< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haldunser -- 20 Aralık 2017; 1:52:45 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haldunser -- 20 Aralık 2017; 1:52:45 > |
ben şu an hem carrefoursa.com iletişm bölümünden yazdım, hem de sabancı holdinge sorunu anlatan bir yazı gönderdim.
elimde ekran görüntüleri var, onlarla birlikte tüketici hakem heyetine de başvuracağım. normalde asla uğraşmam ama bu carrefour un pisliği 3 değil 5 değil, bıktırdı artık. kampanyalı ne alsak göndermiyorlar. oysa mağazalarda bu ürünün satıldığını biliyorum. 4. siparişim bu da iptal olmuş, uğraşacağım artık yapacak birşey kalmadı. sırf bunlara kapak olsun diye uğraşıp sonucu da burada duyururum. Yalnız öncelikle sorun yaşayan herkesten ricam aşağıdaki linkten form doldurup sabancı holdinge iletmesidir. https://www.sabanci.com/tr/iletisim |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |