Şimdi Ara

Caddy Sportline 2.0 TDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
26.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Caddy Sportline 2.0 TDİ





    Selam. Bu konuda Caddy Sportline 2,0 140 PS araçla ilgili bilgi paylaşımları yapabiliriz..

     Caddy Sportline 2.0 TDİ Caddy Sportline 2.0 TDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 16 Ocak 2015; 17:37:12 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Caddy Sportline 2.0 TDI: Ayrıntılı Bir İnceleme

    Volkswagen Caddy Sportline 2.0 TDI, ticari araçların konfor ve performansla buluştuğu bir modeldir. Bu araç, aileler, işletmeler ve macera tutkunları için ideal bir seçimdir.

    Kullanıcı Yorumları

    Volkswagen Caddy Sportline 2.0 TDI kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Kullanıcılar araçların geniş iç mekanını, yakıt verimliliğini ve sürüş dinamiklerini övmektedir.

    Motor ve Performans

    Caddy Sportline 2.0 TDI, 122 beygir gücü ve 320 Nm tork üreten 2.0 litrelik turbo dizel motora sahiptir. Bu motor, 6 ileri manuel veya 7 ileri çift kavramalı şanzımanla eşleştirilmiştir. Araç, 0'dan 100 km/s hıza yaklaşık 11 saniyede ulaşabilir.

    Yakıt Tüketimi

    Caddy Sportline 2.0 TDI'nın yakıt tüketimi, sürüş koşullarına bağlı olarak değişmektedir. Kullanıcılar genellikle şehir içinde 6,5-7,5 litre/100 km ve otoyolda 5-6 litre/100 km yakıt tüketimi bildirmektedir.

    İç Mekan ve Özellikler

    Caddy Sportline, geniş ve çok yönlü bir iç mekana sahiptir. Yolcular için bolca baş ve diz mesafesi mevcuttur. Araç, dokunmatik ekranlı bir bilgi-eğlence sistemi, klima kontrolü ve geri görüş kamerası gibi özellikleriyle donatılmıştır.

    Sportline Ayrıntıları

    Sportline donanım paketi, Caddy'ye sportif bir görünüm kazandırmaktadır. Bu paket, 17 inç alaşım jantlar, siyah dış aksamlar ve kırmızı dikişli spor koltuklar içerir.

    2015 Caddy 2.0

    2015 Caddy 2.0, Caddy Sportline 2.0 TDI'nın önceki neslidir. Bu model benzer motor seçeneklerine sahiptir, ancak iç mekanı ve özellikleri daha az günceldir.

    Sonuç

    Volkswagen Caddy Sportline 2.0 TDI, pratiklik, konfor ve performansı bir arada sunan bir araçtır. Kullanıcı yorumları olumlu olsa da, daha fazla bilgi edinmek için yerel Volkswagen bayinizle görüşmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    Neden Caddy sorusuna cevap olması amacıyla bir çalışma yaptım ektedir... Bu çalışmamla ilgili ekleme , düzeltme yapmak isteyenler yorum yapabilir...

     Caddy Sportline 2.0 TDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 27 Aralık 2014; 19:23:19 >
  • 2.o sdi Caddy ler 6 ileri olduğu için daha fazla yakıyor denildi

