Şimdi Ara

Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
819
Cevap
4
Favori
199.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakirkolsuz

    bugün ankara konya yolundaki doğuş otodan yeni bir trenline aldım renk kahverengi çelik jantlarada 750 tl fark verdim 43.350 tl ye mal oldu.Jantların parasını pazartesi aracı alırken vereceğim araç alırken hediye olarak koparabileceğimiz bişey varmı Jant parasına karşılık pazarlık ederiz diyorum.


    Hayırlı uğurlu olsn Allah kaza bela vermesin inşallah, doğuş otomotiv ve hediye :))
    bu iki kelime hiç birbiri ile uymuyo :)) aracın orjinal ekipmanlarını bile eksik almazsanız
    iyidir yani :)) hediyeyi falan boşverinde aracı teslim alırken, paspaslar ecza çantası
    lastik tamir seti, stepne, yedek anahtarlar ve kullanım kitapçıklarının araçta mevcut
    olduğunu iyi kontrol edin, hediye işini BENCE unutun :)))
  • saol teşekkür ederim iyi dileklerin için jantların parasını vermedim eksiği çıkarsa tamamlarmadan ödeme yapmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakirkolsuz

    saol teşekkür ederim iyi dileklerin için jantların parasını vermedim eksiği çıkarsa tamamlarmadan ödeme yapmam.

    Elbette, aracı iyice kontrol edin öyle teslim alın, sağına soluna altına üstüne, köşe noktalarına iyi bakın
    belki nakliye sırasında çok ufakta olsa sürtmeler olabiliyo gözden kaçıyo sonra..
  • arac ordaydı baktım herhangi bir sıkıntı yoktu. standart olarak yedek anahtar stepne kulluk cıkartıyorlar herhade yoksa o doblodamı idi hatırlamıyorum tamir bakım seti ve ecza seti bunların dışında başka bir
    şey yok değilmi .birde yol bilgisayarı turkcemi .baktığımda ingilizceydi.herhalde. doblo anlaşması yapmıştım son anda caddy aldım .150tl de kapora dobloda duruyor. istersem verirlermi bilmiyorum ben caydım cunku.
  • Arkadaşlar comfort yada trend farketmez hangisini alacaksanız alın ama muhakkak dsg şansumanı deneyin canavar test aracıyla deneme sürüşüne çıkın ve ne demek istediğimi anlayın özellikle kırmıza ışığa gelip kalkış yapmak için gazı kökleyip aynadan arkadaki araçları izleyin bakalım:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webliner

    Arkadaşlar comfort yada trend farketmez hangisini alacaksanız alın ama muhakkak dsg şansumanı deneyin canavar test aracıyla deneme sürüşüne çıkın ve ne demek istediğimi anlayın özellikle kırmıza ışığa gelip kalkış yapmak için gazı kökleyip aynadan arkadaki araçları izleyin bakalım:D


    Comfortline veya trendline farketmez ama DSG kesinlike olsun demişiniz fakat, DSG için tam 6 bin TL fiyat farkı var.
    DSG büyük rahatlık, çok güzel bir şanzıman, müthiş bir icat fakat 6 bin TL fark ciddi bir fark, evvelden 1.9 TDI'de 3500 TL fark
    vardı 7 ileri DSG'lerde 6 bin TL fark var yani.. performans konusunda fazla abartmışsınız diyebilirim, trafikte 2.0 TDI
    140 HP jettalar passatlar var ve bunların DSG şanzımanları var, sonrasında 1.4 TSİ 122 & 140 & 170 HP yer uçakları var
    ve bunlarında DSG şanzımanları var onlarla ışıklarda denk gelmeyin isterseniz çünkü yetişmek için gazı kökünü arayan
    siz olursunuz :)))) 1.6 TDI 7 ileri DSG çok abartılacak şekilde performanslı değil, 2.0 TDI 140 HP kullanan birisi olarak söylüyorum
    önce 2.0 TDI 140 HP ya da 1.4 TSİ 140 HP sürün sonra 1.6 TDI'ya binin ne kadar hantal geldiğini göreceksiniz, ama tabi daha
    düşük modelli araçlardan inip 1.6 TDI'ya binenler çok performanslı bir sürüş keyfine varırlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: webliner

