Şimdi Ara

Cbr 250r mı hyosung gt250r mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sorrow123

    Kardeşim sana tam tarafsız bir cevap vereceğim . iki motorda güzel , ama ben 182 boyundayım ve cbr250 a bindim ve altımda gerçekten küçük durdu , sende bir bin ve resmini çekip kendine bak . sonuç olarak bende hyo gt250r almayı düşünüyorum , kimsenin ne dediğini takma 2 motorda 250cc kategorisindeki on numara motorlardır .

    hyosung daha çok yakışıyor ama insan sadece yakışıyor diye motor alamazki.Sonuçta az para vermiyorum elimde patlamasını istemem :D
  • Tabiki sadece yakışıyor diye almıyosun almıyorum , ben burda iki motor içinde birşey demek istemiyorum. böyle konular sürekli açılıyor ve fanboylar gelip her iki motoruda kötülüyorlar . Kardeşim git 50 tlye kirala iki motoruda kullan kararını ver . net
  • Sorrow123 çok doğru demiş ama ben olsam tercihimi cbr250r den yana kullanırdım tabi bu benim görüşüm
  • honda hayat onda nedir yaw hyosung

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sorrow123

    Tabiki sadece yakışıyor diye almıyosun almıyorum , ben burda iki motor içinde birşey demek istemiyorum. böyle konular sürekli açılıyor ve fanboylar gelip her iki motoruda kötülüyorlar . Kardeşim git 50 tlye kirala iki motoruda kullan kararını ver . net

    Anladım kardeşim saol.Kiralayan yer bulamadım.Bulsam hemen kiralayacağım.
  • Hyo Cbr'dan fdazla yakıt tüketiyor. Oturuş pozisyonu olarak Cbr çok daha rahat. Ama görüntü açısından dersen de Hyo tartışmasız bence :)

    50 TL'ye kiralayan biyer varsa hemen bugün gidip kiralayım ben :)) Şehir İzmir, gerçekten varsa 50 TL'ye kiralarım
  • Merhaba,
    Ben geçen sene uzun araştırmalar sonucunda CBR250'ye karar kıldım ve aldım.

    Hyo kullanmadığım için çok bilgim yok. Ama araştırmalarım sonucunda şöyle bir sonuç çıkardım.

    Hyo'nun CBR'dan kayda değer tek üstün yanı şekli şemali ve biraz perfomansı daha iyi galiba.
    Ancak performans farkı tahminimce öyle çok da abartılı değildir. Yani hiç hyo kullanmadım ama kullanırsam "keşke bunu alsaydım" diyeceğim bir performans farkı olacağını sanmıyorum.
    Görsel konusunda diyebileceğim pek birşey yok. O konu bir tercih konusu. Ancak sadece motor değil alacağın her üründe şöyle birşey var. Ürünü ilk aldığın zaman böyle bakıp bakıp mutlu olursun, yanında yatasın gelir ancak bir süre sonra görüntünün büyüsü kaybolur. Geriye fonksiyonel özellikleri kalır. Ev de alsan, araba da alsan, çakmak da alsan, kız da alsan durum hep böyledir :) Bu yüzden görselliği o kadarda önemsemeyin derim ben.

    CBR deneyimime gelirsek. Yaklaşık 10 aydır kullanıyorum. Her gün işe gidip geliyorum. Kışın dahi kullandım. Hatta birazda hor kullanıyorum diyebilirim. Şu ana kadar hiçbir arıza çıkmadı. Performansı ilk aldığım günkü gibi devam ediyor. Yolda bırakmadı. Bunun dışında sorduğum bütün tamirciler yada motor uzmanları doğru tercihi yaptığımı belirtti.

