Şimdi Ara

Çağrı Merkezinde çalışan var mı ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
2
Favori
48.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Liseyi bitirmek üzereyim. 2 siteye özgeçmişimi koydum, ikisinden de çağrı merkezlerinden aradılar. Biri Callpex digeri ise Tempo çağrı merkezi. Tempo bugün aradı ve Denizbank'ta bizimle çalışmak ister misiniz diye sordular. Tam olarak ne iş yapacağımı filan sordum ve Müşterilere bilgi filan vericeksiniz dediler. Tam mülakat için randevu vericekti ki daha liseden mezun olmadığımı ve haziran da mezun olacağımı söyledim. diplomanız olmadan olmaz dedi mezun olup diplomanızı aldıktan sonra bizi arayın seve seve tekrar bir randevu ayarlayabiliriz dediler bende olur dedim.

    Şimdi sormak istediğim çağrı merkezinde çalışanlar var mı ?
    - Sosyal hakları
    - Maaşları
    - İş saatleri
    - Tatil günü var mı ?

    Yani çalışan arkadaşlar biraz bilgi verebilirler mi ? Bu işe girmemi tavsiye eder misiniz ?

    Bize küçüklükten beri hep oku da masa başı bi işte çalış sürünme derlerdi. Masa başı iş dedikleri bu mu ?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: White1nk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Madam Curry

    Ben de geçen sene aynı senin durumundaydım. Callpex ile görüşmeye gittim. 6 aylık sözleşme imzaliyoruz diyince teşekkür edip çıktım.

    Okulumun ne olacağı belli değil ben nasıl 6 aylık sözleşme imzalıyım

    Hocam sözleşmeyi imzalayınca 6 ay çalişmal zorunda değilsin ki.. Benm de 2 yıl sözleşmem vardı 10 ay çalışıp istifa ettim. Sözleşme sebebi eğer onlar seni atarsa tazminat alman.

    Alıntıları Göster
    1 sene farklı farklı çağrı merkezlerinde çalıştım, işe alırken türlü türlü olumlu yanlarını sayarlar, işe aldıklarında ofis içerisinde nefes almadan çağrı yapmanı isteyip hep baskı kurarlar. Özellikle takım liderleri kafanı mikerler. 10 dakika çay molaları 11 dakika olsa anında laf yaparlar. Hele bir de outbound çağrı merkezi ise, yani sen müşterileri arayıp bilgi veriyorsan. Mıçtın. Aradığın müşteri egolu çıkar, manyak çıkar, küfürbaz çıkar. Bin bir türlü insan var. Extra olarakta, minimum 1 hafta sonra özel telefon görüşmelerini yaparken anneni bile arasan annen telefonu açtığında ona çağrı merkezi text'inin girişini okursun. Örnek; Anneni aradın... Açtı "alo" dedi... Sen: "Merhaba XX Firmasından arıyoruz" dersin ağız alışkanlığından dolayı. Ben 1 sene çalıştım 2 ay her özel telefon görüşmem de bunu yaptım. Gece yatmadan önce oda da sessiz ortamdayken bile o müşteri sesleri çınlar kulağında. Çağrı sesleri çınlar. Defalarca aynı gelen data kağıtlarında bir müşteriyi günde 20 kere arama olanağın bile vardır. 2. kez aradığında bile ana avrat sövebilen müşteri potansiyeli. 20. kez aradığında ne yapar artık sen düşün. Hele bir de verilen Data'da doğu kültürüne sahip müşteriler var ise, aradığında dünya da olup olmadığından bile haberi olmayan cahil kesim insanlar çıkabilir. Psikolojin bozulur. Başlama.
  • Masa basi is sayilmaz..okulunu bitirene kadar oyalan..gecici bir istir...cagri merkezinden emekli kimseyi goremezsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :)

    Masa basi is sayilmaz..okulunu bitirene kadar oyalan..gecici bir istir...cagri merkezinden emekli kimseyi goremezsin..
    Aslında sormak istediğim iş hakkında biraz bilgi. zorlukları filan yani kısacası + ve - yönleri desem daha doğru olurdu sanırım.
    Geçici bir iş olduğunu biliyorum fakat yani tekstilde filan çalışmaktansa biraz daha rahat ve sosyal hakları olan bir işte çalışmak istiyorum.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zig Zag -- 27 Mayıs 2014; 16:05:57 >
  • Mesaj bulunsun.. Akşam üzeri anlatirim çağrı merkezini.
  • cok kufur yersin baslama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Mesaj bulunsun.. Akşam üzeri anlatirim çağrı merkezini.

