Şimdi Ara

Çamurluk ve kaputu değişen araba alınır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
76.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İnsanlarımızın %90'nının takip mesafesinden haberinin olmadığı bir ülkede bizim JAzz'a arkadan hanzo bir ticari vurdu. Hem tampon hem bagaj kapağı değişti. Sağolsun Honda o bölgede ne varsa değiştirdi. 7 bin 500 TL masrak çıktı. Şimdi bu araç alınmaz mı?
    Bu kadar arızalı şoförün olduğu yerde özellikle büyük şehirlerde değişensiz araç bulmak çok zor. Zaten servise gidince hemen değiştirme eğilimindeler.
    Kazanın nasıl olduğundan emin olursan değişeni fazla sorun yapma bence de.
  • yürüyen aksam,beyin ve motorda bir problem yoksa o araç hertürlü alınır
  • hort olacak ama alınır kardesım ama nasıl alınır.hasar kaydına bakılır.kucuk bır kaza yaptım.neyse bundan bır sey olmaz dıye beklerken arabamı almaya gıttıgım de kaput ve sag camurluk degıstı dedıler.lan kaputta bır sey yoktu nasıl degıstırırsınız falan dedım.servıs bana o 2 cm'lık ezıgı duzeltemedıklerını soyledı. farın hemen ustundeydı ezık. neyse kaput ve saf camurluk degıstı tampon boyandı.hasar kaydı 2 bın tl geldi.ınsanın basına gelmeyınce bılmıyor bence.cunku bende bu arabayı almadan once( grande punto 1.4 aktıv) hep orjınal arardım kı bu aldıgım aracta orjınaldı.sımdı ne mı yapıyorum.bu sekılde hasarlı olan araclara bakıyorum.ucuza oluyor 2-3 bın lıra farkedıyor.aptallık bu kardesım.oysa sapasaglam arac. yukardakı resımlerden de anlasılacagı uzere kazanın ve hasar kaydının ne kadar buyuk olduguna bakılmalı.2 3 4 bın lıra falan gayet normal artık bana gore.
  • Arkadaşlar sağ 2 kapısı yırtılmadan dolayı değişen bir araç alınır mı?
    Sahibinin söylediğine göre sağdan sürtme sonucu sağ 2 kapı değişmiş, sağ ön ve arka çamurluklar ise boyalı.

    Değişen kapılı aracı alırsak kullanırken ne gibi problemler ile karşılaşırız? Bazıları yolda giderken virajda kapının açıldığını, düzen tutmadığını, yağmurda su aldığını, kapıların ayar tutmadığını söylüyor, İnsan açıkçası bunları duyunca tedirgin oluyor.

    Bu arada aracın fiyatı emsallerinden 4 bin lira civarı daha ucuz, araçtaki hasar kaydı da 4 bin küsür zaten, yani araç sahibi hasar kaydı kadar aracın fiyatını indirmiş.

    Bu bilgiler ışığında bahsettiğim değişen kapılı araç alınır mı alınmaz mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    Arkadaşlar sağ 2 kapısı yırtılmadan dolayı değişen bir araç alınır mı?
    Sahibinin söylediğine göre sağdan sürtme sonucu sağ 2 kapı değişmiş, sağ ön ve arka çamurluklar ise boyalı.

    Değişen kapılı aracı alırsak kullanırken ne gibi problemler ile karşılaşırız? Bazıları yolda giderken virajda kapının açıldığını, düzen tutmadığını, yağmurda su aldığını, kapıların ayar tutmadığını söylüyor, İnsan açıkçası bunları duyunca tedirgin oluyor.

    Bu arada aracın fiyatı emsallerinden 4 bin lira civarı daha ucuz, araçtaki hasar kaydı da 4 bin küsür zaten, yani araç sahibi hasar kaydı kadar aracın fiyatını indirmiş.