    Kullanım kolaylığına gelince.
    Eskiden tatillerde falan ara sıra scooter kullanmışlığım vardı. Yani ilk defa bu motorla vitesli kullanmaya başladım. Motoru aldığım günün ertesinde boş bir arazide biraz deneme sürüşü yaptım ve ikinci günden sonra TEM'e çıkıp işe gidip gelmeye başladım. (Not: Bunu tavsiye etmem zira herkes aynı yetenekde değil. :)) HYO ile bunu yapabilir miydim bilmiyorum. 10 ay boyunca birkaç kez önüme bir anda çıkan araç nedeniyle kaza riski atlattım, frenler üstüne düşen görevleri tam anlamıyla yaptı ve kaza yapmadım.
    Bu güne kadar hiç beni zorlamadı, yormadı, canımı sıkmadı, hiç birşey için fahiş bir para ödemedim. Zaten hiçbir yeri bozulmadı da.
    Sadece birkaç konu var canımı sıkan.
    1. Vitesi boştan 1. vitese atarken bazen geçmiyor. Debriyajı bırakıp tekrar çekmem gerekiyor. Işıklarda falan bazen canımı sıkıyor bu. Başka cbr250 kullanan arkadaşlar varsa onlara da sorum olsun. Sizde bu sorunu yaşıyor musunuz?
    2. Vites göstergesi yok. Olsaydı iyi olurdu. Ancak bir süre kullandıktan sonra pek ihtiyacım olmadı.
    3. Orjinal lastikleri gerçekten iyi değil. Kendi tecrübeme dayanarak söylemiyorum bunu çünkü lastik performansını ölçecek tecrübede değilim. Ancak motordan anlayıp da gören herkes lastiklere laf etti değiştir dedi. Ancak buna rağmen her geçen gün virajlara daha hızlı giriyorum ve hiç kaza riski yaşamadım.

    En olumlu yanı şu; 10 aydır kullanıyorum ve dediğim gibi hiç de özene bezene kullanmıyorum ancak buna rağmen hiçbir arıza olmadı. Hiçbir kullanım zorluğu yaşamadım. Honda gerçekten kaliteli.
    Hız olarak 160'ı gördüm. Ve işe gidip gelirken ortalama 140-150 yapıyorum.

    Arada kalan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle CBR 250 almaları yönünde. Şekli şemali boşverin. Hadi şekil önemliyse de en azından ilk motor için önemsemeyin. Zaten CBR'ın şeklide hiç öyle kötü değil. Ziz kazasız belasız racing kullanmayı öğrenin sonra motor yükseltirken bakarsınız şekle.

    Bide biraz ortalığı karıştırayım :).
    Hyo250 tercihi ile CBR250 tercihi aslında kişinin karakterininde bir göstergesi bence.
    Hyo 250 tercihi gerçekten apaçi tercihi gibi geliyor bana. Dışı janjanlı içi boş :)

    Motor camiasını girdiğimden beri şunu farkettimki iki çeşit motor kullanıcısı var.
    1. Apaçiler: Motordan anlamazlar, kaza yaparlar, başkalarını tehlikeye atarlar ve motorcuları lekelerler.
    2. Kaliteli motorcular. Çoğu orta sınıf, mühendis, doktor yada en azından okumuş veya efendi adamlar oluyor. Motordan gerçekten anlıyorlar. En önemliside kafadengi samimi oluyorlar.

    Apaçileri aşağılıyorum diye bana kızabilirsiniz. Ancak kusura bakmayın aşağılayacağım zira iki defa bu apaçiler yüzünden kaza riski yaşadım.




  • 2012 model hyo vardı bendede satalı daha 3 gün oldu gece ilanı koydum sabah onaylandıkdan 3 saat sonra ilk müşteri aradı ve o kişi aldı.. Senelerdir aynı soru sorulur zaten hangisini alsam diye honda alanda memnun hyo alanda. Kimseden daha olumsuz tepkide görmedim.. hyonun iki iyi yönü tarafı var bana göre ilki kalıplı ve görünüşünün güzel olması(motordan anlamayanlar abi bu 600lükmü 1000likmi diye soranlar oldu) bu soruyu sorucaklardır emin ol denildiğinde yok artık diyodum ama harbidende öleymiş soranlar oldu ikinciside artçının oturuş yeri geniş rahat oluşu. Bunların dışında inanın hondayla hyonun arasında hiç bir fark yoktur performans bakımından aynıdır honda yada hyo 5-10 km daha fazla yapar ben onu alıyım denilmesi gereksiz bence. Tabi 250lik klasmanında yarışlara katılmıyosanız. Yetkili servis bakımından honda her zaman öndedir hyonunda servisleri var genişledide artık ama servisteki ustalar bana göre yetersiz. Mahalle arası servise gidiceklerde kesinlekle racing ustalarına gitsin dün scooterdan başka bişi tamir etmeyen ustalar bugünlerde racing tamirini yapmaya başladılar işcilik fazla alıp köşeyi dönme peşindeler heralde İki motordan birini alırken temiz bakımlı hor kullanılmamış çokta ucuk kmde olmayan bişi alınırsa sizde temiz bakımlarını aksatmadan bakarsanız motorunuza emin olun satılmıycak motor yoktur o zaman..




