Şimdi Ara

Casper Excalibur G870 Ölü Piksel Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. 5 gün önce Trendyol üzerinden Casper Excalibur G870 model bir laptop satın aldım.


    Rtx 4060, 32 gb ram, 1tb ssd ve i5 12450h işlemcisi ile 28000 liraya aldım, bu donanımda bulabildiğim en uygun cihazdı.


    Sorunuma gelecek olursak, ekranda 1 tane siyah ölü piksel mevcut. Beyaz ve yeşil renkte belli oluyor.


    Cihazı iade etmeyi düşündüm tabii ki ancak bir problem var, ürünü kredi kartına taksitle aldığım için ürünün iadesini de taksitle yapıyor bankalar ve yeni ürün almak için yeterli limitim yok, ayrıca ürünün fiyatı da 1000 lira artmış durumda. Kısaca, bu sebeplerden iade etmeye çekiniyorum. Keşke "değişim" seçeneği olsa ama maalesef trendyolda sadece iade var. İade et yenisini al diyorlar yani.


    Bir diğer seçenek olarak cihazı servise göndermeyi düşünüyorum, belki direkt olarak değişim yaparlar diye fakat casper servisiyle ilgili o kadar çok olumsuz şey okudum ki buna da çekiniyorum.


    Sizce ne yapmalıyım, ne dersiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Benim ekranda da sadece kırmızıda belli olan bir ölü piksel var. Çok kafaya takmamak lazım ama tercih meselesi ben olsam çizik, ezik harici ölü pikselden değişim ile uğraşmazdım. Bunu değiştirseler bir sonrakinde olmayacağının garantisi yok :)

  • Şansımı denemek için trendyol müşteri hizmetlerini arayarak durumumu belirttim. İade değil değişim yapmak istediğimi söyledim. Satıcı trendyol olduğu için yardımcı olacaklarını söylediler ve değişim için kod gönderdiler. Birazdan kargo yapıcam cihazı. Ölü piksel bitane benim için de dert değildi ama ilerde artabilir korkusuyla fırsatı bulmuşken halledeyim dedim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme :

    28 Mayısta ürünü "Analiz" amacıyla incelemeye aldı Trendyol. Maalesef bu süreç 21 iş günü sürebiliyormuş. Daha da kötüsüne gelirsek 21 gün sonunda ne olacağının kararını trendyol kendisi veriyormuş. Yani değişim, para iadesi, tamir ya da kullanıcı hatası deyip geri gönderebiliyormuş.

    Bu rezilliklerin olacağını bilseydim hiç göndermezdim. Bu yaptıklarının yasa dışı olduğunu söylüyorum ama prosedür böyle diyorlar. Bakalım süreç sonunda ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acer Nitro 16 ekran arızası
    3 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.