    Bir sıkıntı da ticari Araçlarda 1.9 motor üstü vergi dezavantajı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıl dsg 7 caddy 1.6 kullandım ortalama yakıt 6,7-7.2 arası gitti geldi... torku 250 idi bunun torku320 yokuşları daha yüksek vitesle çıkacağını bu sebeple yakıtının daha düşük olacağını tahmin ediyorum kullanıcı yorumları da bu yönde bakalım görücez.. bu arada passatta da dsg6 kullanılıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    bence 2.0 caddy 1.6 dan daha fazla yakar. manuel 1.6 kullanıyorum şehir içinde 6.5 7 arası. çok zorlarsan 5.5 kadar düşüyor.
  • Manueller biraz farklı manueĺlerde çoğu yokuşa son vitesle girebilirsiniz son vitesiniz 5 mi 6mı ? ama dsg yokuşlarda hemen vites küçültüyor bu da devrin yükselmesine ve yakıtın artmasına sebep oluyor işte 2.0 dsg 6 ,140 hp 320 nn torktan dolayı yokuşlarda vites küçültmezse bundan dolayı yakıt sarfiyatı olabilir ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    5 ileri. dediğiniz mantıklı ancak daha büyük motor daha fazla yakıt sarfiyatıdır büyük ihtimalle
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    B6 Passat 2.0 tdi manuel???
    9 yıl önce açıldı
    Fluence 1.6 16v PRİVİLEGE
    10 yıl önce açıldı
    2012 Golf 1.6 TDI Highline
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  •  Caddy Sportline 2.0 TDİ


    Tork beygir grafiğimiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 14 Ocak 2015; 22:03:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nihayet aracimizi teslim aldik..Caddy 1.6 dsg ile kiyasladigimda İlk izlenimlerim
    1-) ingilizce yol bilgisayarı menüsü Türkçe olmuş menüyü kullanmak kolaylaşmiş

    2-) vitesi manuele aldığımda devir yükseldiğinde vites değiştir uyarısı çıkıyor 1.6 dsg de bu özellik yoktu

    3-) iç aydınlatma ışıkları sağdan ve soldan tek düğmeyle açılabilir hale getirilmiş

    4-) Çakmakla çalışan pompa ve lastik patlagi tamir ilacı seti olmasi güzel..

    5-) performansı etkileyici 1.6 dan çok daha seri ve yokuşlarda tahmin ettigim gibi kolay kolay vites küçültmüyor

    6-) en merak ettiğim konu yakıt sarfiyatı idi gerçekten de sarfiyatın düşüklüğüne inanamadım. . Bu fabrika verileri neden yüksek gösteriliyor anlam veremedim düz yolda 90 la 3.8-4 litre yaktı. .. Bu verilerle 1.6 dsg den çok daha az yaktığı kesin ... yılda 15000 km yapıyorum 100 km de 1 litre az yakarsa yıllık avantajım 150 litre olur ..3.7 tl desek litresine yıllık kazancimiz 550 tl civarında olur bu da Mtv farkının fazla fazla kapanması anlamına gelir...

    7-)Park sensörünün mesafe göstergeli olması iyi.. Her bir sensör için kalan mesafeyi radyo ekranından görebiliyorsunuz...

    8-) Gaz alması çok iyi 1,6 dsg bazen gaz almıyordu yani gaza basıyorsunuz 1-2 saniye sonra gaz alıyordu sprotline da bu tip bir sorunla karşılaşmadım..

    9-) DSG-6 olduğu için vites geçişleri dsg7 ninki gibi konforlu değil...

    10-)Araç durduk yerde çalışır haldeyken d veya r vites konumunda kapıyı açarsanız sizi p konumuna almadan inmemeniz için uyarıyor. Bu çok iyi bir özellik . Çünkü 2 yıl önce bir avm deyken bu hatayı yapmış araçtan inmişdim araç hareket etmeye başlamışdı eşimin vitesi n ye alıp el frenini çekmesi sayesinde aracın hareket etmesi durmuş kaza önlenmişdi... bu hata yüzünden ölümlü bir kaza haberi okuduğumu da hatırlıyorum basında...
    11-) yokuş inişlerinde araç kesinlikle vites büyütmüyor bu sayede frene basmak zorunda kalmıyorsunuz hem balata ömrü hem de sürüş konforu yönünden olumlu...
    12-) Araçta lastik basınç kontrol sistemi var ve doğuşun bundan haberi yok ::))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 24 Ocak 2015; 8:37:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Nihayet aracimizi teslim aldik..Caddy 1.6 dsg ile kiyasladigimda İlk izlenimlerim
    1 - ingilizce yol bilgisayarı menüsü Türkçe olmuş menüyü kullanmak kolaylaşmiş

    2- vitesi manuele aldığımda devir yükseldiğinde vites değiştir uyarısı çıkıyor 1.6 dsg de bu özellik yoktu

    3 iç aydınlatma ışıkları sağdan ve soldan tek düğmeyle açılabilir hale getirilmiş

    4 Çakmakla çalışan pompa ve lastik patlagi tamir ilacı seti olmasi güzel..