  • Birilerinin 2008 model hyo hakkındaki yorumlRına bakıp aldanmayın. 2014 hyo ile 2008 arasında üretim farkı çok farklı. Ayrıca aralarında son derece fark edilebilecek performans farkı var. Chr da belin ağrımaz ama yediğin rüzgar cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aea nın videosunu izleyetek karar verme. Hyosung 2008den bu yana çok değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondayi tavsiye ederim ama hondanin yedek parcasi tuzlu ona gore hyosung ta sorun cikarmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklasik 2 aydir surekli Ninja, cbr ve hyo yu inceliyorum cok farkli yerlerden. Ilginctir sadece Turkiye'de Hyo nun digerlerinden daha performansli oldugunu soyleyenler var. Belki topspeed i falan yuksektir ama ivmelenmesi kesinlikle cbr ve ninjadan geride. Adamlar 0-100 u olcmusler ninja 7.72 san, cbr 8.5, hyo 9.5 gibi birsey. Guc tork egrilerinde de en duzgun cbr ve ninja.

    Malzeme kalitesine falan baktiginda Hyo genel olarak kotu, cbr ve ninja cok iyi diye degerlendiriliyor. Fren mesafesinde ninja hepsinden iyi, yakitta cbr, suspansiyonda ninja (hyo kotu), onkonsol cbr en iyi (ninja kotu) gibi.

    Bence hyosung alinacaksa sadece tip ve fiyati icin alinir. Titresimi falan rezalet zaten.

    Motorlarin performans verileri; hyo icin ATK markasina bakin. US'te bu sekilde geciyor.
    http://www.mcnews.com/mcn/technical/2012JanPerfIndx.pdf

    Bu uc motorun detayli karsilastirmasi, daha iyi bir kaynak bulabileceginizi sanmam. Sadece ninja US versiyonu oldugundan karburatorlu. Avrupada ninja enjektorlu.
    http://www.mcnews.com/mcn/features/2011Apr250s.pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermanyon

    Merhaba,
    Ben geçen sene uzun araştırmalar sonucunda CBR250'ye karar kıldım ve aldım.

    Hyo kullanmadığım için çok bilgim yok. Ama araştırmalarım sonucunda şöyle bir sonuç çıkardım.

    Hyo'nun CBR'dan kayda değer tek üstün yanı şekli şemali ve biraz perfomansı daha iyi galiba.
    Ancak performans farkı tahminimce öyle çok da abartılı değildir. Yani hiç hyo kullanmadım ama kullanırsam "keşke bunu alsaydım" diyeceğim bir performans farkı olacağını sanmıyorum.
    Görsel konusunda diyebileceğim pek birşey yok. O konu bir tercih konusu. Ancak sadece motor değil alacağın her üründe şöyle birşey var. Ürünü ilk aldığın zaman böyle bakıp bakıp mutlu olursun, yanında yatasın gelir ancak bir süre sonra görüntünün büyüsü kaybolur. Geriye fonksiyonel özellikleri kalır. Ev de alsan, araba da alsan, çakmak da alsan, kız da alsan durum hep böyledir :) Bu yüzden görselliği o kadarda önemsemeyin derim ben.

    CBR deneyimime gelirsek. Yaklaşık 10 aydır kullanıyorum. Her gün işe gidip geliyorum. Kışın dahi kullandım. Hatta birazda hor kullanıyorum diyebilirim. Şu ana kadar hiçbir arıza çıkmadı. Performansı ilk aldığım günkü gibi devam ediyor. Yolda bırakmadı. Bunun dışında sorduğum bütün tamirciler yada motor uzmanları doğru tercihi yaptığımı belirtti.