    Arkadaşlar comfort yada trend farketmez hangisini alacaksanız alın ama muhakkak dsg şansumanı deneyin canavar test aracıyla deneme sürüşüne çıkın ve ne demek istediğimi anlayın özellikle kırmıza ışığa gelip kalkış yapmak için gazı kökleyip aynadan arkadaki araçları izleyin bakalım:D

    ama tabi daha
    düşük modelli araçlardan inip 1.6 TDI'ya binenler çok performanslı bir sürüş keyfine varırlar..

    evet hacım torostan inip caddy bindik napak anca paramız yetti bize uzay gemisi gibi geliyor her ne kadar sileceklerimizi ve farlarımızı elle çalıştırsakta gayet memnunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webliner
    evet hacım torostan inip caddy bindik napak anca paramız yetti bize uzay gemisi gibi geliyor
    her ne kadar sileceklerimizi ve farlarımızı elle çalıştırsakta gayet memnunuz


    Sözlerim yanlış anlaşılmasın yani kimseyi aşağılamak gibi bir niyetim yok
    belirtmek istediğim şey performansıydı, silceklerin elle çalıştırılması falan söz konusu
    değil yani rahat olun bizde yağmur sensörü ELLE aktif edebiliyoruz ancak.
    misal 1.2 - 1.4 benzinli ve düşük beygirli araçlardan inip 1.6 TDI 102 PS
    250 nM torka sahip bir araca binmek performans açısından üstün bir özellik gösterir..




  • 2012 Model 1,6 TDİ cadyy aldım.Alalı 3 ay oluyor toplamda 700 km civarında yol yapmışım.Haftada 1 gün 10-15 km kullanıyorum.Son bindiğimde aracın gaz yemede sıkıntısı var gibiydi.Boşta problem yok ama viteste gaza basınca çok iştahsız davranıyor.Sesi değişiyor.Bu kullanmamaktan kaynaklanıyor yada motor soğuk olduğu için olabilirmi.Isındıktan sonra pek hissetmiyorum.Tecrübeli arkdaşların yorumunu bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    arkadaşlar 2011 e türkçe yazılım arttırabilir miyiz?

    Bu konu altında yol bilgisayarının ingilizce versyonunun detaylı analizini yapmıştım. Oradan gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz...
  • D2 .vitesde düşük devirden hızlanırken silkemeleme sorunu yaşıyordum. Bu sorun kronik bir dsg kavrama sorunudur. Kavramam garantiden değişti sorunum çözüldü... Ancak garanti bitmiş olsa da cüzi bir miktar karşılığı kavramayı değiştiriyorlarmış.... . bu bedeli de vermemek adına d2 de özellikle dönüşlerde silkeleme sorunları yaşayanlar garanti süreleri bitmeden mutlaka servislere başvurmalı....

    Ayrıca camımdan ses geliyordu onun da mekanizması değişti sorunum çözüldü. Şuanda pek sorunum kalmadı gibi görünüyor....

    Evet arkadaşlar daha önce de söyledim şimdi de söylüyorum. dsg şanzıman gerçekten bir harika... Ufak tefek sorunları olacak elbette ama sorunu çözüyorlar.. Sakın ola kısıtlı bütçeniz varsa tercihinizi dsgden yana kullanın comforttan yana değil...

    yani manuel comfortunuz olacağına dsg trendlinınız olsun... Eğer uygun bütçe varsa dsg comfort en güzeli tabiki.... şehir içi trafikde belkide günde 50 defa vites değişitreceksiniz ama yağmur sensörünü ışık sensörünü hız sabitleyiciyi kaç defa kullanacaksınızki? mantıklı olmak lazım bunu 2 yıldır dsg comfort kullanan bir kullanıcı olarak söylüyorum....

