Şimdi Ara

Casper ı Tüketici mahkemesine vereceğim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • OLAY (Şikayetin açıklaması) : Tarafımdan, 04.09.2010 tarihinde 1374.71 TL bedelle Vatan Bilgisayar’dan aldığım CASPER marka bilgisayarım değişik zamanlarda oluşan arızalar sebebiyle 5 kez servise gitti ve bu süreç içerisinde önce ana kartta oluşan statik giderildi arızaların devam etmesiyle ana kart önce değiştirildi sonra da tekrar değiştirilerek modeli yükseltildi. Bununla birlikte iki kere hard disk, bir kere sağ hoparlör ve batarya değiştirildi.Ancak bilgisayarımı servisten son alışımda ana kartın yükseltilmesi ile birlikte, oyunları rahatlıkla oynadığım ATI Radeon HD 5650 olan ekran kartımın oyunu açmakta bile zorlanan NVIDIA Geforce 320m ile değiştirildiğini ve Grafik geçişi yaptığım GPU tuşunun TouchPad tuşu haline getirildiğini ayrıca alt kasanın vidalarının gevşemesiyle fan bölgesi kısmındaki kırılmadan dolayı alt kasanın değişimini talep etmiştim ancak sadece yapıştırıldığını fark ettim.Bundan dolayı 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı kanunun 4. maddesi gereği şikayetin kabulüne, bilgisayarın geri alınarak, 1374.71 TL ‘ nin yasal faizi ile birlikte şahsıma iade edilmesine, karara tarafların 15 gün içerisinde Tüketici Mahkemesine itiraz yolu açık olmak üzere Tüketici Mahkemesi kararına ihtiyaç duyulmuştur.

    Arkadaşlar şikayetimin içinde pc nin başından geçen olayları da yazdım sizce davayı kazanma olasılığım % kaç ? tam 3 ay garantisi kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psikozsound -- 4 Haziran 2012; 8:10:19 >







  • Magduriyetini caspera bildirdin mi? bence once onlarla temas kur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet öncelikli işim prosedür gereği bu sabah casper ı aramak olacak eğer ürün değişimini benim istediğim bir casper bilgisayarı üstüne ek ücret vererek almamı kabul ederlerse mahkemeye gitmeyeceğim ama hayır kabul etmiyoruz ya da kabul ediyoruz ama aynı modeli veririz derse mahkemeye gideceğim..

    Ama kazanma olasılığımı hesaplıyorum şuan :)Ve tabi eğer mahkemeden ürün iadesi kararı çıkarsa yine garantili bir pc alabilirim.. casper değişimi kabul ederse eski garanti süremden devam edecek.
  • Şikayet et zaten oldu bitti sevmem şu Casper'ı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki arıza sayısı bu son yaşanan olay ve kalan garanti süresi yeterli midir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psikozsound

    Peki arıza sayısı bu son yaşanan olay ve kalan garanti süresi yeterli midir ?

    O yapıştırma olayından sonra seni kesin haklı sayarlar bence garantiye falan bakmadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende elimdeki kozları güçlü görüyorum bakalım bugün casper ı arayacağım ne cevap verecekler merak ediyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Az önce vatan pc yi aradım pc nizi getirin yardımcı olalım dediler.

    şimdi bunlara pc yi versem sonra nasıl mahkemeye verecem yine bunlar bi 20 gün bekletir benim garanti 2 ay kalır o zaman mahkemeye vermenin anlamı kalmaz.sonuçta bunu bilir kişi incelemesi gerekiyor ne yapmalıyım ?? bilgisi olan var mı
  • ne biçim bi memlekette yaşıyoruz biz ya bişey satın alıyosun kapıdan çıkana kadar her türlü taklayı atıyolar sonra en ufak bişeyde tamir etmemek-yardımcı olmamak için ellerinden ne geliyolarsa yapıyolar
    bu konuda casper'da en sorumsuz firmalardan biri
    ek olarak malları çok dandik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alisırakaya -- 4 Haziran 2012; 11:00:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psikozsound