    5- performansı etkileyici 1
    .6 dan çok daha seri ve yokuşlarda tahmin ettigim gibi kolay kolay vites küçültmüyor

    6- en merak ettiğim konu yakıt sarfiyatı idi gerçekten de sarfiyatın düşüklüğüne inanamadım. . Bu fabrika verileri neden yüksek gösteriliyor anlam veremedim düz yolda 90 la 3.8-4 litre yaktı. .. Bu verilerle 1.6 dsg den çok daha az yaktığı kesin ... yılda 15000 km yapıyorum 100 km de 1 litre az yakarsa yıllık avantajım 150 litre olur ..3.7 tl desek litresine yıllık kazancimiz 550 tl civarında olur bu da Mtv farkının fazla fazla kapanması anlamına gelir...




    1.6 dgs confortline kullanıcısıyım.

    1- ingilizce menü yok.türkce:)

    4-çakmakla calısan pompa ve lastik seti araca hediye ettiler alırken.

    5- aracımla ankara kirsehir arası mal alıp geliyorum.arka koltukları sokup agzına kadar mal yukluyorum.ozellikle dikkat ediyorum.arac daha gaza basar basmaz atlıyor resmen.daha hiç pedal gazina tepkisiz kalmadi.zaten 110 km hizi gectigimizde radara yakalandigimizda cezasi 392 tl .bu aracla hiz yapmam.

    6-bu kişiden kişiye değişir ama bana deselerki 1.6 nızı alalım bu modeli verelim istemem.vergisi 1900 tl nin uzerinde (yıllık)1.6 ya 900 tl vergisi var.45 tl ye 180 km yol yaptim.(ankara kirsehir)2.0 da bu değerleri goreceginizi hiç sanmıyorum.benim aracda yakıt tasarruflu dgs ile en iyi devir geçişlerini kendisi ayarlıyor.nasıl oluyorda 1.6 dan az yakabiliyor 2.0?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esnaf_TV

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Nihayet aracimizi teslim aldik..Caddy 1.6 dsg ile kiyasladigimda İlk izlenimlerim
    1 - ingilizce yol bilgisayarı menüsü Türkçe olmuş menüyü kullanmak kolaylaşmiş

    2- vitesi manuele aldığımda devir yükseldiğinde vites değiştir uyarısı çıkıyor 1.6 dsg de bu özellik yoktu

    3 iç aydınlatma ışıkları sağdan ve soldan tek düğmeyle açılabilir hale getirilmiş

    4 Çakmakla çalışan pompa ve lastik patlagi tamir ilacı seti olmasi güzel..

    5- performansı etkileyici 1
    .6 dan çok daha seri ve yokuşlarda tahmin ettigim gibi kolay kolay vites küçültmüyor

    6- en merak ettiğim konu yakıt sarfiyatı idi gerçekten de sarfiyatın düşüklüğüne inanamadım. . Bu fabrika verileri neden yüksek gösteriliyor anlam veremedim düz yolda 90 la 3.8-4 litre yaktı. .. Bu verilerle 1.6 dsg den çok daha az yaktığı kesin ... yılda 15000 km yapıyorum 100 km de 1 litre az yakarsa yıllık avantajım 150 litre olur ..3.7 tl desek litresine yıllık kazancimiz 550 tl civarında olur bu da Mtv farkının fazla fazla kapanması anlamına gelir...