    Buarada caddynin 2013 modellerinde 2000 cc 140 beygir opsyonu da olacakmış bakalım arka süspansyonları var mı görecez:) ama motor hacminden dolayı vergisi yüksek olur onun dimi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    D2 .vitesde düşük devirden hızlanırken silkemeleme sorunu yaşıyordum. Bu sorun kronik bir dsg kavrama sorunudur. Kavramam garantiden değişti sorunum çözüldü... Ancak garanti bitmiş olsa da cüzi bir miktar karşılığı kavramayı değiştiriyorlarmış.... . bu bedeli de vermemek adına d2 de özellikle dönüşlerde silkeleme sorunları yaşayanlar garanti süreleri bitmeden mutlaka servislere başvurmalı....

    Ayrıca camımdan ses geliyordu onun da mekanizması değişti sorunum çözüldü. Şuanda pek sorunum kalmadı gibi görünüyor....

    Evet arkadaşlar daha önce de söyledim şimdi de söylüyorum. dsg şanzıman gerçekten bir harika... Ufak tefek sorunları olacak elbette ama sorunu çözüyorlar.. Sakın ola kısıtlı bütçeniz varsa tercihinizi dsgden yana kullanın comforttan yana değil...

    yani manuel comfortunuz olacağına dsg trendlinınız olsun... Eğer uygun bütçe varsa dsg comfort en güzeli tabiki.... şehir içi trafikde belkide günde 50 defa vites değişitreceksiniz ama yağmur sensörünü ışık sensörünü hız sabitleyiciyi kaç defa kullanacaksınızki? mantıklı olmak lazım bunu 2 yıldır dsg comfort kullanan bir kullanıcı olarak söylüyorum....

    Buarada caddynin 2013 modellerinde 2000 cc 140 beygir opsyonu da olacakmış bakalım arka süspansyonları var mı görecez:) ama motor hacminden dolayı vergisi yüksek olur onun dimi?






    Son paragraf fena halde canımı sıktı, geçen hafta corolla'yı sattık ve acilen bir araç almamız gerekiyor.caddy buldum, trendline duz vites gümüş gri.42 bin 300 e alacaktik salı günü.eğer 2000 motor gelecekse hayatta almam.vergisi biraz daha yüksek olur ama şahane bir performansı olacagina eminim.şimdi me yapmalı peki, bütçemiz de sınırlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    D2 .vitesde düşük devirden hızlanırken silkemeleme sorunu yaşıyordum. Bu sorun kronik bir dsg kavrama sorunudur. Kavramam garantiden değişti sorunum çözüldü... Ancak garanti bitmiş olsa da cüzi bir miktar karşılığı kavramayı değiştiriyorlarmış.... . bu bedeli de vermemek adına d2 de özellikle dönüşlerde silkeleme sorunları yaşayanlar garanti süreleri bitmeden mutlaka servislere başvurmalı....

    Ayrıca camımdan ses geliyordu onun da mekanizması değişti sorunum çözüldü. Şuanda pek sorunum kalmadı gibi görünüyor....

    Evet arkadaşlar daha önce de söyledim şimdi de söylüyorum. dsg şanzıman gerçekten bir harika... Ufak tefek sorunları olacak elbette ama sorunu çözüyorlar.. Sakın ola kısıtlı bütçeniz varsa tercihinizi dsgden yana kullanın comforttan yana değil...

    yani manuel comfortunuz olacağına dsg trendlinınız olsun... Eğer uygun bütçe varsa dsg comfort en güzeli tabiki.... şehir içi trafikde belkide günde 50 defa vites değişitreceksiniz ama yağmur sensörünü ışık sensörünü hız sabitleyiciyi kaç defa kullanacaksınızki? mantıklı olmak lazım bunu 2 yıldır dsg comfort kullanan bir kullanıcı olarak söylüyorum....

