Şimdi Ara

Carraro 225 - Kron TX 500 HD - Bianchi Touring 727 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
15.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne kadar ekmek, o kadar köfte durumu bisiklet piyasasında da geçerli. Bahsettiğiniz fiyat farkını ödediğinizde iki üst sınıf vites grubu, hidrolik fren, daha iyi jantlar gibi donanıma sahip oluyorsunuz.
    Çıtayı daha yükselttiğinizde Sportive 330 modeli de mevcut. Orada ise 227 modeline göre üstünlük söz konusu.Yani ödemeyi göze aldığınız rakam arttıkça, hep daha iyi ekipmana ulaşabiliyorsunuz.
    Soru, bu rakamı ödemeye ihtiyacınız olup olmadığı ise şahsi fikrim 224 modelinin Istanbul'da bisiklet kullanmak için fazlasıyla yeterli olduğunu yönünde.
    Evet hidrolik fren belirli şartlarda daha emniyetli, 27 vites ile daha yüksek hızda sürüş mümkün vs. Ama kendi ayarımda sıradan bir kullanıcı için bunlar 400 TL fark vermeye değmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vites sayısının fazla olması hızınızı kesinlikle etkilemez.
  • Oguzstyler O kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeşim sağolasın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kymelria kullanıcısına yanıt
    peki o halde hocam

    carraro 224 ile 227 arasindaki 24 vites ve 27 vites farki kullanimda neyi degistirirr

    carraro 224 du almam kolay hepsiden alirim her seyi cek puanla cok uygna gelce
    k

    ama sonra 227 almadigima pisman olursam uzulurum 3 4 yil kullanmak istyirom aldgm urjnu icime sinerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla 227yle aldığım günün ertesi günü 50 km pendik-caddebostan yaptım..
    Önceden vfren ng 650 vardı..
    Kaldirimdan inis çıkışlarda gidondan masayi ayarlamak büyük avantaj.. duzluklerde kitliyosun amortisör kimildamiyor gücünü oldugu gibi yola veriyor..
    Hid disk çok iyi.. azıcık güçle çok iyi tutuyor.. görünüş olarak da güzel duruyor..
    Arka artırıcı deore olduğu için geçişlerde hiç ses yok..
    Sedonanin 345 modeli bu donanima yakin ancak 1475 tl..ben 1050ye aldım gayet memnunum..
    Rengi de güzel mavi siyah..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada alirken satma aşamasını da düşünün derim.. bianchiyi kolay satamazsiniz..
    Kronla ilgili de kadro catlamasi problemi olduğunu duymustum bi kaç kere..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kymelria kullanıcısına yanıt
    Merakımdan soruyorum, bir bisiklette vites sayısının fazla olmasının avantajı nedir? Piyasada Sedona 300 gibi 21 vitesli şehir bisikletleri de rağbet görürken, orta seviye kullanıcıları 24 veya 27 vitesli modellere para vermeye ne yönlendiririr? Sportive serisinin 330 diye bir abisi de var malum, SLX 30 vitesli. 850 liraya 24 vitesli 224 alabilirken niye 2 katı para verip 30 vites alalım?
    Şimdiye kadar en fazla 24 vitesli bir bisiklet kullandığım için 27 ve üstü sayıda vitese sahip bisikletler haricinde ancak teoride bilgi sahibiyim. Aydınlatırsanız sevinirim.
  • özetle şöyle anlataym. hızlı gitmek için göbeğin en büyük arka dişlinin de en küçükte olması gerekir
    genel olarak 21-24 ya da 27 viteste;
    aynadişlisinin en büyüğü 48 diştir.
    arka rublenin en küçüğü 11 diştir.

    diş sayılarına bakınca aslında hızlı gitmek ya da yokuş tırmanmak (onda da 26-36 gibi bir oran vardır) için vites sayısını artırmak pratikte bir işimize yaramıyor.

    vites sayısının artması sadece ara vites oranlarını artırmaya yarıyor. fiyat konusuna gelince, vites sayısı artınca aktarıcıların kaliteleri artıyor, fiyat farkı da bundan kaynaklı aslına bakarsan.
  • Sahilde gezme amaçli aldıysanız aslında istisnai durumlar haricinde hız yapmayacaksiniz demektir.siz vites sayısına değilde kompanentlerin kalitesine bakarak karar vermelisiniz.vites o kadar farka değmez.

