Şimdi Ara

Carraro 225 - Kron TX 500 HD - Bianchi Touring 727

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
15.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar Herkese Iyi Akşamlar,

    Epey bir araştırmadan sonra 3 bisiklet arasında kaldım. Haftaya bir tanesini alacagım, kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.

    Sırayla başlayacak olursak;

    Carraro Sportive 225

    Bu bisikleti kullananlar çok memnun, hiçbir forumda hakkında şikayet görmedim. Malzeme ve işçilik çok iyi anladığım kadarıyla. Görüntüsü de oldukça şık.

    Özellik: 24 Vites Altus. Hidrolik fren. 1035 tl


    Kron TX 500 HD

    Haftaya piyasaya çıkacak o yüzden kullanıcı yorumu yok, geçen senenin modelinde bir kaç kişi hidrolik frenlerde sürtme kaynaklı ses çıktığından şikayet etmiş. Onun haricinde içlerinde en şık olanı bu, selesi de en yumuşak ve kaliteli olanı da bu. Yalnız maşasından çok emin değilim.

    Özellik : 24 Vites [B]Acera[/B]. HD Fren. Rubena lastikler. 1086 tl

    Bianchi Touring M 727

    Aslında yukarıdaki ikiliye denk olanı bir alt modeli olan 713 ( donanım ve fiyat olarak carraro 225 in birebir aynısı) ama ben hazır değerlendiriyorken bari bir artısı olsun 27 vites olsun dedim. Aralarında en tipsizi bu, ama Bianchi'nin kalitesi ve müşteri hizmetleri, teknik servisi vesaire avantajları var.

    Özellikleri : 27 Vites Altus. Hidrolik fren. 1134 tl.

    Şimdi aklımdaki soru işaretlerinin bi tanesi şu. Acera biliyoruz ki Altus'un bir üst modeli ama bu çok fark yaratır mı? Yani Altus 27 v mi? Acera 24 v mi?

    Siz olsanız bu 3 modelden hangisini ve niye tercih ederdiniz? Lütfen bu 3 modelin üzerinden gidelim.

    Teşekkürler...







  • hidrolik fren fazla bakım isteyen bir sey bu 3 modeli bilmiyorum ama bence fren olayinda v fren daha iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza5806

    hidrolik fren fazla bakım isteyen bir sey bu 3 modeli bilmiyorum ama bence fren olayinda v fren daha iyi
    selamlar
    carraro 225 kullanıcısı olarak söylüyorum bisikletle en ufak bir sıkıntı yaşamadım kron xc 150 den sonra gerçekten çok iyi geldi bana eğer bütçe sıkıntın varsa aralarından en ucuzu bu gönül rahatlığıyla alabilirsin ve aksesuarlara daha fazla para ayırabilirsin.

    kronu görmeden test etmeden kesinlikle alma derim çünkü maşa korkusu bende de var özellikle düşük modeller de kullandıkları maşalar felaket.

    bianchi ile carraro aynı fabrikadan çıkıyor ve servis/satıcıları aynı o konuda sıkıntı yaşamazsın bütçe sıkıntın yoksa düşünebilirsin.

    son olarak bisikleti nerede kullanacağınızı belirtmemişsiniz uzun turlar yapmak istiyorsanız V fren tercih etmenizde fayda var , şehir içi kullanacaksınız carraro yeterlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAJU

    selamlar
    carraro 225 kullanıcısı olarak söylüyorum bisikletle en ufak bir sıkıntı yaşamadım kron xc 150 den sonra gerçekten çok iyi geldi bana eğer bütçe sıkıntın varsa aralarından en ucuzu bu gönül rahatlığıyla alabilirsin ve aksesuarlara daha fazla para ayırabilirsin.

    kronu görmeden test etmeden kesinlikle alma derim çünkü maşa korkusu bende de var özellikle düşük modeller de kullandıkları maşalar felaket.

    bianchi ile carraro aynı fabrikadan çıkıyor ve servis/satıcıları aynı o konuda sıkıntı yaşamazsın bütçe sıkıntın yoksa düşünebilirsin.

    son olarak bisikleti nerede kullanacağınızı belirtmemişsiniz uzun turlar yapmak istiyorsanız V fren tercih etmenizde fayda var , şehir içi kullanacaksınız carraro yeterlidir.

    Alıntıları Göster
    Yorumlarınız için teşekkürler.

    Bende Carraro'ya sıcak bakıyorum. Hem aradığım herşey var, hem aralarında en ucuzu hemde bir eksisi yok bisikletin. Çoğunlukla Kartal - Maltepe sahilde kullanıcam ama işte arada karşıyada geçeriz. Şehir içi diyelim kısaca. Dolayısıyla o konuda da kafam karısık acaba v fren mi alsam. Hem hafif hem 200 tl daha ucuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzstyler

    Yorumlarınız için teşekkürler.

