6,5-7 arası değişmekte... bu elbette motor hacminden kaynaklanıyor. 1,9 luk motorun yaptığı işi 1,6 motorun yapması için daha çok enerji harcaması lazım bu kalkış için de geçerli hızlanma için de...... halbuki fabrika verilerine baktığımızda 1,6 da 1.9'a göre yakıt sarfiyatının düştüğünü görmüş bunu common rail sistemine bağlamıştık.. demekki şehir içi ve 90 km sabit hız testlerinde çok fazla kalkış olmadığı için firma bu verilere ulaşmış... Ama pratikte bunun doğru olmadığını ve 1,9'un yakıt tüketiminin daha iyi olduğunu yani 1,6'ya göre daha az yaktığını gördük..

    Ancak aynı mantıkla caddy 2,0'ın daha da az yakıcağını söylememiz pek mümkün görünmüyor... Çünkü arada ciddi bir beygir farkı var. caddy 2.0 'a 140 beygir ve 320 NMlik güç vermişler... Bu da hızlanmaların ve kalkışların çok daha seri olacağını ama yakıt artışının da beraberinde geleceğini gösteriyor... Eğer 2,0'a 102 beygir250 NMlik bir tork verselerdi ozaman 1,6 1,9 2,0 arasında en az tüketimin 2,0da olacağını iddia edebilirdik... Yine kesin sonucu kullanıcı yorumlarından öğreneceğiz ..

    Beklenildiği gibi tork 250 NM nin üstünde olduğu için caddy 2,0'a dsg-7 değil dsg-6 şanzıman takmışlar... Bağımsız süspansyon bekleyenlerin hayali ise gerçekleşmedi yine... Ne diyelim şuanda ve 2-3 yıl için de araç değiştirme imkanım olmadığı için kendi adıma çok da fazla üzüldüğümü söyleyemem doğrusu::)
    Yine de Türk insanı en iyi araçlara binmeli tezini savunan biri olarak doblolarda kangolar da bile varken neden caddylerde yok diye de düşünmüyor değilim...

    Bu arada 2012 motorlu taşıtlar vergisi 1,6 motor için 768 tl 2,0 motor için 1060 tl.. 2,0 alacaklar yıllık 292 tl daha fazla para verecekler ayrıca yaklaşık %10-15 arası fazla yakıt tüketimini de göze almak durumunda kalacaklar.. Buna karşılık sınıfında Türkiye'nin en hızlı-en seri aracına binmenin de tadını çıkaracaklar:) 2.0 tercih edeceklere şimdiden hayırlı olsun..

    Tüm bu gözlemlerimiz sonucunda özetle şunu söyleyebilirizki beygir olarak aynı motor gücüne sahip ama farklı hacimlerdeki motorlardan hacmi büyük olan motor daha az yakıyor... 1,9'un yaktığı gibi...(1,6nın 102 beygiriyle 1,9'un 105 beygir'i arasındaki farkı önemsiz fark olarak değerlendirdik) buna karşılık beygirleri farklı olan ama motor hacmi aynı olan araçlardan ise beygiri yüksek olan daha fazla yakıyor... 102 beygirin yediği yemekle 140 beygirin yediği yemek aynı olurmu hiç::))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 10 Eylül 2012; 11:05:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Bir yakınımın 1,9'unun ortalama yakıtını gördüğümde inanamamıştım. 5,8 ... bizim ortalama yakıtlar ise 6,5-7 arası değişmekte... bu elbette motor hacminden kaynaklanıyor. 1,9 luk motorun yaptığı işi 1,6 motorun yapması için daha çok enerji harcaması lazım bu kalkış için de geçerli hızlanma için de...... halbuki fabrika verilerine baktığımızda 1,6 da 1.9'a göre yakıt sarfiyatının düştüğünü görmüş bunu common rail sistemine bağlamıştık.. demekki şehir içi ve 90 km sabit hız testlerinde çok fazla kalkış olmadığı için firma bu verilere ulaşmış... Ama pratikte bunun doğru olmadığını ve 1,9'un yakıt tüketiminin daha iyi olduğunu yani 1,6'ya göre daha az yaktığını gördük..

    Ancak aynı mantıkla caddy 2,0'ın daha da az yakıcağını söylememiz pek mümkün görünmüyor... Çünkü arada ciddi bir beygir farkı var. caddy 2.0 'a 140 beygir ve 320 NMlik güç vermişler... Bu da hızlanmaların ve kalkışların çok daha seri olacağını ama yakıt artışının da beraberinde geleceğini gösteriyor... Eğer 2,0'a 102 beygir250 NMlik bir tork verselerdi ozaman 1,6 1,9 2,0 arasında en az tüketimin 2,0da olacağını iddia edebilirdik... Yine kesin sonucu kullanıcı yorumlarından öğreneceğiz ..

