Şimdi Ara

canon a 520 için hepsiburada.com dan alsam sorun yaratırmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • veya güvenilir bir sitemi
    peki kamerada sorun çıktığında sorun teşkil edermi



  • site güvenilir bir site ama iş elektronik olunca olay biraz şansına kalmış, eğer arızalı çıkarsa normal prosedür olsa bile senin cihazı onlara geri göndermen, onların distribütöre göndermeleri, teknik serviste kullanıcı hatası olup olmadığına bakmaları ve mal stokta ise sana geri göndermeleri iyimser bir tahminle 10 günden aşağı düşmez, eğer stokta yoksa yandın 1 ay beklemek zorundasın, imkanın varsa direk alışverişi tercih et bence
  • Sitenin neresi güvenilir acaba? Hepsiburada hakkında belki 100 tane şikayet görmüşümdür..
  • bütün siteler hakkında şikayetler olur, ben bilindik, çok kişinin alışveriş ettiği bir site anlamında söyledim, parayı alırlar mal stokta varsa 2-3 gün içinde gönderirler ürün sağlamsa bir sorun olmaz, stokta yoksa 2-3 gün beklersin sonra iptal edersin paranı kredi kartına iade ederler olay kapanır, ama ürün sağlam çıkmazsa sinir stres harbi başlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: JakX

    Sitenin neresi güvenilir acaba? Hepsiburada hakkında belki 100 tane şikayet görmüşümdür..
  • Türkiye'de bir tane bile düzgün iş yapan online alışveriş sitesi olduğunu sanmıyorum. Çoğunlukla hatalarla dolu, yanlış fiyatlar, yanlış stok bilgileriyle dolu siteler var hepsiburada da bunlardan biri.. Telefon bile edemediğin bir yerden alışveriş yapmak ne kadar mantıklıdır?
  • valla ben memnunum verdiğim sparişlerin hepsi anıda geldi ve sağlam olarak belkide şanslıyımdır umarım nazar değmez
    o kadar iç karartıcı aıklamadan sonra
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JakX

    Türkiye'de bir tane bile düzgün iş yapan online alışveriş sitesi olduğunu sanmıyorum. Çoğunlukla hatalarla dolu, yanlış fiyatlar, yanlış stok bilgileriyle dolu siteler var hepsiburada da bunlardan biri.. Telefon bile edemediğin bir yerden alışveriş yapmak ne kadar mantıklıdır?


    sanmıyormusun yoksa yokmu ?

    Neden bizim insanımız bilip bilmeden bu kadar çok konuşur anlamıyorum. Hayır bilmiyorsun neden sallıyorsun. Ben onlarca kez alış veriş yaptım bu tip sitelerden dışarıdaki insanlardan çok daha sağlamlar. Bir ürün aldın beyenmedin 7 gün içinde iade etme hakkına sahipsin. Ama dışarıda herhani bir dükkandan bişi al beyenmedin hoşuna gitmedi geri verme hakkın yok. Bu bile online siteleri çok avantajlı duruma geçirir. Ha ürün aldın çalışmadı mı beyenmedin mi her ne olursa olsun hemen iade edersin olur biter kimse ile uğraşmana gerek yok. Alın kardeşim online sitelerden alın estore bidolu hepsiburda ben onlarca kez alış veriş yaptım hiç bir sorun çıkmadı sorun çıkartmazlar onlar delimi yıllık adamların cirosu 15 milyon doları buluyor kimseye yanlış yaparlarmı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: arkitrom

    site güvenilir bir site ama iş elektronik olunca olay biraz şansına kalmış, eğer arızalı çıkarsa normal prosedür olsa bile senin cihazı onlara geri göndermen, onların distribütöre göndermeleri, teknik serviste kullanıcı hatası olup olmadığına bakmaları ve mal stokta ise sana geri göndermeleri iyimser bir tahminle 10 günden aşağı düşmez, eğer stokta yoksa yandın 1 ay beklemek zorundasın, imkanın varsa direk alışverişi tercih et bence

    arkitrom a katılıyorum ben hepsiburada.com dan çok alışveriş yaptım bi sorun çıkmadı ama hatalı bi makine çıkarsa prosedür çok yorar.ben makinemi carrefour dan aldım.eğer sitede üründe indirim falan varsa al derim ama mağazlarda da aynı fiyatta ise mağazadan al derim.
  • quote:

    sanmıyormusun yoksa yokmu ?