    1.6 dgs confortline kullanıcısıyım.

    1- ingilizce menü yok.türkce:)

    4-çakmakla calısan pompa ve lastik seti araca hediye ettiler alırken.

    5- aracımla ankara kirsehir arası mal alıp geliyorum.arka koltukları sokup agzına kadar mal yukluyorum.ozellikle dikkat ediyorum.arac daha gaza basar basmaz atlıyor resmen.daha hiç pedal gazina tepkisiz kalmadi.zaten 110 km hizi gectigimizde radara yakalandigimizda cezasi 392 tl .bu aracla hiz yapmam.

    6-bu kişiden kişiye değişir ama bana deselerki 1.6 nızı alalım bu modeli verelim istemem.vergisi 1900 tl nin uzerinde (yıllık)1.6 ya 900 tl vergisi var.45 tl ye 180 km yol yaptim.(ankara kirsehir)2.0 da bu değerleri goreceginizi hiç sanmıyorum.benim aracda yakıt tasarruflu dgs ile en iyi devir geçişlerini kendisi ayarlıyor.nasıl oluyorda 1.6 dan az yakabiliyor 2.0?

    Alıntıları Göster
    Selam...

    4 yıl boyunca 1,6 dsg comfort kullandım hatta 1.6 tdinin kitabını yazdım ::))

    http://forum.donanimhaber.com/m_45368684/tm.htm

    stabilize yol 1,6 dsg comf 5,2 yakıyordu bu 3,8 - 4.0 yakıyor...

    şehir içi yakıt farkının neden 2.0 tdi alehine olduğunu anlamanız için şu konuyu okumanızı tavsiye ederim..

    http://forum.donanimhaber.com/m_11499398/f_//tm.htm#11499398

    2.0ın düz yolda neden daha az yaktığını anlamak için

    tork beygir grafiğini incelemelisiniz..

     Caddy Sportline 2.0 TDİ


    1,6 2015 mtvsi 946 tl
    2,0 2015 mtv si 1430 tl

    fark 484 tl... 1900 tlgibi bir tutar söz konusu değil..

    Not: eski aracımı kötülediğim düşünülmesin lütfen ... sadece objektif olarak farkları ortaya koyuyorum... .. Eski aracımla inanılmaz zevkli yolculuklar yaptım ve hatırası yeri başkadır asla unutmam...



     Caddy Sportline 2.0 TDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 15 Ocak 2015; 16:20:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Selam...

    4 yıl boyunca 1,6 dsg comfort kullandım hatta 1.6 tdinin kitabını yazdım ::))

    http://forum.donanimhaber.com/m_45368684/tm.htm

    stabilize yol 1,6 dsg comf 5,2 yakıyordu bu 3,8 - 4.0 yakıyor...

    şehir içi yakıt farkının neden 2.0 tdi alehine olduğunu anlamanız için şu konuyu okumanızı tavsiye ederim..

    http://forum.donanimhaber.com/m_11499398/f_//tm.htm#11499398

    2.0ın düz yolda neden daha az yaktığını anlamak için

    tork beygir grafiğini incelemelisiniz..

     Caddy Sportline 2.0 TDİ


    1,6 2015 mtvsi 946 tl
    2,0 2015 mtv si 1430 tl

    fark 484 tl... 1900 tlgibi bir tutar söz konusu değil..

    Not: eski aracımı kötülediğim düşünülmesin lütfen ... sadece objektif olarak farkları ortaya koyuyorum... .. Eski aracımla inanılmaz zevkli yolculuklar yaptım ve hatırası yeri başkadır asla unutmam...



