Arkadaşlar kartuşu ikinci kez doldurtmak için "BOYTAŞ" adlı bir firmaya teslim ettim. Hemen dolduramadılar ve beklemesi lazım dediler. İki gün sonra kartuşu almaya gittiğimde ağzının tıkalı olduğunu, istedikleri verimi alamadıklarını, çizgili yazdığını falan söylediler eyvallah dedim ve kartuşumu alıp eve döndüm.
Ancak; şimdi kartuşu taktığımda kartuşu makina algılamıyor ve LED üzerinde U51 yahut U140 gibi hata mesajları alıyorum, mesajların anlamı "kartuş uyumlu olmayabilir". Sizce sorun neden kaynaklanıyor ve nasıl çözebilirim. Dolum şirketinin bir hatası olabilir mi?
Kartuşu değiştirmem gerekirse, bu modele uygun muadil kartuş var mı ve tavsiye ediyor musunuz?
Kartuşta devre hatası oluşmuş. Kartuşun arka bakır devresini bir silgi ile çok bastırmadan silin ve tekrar deneyin. sonuç vermez ise maalesef orj. kartuş almak zorundasın. Bu kartuşlarrın bildiğim kadarıyla muadili yok.
Arkadaşlar;
Kartuşu dolum merkezine götürdüm ve denemelerini istedim, onlar kartuşu taktı ve kartuş çalıştı ancak eve tekrar geldim kartuş gene çalışmıyor. Acaba ben kartuşu bitti uyarısı gelene kadar kullandığım için mi böyle bir sorun oluştu benim makinamda? Eğer böyle bir sorun varsa makinanın hafısazını sıfırlamanın bir yolu var mı? Şu an uyarı yazısı görünüyor ve başka hiçbirşey yapamıyorum makinada.
Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
Galiba errorları sıfırlamak için belli tuş kombinasyonları varmış service manuallerinin içinde ancak bu manuallere erişmek nerdeyse imkansız.
Bu konu hakkında tecrübe sahibi birileri var mı?
Bu kartuşu normal canon deskjet IP serisi, tek işlevli bi yazıcıda test ettilerse çalışması normal. Bu kartuş Canon çok fonksiyonlu cihazlarda bu şekilde problem çıkarıyor. ve çözümü için yaptığımız tüm çalışmalardan malesef bi sonuç alamadık. Bu konuyla iligli bilgi sahibi biri varsa ve bizide bilgilendirirse çok sevinirim.