    Buarada caddynin 2013 modellerinde 2000 cc 140 beygir opsyonu da olacakmış bakalım arka süspansyonları var mı görecez:) ama motor hacminden dolayı vergisi yüksek olur onun dimi?








    söylediğiniz çelişkide 1 ay önce aracımı almadan bende çok kalmıştım acaba comfortline manuel mi trendline DSG mi diye
    çünkü ikisinide aynı paraya veriyolardı, ama babam ve ben ortak bi kararla comfortline manuel tercih ettik, DSG büyük
    bi rahtlık amenna ona lafım yok ama uzun yolda da cruise control varlığı çok büyük rahatlık, hadi yağmur far sensörü
    çok bi işe yaramasada park sensörüde yine park etme esnasında "acaba ne kadar kaldı" sorusuna yine cevap veriyor.
    bulunduğum şehir büyük şehir olsaydı DSG düşünürdüm ama Nevşehir gibi bi yere çok aşırı dur kalk yapmıyorum
    manuel daha sağlam bi tercih olurdu bizim için manuel tercih ettik.

    bir diğer konu ise 2013'lerde 2.0 TDI olacağı konusu, dediğiniz gibi vergi çok yüksek olur yaklaşık senelik vergisi
    1700 TL civarlarında gezer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Son paragraf fena halde canımı sıktı, geçen hafta corolla'yı sattık ve acilen bir araç almamız gerekiyor.caddy buldum, trendline duz vites gümüş gri.42 bin 300 e alacaktik salı günü.eğer 2000 motor gelecekse hayatta almam.vergisi biraz daha yüksek olur ama şahane bir performansı olacagina eminim.şimdi me yapmalı peki, bütçemiz de sınırlı



    Araç 2011 mi 2012 mi, trendline reflex gümüş ve manuel vites 42300 TL çok para gibime geldi benim.
    geçtiğiimiz ay ben aracı alırken 2.el piyasasına baktığımda 42 bin TL'Ye manuel comfortline caddy vardı
    DSG trendline bile vardı 41bin TL ila 44 bin TL arasında, fiyatı kabarık geldi biraz bana...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Son paragraf fena halde canımı sıktı, geçen hafta corolla'yı sattık ve acilen bir araç almamız gerekiyor.caddy buldum, trendline duz vites gümüş gri.42 bin 300 e alacaktik salı günü.eğer 2000 motor gelecekse hayatta almam.vergisi biraz daha yüksek olur ama şahane bir performansı olacagina eminim.şimdi me yapmalı peki, bütçemiz de sınırlı



    Araç 2011 mi 2012 mi, trendline reflex gümüş ve manuel vites 42300 TL çok para gibime geldi benim.
    geçtiğiimiz ay ben aracı alırken 2.el piyasasına baktığımda 42 bin TL'Ye manuel comfortline caddy vardı
    DSG trendline bile vardı 41bin TL ila 44 bin TL arasında, fiyatı kabarık geldi biraz bana...

    2012 model 0 km araç.bayiden alınacak ve bu rakama plaka ve vergi de dahil.bunları göz önüne alınca fiyat iyi gibi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    2012 model 0 km araç.bayiden alınacak ve bu rakama plaka ve vergi de dahil.bunları göz önüne alınca fiyat iyi gibi bence


    hee öyle desenize :))) anahtar teslim fiyatı bu fiyat o zaman tamam yani bayii fiyatına lafım yok :))
    caddy buldum diyince bende 2.el buldunuz sandım :))
  • İlker Yıldız hayırlı olsun yeni aracınız... kazasız belasız kullanın..... bir tanıdığım da aldı.bizim 2011'e göre arka amortisörleri bayağı bi yumuşatmışlar gibi geldi bana...Sanki makası biraz dahamı aşşağıya çekmişler ne anlamadım... Ses konusunda 1,9la fark olmadığını düşünüyormusunuz hala:)??

    uzun yol ağırlıklı kullansanız da ben dsg de dsg diyorum..benim de % 90 şehir dışı olmasına rağmen komfort için dsgden vazgeçmem... ama bu tercih meselesi tabiki ... hız sabitleyici gerçekten de comfortun en baba özelliğidir... 2.0 TDİ için aylık 100-150 tllik bir vergi artışı tolore edebileceğim bişey değil... 2013'te de 1,6nın bağımsız süspansyonu gelmeyeceğine göre değişim için 1-2 yıl daha beklicez herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    İlker Yıldız hayırlı olsun yeni aracınız... kazasız belasız kullanın..... bir tanıdığım da aldı.bizim 2011'e göre arka amortisörleri bayağı bi yumuşatmışlar gibi geldi bana...Sanki makası biraz dahamı aşşağıya çekmişler ne anlamadım... Ses konusunda 1,9la fark olmadığını düşünüyormusunuz hala:)??

    uzun yol ağırlıklı kullansanız da ben dsg de dsg diyorum..benim de % 90 şehir dışı olmasına rağmen komfort için dsgden vazgeçmem... ama bu tercih meselesi tabiki ... hız sabitleyici gerçekten de comfortun en baba özelliğidir... 2.0 TDİ için aylık 100-150 tllik bir vergi artışı tolore edebileceğim bişey değil... 2013'te de 1,6nın bağımsız süspansyonu gelmeyeceğine göre değişim için 1-2 yıl daha beklicez herhalde...

    Hocam siz 2013 modellerde 2000cc motor olacağını nereden duydunuz? eğer kesin bilgiyse bu araçtan vazgeçeceğiz.çok fazla isteyerek caddy'ye yönelmedik zaten.sadece sıfırının fiyatı bütçemize uyduğu için bunnu alacaktık.bu rakama dizel ve bu kadar donanımlı bir araç yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    İlker Yıldız hayırlı olsun yeni aracınız... kazasız belasız kullanın..... bir tanıdığım da aldı.bizim 2011'e göre arka amortisörleri bayağı bi yumuşatmışlar gibi geldi bana...Sanki makası biraz dahamı aşşağıya çekmişler ne anlamadım... Ses konusunda 1,9la fark olmadığını düşünüyormusunuz hala:)??

    uzun yol ağırlıklı kullansanız da ben dsg de dsg diyorum..benim de % 90 şehir dışı olmasına rağmen komfort için dsgden vazgeçmem... ama bu tercih meselesi tabiki ... hız sabitleyici gerçekten de comfortun en baba özelliğidir... 2.0 TDİ için aylık 100-150 tllik bir vergi artışı tolore edebileceğim bişey değil... 2013'te de 1,6nın bağımsız süspansyonu gelmeyeceğine göre değişim için 1-2 yıl daha beklicez herhalde...

    Hocam siz 2013 modellerde 2000cc motor olacağını nereden duydunuz? eğer kesin bilgiyse bu araçtan vazgeçeceğiz.çok fazla isteyerek caddy'ye yönelmedik zaten.sadece sıfırının fiyatı bütçemize uyduğu için bunnu alacaktık.bu rakama dizel ve bu kadar donanımlı bir araç yok.




  • Aracımı servisten teslim almaya gittiğimde bizzat ticari araç satış elemanından bu bilgiyi aldım. Vw bayinden yani. hatta numaramı da bıraktım bağımsız süspansyon çıkarsa dönüş yapacaklar... yanlış anlaşılma olmasın ama satış temsilcisi 2000 cc de çıkacak dedi. yani 1,6 lar çıkmayacak demedi... isteyen 2.0 isteyen 1.6 alır... 1.6 lar da olacak diye anladım ben..
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.