    Beklenildiği gibi tork 250 NM nin üstünde olduğu için caddy 2,0'a dsg-7 değil dsg-6 şanzıman takmışlar... Bağımsız süspansyon bekleyenlerin hayali ise gerçekleşmedi yine... Ne diyelim şuanda ve 2-3 yıl için de araç değiştirme imkanım olmadığı için kendi adıma çok da fazla üzüldüğümü söyleyemem doğrusu::)
    Yine de Türk insanı en iyi araçlara binmeli tezini savunan biri olarak doblolarda kangolar da bile varken neden caddylerde yok diye de düşünmüyor değilim...

    Bu arada 2012 motorlu taşıtlar vergisi 1,6 motor için 768 tl 2,0 motor için 1060 tl.. 2,0 alacaklar yıllık 292 tl daha fazla para verecekler ayrıca yaklaşık %10-15 arası fazla yakıt tüketimini de göze almak durumunda kalacaklar.. Buna karşılık sınıfında Türkiye'nin en hızlı-en seri aracına binmenin de tadını çıkaracaklar:) 2.0 tercih edeceklere şimdiden hayırlı olsun..

    Tüm bu gözlemlerimiz sonucunda özetle şunu söyleyebilirizki beygir olarak aynı motor gücüne sahip ama farklı hacimlerdeki motorlardan hacmi büyük olan motor daha az yakıyor... 1,9'un yaktığı gibi...(1,6nın 102 beygiriyle 1,9'un 105 beygir'i arasındaki farkı önemsiz fark olarak değerlendirdik) buna karşılık beygirleri farklı olan ama motor hacmi aynı olan araçlardan ise beygiri yüksek olan daha fazla yakıyor... 102 beygirin yediği yemekle 140 beygirin yediği yemek aynı olurmu hiç::))

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar hız limitlerimiz 21 Martta değişmiş hiç söylemiyorsunuz:)
     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    Ozaman gösterge hızımız en fazla şöyle olabilir:

    Tek yönlü yollarda-----> 85 +%10=94 +(%5 gösterge eksik gösterimi payı)=99

    Duble yollarda---------->100+%10=110 +(%5 gösterge eksik gösterimi payı)=115

    Otobanlarda------------->110+%10=121 + (%5 gösterge eksik gösterimi payı)=127


    Bu değerlerde veya altında ceza kesilirse itiraz edin arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Arkadaşlar hız limitlerimiz 21 Martta değişmiş hiç söylemiyorsunuz:)
     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    Ozaman gösterge hızımız en fazla şöyle olabilir:

    Tek yönlü yollarda-----> 85 +%10=94 +(%5 gösterge eksik gösterimi payı)=99

    Duble yollarda---------->100+%10=110 +(%5 gösterge eksik gösterimi payı)=115

    Otobanlarda------------->110+%10=121 + (%5 gösterge eksik gösterimi payı)=127


    Bu değerlerde veya altında ceza kesilirse itiraz edin arkadaşlar...

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar comfortline+dsg aracım var alalı 1,5 ay oldu 10.000 deyim. Arka bagaj kapağı sürücü tarafı arka kapı ses yapıyor, ne yapmamı önerirsiniz. Servis kapının içini açarsa hep mahveder diye korkuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hcalis52

    Merhaba arkadaşlar comfortline+dsg aracım var alalı 1,5 ay oldu 10.000 deyim. Arka bagaj kapağı sürücü tarafı arka kapı ses yapıyor, ne yapmamı önerirsiniz. Servis kapının içini açarsa hep mahveder diye korkuyorum.

    Alıntıları Göster
    olurmu öyle şey açtırın ...yapamazlarsa kapıyı değiştirecekler... nasılolsa garantiden yapılacak hepsi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    olurmu öyle şey açtırın ...yapamazlarsa kapıyı değiştirecekler... nasılolsa garantiden yapılacak hepsi..

    Alıntıları Göster
    Caddy dsg 15000 bakımı yaptırdım 399TL tuttu eskişehir asil vw iyi ilgilendi bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    olurmu öyle şey açtırın ...yapamazlarsa kapıyı değiştirecekler... nasılolsa garantiden yapılacak hepsi..


    yapamazlarsa kapıyı değiştirecekler ne demek yahu, insanları bilinçsizce bilgilendirmeyiniz.
    caddy'lerde normal birşeydir sürgülü kapılar ve bagaj kapağının bi süre sonra ses yapması, elinize
    bi WD-40 sprey yağlardan alın, kapı raylarını - bilyaları yağlayın kapınızıda bi kaç defa
    açıp kapatın o iş tamam ses kesilmiştir. Şayet ses kapının içinden geliyorsa ( ki sanmıyorum )
    sadece kapı içi plastiği sökülüp kapı içinde mekanik kısımda ses yapacak yerler izole edilir sorun
    çözülür, şayet ses hala geliyorsa, kapı ayarlaması yapılır kapının tam ve sıkı bir şekilde kapanması
    sağlanır, kapı boyasında, kapı sacında bir sorun olmadığı sürece kapı DEĞİŞTİRİLMEZ




  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.