    Kullanım kolaylığına gelince.
    Eskiden tatillerde falan ara sıra scooter kullanmışlığım vardı. Yani ilk defa bu motorla vitesli kullanmaya başladım. Motoru aldığım günün ertesinde boş bir arazide biraz deneme sürüşü yaptım ve ikinci günden sonra TEM'e çıkıp işe gidip gelmeye başladım. (Not: Bunu tavsiye etmem zira herkes aynı yetenekde değil. :)) HYO ile bunu yapabilir miydim bilmiyorum. 10 ay boyunca birkaç kez önüme bir anda çıkan araç nedeniyle kaza riski atlattım, frenler üstüne düşen görevleri tam anlamıyla yaptı ve kaza yapmadım.
    Bu güne kadar hiç beni zorlamadı, yormadı, canımı sıkmadı, hiç birşey için fahiş bir para ödemedim. Zaten hiçbir yeri bozulmadı da.
    Sadece birkaç konu var canımı sıkan.
    1. Vitesi boştan 1. vitese atarken bazen geçmiyor. Debriyajı bırakıp tekrar çekmem gerekiyor. Işıklarda falan bazen canımı sıkıyor bu. Başka cbr250 kullanan arkadaşlar varsa onlara da sorum olsun. Sizde bu sorunu yaşıyor musunuz?
    2. Vites göstergesi yok. Olsaydı iyi olurdu. Ancak bir süre kullandıktan sonra pek ihtiyacım olmadı.
    3. Orjinal lastikleri gerçekten iyi değil. Kendi tecrübeme dayanarak söylemiyorum bunu çünkü lastik performansını ölçecek tecrübede değilim. Ancak motordan anlayıp da gören herkes lastiklere laf etti değiştir dedi. Ancak buna rağmen her geçen gün virajlara daha hızlı giriyorum ve hiç kaza riski yaşamadım.

    En olumlu yanı şu; 10 aydır kullanıyorum ve dediğim gibi hiç de özene bezene kullanmıyorum ancak buna rağmen hiçbir arıza olmadı. Hiçbir kullanım zorluğu yaşamadım. Honda gerçekten kaliteli.
    Hız olarak 160'ı gördüm. Ve işe gidip gelirken ortalama 140-150 yapıyorum.

    Arada kalan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle CBR 250 almaları yönünde. Şekli şemali boşverin. Hadi şekil önemliyse de en azından ilk motor için önemsemeyin. Zaten CBR'ın şeklide hiç öyle kötü değil. Ziz kazasız belasız racing kullanmayı öğrenin sonra motor yükseltirken bakarsınız şekle.

    Bide biraz ortalığı karıştırayım :).
    Hyo250 tercihi ile CBR250 tercihi aslında kişinin karakterininde bir göstergesi bence.
    Hyo 250 tercihi gerçekten apaçi tercihi gibi geliyor bana. Dışı janjanlı içi boş :)

    Motor camiasını girdiğimden beri şunu farkettimki iki çeşit motor kullanıcısı var.
    1. Apaçiler: Motordan anlamazlar, kaza yaparlar, başkalarını tehlikeye atarlar ve motorcuları lekelerler.
    2. Kaliteli motorcular. Çoğu orta sınıf, mühendis, doktor yada en azından okumuş veya efendi adamlar oluyor. Motordan gerçekten anlıyorlar. En önemliside kafadengi samimi oluyorlar.

    Apaçileri aşağılıyorum diye bana kızabilirsiniz. Ancak kusura bakmayın aşağılayacağım zira iki defa bu apaçiler yüzünden kaza riski yaşadım.




    çok güzel bir yazı olmuş 2003 honda civic aracım var ve şimdiye kadar aküsünü bile geçen sene değiştirdim hiçbir arızası olmadı tüp taktırdım ona da uyum sağladı çok çok az yakıyor ve kalkışı falan çok hoşuma gidiyor honda motorlarının. Ben de bi mühendisim sanırım dediğin kategoriye giriyorum :) arabadan sıkıldığım için motor almak istiyorum ve hem şekil hem kullanım rahatlığı hem de yakıt ve servisteki maddiyat konularından ötürü Honda CBR 250R'a doğru meyilim var :) stoklarda hiçbi yerde motor olmadığından şuan için hala almış değilim ama ben de bu motordan alacağım gibi görünüyor :)




