Şimdi Ara

CEP ÖZGÜR - SORU CEVAP BÖLÜMÜ TÜM TARİFELERLE İLGİLİ SORU SORABİLİRSİNİZ. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhmember

    başka bi konuda sormuştum arada kaynadı burda tekrar sorayım :

    cep mini paketinde 150 dk bitince görüşme otomatik kesiliyor mu yoksa devam mı
    vodafoneda şöyle bi güzellik var mesela ücretsiz dk lar bitince (mnt dakikaları) görüşme sonlanıyor.
    Bu paketde de fazladan 15-20 dk görüşülürse (%100 doldu mesajının hemen ulaşmadıgını varsayıyorum) paket zaten ucuzluk amacını kaybediyor fazladan 5-6 lira yazıyor


    150 dakika bitince, görüşme hakkı sınırlanamaz.
    150 dakikanın %80 ve %100u dolunca bilgilendirme mesajı gelir.

    paket dakikaların aşım ücreti üzerinden ücretlendirilmeye devam edilir.
    (cep avantaj için heryöne 30 kuruş/dakika)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhmember

    başka bi konuda sormuştum arada kaynadı burda tekrar sorayım :

    cep mini paketinde 150 dk bitince görüşme otomatik kesiliyor mu yoksa devam mı
    vodafoneda şöyle bi güzellik var mesela ücretsiz dk lar bitince (mnt dakikaları) görüşme sonlanıyor.
    Bu paketde de fazladan 15-20 dk görüşülürse (%100 doldu mesajının hemen ulaşmadıgını varsayıyorum) paket zaten ucuzluk amacını kaybediyor fazladan 5-6 lira yazıyor


    150 dakika bitince, görüşme hakkı sınırlanamaz.
    150 dakikanın %80 ve %100u dolunca bilgilendirme mesajı gelir.

    paket dakikaların aşım ücreti üzerinden ücretlendirilmeye devam edilir.
    (cep avantaj için heryöne 30 kuruş/dakika)


    aslında görüşmenin kesilmemesi iletişim özgürlüğü açısından daha doğru tabki de..
    ama başımdan geçen farklı bi olayı anlatayım
    turkcelle geçtiğim zamanlar her 100 yuklemeye 1000 kontörden faydalanıyordum üstüne tcell başka kampanyalara da başladı ekim kasım sonbahar falan diye neyse böylece her tarafımız bedava oldu
    tcell içi bedava dakikalarım az kalmıştı önemsemedim dedim nasılsa diğeri var 1000 kontör
    bir tcell nosuyla görüşmem bitti bir baktım kontörler patır patır düşmüş
    bizim teknoloji devimiz tcell aynı görüşme içinde bi kampanyadan öbürküne zıplayamıyormuş
    hiç değilse kampanya dk sı oldugu için sonlandır bari görüşmeyi
    mh yi de aradım sonuç aynı
    bu durumdan baya bi canı yanan olmuştur sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim

    Slm arkadaslar. Yaşım 25'den büyük olduğu icin cep özgür tarifesine geçemiyorum. Bunun üzerine kardeşime taa memleketten kardeşimin adına olan bir VF hat aldırdım ve bana göndermesini söledim.Hattın tarifesinin cep özgür olmasını üstüne basa basa söyledim.Neyse hat alınıp bana gönderildi.31mayısta hat elime ulastı. Ama gel gör ki hat yeni cep ögrenci tarifesinden acılmıs. Ne kadar sinirlendim bilemezsiniz. Kardeşimi hattı aldığı yere gidip durumu düzeltmelerini söyle dedim. Hatta bizzat tel ile ben görüstüm. Hattı aldıgı yer bayii değilde telekom işiyle uğraşan bir dükkan imiş,sorunun bayiden kaynaklandıgını,sorunu derhal bayiye ileteceklerini ve ptesi hattımı cep özgüre gecirecelerini söylediler.Bu olay 31 Mayısta yasandı ve 3 gündür hattım yeni cep öğrenci tarifesinde. Az önce de My VF'dan baktım yine aynı. İçimden gecen hattımı acan bayisinin adını ve adresini müsteri hizmetlerine şikayet etmek geciyor. Önce durumu onlara iletip baktım olmuyor, sikayet edeceğim. My VF'den cep özgüre gecebilirim gecis ama 1ay sonra gerceklesiyor. 180 Dk ve 1GB internet kampanyasından faydalanamayacagım. Bir işime yaramayacak yani... Sizce yeni acılan bir hattın tarifesi hemen değisir mi?