    Neden bizim insanımız bilip bilmeden bu kadar çok konuşur anlamıyorum. Hayır bilmiyorsun neden sallıyorsun. Ben onlarca kez alış veriş yaptım bu tip sitelerden dışarıdaki insanlardan çok daha sağlamlar. Bir ürün aldın beyenmedin 7 gün içinde iade etme hakkına sahipsin. Ama dışarıda herhani bir dükkandan bişi al beyenmedin hoşuna gitmedi geri verme hakkın yok. Bu bile online siteleri çok avantajlı duruma geçirir. Ha ürün aldın çalışmadı mı beyenmedin mi her ne olursa olsun hemen iade edersin olur biter kimse ile uğraşmana gerek yok. Alın kardeşim online sitelerden alın estore bidolu hepsiburda ben onlarca kez alış veriş yaptım hiç bir sorun çıkmadı sorun çıkartmazlar onlar delimi yıllık adamların cirosu 15 milyon doları buluyor kimseye yanlış yaparlarmı.


    İlk olarak "bizim insanımız", "neden sallıyorsun" gibi kelimeler seni haksız duruma düşürüyor. Burda karşındaki insanları görmüyor olman onlara rahatça hakaret edebileceğin anlamına gelmez.

    7 gün iade olayı internet alışveriş sitelerine özgü bir olay değil, tüketici kanunlarıyla ilgili bir olay.

    Pek çok foruma üyeyim ve pekçok sorunlu olay okudum, hepsiburada dahil pekçok alışveriş sitesi hakkında. Yani senin tabirinle "sallamıyorum".



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JakX -- 2 Ocak 2006 3:36:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JakX

    quote:

    sanmıyormusun yoksa yokmu ?

    Neden bizim insanımız bilip bilmeden bu kadar çok konuşur anlamıyorum. Hayır bilmiyorsun neden sallıyorsun. Ben onlarca kez alış veriş yaptım bu tip sitelerden dışarıdaki insanlardan çok daha sağlamlar. Bir ürün aldın beyenmedin 7 gün içinde iade etme hakkına sahipsin. Ama dışarıda herhani bir dükkandan bişi al beyenmedin hoşuna gitmedi geri verme hakkın yok. Bu bile online siteleri çok avantajlı duruma geçirir. Ha ürün aldın çalışmadı mı beyenmedin mi her ne olursa olsun hemen iade edersin olur biter kimse ile uğraşmana gerek yok. Alın kardeşim online sitelerden alın estore bidolu hepsiburda ben onlarca kez alış veriş yaptım hiç bir sorun çıkmadı sorun çıkartmazlar onlar delimi yıllık adamların cirosu 15 milyon doları buluyor kimseye yanlış yaparlarmı.


    İlk olarak "bizim insanımız", "neden sallıyorsun" gibi kelimeler seni haksız duruma düşürüyor. Burda karşındaki insanları görmüyor olman onlara rahatça hakaret edebileceğin anlamına gelmez.

    7 gün iade olayı internet alışveriş sitelerine özgü bir olay değil, tüketici kanunlarıyla ilgili bir olay.

    Pek çok foruma üyeyim ve pekçok sorunlu olay okudum, hepsiburada dahil pekçok alışveriş sitesi hakkında. Yani senin tabirinle "sallamıyorum".


    hadi ben haksızım. Sen hiç yapmadığın bir şey için nasıl kötü yada güvensiz diyebiliyorsun. Sağdan soldan okunmuş iki yazı ile koskoca online satış olayını bitirmiş ve insanları bu yönde yönlendiriyorsun. Ama aslında bugun dışarıdan ürün almakdan çok daha akıllıcadır internetten alış veriş.