  • baki94 B kullanıcısına yanıt
    honda
  • digital90 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah @digital90
    Ben sıfır almaktan yana değilim.
    Çünkü sıfır aldığın herhangi bir ürün ister istemez 1 gün bile kullansan hemen değeri düşüyor. Ancak uzun yıllar kullanacağın birşeyi sıfır almak mantıklı. Motor'da öyle bir şeyki hemen yükseltmek istiyor insan. Hele CBR 250'yi çok kısa sürede 500 yada 600'e çıkarmak isteyeceksindir. Ben 11 ayın sonunda hemen yükseltme hevesine girdim ama şimdi yükseltmeyeceğim 1 sene daha kullanacağım. Zira devam eden bir kredim var.
    Ben 2012 model ama 2013 trafiğe çıkışlı olanı aldım. 6 ay kullanılmıştı. Sana tavsiyem sıfır almak yerine en fazla 2 yıl kullanılmış birşey alman.
    Ben motor'u alırken çok anlamadığım için motordan ziyade sahibini araştırarak aldım. Sonuçta motorda bir arıza, kaza vs varsa bunu anlayamayabilirsin. Ama sahibi düzgün biriyse kazıklamaya tenezzül etmez. Ben girdimwww.sahibinden.com sitesine. Kim düzgün abartmadan yazmışsa onlara gittim. Sonunda gerçekten iyi birinden aldım motoru. Hatta hala görüşürüz kendisiyle. Önümüz yaz vakit harcamadan al bence motoru.
    Alıncada bi haber et birlikte bi yollara düşeriz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermanyon

    Eyvallah @digital90
    Ben sıfır almaktan yana değilim.
    Çünkü sıfır aldığın herhangi bir ürün ister istemez 1 gün bile kullansan hemen değeri düşüyor. Ancak uzun yıllar kullanacağın birşeyi sıfır almak mantıklı. Motor'da öyle bir şeyki hemen yükseltmek istiyor insan. Hele CBR 250'yi çok kısa sürede 500 yada 600'e çıkarmak isteyeceksindir. Ben 11 ayın sonunda hemen yükseltme hevesine girdim ama şimdi yükseltmeyeceğim 1 sene daha kullanacağım. Zira devam eden bir kredim var.
    Ben 2012 model ama 2013 trafiğe çıkışlı olanı aldım. 6 ay kullanılmıştı. Sana tavsiyem sıfır almak yerine en fazla 2 yıl kullanılmış birşey alman.
    Ben motor'u alırken çok anlamadığım için motordan ziyade sahibini araştırarak aldım. Sonuçta motorda bir arıza, kaza vs varsa bunu anlayamayabilirsin. Ama sahibi düzgün biriyse kazıklamaya tenezzül etmez. Ben girdimwww.sahibinden.com sitesine. Kim düzgün abartmadan yazmışsa onlara gittim. Sonunda gerçekten iyi birinden aldım motoru. Hatta hala görüşürüz kendisiyle. Önümüz yaz vakit harcamadan al bence motoru.
    Alıncada bi haber et birlikte bi yollara düşeriz :)

    güzel bakış açısı ;) ama ben sanmıyorum bu bile ailem için çok fazla gelecektir eminim. aldım mıydı baya bi kullanırım ben o yüzden sıfırı bekliycem gibi görünüyor :) o jelatini ben soymalıyım o ilk oturacak yerdeki bandı ben çıkartmalıyım benim bu tarz takıntılarım var belki de bu yüzden ikinci ele hiç bakmadım bakmam da :)




  • 250'den aşağı motorla başlama dostum ilk başta basmam ya nolacak dersin sonra bu niye gitmiyor diye kırbaçlarsın. Kendi tecrübelerimle konuşuyorum sana. CBR 250R yine 170-175 yapıyor bir nevi tatmin ediyor. Ama 125 likle kafayı yersin. 6 ay kullandım dayanamadım şimdi satıyorum sattığım gün 0 R6 alacağım
  • Her türlü HONDAAŞK Yedek parça, konfor, yakıt tüketimi,vs herşeyiyle hondadır.
  • Honda çok daha mantıklı en azından aradığın zaman ulaşabileceğin insanlar var.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.