Şimdi Ara

Casper Genel Merkez çalışanı varmı aranızda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 05/06/2016 tarihinde casper markalı bir laptop aldım ve eve geldiğimde laptopun fanından sürtünme sesi tarzında sürekli ses geliyordu. 07/06/2016 tarihinde yetkili servis aracılığıyla genel merkeze gönderdiğim laptop 11/06/2016 tarihinde test işleminden 24 saat test edildi ve ses ile karşılaşılmadı test tamamlandı yazıyor internette. Burada ben teknik servisle denediğimde genel merkeze göndermeden öncede yetkili arkadaşla test ettiğimizde bu cihazdan ses geliyor bunun muhtemelen değişimini yaparlar dedi. Orada 2 dk içinde fan çalışıp ses çıkarırken genel merkezde neden böyle bi hareket oldu cihaz hukuki açıdan Gizli Ayıplı mal olarak geçmekte bana eğer burada genel merkezde çalışan birisi varsa özelden ulaşabilir mi? Çünkü o laptop arızalı aldığım andan beri hukuki sürece başlamamak adına casper markasının sistemine bilgi maili gönderdim umuyorum biriniz casper genel merkezi çalışanıdır ve benimle iletişim kurabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Senin genel merkezle muhattap olmana gerek yok ki! Cihazı nereden aldıysan oraya bir dilekçe ile başvurunu yap ve malın gizli ayıplı olduğunu bildir ve para iadesi iste. Dilekçe'ye ek olarak ürün fatura fotokopisi ve garanti belgesi fotokopisi ayrıca servis forumlarının fotokopilerini koy iadeli taahütlü yolla nereden aldıysan ( teknosa vs. ). Onlar gerekli incelemeyi yapar ve sana geri döner.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.