     Caddy Sportline 2.0 TDİ

    Alıntıları Göster
    hocam en yakın zamanda uzun yola gittiğinizde hızı 90 a sabitleyip bir kaç foto çeker misiniz? mesela ilk 1 saatte, yolculuğun ortasında ve sonunda. gerçekten dedikleriniz pek mantıklı gelmiyor bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.M.K

    hocam en yakın zamanda uzun yola gittiğinizde hızı 90 a sabitleyip bir kaç foto çeker misiniz? mesela ilk 1 saatte, yolculuğun ortasında ve sonunda. gerçekten dedikleriniz pek mantıklı gelmiyor bana



    http://forum.vwturk.com/showthread.php/82287-2.0-tdi-sportline-caddy-yak%C4%B1t-t%C3%BCketimi

    Selam burada sportline kullanıcılarının yorumları var... aracı getiriken ben de 3,8-4ü gördüm.. Ancak bugün 1,6 dsg yakıt tüketimini kaydettiğim yerde verinin gerçekten de 5,0 lt civarında olduğunu gördüm... Büyük bir ihtimalle 3,8-4.0 tüketim aldığım yerde gizli bir eğim vardı...

    Ama ben yine de aracın düşük sarfettiğini hissediyorum.. uzun yol hafızası en doğru veriyi verecek.. 1,6 da 6,9 lt olmuştur uzun yol hafızası tüketimim...

    eğimsiz bir yol bulursam bu veriyi paylaşırım ....




  • 12. Madde Doğuş un ne kadar ciddi !!! bir holding olduğunun göstergesi ...hep söylüyorum Doğuş Holding VW markasını kaldıramıyor .
    VW Almanya, Doğuştan distribitörlüğü alıp ciddi çalışan holdinglere vermeli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Nihayet aracimizi teslim aldik..Caddy 1.6 dsg ile kiyasladigimda İlk izlenimlerim
    1 - ingilizce yol bilgisayarı menüsü Türkçe olmuş menüyü kullanmak kolaylaşmiş

    2- vitesi manuele aldığımda devir yükseldiğinde vites değiştir uyarısı çıkıyor 1.6 dsg de bu özellik yoktu

    3 iç aydınlatma ışıkları sağdan ve soldan tek düğmeyle açılabilir hale getirilmiş

    4 Çakmakla çalışan pompa ve lastik patlagi tamir ilacı seti olmasi güzel..

    5- performansı etkileyici 1
    .6 dan çok daha seri ve yokuşlarda tahmin ettigim gibi kolay kolay vites küçültmüyor

    6- en merak ettiğim konu yakıt sarfiyatı idi gerçekten de sarfiyatın düşüklüğüne inanamadım. . Bu fabrika verileri neden yüksek gösteriliyor anlam veremedim düz yolda 90 la 3.8-4 litre yaktı. .. Bu verilerle 1.6 dsg den çok daha az yaktığı kesin ... yılda 15000 km yapıyorum 100 km de 1 litre az yakarsa yıllık avantajım 150 litre olur ..3.7 tl desek litresine yıllık kazancimiz 550 tl civarında olur bu da Mtv farkının fazla fazla kapanması anlamına gelir...




    1.6 dgs confortline kullanıcısıyım.

    1- ingilizce menü yok.türkce:)

    4-çakmakla calısan pompa ve lastik seti araca hediye ettiler alırken.

    5- aracımla ankara kirsehir arası mal alıp geliyorum.arka koltukları sokup agzına kadar mal yukluyorum.ozellikle dikkat ediyorum.arac daha gaza basar basmaz atlıyor resmen.daha hiç pedal gazina tepkisiz kalmadi.zaten 110 km hizi gectigimizde radara yakalandigimizda cezasi 392 tl .bu aracla hiz yapmam.