    Merhabalar,

    Sadece Aktivasyonu yapan bayi Kayıt alıp DÜZELTME yaptırabilir. ve bu işlem anlıktır. ama aldığın yer bir Cep Merkezi değil. bu yüzden o ona o ona derken malesef olmaz.
    Mh'yi ara şikayet et birşey olmaz. Çözerler. hemen degilse bile en azından 1 ay beklemezsin


    Bu aksam hattın alındığı alt bayii ile görüstüm. Sorun ile ilgili bayiiyi bilgilendirdiklerini ve bayiinin kendilerine sorunu düzelttikleri bilgisi verildiğini söylemişler.My VF'dan baktıgımda ise hattım hala yeni cep ögrenci tarifesinde oldugunu gördüm. Bayiinin tel no.sunu aldım,aradım ama cevap veren olmadı. Sanırım kapatmıslar dükkanı,saat 19.30du. Yarın tekrar arayıp durumu izah edecegim. Olmadı müsteri hizmetlerine basvuracagım.
    Bigilendirme için tesekkürler Safak;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhmember

    vodafone'a taşıdıgım hattım farklı tarifeden açılmışsa tarifemi degistirmem icin yine 30 gun beklemelimiyim yoksa hat yeni taşındıgı icin tasındıktan 1-2 hafta sonra degisim yapabilirmiyim?


    ilk açılışta 30 gün beklemeden tarifenizi değiştirebil,rsiniz


    Taşınınca 30 gün beklenmiyor ama yeni hat aldım bekliyorum. Bu ne iş ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhmember

    vodafone'a taşıdıgım hattım farklı tarifeden açılmışsa tarifemi degistirmem icin yine 30 gun beklemelimiyim yoksa hat yeni taşındıgı icin tasındıktan 1-2 hafta sonra degisim yapabilirmiyim?


    ilk açılışta 30 gün beklemeden tarifenizi değiştirebil,rsiniz


    Taşınınca 30 gün beklenmiyor ama yeni hat aldım bekliyorum. Bu ne iş ya


    Arkadaşların bilgi eksikligi var sanırım.! Arkadaşım Taşımakta Aktivayondur yeni Hat Almakta Aktivasyondur!!

    Aktivasyondan Sonra 30 Gün tarife degiştiremezsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhmember

    vodafone'a taşıdıgım hattım farklı tarifeden açılmışsa tarifemi degistirmem icin yine 30 gun beklemelimiyim yoksa hat yeni taşındıgı icin tasındıktan 1-2 hafta sonra degisim yapabilirmiyim?


    ilk açılışta 30 gün beklemeden tarifenizi değiştirebil,rsiniz


    Taşınınca 30 gün beklenmiyor ama yeni hat aldım bekliyorum. Bu ne iş ya


    Arkadaşların bilgi eksikligi var sanırım.! Arkadaşım Taşımakta Aktivayondur yeni Hat Almakta Aktivasyondur!!

    Aktivasyondan Sonra 30 Gün tarife degiştiremezsiniz..

    Hattı aktif eden VF bayisi ile de görüstüm. Bulunduğum şehirdeki bir VF bayii hattı aktif eden bayiii kayıt alıp tarife yanlışlığını düzeltebilir demişti. Kayot yaptırdım çarşamba günü,hala tık yok. My VF'dan bakıyorum tarifem hala yeni cep ögrenci. Ne zaman gecirecekler Cep Özgüre yahu




  • faturalandırma alt limiti 12 lira.

    babama ocak-şubat-mart dönem faturası birlikte geldi.

    nisanda tek gönderdiler. değişiklik mi var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim

    Slm arkadaslar. Yaşım 25'den büyük olduğu icin cep özgür tarifesine geçemiyorum. Bunun üzerine kardeşime taa memleketten kardeşimin adına olan bir VF hat aldırdım ve bana göndermesini söledim.Hattın tarifesinin cep özgür olmasını üstüne basa basa söyledim.Neyse hat alınıp bana gönderildi.31mayısta hat elime ulastı. Ama gel gör ki hat yeni cep ögrenci tarifesinden acılmıs. Ne kadar sinirlendim bilemezsiniz. Kardeşimi hattı aldığı yere gidip durumu düzeltmelerini söyle dedim. Hatta bizzat tel ile ben görüstüm. Hattı aldıgı yer bayii değilde telekom işiyle uğraşan bir dükkan imiş,sorunun bayiden kaynaklandıgını,sorunu derhal bayiye ileteceklerini ve ptesi hattımı cep özgüre gecirecelerini söylediler.Bu olay 31 Mayısta yasandı ve 3 gündür hattım yeni cep öğrenci tarifesinde. Az önce de My VF'dan baktım yine aynı. İçimden gecen hattımı acan bayisinin adını ve adresini müsteri hizmetlerine şikayet etmek geciyor. Önce durumu onlara iletip baktım olmuyor, sikayet edeceğim. My VF'den cep özgüre gecebilirim gecis ama 1ay sonra gerceklesiyor. 180 Dk ve 1GB internet kampanyasından faydalanamayacagım. Bir işime yaramayacak yani... Sizce yeni acılan bir hattın tarifesi hemen değisir mi?