    Ben orta ayar sahilde gezmelik bir bisiklet alacak olsam hazır puan gibi şanslarda varken 224 ü tercih edin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende bu modeller arasında kaldım carraro 227 biraz kafama yattı sizce aldığımda pişman olurmuyum kullanan arkadaşlardan yardımlarını beklıyorum
  • kalipso55 kullanıcısına yanıt
    carraro 227 den pişman olmazsın. en azından nette pişman olanına denk gelmedik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzstyler

    Evet arkadaşlar en sonunda dün yani ilk dağıtıma çıktığı gün Kron tx 500 ü aldım. büyük ihtimal şu an ilk bende var. 2 saat bir sürüş yaptım. aradan bir gün geçti hala kalçamın üstüne oturamıyorum :) bu sele ağrısının bir çözümü yok mu? geçiyor mu zamanla? Yoksa jelli birşey mi alalım? Birde şimdi düşünüyorumda öyle 1100 tl verilecek bir esprisi yok bu bisikletlerin. hidrolik fren şak diye durur dediler, tırıs. gidin salcanodan city sport 40 alın. bende ilk öyle yapacaktım hangi ara gaza geldim çıtayı yükselttim bilmiyorum.

    Hocam öyle demeyin biz yol bisikletindeki frenlerle duramıyoruz zaten sadece yavaşlatıyor amacıda o zaten orası ayrıda




  • HoCAM agrı oldugunda 1 gun ara ver 10 gun boyunca 1 gun devam 1 gun dınlen

    2 hafta sonra agrı kalmıcak kaslar alıscak

    onun dısında 2 hafta boyunca o fena agrıyı cekmek zorundasın :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catik

    HoCAM agrı oldugunda 1 gun ara ver 10 gun boyunca 1 gun devam 1 gun dınlen

    2 hafta sonra agrı kalmıcak kaslar alıscak

    onun dısında 2 hafta boyunca o fena agrıyı cekmek zorundasın :))

    Hocam galiba yanlış alıntı.Ben ağrı çektiğimi felan söylemedim ki ayrıca bu aralar bisikletim bile yok
  • Oguzstyler O kullanıcısına yanıt
    evet hocam yanlıs alıntı yapmısım Oguzstyler aradasa ıdı o mesajım :)
  • catik kullanıcısına yanıt
    Bende 1.83 boyundayım 90 kiloyum ve bianchi 727'im var. Çok memnunum düz yolda çok rahat gidiyor. Düz ve asfalt yol yazmışsın bence al derim birazcık kondisyonun varsa 727 hiç yormaz düzde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20bisiklet

    Bende 1.83 boyundayım 90 kiloyum ve bianchi 727'im var. Çok memnunum düz yolda çok rahat gidiyor. Düz ve asfalt yol yazmışsın bence al derim birazcık kondisyonun varsa 727 hiç yormaz düzde

    hocam 3 gun once aldim carraro 227 yi

    bianchi 727 ile cok yakin ozwllikleri var ama neden se rengi durusu ile 227 yi almak istedim

    ilk bindgm an dogeu karar verdigimi anladim bisiklet ucuyo :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • catik kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun o zaman kazasız belasız inşallah :)
  • catik kullanıcısına yanıt
    carraro 227 nasıl hocam memnun musun hala?
  • fenerista F kullanıcısına yanıt
    memnun olmazmiyim hocamm

    4 ay oldu 1.200 km olduu

    bisikletten cook memnnum ses cikarmiyo 27 attgmda duz yolda 30 km hizla hafif egimli ise 40 km ustnde hizla rahat suruyorum

    yokuslarda ise 1.1 dahaca hic alamma gerek olmadi en dik yokslar bile 1.2 1.3 ile cikilabilyoo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.