    OLAY (Şikayetin açıklaması) : Tarafımdan, 04.09.2010 tarihinde 1374.71 TL bedelle Vatan Bilgisayar’dan aldığım CASPER marka bilgisayarım değişik zamanlarda oluşan arızalar sebebiyle 5 kez servise gitti ve bu süreç içerisinde önce ana kartta oluşan statik giderildi arızaların devam etmesiyle ana kart önce değiştirildi sonra da tekrar değiştirilerek modeli yükseltildi. Bununla birlikte iki kere hard disk, bir kere sağ hoparlör ve batarya değiştirildi.Ancak bilgisayarımı servisten son alışımda ana kartın yükseltilmesi ile birlikte, oyunları rahatlıkla oynadığım ATI Radeon HD 5650 olan ekran kartımın oyunu açmakta bile zorlanan NVIDIA Geforce 320m ile değiştirildiğini ve Grafik geçişi yaptığım GPU tuşunun TouchPad tuşu haline getirildiğini ayrıca alt kasanın vidalarının gevşemesiyle fan bölgesi kısmındaki kırılmadan dolayı alt kasanın değişimini talep etmiştim ancak sadece yapıştırıldığını fark ettim.Bundan dolayı 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı kanunun 4. maddesi gereği şikayetin kabulüne, bilgisayarın geri alınarak, 1374.71 TL ‘ nin yasal faizi ile birlikte şahsıma iade edilmesine, karara tarafların 15 gün içerisinde Tüketici Mahkemesine itiraz yolu açık olmak üzere Tüketici Mahkemesi kararına ihtiyaç duyulmuştur.

    Arkadaşlar şikayetimin içinde pc nin başından geçen olayları da yazdım sizce davayı kazanma olasılığım % kaç ? tam 3 ay garantisi kaldı.

    bu arada aklıma takıldı ekran kartını nası değiştiriyolar sormadan bu bile başlı başına bi skandal malzememi yürütüyolar adamlar allah allah

    bi ara bi konu vardı adam kasamı mahalledeki tamirciye verdim içinden 2gb ram'imi almış 1gb takmış bide daha düşük model ekran kartı takmış diyodu buda oa benziyo




  • şimdide müşteri hizmetlerini aradım bilgisayarınız servise 5 kere gelmiş değişim hakkınız yok diyor..iyi de altı kere gelmiş olsa ne olacak zaten ikisinde parça değişimi gözükmüyor resmen adam kandırıyorlar.. iki yıl önceki yasa öyleydi ve siz bu pc yi o zaman aldınız diyor.. şimdiki yasa ise 2 içinde 6 arızadan fazla olması..ben dedim ki sizi mahkemeye vereceğim zaten prosedür gereği aradım iyi günler :D
  • şöyle bir durum var gerekli yönetmeliğe göre garanti süresinin ilk 1 yılında en az 4 kere servise giderse değişim hakkınız doğar aynı yada farklı arızalar olsun ama eğer ilk 1 yılında 3 kere olmuş diğer 2. yıla sarkmış 2yıl garanti süresi içerisinde toplamda 6 kere servis yüzü görmesi gerekir yani servis bu konuda kendini savunma konusunda haklı.
  • bole sacmalikmi olur ver tüketici haklarina kesin sen haklisin casper zaten bes para etmez
  • 5 kere servise gitme işi 1 yıl içindemi oldu yukarda da dediğim gibi 1 yıl içerisinde en az 4 defa gitmesi gerekir bunuda kanıtlamanız içinn onarım fişlerini saklamalısınız.eğerr 1 yıl içinde 3 diğer yıl içinde de 2 defa götürmüşseniz 6 defa olması gerekir doğru aşırı arızaya mağruz kalmışsınız ama garantiye gitme süreleride yönetmelikte belli 8 ay önce yapılan değişiklikle bu süreler geçerli durumda bu arada servis size önceki kanun zamanında aldığınız için onun üzerinde işlem yapacağız diyorsa avucunu yalar çünkü lehihizde hangi kanun geçerli olursa onunla işlem görürsünü bu hukukun güvenirlilik ilkesi gereği hukuktan anlamıyorlarsa konuşmasınlar bari.sizin mağduriyetiniz söz konusu ise yinede hakkınızı arayın ben süreler konusunda bilgi verdim. bilgi için garanti belgesi esasları uygulaması hakkındaki yönetmeliği okuyabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver53 -- 4 Haziran 2012; 15:27:08 >
  • ilgili arkadaşlara teşekkür ederim ben 3 farklı hakem heyetini aramıştım bugün son olarak üç ü de bana garantinin ikinci yıla sarktığı 6 adetten fazla arıza/parça değişikliği raporunuzun olması gerekli dedi yani toplam arıza sayısına değil ne yazık ki fiş bazında baktıklarından dolayı ben de servise götürüp pc nin eski donanımının takılmasını eğer bu uyumsuzluk yaratıyorsa üst model anakartla tümleşik ati ekran kartı serisinden bir tanesinini takılmasını istedim..
  • Hadi bakalım işin sonunu merak ettim inşallah kazanırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Casper Senin hayatın, Senin teknolojin | düzeltme > Senin Sorunun, Senin belan :) Kardeş inşallah kazanırsın ben kendim casper almadım kullanmadım ama kullanan bir yakınımdan dolayı derdini çok çektim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.