Şimdi Ara

Çağrı Merkezinde çalışan var mı ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
2
Favori
48.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 1 yıl özel bir bankanın çağrı merkezinde çalıştım.

    ilk 6 ay inbounddaydım yani senin şimdiki yapacağın iş büyük ihtimal. gelen çağrıları karşılayıp müşterilerin işlemlerini yapmak bilgi vermek vs.vs. üni öğrencisi olduğum için akşam vardiyasındaydım 16:30-1:00 arası çalışıyordum.

    maaş olara 900lira+dil bildiğim için expat(yabancı müşteri) çağrılara da bakıyordum 100 lira da öyle geliyordu, ve satış vs yapılırsa ekstra da öyle bir kazanç vardı. ortalama 1100 lira maaş alıyordum. haftada 2 gün izin vardı. 45dk yemek. 15+15dk 2 kere de mola verebiliyorduk. bunlar iyi yönleri :)

    inbound çağrılar gerçekten yorucudur. bir çağrıyı alırsın. görüşme ortalama 4-5 dk sürer. telefonu kapatır kapatmaz diğer çağrıyı alırsın. çağrı merkezlerinin çalışma stili böyledir, hiçbir zaman yeterli eleman istihdam etmezler, ortalama bekleme süresi 5-10dk civarındadır. bu yüzden nefes bile alamazsın çalıştığın vakitlerde.. gerçi ben akşam vardiyasında olduğum için 12den sonra çağrılar azalıyordu, 1 saat felan rahatlıyorduk..

    6 ay sonra ise müşteri ile iletişimim iyi olduğu için geri kazanım(retention) bölümünü teklif ettiler, daha rahat olacağını düşündüğüm için kabul ettim. orda da maaş 1000tl+prim vardı. ve her kredi kartı iptali için yaptığımız iknada 1.5 tl prim alıyorduk (ayda ortalama 400 prim geliyordu). oraya çağrılar kısmen daha az gelir fakat müşteriye kartını iptal ettirmemek için abandığımız için görüşmeler yaklaşık 10-15 dk sürer, hatta 1 saat görüştüğümü bile hatırlıyorum. ve oraya gelen müşteriler kısmen daha sertlerdir, küfür yersin hakaret işitirsin vs.vs.

    artık bir süre sonra ruh halimin bozulduğunu hissettim, her gün ayaklarım geri geri gidiyordu, belki mezun olunca daha iyi bir bölüme geçecektim fakat bekleyemedim, bastım istifayı. gerçekten çok stresli ve yorucu bir iş,




  • Rodello kullanıcısına yanıt
    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netcc egitim safhasindayim tt anlatilanlar gercegi yansitmaktadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seberhan1907

    yaklaşık 1 yıl özel bir bankanın çağrı merkezinde çalıştım.

    ilk 6 ay inbounddaydım yani senin şimdiki yapacağın iş büyük ihtimal. gelen çağrıları karşılayıp müşterilerin işlemlerini yapmak bilgi vermek vs.vs. üni öğrencisi olduğum için akşam vardiyasındaydım 16:30-1:00 arası çalışıyordum.

    maaş olara 900lira+dil bildiğim için expat(yabancı müşteri) çağrılara da bakıyordum 100 lira da öyle geliyordu, ve satış vs yapılırsa ekstra da öyle bir kazanç vardı. ortalama 1100 lira maaş alıyordum. haftada 2 gün izin vardı. 45dk yemek. 15+15dk 2 kere de mola verebiliyorduk. bunlar iyi yönleri :)

    inbound çağrılar gerçekten yorucudur. bir çağrıyı alırsın. görüşme ortalama 4-5 dk sürer. telefonu kapatır kapatmaz diğer çağrıyı alırsın. çağrı merkezlerinin çalışma stili böyledir, hiçbir zaman yeterli eleman istihdam etmezler, ortalama bekleme süresi 5-10dk civarındadır. bu yüzden nefes bile alamazsın çalıştığın vakitlerde.. gerçi ben akşam vardiyasında olduğum için 12den sonra çağrılar azalıyordu, 1 saat felan rahatlıyorduk..