    Merhabalar,

    Sadece Aktivasyonu yapan bayi Kayıt alıp DÜZELTME yaptırabilir. ve bu işlem anlıktır. ama aldığın yer bir Cep Merkezi değil. bu yüzden o ona o ona derken malesef olmaz.
    Mh'yi ara şikayet et birşey olmaz. Çözerler. hemen degilse bile en azından 1 ay beklemezsin


    Bu aksam hattın alındığı alt bayii ile görüstüm. Sorun ile ilgili bayiiyi bilgilendirdiklerini ve bayiinin kendilerine sorunu düzelttikleri bilgisi verildiğini söylemişler.My VF'dan baktıgımda ise hattım hala yeni cep ögrenci tarifesinde oldugunu gördüm. Bayiinin tel no.sunu aldım,aradım ama cevap veren olmadı. Sanırım kapatmıslar dükkanı,saat 19.30du. Yarın tekrar arayıp durumu izah edecegim. Olmadı müsteri hizmetlerine basvuracagım.
    Bigilendirme için tesekkürler Safak;)

    Dün müsteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim, kayıt aldırdım. Bu arada müsteri hizmetleri hattım ile ilgili daha önce bu sorunla ilgili kayıt alma işleminin yapılmadıgını da söyledi. Müsteri hizmetleri 48 saat içinde gerekli kontrollerin yapıldıktan sonra cep özgüre geçirilecegimi söyledi. Özellikle sordum;tarifemin 48 saat sonra cep özgüre gecmeme gibi bir durumu söz konusu mu diye. Hayır dedi,tarife değişikliğiniz 48 saat sonra mutlaka gercekleşir dedi. İşte buna sevindim. Daha önceki aramamda acemi bir müsteri temsilcisine denke geldim sanırım,ne beni bilgilendirdi,ne kayıt aldı ne de baska birsey. Bayiilerdeki acemiler gibiydi... Bakalım son 24 saat tarife değişikliği için. Bekliyorum:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim

    Slm arkadaslar. Yaşım 25'den büyük olduğu icin cep özgür tarifesine geçemiyorum. Bunun üzerine kardeşime taa memleketten kardeşimin adına olan bir VF hat aldırdım ve bana göndermesini söledim.Hattın tarifesinin cep özgür olmasını üstüne basa basa söyledim.Neyse hat alınıp bana gönderildi.31mayısta hat elime ulastı. Ama gel gör ki hat yeni cep ögrenci tarifesinden acılmıs. Ne kadar sinirlendim bilemezsiniz. Kardeşimi hattı aldığı yere gidip durumu düzeltmelerini söyle dedim. Hatta bizzat tel ile ben görüstüm. Hattı aldıgı yer bayii değilde telekom işiyle uğraşan bir dükkan imiş,sorunun bayiden kaynaklandıgını,sorunu derhal bayiye ileteceklerini ve ptesi hattımı cep özgüre gecirecelerini söylediler.Bu olay 31 Mayısta yasandı ve 3 gündür hattım yeni cep öğrenci tarifesinde. Az önce de My VF'dan baktım yine aynı. İçimden gecen hattımı acan bayisinin adını ve adresini müsteri hizmetlerine şikayet etmek geciyor. Önce durumu onlara iletip baktım olmuyor, sikayet edeceğim. My VF'den cep özgüre gecebilirim gecis ama 1ay sonra gerceklesiyor. 180 Dk ve 1GB internet kampanyasından faydalanamayacagım. Bir işime yaramayacak yani... Sizce yeni acılan bir hattın tarifesi hemen değisir mi?