    Bende Carraro'ya sıcak bakıyorum. Hem aradığım herşey var, hem aralarında en ucuzu hemde bir eksisi yok bisikletin. Çoğunlukla Kartal - Maltepe sahilde kullanıcam ama işte arada karşıyada geçeriz. Şehir içi diyelim kısaca. Dolayısıyla o konuda da kafam karısık acaba v fren mi alsam. Hem hafif hem 200 tl daha ucuz.

    200tl fark icin kesinlikle alinmaz disk fren yav akil var mantik var hem pahali hem agir hemde bakimi zor bence v frenlisini al dostum ikiside durdurmaya yariyor
  • Oguzstyler O kullanıcısına yanıt
    Bende de xc 250 var. Bu Carraro 225e geçsem çok fark var mı aralarında? Yada 224-225 arasında ne fark var?
  • 224 ile 225 arasında sadece fren farkı var bırısı v fren dıgerı hıdrolık o kadar.
  • Fos kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkürler peki xc250den geçiş yapmaya değecek bir model mi yoksa daha rahat ettirecek model önerileriniz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türk_o

    Anladım teşekkürler peki xc250den geçiş yapmaya değecek bir model mi yoksa daha rahat ettirecek model önerileriniz var mı?
    tabi ki değecektir ama beklentilerin neidr onu bilmek lazım.bu arada donanımsal olarak kron daha ıyı bence onu secebılırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fos

    tabi ki değecektir ama beklentilerin neidr onu bilmek lazım.bu arada donanımsal olarak kron daha ıyı bence onu secebılırsın.

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar en sonunda dün yani ilk dağıtıma çıktığı gün Kron tx 500 ü aldım. büyük ihtimal şu an ilk bende var. 2 saat bir sürüş yaptım. aradan bir gün geçti hala kalçamın üstüne oturamıyorum :) bu sele ağrısının bir çözümü yok mu? geçiyor mu zamanla? Yoksa jelli birşey mi alalım? Birde şimdi düşünüyorumda öyle 1100 tl verilecek bir esprisi yok bu bisikletlerin. hidrolik fren şak diye durur dediler, tırıs. gidin salcanodan city sport 40 alın. bende ilk öyle yapacaktım hangi ara gaza geldim çıtayı yükselttim bilmiyorum.




  • Oguzstyler O kullanıcısına yanıt
    beyler kron tourer 28cant 21 vites biskletim gecen ay apartmann alt katından caldırdım

    ilk bısıkletım salcano ng 650 idi kron 28 canta gecınce cuce gıbı kaldı nasıl bındım dedım ng 650 ye :)

    neyse 183 boyum var ama kadro boyu cok buyuktu o konuda sorun yasadım

    kronda yasadgım sorunla duz yolda 21 vıtes oldugundan kendımı zorlamassam eger 20-25 km hızı gecemıyorsun pedaşl bosa donuyo artık hızlandıkca

    hep asfaltta kullancagım ıcın 24 yada 27 vıtes almak ısterım

    dogru yapmıs olurmuyum

    aklımda konu basındakı bıanchı 727 var cok hos gorunuyor ve 27 vıtes

    ne dersınız benım ıcın gereklı olan bu bısıklet mıdır

    183 boy 95 kg gunluk 3-4 saat suruslerım olcak yuzde 80 duz sıfır asfalt yol yuzde 20 egımlı yıne asfalt yol

    ne onerırısınız arkadaslar




  • Bisiklet seçimi yaparken dikkat edilmesi gereken birçok faktör bulunduğu için, bazıları gözden kaçabiliyor.
    Ağırlık bir bisiklette seçim kriterleri arasında ilk 3 te olmalı. Özellikle hız ve yokuş performansı bekleniyorsa.
    Sizin durumunuzda kesinlikle Mosso 771 DMV öneririm. Hem full acera setli hemde 12.5 kg ağırlıkta canavar gibi bir bisiklettir. Sabit maşa kullanımı, şehir içinde rahat ettirir, ama illa amortisör kullanayım derseniz aynı markanın SMV modeline bir bakın.
  • Tam kron demek geçiyordu içimden zaten almişsınız.öyle paraya fazla değmezmiş demeyin.pişmanlık hissi sizi soğutabilir bu olaydan.

    Hangi fren şak diye durabilir ki öyle bbirşey araçlarda kamyonlar da yok olamaz da.zira siz uçarsiniz.onu geçelim kalça ağrısı geçici merak etmeyin.akomodasyon yani alişma sureniz dolunca o ağrıyı hissetmeyeceksiniz tahmini 3 seferde o ağrı yok olur.eğer daha büyük konfor diyorsanız. Jelli sele kılıfı yada tayt alabilirsiniz.eeğer alacaksaniz ben sele kılıfı öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcow165

    Tam kron demek geçiyordu içimden zaten almişsınız.öyle paraya fazla değmezmiş demeyin.pişmanlık hissi sizi soğutabilir bu olaydan.