    6-bu kişiden kişiye değişir ama bana deselerki 1.6 nızı alalım bu modeli verelim istemem.vergisi 1900 tl nin uzerinde (yıllık)1.6 ya 900 tl vergisi var.45 tl ye 180 km yol yaptim.(ankara kirsehir)2.0 da bu değerleri goreceginizi hiç sanmıyorum.benim aracda yakıt tasarruflu dgs ile en iyi devir geçişlerini kendisi ayarlıyor.nasıl oluyorda 1.6 dan az yakabiliyor 2.0?

    arka koltuklari soktugunuzu soylemissiniz bu yasak degil mi ? bende udusnuyorum d ayda yilda bi hafif mal yuklemem lazim ancak kapladigi alan fazla koltuk sokme yasak oldugundan transprtera yonelmistim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Nihayet aracimizi teslim aldik..Caddy 1.6 dsg ile kiyasladigimda İlk izlenimlerim
    1 - ingilizce yol bilgisayarı menüsü Türkçe olmuş menüyü kullanmak kolaylaşmiş

    2- vitesi manuele aldığımda devir yükseldiğinde vites değiştir uyarısı çıkıyor 1.6 dsg de bu özellik yoktu

    3 iç aydınlatma ışıkları sağdan ve soldan tek düğmeyle açılabilir hale getirilmiş

    4 Çakmakla çalışan pompa ve lastik patlagi tamir ilacı seti olmasi güzel..

    5- performansı etkileyici 1
    .6 dan çok daha seri ve yokuşlarda tahmin ettigim gibi kolay kolay vites küçültmüyor

    6- en merak ettiğim konu yakıt sarfiyatı idi gerçekten de sarfiyatın düşüklüğüne inanamadım. . Bu fabrika verileri neden yüksek gösteriliyor anlam veremedim düz yolda 90 la 3.8-4 litre yaktı. .. Bu verilerle 1.6 dsg den çok daha az yaktığı kesin ... yılda 15000 km yapıyorum 100 km de 1 litre az yakarsa yıllık avantajım 150 litre olur ..3.7 tl desek litresine yıllık kazancimiz 550 tl civarında olur bu da Mtv farkının fazla fazla kapanması anlamına gelir...




    1.6 dgs confortline kullanıcısıyım.

    1- ingilizce menü yok.türkce:)

    4-çakmakla calısan pompa ve lastik seti araca hediye ettiler alırken.

    5- aracımla ankara kirsehir arası mal alıp geliyorum.arka koltukları sokup agzına kadar mal yukluyorum.ozellikle dikkat ediyorum.arac daha gaza basar basmaz atlıyor resmen.daha hiç pedal gazina tepkisiz kalmadi.zaten 110 km hizi gectigimizde radara yakalandigimizda cezasi 392 tl .bu aracla hiz yapmam.

    6-bu kişiden kişiye değişir ama bana deselerki 1.6 nızı alalım bu modeli verelim istemem.vergisi 1900 tl nin uzerinde (yıllık)1.6 ya 900 tl vergisi var.45 tl ye 180 km yol yaptim.(ankara kirsehir)2.0 da bu değerleri goreceginizi hiç sanmıyorum.benim aracda yakıt tasarruflu dgs ile en iyi devir geçişlerini kendisi ayarlıyor.nasıl oluyorda 1.6 dan az yakabiliyor 2.0?

    arka koltuklari soktugunuzu soylemissiniz bu yasak degil mi ? bende udusnuyorum d ayda yilda bi hafif mal yuklemem lazim ancak kapladigi alan fazla koltuk sokme yasak oldugundan transprtera yonelmistim.

    yasak oldugunu bilmiyordum.cevirmeyede girdim.hic birşey olmadı.




  • Caddy 2.0 sportline diferansiyel son dişli oranını hiçbir forumda bulamamışdım.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=11499398&p=1&f=200

    15/1/2007 saat 2018 mesajında bulduğum formülle yaptığım hesap sonucu son dişli oranını 2.99 ve 3.03 olarak buldum yani son dişli oranı 3 diyebiliriz. .
    Bu arada söz verdiğim gibi yakıt sarfiyatı görüntülerini 1-2 güne koyacağım... hem de eğim ölçümüyle birlikte.. ilginç olacak...