    7 gün iade mesafeli satışlara özel bir uygulamadır ve internet siteleride bu duruma dahildir. Bir mağazadan ürün aldığın zaman firma onu değiştirmemekte özgürdür ve ben bu yüzden bir sürü sorun yaşadım bimeks de. Tövbe bir daha mağazadan ürün almam. Hem fiyat olarakda çok iyiler. Bu gün teknosa herşey bariz pahalı. Canon a610 u hepsiburda.com dan 570 e alıyorsun ve teknosada 600 ytl. Fiyatları incelerseniz internetten satş her zaman daha karlıdır.




  • Mantıklı düşünürsek, okuduklarımdan sonra almamam gayet normal. Evet bende alışveriş yaptım hepsiburadadan ama ufak tefek şeylerdi, ama fotoğraf makinesine gelince iş değişir.

    quote:

    Hepsiburada.com 1 Aydır Ürünümü Değiştirmedi burakreis 28 Kasım 2005
    31 Ekim'de sipariş verdiğim 62251894 no’lu alışverişim tam 11 gün sonra 10 Kasım'da tarafıma teslim edildi. Fakat ürün bozuk çıktı. Kendilerine 11 Kasım'da teslim ettim. Bugün 27 Kasım günlerdir telefon açıyor, e-mail atıyorum fakat hala ürünümü kullanamadım.

    Neredeyse 1 aydır güç kaynağımı alamadım. Maddi ve manevi kaybım var. Param iade edilmiyor ürünüm teslim edilmiyor. Tamamen çaresiz kalmış durumdayım. Tüketici mahkemesine mi gitmeliyim? hepsiburada ile 4 senedir onlar sipariş alışım oldu fakat böylesi hiç olmamıştı. Ciddi hizmet kalitesi düşüşünden dolayı üzüntülerimi bildirir alışveriş yapmadan önce benim düştüğüm durumu dikkate almanızı öneririm.


    quote:

    Hepsiburada.com 26 Gündür Ürünümü Göndermedi burakreis 28 Kasım 2005
    Yıllardır güvenerek çalıştığım (4 yıl) hepsiburada maalesef ki beni en zor günümde hüsrana uğrattı. 31 Ekim 2005 günü sipariş verdiğim güç kaynağı ürünümü tam 11 gün sonra teslim etti. Fakat ürün bozuk çıktı. hepsiburada'nın Çubuklu'daki merkezine elinden 11 Kasım 2005 tarihinde ürünü teslim ettim ve ürünün değiştirmesini istedim.

    Bugün ayın 25'i siparişimden tam 26 gün sonra ve bozuk ürünün tesliminden 15 gün geçmesine rağmen defalarca e-mail atmama ve telefon açmama rağmen ürünümü hala alabilmiş değilim. Kendilerine 26 gündür beklediğimi ve ürünün değiştirmesi işlemini nasıl 15 gündür yapamadıklarını sorduğum halde devamlı beni oyalıyorlar.

    Paramın iadesini istedim. Çünkü güç kaynağı elime geçmediği için bilgisayarım voltajdan dolayı arızalandı. Yani anlayacağınız ürünü alamadığıma mı yanayım? Bilgisayarımın güç kaynağı olmadığı için arızalandığına mı? Yoksa paramı geri iade alamadığıma mı? Ürün ortada yok param iade edilmiyor ve benim 26 günlük hepsiburada maceram devam ediyor. Buradan alışveriş yapmadan önce bunları göz önüne almanızı rica ederim.


    quote:

    28.11.2005 burakreis Ürün bugün teslm edildi siparişimden 29 gün sonra fakat ürün değiştirilmemiş eski ürünüm tekrar gönderildi ve ürün yine bozuk ne yapacağımı bilemiyorum


    quote:

    Hepsiburada.com�dan Kalıp Cevaplar Alıyorum tempest 24 Ekim 2005
    hepsiburada.com�dan eskiden alışveriş yapardım ve tercih etmemin sebebi iyi bir müşteri hizmetlerinin olması ve soruna hızlı bir çözüm getirmesiydi fakat son alışverişimde gördüm ki tamamen bitmişler.

    Gönderdikleri ürünleri gördüğümde şok oldum. Anladığım kadarıyla daha önceden kullanılmış tekrar paketlenmiş sorunlu ürünler idi. Almış olduğum fritöz yanlarından yağ akıtmakta fener ise şarj olsa bile hatta prize takılı olsa bile yanmamaktadır. Ürün iadesi için sitelerinde ulaştığımda bana kalıp mesajlar yazıp sorunumu çözmemekteler.

