Şimdi Ara

Celeste Açılmıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Celesteyi açmaya çalışınca donup kalıyor ve şu hatayı veriyor


    Celeste Error Log

    ==========================================


    Ver 1.4.0.0

    10.02.2023 03:35:27

    System.OutOfMemoryException: Programın yürütülmesine devam etmek için bellek yeterli değil.

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Helpers.GetExceptionFromResult(UInt32 result)

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsHelpers.GetExceptionFromResult(UInt32 result)

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsDevice.Present(tagRECT* pSource, tagRECT* pDest, HWND__* hOverride)

      konum: Microsoft.Xna.Framework.GraphicsDeviceManager.Microsoft.Xna.Framework.IGraphicsDeviceManager.EndDraw()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Game.EndDraw()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Game.DrawFrame()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Game.HostIdle(Object sender, EventArgs e)

      konum: Microsoft.Xna.Framework.GameHost.OnIdle()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.RunOneFrame()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.ApplicationIdle(Object sender, EventArgs e)

      konum: System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponent.FDoIdle(Int32 grfidlef)

      konum: System.Windows.Forms.Application.ComponentManager.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponentManager.FPushMessageLoop(IntPtr dwComponentID, Int32 reason, Int32 pvLoopData)

      konum: System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoopInner(Int32 reason, ApplicationContext context)

      konum: System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context)

      konum: System.Windows.Forms.Application.Run(Form mainForm)

      konum: Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.Run()

      konum: Microsoft.Xna.Framework.Game.RunGame(Boolean useBlockingRun)

      konum: Monocle.Engine.RunWithLogging()








  • merhaba bende de aynı sorun var çözebildiniz mi?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.