    Not: dsg6 da 2100 devirde 110 km/s 1700 devirde 90 km/s hızla gidiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Caddy 2.0 sportline diferansiyel son dişli oranını hiçbir forumda bulamamışdım.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=11499398&p=1&f=200

    15/1/2007 saat 2018 mesajında bulduğum formülle yaptığım hesap sonucu son dişli oranını 2.99 ve 3.03 olarak buldum yani son dişli oranı 3 diyebiliriz. .
    Bu arada söz verdiğim gibi yakıt sarfiyatı görüntülerini 1-2 güne koyacağım... hem de eğim ölçümüyle birlikte.. ilginç olacak...

    Not: dsg6 da 2100 devirde 110 km/s 1700 devirde 90 km/s hızla gidiyor...
    Selam söz verdiğim gibi aracın 90 km sabit hızda tüketim verilerini gösteren birkaç video çektim... Bu videoları çekerken araçta 5 kişiydik ve arkada yaklaşık 30 kiloluk eşya vardı..

    Öncelikle bu çekimlerde eğim önemliydi... Çünkü yokuş aşşağı çekersiniz sonra bakın araç az yakıyor deyip işin içinden çıkarsınız... Bu sebeple yolun eğiminin belli olması açısından araştırmalarım için kullandığım su terazisi ve samsung galaxy s4 telefonundaki su terazi programlarından faydalandım...

    Galaxy s4 su terazisi programını gerçek su terazisiyle test ettim ve fotoğrafları da ekledim.
     Caddy Sportline 2.0 TDİ Caddy Sportline 2.0 TDİ Caddy Sportline 2.0 TDİ
    Ayrıca eğimi ölçtüğüm aleti koyduğum el freni altındaki bardaklık bölümünün eğiminin de yere paralel olması gerekiyordu... Bunun da videosunu çektim gerçekten de bardaklıkların olduğu yer yere paralel ve oraya koyduğumuz terazi gerçekten de yolun gerçek eğimini veriyor... bu kontrolü yaparken sadece arka tekerlek kısmında biraz eğim farklılığı oldu ama onun dışında yerin eğimi konsolun eğimiyle paraleldi ve terazideydii(yani eğimsiz)


    İlk defa uzun yola çıktık... yaklaşık 600 km yol gittik ve şu kadarını söyleyebilirimki artık , 2,0 tdi şehir içinde daha fazla yaksa da uzun yolda 1,6 dan kesinlikle ve kesinlikle daha az yakıyor... uzun hafıza(hafıza-2) yakıt tüketimim 6,4 e düştü 1,6 da 6,8-7,0 arası olurdu bu rakam... Videolarda da göreceksiniz zaten.. Sportline kullanıcılarının verdikleri bilgiler doğruymuş diyebilirim...

    hızlar ,hız sabitleyiciyle 90'a sabitlendi.

    Önce eğimli yol sarfiyatı.. yol 1 derece yukarı doğru eğimli..

    https://yadi.sk/i/KOqt9FdeeEaTa

    Bir başka eğimli yol sarfiyatı..
    https://yadi.sk/i/W3_c9UqeeEWm6

    Düz yol sarfiyatı
    https://yadi.sk/i/r-Q1Bg0zeEWqa

    Bu videoda da önce düz yolda gidiyoruz sonra yokuş aşşağı inişe geçiyoruz sarfiyat bu sebeple çok azalıyor..
    https://yadi.sk/i/4EYixCdYeEaUK

    Bu da bardaklık bölümünün yol eğimiyle olan paralelliğini gösteren video..
    https://yadi.sk/i/QDmwZdAAeEaUH


    Sonuç: Eğer aracınızla şehirler arası yaptığınız yol, şehir içinde yaptığınız yoldan fazla ise ve bütçeniz müsaitse, 1,6 yerine 2,0 düşünülebilir.. Vergi dezavantajı, yakıt sarfiyatının düşüklüğü nedeniyle ortadan kalkacaktır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 26 Ocak 2015; 19:00:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    Selam söz verdiğim gibi aracın 90 km sabit hızda tüketim verilerini gösteren birkaç video çektim... Bu videoları çekerken araçta 5 kişiydik ve arkada yaklaşık 30 kiloluk eşya vardı..