    Şimdiye kadar böyle bir durumla hiç karşılaşmamıştım, hepsiburada.com beni şok etti. Internetten alışverişe olan güvenimi zayıflatan bu durumun hepsiburada yetkilileri tarafından çözülmesini istiyorum. Kalite problem yaşanmadığı sürece olur. Diğer almış olduğum ram ve ups de hiç bir sorun çıkmadı.


    quote:

    09.11.2005 tempest firma sadece kalıp mesajlar göndermekde ve müşterilerinin sorularını bile okumamaktadır. kalite düzeyi tamamen düşmüştür eski hepsiburada sitesinin anlayışından eser kalmamıştır. öyleki çok rahat bir şekilde müşterilerine arızalı ürün hatta ambalajı paramparça olmuş ürün göndermekteler. bu düzeyde çalıştığını tüm şikayetvar üyeleriyle paylaşmak istedim.


    quote:

    Hepsiburada.com Tövbe Ettirdi vwt5 18 Ağustos 2005
    Şimdiye kadar hepsiburada.com�dan 5.000 YTL�nin üzerinde alışveriş yaptım. Şikayetvar sitesinde bulunan hepsiburada.com hakkındaki şikayetleri okuduğumda mümkün değil abartıyorlar diye düşünürdüm. Yanılmışım.

    28.07.2005 tarihinde 92236692 numarasıyla Sony marka oto dvd player siparişi verdim. 03.08.2005�te kargocu bana paketi teslim ettiğinde daha paketi açmadan ürünün yanlış olduğunu anladım (ambalaj benim ürünüme göre abartılı büyüktü ve de üzerinde Regal Dvd seti yazıyordu) Paketi hiç açmadan ve teslim almadan sebebini de bildirerek kargocuya iade ettim.

    Kargo 08.08.2005�te hepsiburada tarafından teslim alınmış. Halen daha doğru ürünü gönderecekler. Telefonları olmadığı için siteden not bırakarak durumu öğrenmeye çalışıyorum. Fakat birkaç tane otomatik yanıt metni hazırlamışlar ve onları yazarak geri dönüyorlar. Ben cihazımı ne zaman göndereceksiniz diye soruyorum onlar yanlış ürünü bize gönderin diye mesaj yazıyorlar.


    Daha koyayım mı ister misin? Neymiş 7 günde iade oluyormuş adamlar daha kargoya vermekten acizler.

    Dikkat ettiysen bu insanlarda senin gibi yıllarca güvenip alışveriş yapmışlar, ama sorun çıktığında fikirleri değişmiş gördüğün gibi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JakX -- 2 Ocak 2006 9:48:19 >




  • Şans lazım,ürün bozuksa sorun yaşarsın baya başın ağrır.
  • Arkadaşlar bugune kadar en az 30 defa alışveriş yaptım hepsiburada.com dan 100 ytl den tutun 2000 ytl ye kadar hatta en son aldığım üründe canon a520 fotoğraf makinası idi.Bir kere bile sorun yaşamadım.Boşverin siz site şöyle böyle diyenleri.30 defada bir kere bilemi sorun yaşanmaz yani. Tamamen güvenilir ve iyi bir site..

    Bir defa seagate hdd almıştım 40 gb olandan. İnanın garanti bitimine 5 gün kala bad sector gördüm aradım ürünü gönderdim 4 gün sonra sıfırını gönderdiler bana.2 sene kullanmıştım ürünü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutankhamon -- 2 Ocak 2006 13:29:12 >
  • genpatech.com u öneririm temmuz ayında canon a510 aldık sorunsuz geldi ancak iade durumumuz olmadığı için iade konusunda nasıl olur bilemicem
    hepsiburada dan mmc ve çeşitli aksesuarlar aldım sorun çıkarmadı ama 1kaç yerde yukarıda yazılanlara benzer şeyler gördüğümden çok fazla güvenemedim ufak şeyler alınabilir ancak daha kıymetli mallarda iş değişir..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.