    Peki hocam beklicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoJoEX

    cok kufur yersin baslama

    Her işin bir zorluğu - yönü olur elbet. zaten herkes işin o kısmına bakıyor küfür yersin filan.
    Zaten adamın adres bilgileri elimde olucak çok konuşursa giderim yanına bide yüzüme küfür etsin

    Aslında deneyip görmek lazım ama yinede çalışan arkadaşların bu iş hakkında görüşlerini merak ediyorum. Tavsiye ederler mi etmezler mi onu merak ediyorum. min. kaç para maaş alırlar filan onları merak ediyorum.
    yani birde duyduğuma göre gece çalışanlar çok daha fazla maaş alıyolarmış sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoJoEX

    cok kufur yersin baslama

    Her işin bir zorluğu - yönü olur elbet. zaten herkes işin o kısmına bakıyor küfür yersin filan.
    Zaten adamın adres bilgileri elimde olucak çok konuşursa giderim yanına bide yüzüme küfür etsin

    Aslında deneyip görmek lazım ama yinede çalışan arkadaşların bu iş hakkında görüşlerini merak ediyorum. Tavsiye ederler mi etmezler mi onu merak ediyorum. min. kaç para maaş alırlar filan onları merak ediyorum.
    yani birde duyduğuma göre gece çalışanlar çok daha fazla maaş alıyolarmış sanırım.

    Alıntıları Göster
    ç.m çalışanıyım sormak istediğiniz soru varsa sorun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    ç.m çalışanıyım sormak istediğiniz soru varsa sorun

    Hocam sorumu sordum zaten ilk yazımda ve son yazdığım mesajda cevaplayabilirseniz sevinirim.
  • Kardeşim tek tek sorularına cevap vereyim ;

    Sosyal hak olarak sadecen sigortan olur büyük ihtimal ama işyeri farklı haklarda sunabilir.

    Maaş 900-1100 arasında olur .. Bankada satış departmanında çalışırsan 900 + prim yada 1000+prim şeklinde ücret alırsın.

    İş saatleri 24 saat oluyor çağrı merkezinde ve vardiyali çalışma sistemine uygun olman gerekiyor , 1 hafta geceleri işe gidersin bir hafta gündüz gidersin.

    Tatil günü olarak eğer günde 8.5 saat çalışırsan 1 gün , günde 10 saat çalışırsan 2 gün off günün yani tatil günün olur. Bu çalışma saatlerini ve off günlerini şirket belirler.

    Çok şaşalı konuştuk ama çağrı merkezi dünyanın en zor işleri arasında gelir ve normal sosyal bi insan en fazla 1 sene çalişabilir bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: White1nk

    Kardeşim tek tek sorularına cevap vereyim ;

    Sosyal hak olarak sadecen sigortan olur büyük ihtimal ama işyeri farklı haklarda sunabilir.

    Maaş 900-1100 arasında olur .. Bankada satış departmanında çalışırsan 900 + prim yada 1000+prim şeklinde ücret alırsın.

    İş saatleri 24 saat oluyor çağrı merkezinde ve vardiyali çalışma sistemine uygun olman gerekiyor , 1 hafta geceleri işe gidersin bir hafta gündüz gidersin.

    Tatil günü olarak eğer günde 8.5 saat çalışırsan 1 gün , günde 10 saat çalışırsan 2 gün off günün yani tatil günün olur. Bu çalışma saatlerini ve off günlerini şirket belirler.

    Çok şaşalı konuştuk ama çağrı merkezi dünyanın en zor işleri arasında gelir ve normal sosyal bi insan en fazla 1 sene çalişabilir bence.
    Üniversite iktisat bölümü öğrencisiyim , şimdilik burada çalışmamın ilerde banka iş başvurularında artısı olur mu çalışma imkanım var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tulparr

    Üniversite iktisat bölümü öğrencisiyim , şimdilik burada çalışmamın ilerde banka iş başvurularında artısı olur mu çalışma imkanım var mı ?

    Alıntıları Göster
    eskiden 118 devletindi.. tabi liseliler bilmez :))) 20 yıldır orda çalışan bi akrabamız vardı... çok rahattı işleri o zaman... çünkü çok fazla kişi varmış... ama şimdi özel çağrı merkezleri ne durumda bilemiyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Kardeşim tek tek sorularına cevap vereyim ;

    Sosyal hak olarak sadecen sigortan olur büyük ihtimal ama işyeri farklı haklarda sunabilir.