    6 ay sonra ise müşteri ile iletişimim iyi olduğu için geri kazanım(retention) bölümünü teklif ettiler, daha rahat olacağını düşündüğüm için kabul ettim. orda da maaş 1000tl+prim vardı. ve her kredi kartı iptali için yaptığımız iknada 1.5 tl prim alıyorduk (ayda ortalama 400 prim geliyordu). oraya çağrılar kısmen daha az gelir fakat müşteriye kartını iptal ettirmemek için abandığımız için görüşmeler yaklaşık 10-15 dk sürer, hatta 1 saat görüştüğümü bile hatırlıyorum. ve oraya gelen müşteriler kısmen daha sertlerdir, küfür yersin hakaret işitirsin vs.vs.

    artık bir süre sonra ruh halimin bozulduğunu hissettim, her gün ayaklarım geri geri gidiyordu, belki mezun olunca daha iyi bir bölüme geçecektim fakat bekleyemedim, bastım istifayı. gerçekten çok stresli ve yorucu bir iş,

    benim anlattıklarıma ek olarak bu arkadaşın yazdıklarını da oku ve öyle karar ver.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    Önerebileceğiniz başka bir meslek var mı hoca şuan ne yapıyorsunuz
    Yani sizin baya psikolojiniz bozulmuş artık Allah yardımcı olsun çalışanlara o zaman yani ne diyeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    Babama telefonda konuşurken bana ettiği küfürden dolayı bi anda reflex olarak "konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır" deyip akşam evde tokat yediğimi hatırlıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodello -- 27 Mayıs 2014; 17:58:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    Babama telefonda konuşurken bana ettiği küfürden dolayı bi anda reflex olarak "konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır" deyip akşam evde tokat yediğimi hatırlıyorum

    Hocam bu işin hiçbir + kısmı yok galiba ben bu saatten sonra denemeye bile gitmeyi düsünmüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    Babama telefonda konuşurken bana ettiği küfürden dolayı bi anda reflex olarak "konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır" deyip akşam evde tokat yediğimi hatırlıyorum

    Hocam bu işin hiçbir + kısmı yok galiba ben bu saatten sonra denemeye bile gitmeyi düsünmüyorum

    tek + yanı, eğer çağrı merkezi tecrüben varsa ve farklı bir işte çalışıyorsan 3. tekil şahıslar ile telefonda kurumsal bir çalışanmış gibi konuşabiliyorsun dilin yatkın oluyor. Bu da sana o 3. tekil şahısların çalıştığı kurumsal (banka, özel ve sağlam bir şirket vb ) yerler tarafından ilgi duyulmasını ve o sağlam işyerlerine girmen için ufak bir + sağlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    Babama telefonda konuşurken bana ettiği küfürden dolayı bi anda reflex olarak "konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır" deyip akşam evde tokat yediğimi hatırlıyorum

    Hocam bu işin hiçbir + kısmı yok galiba ben bu saatten sonra denemeye bile gitmeyi düsünmüyorum

    tek + yanı, eğer çağrı merkezi tecrüben varsa ve farklı bir işte çalışıyorsan 3. tekil şahıslar ile telefonda kurumsal bir çalışanmış gibi konuşabiliyorsun dilin yatkın oluyor. Bu da sana o 3. tekil şahısların çalıştığı kurumsal (banka, özel ve sağlam bir şirket vb ) yerler tarafından ilgi duyulmasını ve o sağlam işyerlerine girmen için ufak bir + sağlıyor.

    yani bence - yönlerinin yanında o + yanının bi anlamı ve değeri yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Arkadaş olumsuz yönlerinin hepsini saymış.

    Ben oda ışığı yandığında bile giriş anonsunu söylicek duruma gelmiştim.. Hele uykudan iyi günler hoşgeldiniz ben ... Diye uyandıklarımı saymıyorum bile .

    Babama telefonda konuşurken bana ettiği küfürden dolayı bi anda reflex olarak "konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır" deyip akşam evde tokat yediğimi hatırlıyorum

    Hocam bu işin hiçbir + kısmı yok galiba ben bu saatten sonra denemeye bile gitmeyi düsünmüyorum

    tek + yanı, eğer çağrı merkezi tecrüben varsa ve farklı bir işte çalışıyorsan 3. tekil şahıslar ile telefonda kurumsal bir çalışanmış gibi konuşabiliyorsun dilin yatkın oluyor. Bu da sana o 3. tekil şahısların çalıştığı kurumsal (banka, özel ve sağlam bir şirket vb ) yerler tarafından ilgi duyulmasını ve o sağlam işyerlerine girmen için ufak bir + sağlıyor.

    yani bence - yönlerinin yanında o + yanının bi anlamı ve değeri yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodello -- 27 Mayıs 2014; 18:07:26 >