    Merhabalar,

    Sadece Aktivasyonu yapan bayi Kayıt alıp DÜZELTME yaptırabilir. ve bu işlem anlıktır. ama aldığın yer bir Cep Merkezi değil. bu yüzden o ona o ona derken malesef olmaz.
    Mh'yi ara şikayet et birşey olmaz. Çözerler. hemen degilse bile en azından 1 ay beklemezsin


    Bu aksam hattın alındığı alt bayii ile görüstüm. Sorun ile ilgili bayiiyi bilgilendirdiklerini ve bayiinin kendilerine sorunu düzelttikleri bilgisi verildiğini söylemişler.My VF'dan baktıgımda ise hattım hala yeni cep ögrenci tarifesinde oldugunu gördüm. Bayiinin tel no.sunu aldım,aradım ama cevap veren olmadı. Sanırım kapatmıslar dükkanı,saat 19.30du. Yarın tekrar arayıp durumu izah edecegim. Olmadı müsteri hizmetlerine basvuracagım.
    Bigilendirme için tesekkürler Safak;)

    Dün müsteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim, kayıt aldırdım. Bu arada müsteri hizmetleri hattım ile ilgili daha önce bu sorunla ilgili kayıt alma işleminin yapılmadıgını da söyledi. Müsteri hizmetleri 48 saat içinde gerekli kontrollerin yapıldıktan sonra cep özgüre geçirilecegimi söyledi. Özellikle sordum;tarifemin 48 saat sonra cep özgüre gecmeme gibi bir durumu söz konusu mu diye. Hayır dedi,tarife değişikliğiniz 48 saat sonra mutlaka gercekleşir dedi. İşte buna sevindim. Daha önceki aramamda acemi bir müsteri temsilcisine denke geldim sanırım,ne beni bilgilendirdi,ne kayıt aldı ne de baska birsey. Bayiilerdeki acemiler gibiydi... Bakalım son 24 saat tarife değişikliği için. Bekliyorum:)



    numaranı özel mesajla gönder bi inceliyim ne yazmışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim

    Slm arkadaslar. Yaşım 25'den büyük olduğu icin cep özgür tarifesine geçemiyorum. Bunun üzerine kardeşime taa memleketten kardeşimin adına olan bir VF hat aldırdım ve bana göndermesini söledim.Hattın tarifesinin cep özgür olmasını üstüne basa basa söyledim.Neyse hat alınıp bana gönderildi.31mayısta hat elime ulastı. Ama gel gör ki hat yeni cep ögrenci tarifesinden acılmıs. Ne kadar sinirlendim bilemezsiniz. Kardeşimi hattı aldığı yere gidip durumu düzeltmelerini söyle dedim. Hatta bizzat tel ile ben görüstüm. Hattı aldıgı yer bayii değilde telekom işiyle uğraşan bir dükkan imiş,sorunun bayiden kaynaklandıgını,sorunu derhal bayiye ileteceklerini ve ptesi hattımı cep özgüre gecirecelerini söylediler.Bu olay 31 Mayısta yasandı ve 3 gündür hattım yeni cep öğrenci tarifesinde. Az önce de My VF'dan baktım yine aynı. İçimden gecen hattımı acan bayisinin adını ve adresini müsteri hizmetlerine şikayet etmek geciyor. Önce durumu onlara iletip baktım olmuyor, sikayet edeceğim. My VF'den cep özgüre gecebilirim gecis ama 1ay sonra gerceklesiyor. 180 Dk ve 1GB internet kampanyasından faydalanamayacagım. Bir işime yaramayacak yani... Sizce yeni acılan bir hattın tarifesi hemen değisir mi?



    Merhabalar,

    Sadece Aktivasyonu yapan bayi Kayıt alıp DÜZELTME yaptırabilir. ve bu işlem anlıktır. ama aldığın yer bir Cep Merkezi değil. bu yüzden o ona o ona derken malesef olmaz.
    Mh'yi ara şikayet et birşey olmaz. Çözerler. hemen degilse bile en azından 1 ay beklemezsin


    Bu aksam hattın alındığı alt bayii ile görüstüm. Sorun ile ilgili bayiiyi bilgilendirdiklerini ve bayiinin kendilerine sorunu düzelttikleri bilgisi verildiğini söylemişler.My VF'dan baktıgımda ise hattım hala yeni cep ögrenci tarifesinde oldugunu gördüm. Bayiinin tel no.sunu aldım,aradım ama cevap veren olmadı. Sanırım kapatmıslar dükkanı,saat 19.30du. Yarın tekrar arayıp durumu izah edecegim. Olmadı müsteri hizmetlerine basvuracagım.
    Bigilendirme için tesekkürler Safak;)

    Dün müsteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim, kayıt aldırdım. Bu arada müsteri hizmetleri hattım ile ilgili daha önce bu sorunla ilgili kayıt alma işleminin yapılmadıgını da söyledi. Müsteri hizmetleri 48 saat içinde gerekli kontrollerin yapıldıktan sonra cep özgüre geçirilecegimi söyledi. Özellikle sordum;tarifemin 48 saat sonra cep özgüre gecmeme gibi bir durumu söz konusu mu diye. Hayır dedi,tarife değişikliğiniz 48 saat sonra mutlaka gercekleşir dedi. İşte buna sevindim. Daha önceki aramamda acemi bir müsteri temsilcisine denke geldim sanırım,ne beni bilgilendirdi,ne kayıt aldı ne de baska birsey. Bayiilerdeki acemiler gibiydi... Bakalım son 24 saat tarife değişikliği için. Bekliyorum:)



    numaranı özel mesajla gönder bi inceliyim ne yazmışlar.