    Maaş 900-1100 arasında olur .. Bankada satış departmanında çalışırsan 900 + prim yada 1000+prim şeklinde ücret alırsın.

    İş saatleri 24 saat oluyor çağrı merkezinde ve vardiyali çalışma sistemine uygun olman gerekiyor , 1 hafta geceleri işe gidersin bir hafta gündüz gidersin.

    Tatil günü olarak eğer günde 8.5 saat çalışırsan 1 gün , günde 10 saat çalışırsan 2 gün off günün yani tatil günün olur. Bu çalışma saatlerini ve off günlerini şirket belirler.

    Çok şaşalı konuştuk ama çağrı merkezi dünyanın en zor işleri arasında gelir ve normal sosyal bi insan en fazla 1 sene çalişabilir bence.

    Peki tavsiye eder misin ? Yani işin zorluğu ortamı filan olarak soruyorum. Ya aslında şu tekstilde amelelik yapmak istemiyorum açıkcası. O yüzden böyle daha farklı işlere yönelmek ve kendimi geliştirmek istiyorum. Daha LYS sınavına giricem ama ne olur ne olmaz da kendime işte bakıyorum o arada :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skync

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause

    Kardeşim tek tek sorularına cevap vereyim ;

    Sosyal hak olarak sadecen sigortan olur büyük ihtimal ama işyeri farklı haklarda sunabilir.

    Maaş 900-1100 arasında olur .. Bankada satış departmanında çalışırsan 900 + prim yada 1000+prim şeklinde ücret alırsın.

    İş saatleri 24 saat oluyor çağrı merkezinde ve vardiyali çalışma sistemine uygun olman gerekiyor , 1 hafta geceleri işe gidersin bir hafta gündüz gidersin.

    Tatil günü olarak eğer günde 8.5 saat çalışırsan 1 gün , günde 10 saat çalışırsan 2 gün off günün yani tatil günün olur. Bu çalışma saatlerini ve off günlerini şirket belirler.

    Çok şaşalı konuştuk ama çağrı merkezi dünyanın en zor işleri arasında gelir ve normal sosyal bi insan en fazla 1 sene çalişabilir bence.

    Peki tavsiye eder misin ? Yani işin zorluğu ortamı filan olarak soruyorum. Ya aslında şu tekstilde amelelik yapmak istemiyorum açıkcası. O yüzden böyle daha farklı işlere yönelmek ve kendimi geliştirmek istiyorum. Daha LYS sınavına giricem ama ne olur ne olmaz da kendime işte bakıyorum o arada :)

    Hocam şimdi ne desem boş olur eğer kaldırabilecekseniz yoğun ortamı radyasyonu vs. Bi girin deneyin deneyiminiz olur fakat çm zordur.




  • Ben de geçen sene aynı senin durumundaydım. Callpex ile görüşmeye gittim. 6 aylık sözleşme imzaliyoruz diyince teşekkür edip çıktım.

    Okulumun ne olacağı belli değil ben nasıl 6 aylık sözleşme imzalıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madam Curry

    Ben de geçen sene aynı senin durumundaydım. Callpex ile görüşmeye gittim. 6 aylık sözleşme imzaliyoruz diyince teşekkür edip çıktım.

    Okulumun ne olacağı belli değil ben nasıl 6 aylık sözleşme imzalıyım

    Hocam sözleşmeyi imzalayınca 6 ay çalişmal zorunda değilsin ki.. Benm de 2 yıl sözleşmem vardı 10 ay çalışıp istifa ettim. Sözleşme sebebi eğer onlar seni atarsa tazminat alman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: White1nk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Madam Curry

    Ben de geçen sene aynı senin durumundaydım. Callpex ile görüşmeye gittim. 6 aylık sözleşme imzaliyoruz diyince teşekkür edip çıktım.

    Okulumun ne olacağı belli değil ben nasıl 6 aylık sözleşme imzalıyım

    Hocam sözleşmeyi imzalayınca 6 ay çalişmal zorunda değilsin ki.. Benm de 2 yıl sözleşmem vardı 10 ay çalışıp istifa ettim. Sözleşme sebebi eğer onlar seni atarsa tazminat alman.