  • çağrı merkezi zor bir meslek sabırlı isen çalışabilirsin yaklaşık 1 yıldır çalışıyorum özel bir bankanın ç.m hem in hemde out kanalda çalıştım yani en kolay ve en zor şu an en zor bölümdeyim

    uzun lafın kısası Zor arkadaşım her kişinin derdini dinlemek her kişiye çözüm üretmek kolay değil kısa vadeli çalışacaksan 4-5 ay sabredersin ama in'e alırlarsa senin için ilk 2 ay önemli baktın olmuyor yapacak bir şey yok ama out kanalda çalışırsan yani anlayabileceğin dilde satış bölümünde müşterilere sen ulaşırsın gönderebildiğine kart gönderirsin orada satış hedefin var günlük 20 tane gibi o hedefi tutturmak önemli ayrıca finansal bilgiler yani matematik bilgilerin kuvvetli olması gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    eskiden 118 devletindi.. tabi liseliler bilmez :))) 20 yıldır orda çalışan bi akrabamız vardı... çok rahattı işleri o zaman... çünkü çok fazla kişi varmış... ama şimdi özel çağrı merkezleri ne durumda bilemiyorum :)

    liseliler biliyor merak etme

    not: liseli değilim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    eskiden 118 devletindi.. tabi liseliler bilmez :))) 20 yıldır orda çalışan bi akrabamız vardı... çok rahattı işleri o zaman... çünkü çok fazla kişi varmış... ama şimdi özel çağrı merkezleri ne durumda bilemiyorum :)

    liseliler biliyor merak etme

    not: liseli değilim

    zaten şu liseliler bilmez kelimesini de anlamış değilim. Liseyi yeni bitirdim ama liseliler bilmez dedikleri ne varsa biliyoruz. yani 118 in devletin olduguna da biliyoruz ama nedir bu liselileri ezme çabaları anlamış değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: qun

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    eskiden 118 devletindi.. tabi liseliler bilmez :))) 20 yıldır orda çalışan bi akrabamız vardı... çok rahattı işleri o zaman... çünkü çok fazla kişi varmış... ama şimdi özel çağrı merkezleri ne durumda bilemiyorum :)

    liseliler biliyor merak etme

    not: liseli değilim

    zaten şu liseliler bilmez kelimesini de anlamış değilim. Liseyi yeni bitirdim ama liseliler bilmez dedikleri ne varsa biliyoruz. yani 118 in devletin olduguna da biliyoruz ama nedir bu liselileri ezme çabaları anlamış değilim.

    bırak liseyi ortaokullu biliyor 118 meselesini. o kadar eski bi olay değil. insanlar egolarını tatmin etmeye çalışıyor başka bi açıklaması yok




  • ya benide aradılar yarın görüşmem var peki nasıl oluyor bilgiler yanımızdamı bulunuyor
  • yasinkivanç Y kullanıcısına yanıt
    Callpex den mi seninkide
  • Abi callpex mulakata çağırdı varmi calisan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNO3

    Abi callpex mulakata çağırdı varmi calisan

    Hangi operasyona baglayacaklar? İş ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNO3

    Abi callpex mulakata çağırdı varmi calisan

    Hangi operasyona baglayacaklar? İş ne?

    mülakata çağırdılarda gitmicem çok uzak kağıthanede tee ben esenyurtta oturuyorum 3 saat yolda geçer
  • Arkadaşlar,
    2 sene 2 ay müşteri temsilcisi olarak çalıştım. Bir bankanın çağrı merkezinde part-time olarak görev yaptım. 09:00-14:00 olarak çalışıp, oradan çıkıp servisle okuluma gidiyordum. İnbound+satış bölümündeydim ve çok iyi prim alıyordum. 2009 yılında elime 1200-1300 TL maaş + ayda en az 100 tl civarı hediye çeki geçiyordu. Banka çağrı merkezlerinde çalışırsanız genel müdürlük ya da şubeye geçme şansınız var. Ancak outsource (callpex,cmc,ccc,tempo,speak, vsvs.) firmalarda sadece takım lideri, kalite değerlendirme, raporlama gibi pozisyonlara terfi edebilirsiniz. Tabi burada çalışanların çoğu çok eski personel ve gerçekten sabırlı olmalısınız. 2-3 senelik bir geçmişiniz olmadan atama zor. Ben işimi severek yapıyordum. Öğrenci halim ile aldığım maaş çok iyiydi. Ama genelde ilk iş deneyimini çağrı merkezinde yaşayan çalışan profili için çok çekilmez geliyor. Her iş zor ve maalesef çok fazla mezun var. Haliyle istediğiniz gibi rahat ve maaşı dolgun bir iş bulmak zor. Sabırlı olmak gerek.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.