Şimdi Ara

CBW-383Z4 Firmware versiyon #24 çıktı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
9.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • saintz S kullanıcısına yanıt
    Beni korkutuyor bu modem gerçekten.

    Çok kararsızım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kotaless

    Cevabınız için teşekkürler. Peki "Erişim Denetimi" bölümünde yalnızca 1 cihazı görmem bir sorun mu? Eski yazılımda bütün cihazları görebiliyordum.
    http://192.168.0.1/wlanAccess.asp

    Bir de kablosuz -> gelişmiş bölümündeki ayarları kaydedemiyorum, "Bir veya daha fazla giriş hatası" veriyor, tekrardan arkadan resetledim ama düzelmedi.

    Sayın Kullanıcımız,

    Konuyla ilgili olarak 0216 366 66 96 numaralı destek hattımızı ararsanız kontrollerinizi sağlayarak yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Acaba eski yazılımı paylaşmanız mümkün mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferrari

    Benim modemde TEL 1 ışığı yanıp sönüyor. TEL 2 ışığı hiç yanmıyor. Bir sorun olur mu? @NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    VOIP özelliğini kullanmıyorsanız bu ışıkların yanıp sönmesi herhangi problem yaşatmaz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • ELİNDE CBW-383Z4 FİRMWARE VERSİON #23 OLAN VARSA ATABİLİRMİ ACABA
  • saintz S kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    Modeminizin yeni yazılımı ile kanal değiştirmenize gerek kalmamıştır. Modeminizi default ayarlarla kullandığınız durumda en uygun kanal taraması sürekli ve otomatik olarak yapılmakta ve uygun kanal otomatik olarak seçilmektedir. Ayrıca modeminizde normalden fazla bir ısınma sorunu varsa lütfen Netmaster Destek Hattı ile iletişime geçiniz. Sorununuzun giderilmesi konusunda arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    Bahsettiğiniz ayarlar yapıldığında uzaktan erişim sağlanır, ancak modem ara yüz ayarlarında görülen wan ip adresi 100.x.x.x. ile başlayan bir ip adresi ise sistem çalışmamaktadır; Türksat sisteminden ip adresinin değiştirilmesi gerekir. 0216 366 66 96 numaralı destek hattımızı ararsanız da konuyla ilgili yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER

    Türksat'da mı CGN ip ye geçti?
  • 24 nolu güncellemeden sonra ağda görünmeyen modem ismi görünür olmuş. Bunu kapatan bir ayar var mı?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.