    Hangi fren şak diye durabilir ki öyle bbirşey araçlarda kamyonlar da yok olamaz da.zira siz uçarsiniz.onu geçelim kalça ağrısı geçici merak etmeyin.akomodasyon yani alişma sureniz dolunca o ağrıyı hissetmeyeceksiniz tahmini 3 seferde o ağrı yok olur.eğer daha büyük konfor diyorsanız. Jelli sele kılıfı yada tayt alabilirsiniz.eeğer alacaksaniz ben sele kılıfı öneririm
    eğer istanbuldaysanız nacizane bir tavsiyem olabilir..
    haftasonu bostancıda bisikletevim diye bi yerin açılışı vardı aklımda yokken, carraro 227 (arka deore, hid disk, gidondan kilitlemeli maşa,...) 1300 TL'den 1050 TL'ye açılışa özel %20 indirim yaptığı için aldım..
    ilk gün 50 km sürdüm..
    eski bisikletim ng 650ydi..
    onun yanında bu uçuyor diyebilirim..
    hid disk konusuna gelince önceki bisikletim v frendi, gayet iyi tutuyodu..
    ama hid diskin hem görünüşü hem de performansına arkadaşlarım da ben de hayran kaldık..
    bisikletforum nokta com da carraro kullanıcıları diye bir grup var şu an 120 sayfa (yanlış hatırlamıyosam) yorum yapılmış..
    herkes çok memnun..
    carraro, italyan markası, bisiklet takımı olan bir marka..
    bianchi türkiye ye getiriyor, manisada topluyor sanırım..
    227nin tek dezavantajı cst lastik biraz kalitesiz duruyor ama ilerde scwalbe veya maxxis gibi değiştiriebilrisiniz..




  • umaykut U kullanıcısına yanıt
    Nediyorsun!!! Bu kadar olmaz ya, aylarca araştırdık denk gelmedik öyle bir indirime. Çok iyi almışsın kardeşim, ve gerçekten çok güzel bir bisiklet. Güle güle kullan.
  • catik kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın önerdiği mosso da iyi olmakla beraber. amortisörlü bir model tavsiyem olacaktır. yollarımız bozuk. bianchi 727 güzel, vitesi 27. bana biraz tipi güzel gelmedi ama o kadar da fena değil alınabilir. kron alacaksanda tavsiye ederim. senin boyuna 20 inc kadro gider. yani 52 cm.
  • madcow165 kullanıcısına yanıt
    Sağol kardeşim yüreğime su serptin. Şu ana kadar memnunum çok şükür. sele ağrısı gidiyor gibi ama yine de jelli bir sele ve tayt gerekiyor gibi. gündüzleri de masa başı çalışıyoruz, kalça bölgesi kırmızı alarmda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzstyler

    Sağol kardeşim yüreğime su serptin. Şu ana kadar memnunum çok şükür. sele ağrısı gidiyor gibi ama yine de jelli bir sele ve tayt gerekiyor gibi. gündüzleri de masa başı çalışıyoruz, kalça bölgesi kırmızı alarmda.
    beyşler carraro 227 benım de cok hosuma gıdıyor gorumntusu ve 27 vıtesı ıle

    peki

    24 vıteslı olan bu modelıne gore 27 vıtes ıcın yaklasık 400 tl fazladan vermeye deger mı beyler

    ben 21 kullandım 24 de 27 yı de bılmıyorum surus asamasında hıssedılır bır fark varmı kı


    ozellıkle kron toorng kullanırken 21 vıtestı 25-30 km hızı gecınce kendım cok zorluyordum habıre pedala asılıyordum
    bısey olsada bısıkletımı degıstırsem 24 - 27 vıteslı bır bısıklet alıcam derkene caldırdım bısıkletımı

    sımdı 24 ve 27 vırtes kullanan arkasların yorumunu merakla beklıyorum




  • Sportive serisi bütünüyle yüksek fiyat/performans başarısını yakalamış durumda. Bu nedenle bayilerde stokları şimdiden tükendi.
    224 ve 227 arasında donanım olarak çok ciddi farklar var, fakat acemi bir kullanıcı için bu pek de önem taşımıyor. Daha ziyade orta segment ve tur amaçlı kullanımda farklar ortaya çıkabilir.
    Arkadaşın bahsettiği % 20 iskonto cidden güzel, düşünülebilir.
  • sadettinz S kullanıcısına yanıt
    hocam faeklar ne ben anlayamdm

    vites farki var sanirim yani kiyalsladmda onu goedum birde 27 ye 24

    daha acik yazarmisiniz

    ben gunde 3 4 saat tek basima sahil de gezme amacli alicam almisken 27 vitesli olsun diyorum

    ama hem stoklarda 1250 tl civari helde puan vs yok

    ama 24 vitesli yanu 224 modelini hepsiden 800 tlye uustine birde 100 word puanla almak var

    benim icn 227 mi almak mantikli nerdeyse 700 mal edecegm 224 mu
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.