    Alıntıları Göster
    1 sene farklı farklı çağrı merkezlerinde çalıştım, işe alırken türlü türlü olumlu yanlarını sayarlar, işe aldıklarında ofis içerisinde nefes almadan çağrı yapmanı isteyip hep baskı kurarlar. Özellikle takım liderleri kafanı mikerler. 10 dakika çay molaları 11 dakika olsa anında laf yaparlar. Hele bir de outbound çağrı merkezi ise, yani sen müşterileri arayıp bilgi veriyorsan. Mıçtın. Aradığın müşteri egolu çıkar, manyak çıkar, küfürbaz çıkar. Bin bir türlü insan var. Extra olarakta, minimum 1 hafta sonra özel telefon görüşmelerini yaparken anneni bile arasan annen telefonu açtığında ona çağrı merkezi text'inin girişini okursun. Örnek; Anneni aradın... Açtı "alo" dedi... Sen: "Merhaba XX Firmasından arıyoruz" dersin ağız alışkanlığından dolayı. Ben 1 sene çalıştım 2 ay her özel telefon görüşmem de bunu yaptım. Gece yatmadan önce oda da sessiz ortamdayken bile o müşteri sesleri çınlar kulağında. Çağrı sesleri çınlar. Defalarca aynı gelen data kağıtlarında bir müşteriyi günde 20 kere arama olanağın bile vardır. 2. kez aradığında bile ana avrat sövebilen müşteri potansiyeli. 20. kez aradığında ne yapar artık sen düşün. Hele bir de verilen Data'da doğu kültürüne sahip müşteriler var ise, aradığında dünya da olup olmadığından bile haberi olmayan cahil kesim insanlar çıkabilir. Psikolojin bozulur. Başlama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodello -- 27 Mayıs 2014; 17:44:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lila Pause


    quote:

    Orijinalden alıntı: Madam Curry

    Ben de geçen sene aynı senin durumundaydım. Callpex ile görüşmeye gittim. 6 aylık sözleşme imzaliyoruz diyince teşekkür edip çıktım.

    Okulumun ne olacağı belli değil ben nasıl 6 aylık sözleşme imzalıyım

    Hocam sözleşmeyi imzalayınca 6 ay çalişmal zorunda değilsin ki.. Benm de 2 yıl sözleşmem vardı 10 ay çalışıp istifa ettim. Sözleşme sebebi eğer onlar seni atarsa tazminat alman.

    Hocam eğer sözleşme dediğin gibiyse en azından bi girip denemekten bi zarar gelmez heralde hem bi deneyimim olur hemde bi görmüş olurum yapabilirsem yaparım olmadı çıkarım. Teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rodello

    1 sene farklı farklı çağrı merkezlerinde çalıştım, işe alırken türlü türlü olumlu yanlarını sayarlar, işe aldıklarında ofis içerisinde nefes almadan çağrı yapmanı isteyip hep baskı kurarlar. Özellikle takım liderleri kafanı mikerler. 10 dakika çay molaları 11 dakika olsa anında laf yaparlar. Hele bir de outbound çağrı merkezi ise, yani sen müşterileri arayıp bilgi veriyorsan. Mıçtın. Aradığın müşteri egolu çıkar, manyak çıkar, küfürbaz çıkar. Bin bir türlü insan var. Extra olarakta, minimum 1 hafta sonra özel telefon görüşmelerini yaparken anneni bile arasan annen telefonu açtığında ona çağrı merkezi text'inin girişini okursun. Örnek; Anneni aradın... Açtı "alo" dedi... Sen: "Merhaba XX Firmasından arıyoruz" dersin ağız alışkanlığından dolayı. Ben 1 sene çalıştım 2 ay her özel telefon görüşmem de bunu yaptım. Gece yatmadan önce oda da sessiz ortamdayken bile o müşteri sesleri çınlar kulağında. Çağrı sesleri çınlar. Defalarca aynı gelen data kağıtlarında bir müşteriyi günde 20 kere arama olanağın bile vardır. 2. kez aradığında bile ana avrat sövebilen müşteri potansiyeli. 20. kez aradığında ne yapar artık sen düşün. Hele bir de verilen Data'da doğu kültürüne sahip müşteriler var ise, aradığında dünya da olup olmadığından bile haberi olmayan cahil kesim insanlar çıkabilir. Psikolojin bozulur. Başlama.

    Hocam öyle bi anlattın ki yani gidip bi denemeye bile korkar oldum. Sanki kömür madeninde çalışıcam gibi hissettim şuan kendimi.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.