    Öncelikle bu çekimlerde eğim önemliydi... Çünkü yokuş aşşağı çekersiniz sonra bakın araç az yakıyor deyip işin içinden çıkarsınız... Bu sebeple yolun eğiminin belli olması açısından araştırmalarım için kullandığım su terazisi ve samsung galaxy s4 telefonundaki su terazi programlarından faydalandım...

    Galaxy s4 su terazisi programını gerçek su terazisiyle test ettim ve fotoğrafları da ekledim.
     Caddy Sportline 2.0 TDİ Caddy Sportline 2.0 TDİ Caddy Sportline 2.0 TDİ
    Ayrıca eğimi ölçtüğüm aleti koyduğum el freni altındaki bardaklık bölümünün eğiminin de yere paralel olması gerekiyordu... Bunun da videosunu çektim gerçekten de bardaklıkların olduğu yer yere paralel ve oraya koyduğumuz terazi gerçekten de yolun gerçek eğimini veriyor... bu kontrolü yaparken sadece arka tekerlek kısmında biraz eğim farklılığı oldu ama onun dışında yerin eğimi konsolun eğimiyle paraleldi ve terazideydii(yani eğimsiz)


    İlk defa uzun yola çıktık... yaklaşık 600 km yol gittik ve şu kadarını söyleyebilirimki artık , 2,0 tdi şehir içinde daha fazla yaksa da uzun yolda 1,6 dan kesinlikle ve kesinlikle daha az yakıyor... uzun hafıza(hafıza-2) yakıt tüketimim 6,4 e düştü 1,6 da 6,8-7,0 arası olurdu bu rakam... Videolarda da göreceksiniz zaten.. Sportline kullanıcılarının verdikleri bilgiler doğruymuş diyebilirim...

    hızlar ,hız sabitleyiciyle 90'a sabitlendi.

    Önce eğimli yol sarfiyatı.. yol 1 derece yukarı doğru eğimli..

    https://yadi.sk/i/KOqt9FdeeEaTa

    Bir başka eğimli yol sarfiyatı..
    https://yadi.sk/i/W3_c9UqeeEWm6

    Düz yol sarfiyatı
    https://yadi.sk/i/r-Q1Bg0zeEWqa

    Bu videoda da önce düz yolda gidiyoruz sonra yokuş aşşağı inişe geçiyoruz sarfiyat bu sebeple çok azalıyor..
    https://yadi.sk/i/4EYixCdYeEaUK

    Bu da bardaklık bölümünün yol eğimiyle olan paralelliğini gösteren video..
    https://yadi.sk/i/QDmwZdAAeEaUH


    Sonuç: Eğer aracınızla şehirler arası yaptığınız yol, şehir içinde yaptığınız yoldan fazla ise ve bütçeniz müsaitse, 1,6 yerine 2,0 düşünülebilir.. Vergi dezavantajı, yakıt sarfiyatının düşüklüğü nedeniyle ortadan kalkacaktır..
    Hız Limitlerimiz..

     Caddy Sportline 2.0 TDİ


    Ozaman gösterge hızımız en fazla şöyle olabilir:

    Tek yönlü yollarda-----> 85 +%10=94 +(%5 gösterge eksik gösterimi payı)=99

    Duble yollarda---------->100+%10=110 +(%5 gösterge eksik gösterimi payı)=115

    Otobanlarda------------->110+%10=121 + (%5 gösterge eksik gösterimi payı)=127




  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    tork olayını cok iyi anlamişin bazı arkadaşlar hala eski motor büyüklüğü sıkıntısında

    motorun büyüklüğü değil ürettiği tork yakıtı etkiliyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.