    PM'den numaramı yollladım. En son müsteri hizmetlerini aramamın üstünden 54 saat gecti. My VF'dan az önce yine baktım,tarifem yine değiştirilmemiş. Üstelik müsteri hizmetleri 48 saat sonra mutlaka tarife değişikliğiniz gerçekleşir demişti. Kime inanacağımı şaşırdım yahu. Herkes farklı şeyler söylüyor. Uzun lafın kısası hala cep özgüre geçemedim. İçimden hattı aktif eden bayiyi arayıp sövmek geliyor. Bu ne yaa,kac defa daha arayıp analatacagım durumu!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaelmaslim -- 8 Haziran 2010; 20:02:45 >




  • Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?


    arkadaş tarfe degişikliği yapmış.. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?


    arkadaş tarfe degişikliği yapmış.. :)


    Ve nihayet bugün saat 11:48 itibari ile Cep özgür'e geciş işlemim yapılmış. Oh be sonunda. Bu işlemi Şafak kardeş sen mi yaptın, müşteri hizmetleri mi yaptı acaba. Valla 10 gündür arayıp duruyorum bayiyi ve müst. hizm.'ni. Sonunda yaa,ne zormuş bu cep özgüre geçmek. Yardımların icin teşekkürler Şafak kardeş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?


    arkadaş tarfe degişikliği yapmış.. :)


    Aynen 1gb kartı vermiyordu çakal zor bulmuştum dedim geçir bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?


    arkadaş tarfe degişikliği yapmış.. :)


    Ve nihayet bugün saat 11:48 itibari ile Cep özgür'e geciş işlemim yapılmış. Oh be sonunda. Bu işlemi Şafak kardeş sen mi yaptın, müşteri hizmetleri mi yaptı acaba. Valla 10 gündür arayıp duruyorum bayiyi ve müst. hizm.'ni. Sonunda yaa,ne zormuş bu cep özgüre geçmek. Yardımların icin teşekkürler Şafak kardeş


    Ben ilgili bayiye kayıt aldırdım. ve vodafone personel hatası olduğundan ilgili işlem data düzeltme ile tarafımızdan yapılmıştır.
    tarafıma şikayet bildirimlerinde ad,soyad,tc ve numaranızı yazınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible


    quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?


    arkadaş tarfe degişikliği yapmış.. :)


    Aynen 1gb kartı vermiyordu çakal zor bulmuştum dedim geçir bari.


    BİZ VERİRİZ ABİ AYIP EDİYORSUN :) İSTEYEN OLURSA Ö.M ATSIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: SæFæK


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaelmaslim


    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Ben bayiden geçiş yaptım. Valla 5 dk sürdü. Kimliğimi aldı giriş yaptı bitti gitti:)Hemen olay mesajı geldi.

    Peki siz yeni hat mı almıştınız yoksa numara taşıma ile mi tarifeye geçiş yaptınız?


    arkadaş tarfe degişikliği yapmış.. :)


    Ve nihayet bugün saat 11:48 itibari ile Cep özgür'e geciş işlemim yapılmış. Oh be sonunda. Bu işlemi Şafak kardeş sen mi yaptın, müşteri hizmetleri mi yaptı acaba. Valla 10 gündür arayıp duruyorum bayiyi ve müst. hizm.'ni. Sonunda yaa,ne zormuş bu cep özgüre geçmek. Yardımların icin teşekkürler Şafak kardeş


    Ben ilgili bayiye kayıt aldırdım. ve vodafone personel hatası olduğundan ilgili işlem data düzeltme ile tarafımızdan yapılmıştır.
    tarafıma şikayet bildirimlerinde ad,soyad,tc ve numaranızı yazınız

    Sağol kardeş:) Eline sağlık. Olaya sen el atmasan muhtemelen şu an ya bayii ile ya da müşteri temsilcisi ile görüşüyor olacaktım:) Yardımın için teşekkürler:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaelmaslim -- 10 Haziran 2010; 14:08:34 >




  • CEP ÖZGÜR 1 GB HEDİYE ŞİFRESİ 1 ADET

    JDHSM9RXCYASU
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.