    Bu bilgiler ışığında bahsettiğim değişen kapılı araç alınır mı alınmaz mı?

    Bizim arabada sağ ön kapı ağaca vurduğu için serviste değiştirilmiş. Allah'a şükür ben bir sıkıntı görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Midesizz kullanıcısına yanıt
    Eyvallah tşk cvp için.
    Sanırım burada kazanın oluş şekli, ve hasar derecesi önemli sanırım.
    Ama nasıl emin olacağız, orası muamma hala.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    Eyvallah tşk cvp için.
    Sanırım burada kazanın oluş şekli, ve hasar derecesi önemli sanırım.
    Ama nasıl emin olacağız, orası muamma hala.

    Evet o iş sıkıntılı biraz . Artık o satıcı-alıcı güvenine kalmış bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Midesizz kullanıcısına yanıt
    Tek seferde 5-6 bin tl lik kazası yoksa alinir. Boyatma olayına gereksiz takiliyor insanlar. Herhangi kaporta ustasına gosterilip şasilerde bir sey yoksa cok rahat alinabilir. Dedikleri gibi biraz takinti haline gelmis memlekette anladigim kadariyla. Örnegin son aldıgım arac komple boyalı, tavana baktırdım ustaya ve kazası yok dedi. Gunes yanıgından ya da basit bir seyden bir sekilde boyatmıs adam. Araç alırken motoruna yururune ve iç donanıma bakilmali diye dusunuyorum. 400 500 tl lik park halindeki hasar kayitlarini hic ciddiye almamak gerekir ornegin. En ufak bir surtmede 1000 tl masraf cikiyor cunku.
  • Bir araç ile ilgileniyorum, tramer kaydında satıcının park halinde minibüs geri gelip vurdu ifadesi doğrulanıyor. Değişenler ön kaput (maalesef düzeltme olayına girmemişler, aslında kaza fotoğrafında kaputun sol köşesi hafifi yamulmuş), sol çamurluk, tampon ve sol far. Ek olarak da su fiskiyesi ve klipsler gibi yine kaporta veya üzerinde takılı 1-2 parça. Motor aksamına, yürüyen takımlara yönelik hiçbir değişeni yok. Aracın o km.'de hatasız, boyasız olan piyasası 225-230 bin TL civarında iken bu araç 200 bin TL. 3-5 kişiye danıştım, lüks segment araçlarda özellikle ön kaput takıntısı yapmamı ve kesinlikle uzak durmamı bağıra çağıra söylüyorlar. Satamazsın, elinde kalır, ölü fiyata gider şeklinde. Tramer yaklaşık 20bin TL, çünkü bunların hepsi kasko ile yetkili serviste değiştirilmiş.

    Şimdi bu araç 25-30 bin piyasasının zaten altında (2013 modelve 100.000km altında), en az 3 yıl kullanacağımı düşünürsek, 2021'de satmaya kalktığımda 8 yaşındaki ve yaklaşık 150.000 km. altında olacak bu aracın ön kaputuna takılıp, 2021 yılındaki nominal değerinin yine 25-30 altımı olur ? Yoksa danıştığım insanların endişesi ile 40-50 bin altında mı olur ?

    Herkes boyasız-hatasız ister ancak bu şekilde tertemiz benzer km.deki modelin (200bin bütçe ile) 1-2 alt paketlisini yani konforu oldukça eksik bir makina alabiliyorum.

    Sizce ne yapmalı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 14 Şubat 2018; 23:26:14 >




  • Aracın tipi de önemli. Bizim civic in kaput jilet gibi one uzanıyor. Kaza yaptım kaput katlandı. Bu kadar nasıl oldu anlamadım dedim. Servis düzeltti değiştirir dediğim kaputu. Çamurluk biri değişti biri boyandı. Parçalar bir ton pahalı. 10bin km oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım hatta eskisinden daha iyi oldu. Önceden taş izi çizik falandı şimdi sıfır gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.